FunBikes Bewertungen 

10'474
•
TrustScore 4.5 von 5

4.5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sent the wrong quad batteries I requested. The ones received took 2hrs longer to a full recharge. I was specific in my order for an exact replacement. Could have bought the same received batteries che... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great company. Got our order of electric dirt bike in only couple of days very quick one. There was small issue at very beginning but contacted service department and they were very helpful. Very resp... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super simple to order over the phone for us that don't take kindly to ordering online,the staff were great and very helpful. Product arrived before time,well packed and as described. It's the second t... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This was my second purchase chaos 1600 used and abused 🤣 but lasted 3 years with heavy off road.so got the much better 1600gt sport 30mph+ on tarmac need to keep in first or second for off road incli... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet


Unternehmensdetails

  1. Kinderspielzeuggeschäft
  2. auch in
  3. Fahrradgeschäft
  4. Motorradgeschäft
  5. Motorradhändler
  6. Quadhändler
  7. Spielwarengeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Fun:Bikes are a specialist manufacturer, importer and retailer supplying a wide variety of children's and adult indoor & outdoor vehicles & toys. Established over 20 years Fun:Bikes was founded in 2001, and our range and team have grown rapidly. This success has been mainly due to the way we run our business and the ideals we hold - we firmly believe that you, as the customer, should only be supplied with the best products we can source and develop and offer outstanding service and support. Our product designers and mechanics are constantly improving the specifications and quality of our products, and our buyers are always hunting for high-quality products at sensible prices for our customers to enjoy. As a manufacturer and importer who retails straight to you, without the wholesalers involved, we can slash the prices of retailers who buy from wholesale suppliers yet still supply higher specifications and more reliable machines. Our products are not lower-priced because we sell lower specification or quality machines; on the contrary, it's the other way. We buy and manufacture better. These savings allow us to offer showrooms, superior warranties, and far better support, including free lifetime technical support from our mechanics and experts and thousands of spares all held in stock. Not only are the Fun:Bikes products good value, but more importantly, they are of good quality..

Fun:Bikes…Let the Fun Begin!

Vom Unternehmen geschrieben

7 Day Price Promise
Find another product of the same specification for a lower price and we will refund the difference!

Kontaktinformationen

4.5

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

10'474 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.5

Alle Bewertungen

(10'474)

2'040 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The bike is amazing my son is well over…

The bike is amazing my son is well over the moon there not little bikes either well worth the money if you are looking to buy one then this is it.

10. September 2026
FunBikes-Logo

Antwort von FunBikes

Hi Emma,

Thank you for your fantastic feedback!

We're thrilled to hear that your son is over the moon with his bike and that you feel it's great value for money. We're glad the bike has met your expectations and brought so much excitement.

We really appreciate your recommendation and hope your son enjoys many great adventures on his new bike.

If you need any assistance, we're always happy to help.

Kind Regards,
The Funbikes Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
FunBikes-Logo

Antwort von FunBikes

Hi,

Thank you for taking the time to leave us such a wonderful review!

We're delighted to hear that our courier provided a friendly, polite, and positive collection experience. Your kind feedback is greatly appreciated and will be shared with the team.

If we can help with anything else, please don't hesitate to get in touch.

Kind Regards,
The Funbikes Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wrong item sent.

Sent the wrong quad batteries I requested. The ones received took 2hrs longer to a full recharge. I was specific in my order for an exact replacement. Could have bought the same received batteries cheaper with another company. I emailed this point (with a link) and asked if would price match to meet me in the middle. Told only option would be to return and have the inconvenience all to my self to correct the mistake made. Could have done better.

9. September 2026
FunBikes-Logo

Antwort von FunBikes

Hi Jonathan,

We’re sorry to hear that you were unhappy with your experience.

You ordered 12V 12Ah batteries, and we appreciate that you specifically wanted a direct replacement for your existing batteries. The 12V 15Ah batteries supplied are an upgraded specification with a higher capacity, designed to provide a longer running time, and are fully compatible with the vehicle.

When you contacted us, we confirmed that if you did not wish to keep the upgraded batteries, you were welcome to return them for a refund.

We’re sorry that you were unhappy with the batteries supplied and that the resolution offered did not meet your expectations.

Best Regards,
The FunBikes Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Our courier for collection of our bike…

Our courier for collection of our bike Gary was nice and friendly & polite 🥰

2. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
FunBikes-Logo

Antwort von FunBikes

Hi Selina,

Thank you for your lovely feedback.

We are delighted to hear that Gary was nice, friendly and polite during the collection of your bike. We will be sure to pass your kind comments on to him.

If there is anything else we can help with, please do not hesitate to contact us.

Kind Regards,
The Funbikes Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

If possible to receive orders sooner at…

If possible to receive orders sooner at lower cost

7. September 2026
FunBikes-Logo

Antwort von FunBikes

Hi,

Thank you for your feedback.

We're pleased to hear your order experience went well. We appreciate your suggestion regarding faster delivery at a lower cost, and we're always looking for ways to improve our service and provide the best value possible.

If there's anything else we can help with, please don't hesitate to get in touch.

Kind Regards,
The Funbikes Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Alex was amazing when I came to fun…

Alex was amazing when I came to fun bikes he spoke through the products how they worked. He was fantastic. I really recommend it and also the MXR 8000 wow it’s an amazing bike. I also got the MXR 1400 for My Son which he loves and it’s fast.

23. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
FunBikes-Logo

Antwort von FunBikes

Hi Jason,

Thank you for the brilliant review!

We’re so pleased you received fantastic service and found the advice helpful. It’s great to hear you’re enjoying the MXR 8000 and that your son loves his MXR 1400 too.

We really appreciate the recommendation, and if you need any further help, please let us know.

Kind Regards,
The Funbikes Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Gavin was great!

Super easy to order, and fast delivery. Delivery driver Gavin was amazing, helped me with the heavy load! So polite and caring. Thanks Gavin!!!

15. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
FunBikes-Logo

Antwort von FunBikes

Hi Zara,

Thank you for sharing your experience. We're delighted everything went smoothly from purchase through to arrival, and it's especially great to hear the delivery service made handling the order much easier.

Your feedback is greatly appreciated, and if you ever need any assistance in the future, our team will be glad to help.

Kind Regards,
The Funbikes Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Such a poor customer service!

Such a poor customer service!
They sending a my order and all are broken and damaged!
I asked for a refund, but instead I’ve been Told to send it back for repairs 😳no refund accepted while all the packages and items were damaged and tear apart!
Not worthy wasting money and. Not reliable at all!

28. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
FunBikes-Logo

Antwort von FunBikes

Hi Sadaf,

Thank you for taking the time to leave your feedback.

We are sorry that your order arrived with damage and that the delivery did not meet the estimated timescale. We appreciate this was disappointing, particularly as the item was intended for your son's birthday.

Having reviewed your case, we did not refuse to help. As soon as the damage was reported to us, we offered to arrange an immediate collection and discussed the available resolutions, including an exchange where possible or a refund once the goods had been returned to us. Our transport team also arranged collection at the earliest available opportunity.

Unfortunately, we were unable to meet the expectation of providing an immediate refund during your initial contact, as the goods had not yet been collected. We appreciate this was not the outcome you were hoping for, but we do have to follow the appropriate returns process.

We have also noted the number of reviews that have been posted regarding this matter. Our focus remains on resolving the original issue fairly and as quickly as possible, and we remain committed to doing so.

If you would like to discuss your case further, please contact our Customer Services team directly and we will continue to assist you.

Best regards,
The Funbikes Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor customer service my package has…

Poor customer service my package has been damaged on the transit they not accepting the refund and they said they will repairing the bike such a poor company do not waste your money

28. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
FunBikes-Logo

Antwort von FunBikes

Hi Amir,

Thank you for taking the time to leave your feedback.

We are sorry that your order arrived with damage and that the delivery did not meet the estimated timescale. We appreciate this was disappointing, particularly as the item was intended for your son's birthday.

Having reviewed your case, we did not refuse to help. As soon as the damage was reported to us, we offered to arrange an immediate collection and discussed the available resolutions, including an exchange where possible or a refund once the goods had been returned to us. Our transport team also arranged collection at the earliest available opportunity.

Unfortunately, we were unable to meet the expectation of providing an immediate refund during your initial contact, as the goods had not yet been collected. We appreciate this was not the outcome you were hoping for, but we do have to follow the appropriate returns process.

We have also noted the number of reviews that have been posted regarding this matter. Our focus remains on resolving the original issue fairly and as quickly as possible, and we remain committed to doing so.

If you would like to discuss your case further, please contact our Customer Services team directly and we will continue to assist you.

Best regards,
The Funbikes Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID AT ALL COSTS

Absolutely appalling experience from start to finish. The bike arrived broken, with the packaging looking like it had been dragged through a warehouse, thrown around, and completely neglected. The condition it arrived in was honestly disgusting and completely unacceptable for something I paid good money for.

What made things even worse was the customer service. Getting any meaningful help was an absolute nightmare. Responses were unhelpful, the issue wasn’t handled properly, and I was left feeling like I was the problem rather than a customer who had received a damaged product.

I paid for a new bike, not a damaged one surrounded by destroyed packaging and then a customer-service headache on top of it. This has been an incredibly frustrating and disappointing experience, and I would think twice before ordering from this company.

28. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
FunBikes-Logo

Antwort von FunBikes

Hi Rowyda,

Thank you for taking the time to leave your feedback.

We are sorry that your order arrived with damage and that the delivery did not meet the estimated timescale. We appreciate this was disappointing, particularly as the item was intended for your son's birthday.

Having reviewed your case, we did not refuse to help. As soon as the damage was reported to us, we offered to arrange an immediate collection and discussed the available resolutions, including an exchange where possible or a refund once the goods had been returned to us. Our transport team also arranged collection at the earliest available opportunity.

Unfortunately, we were unable to meet the expectation of providing an immediate refund during your initial contact, as the goods had not yet been collected. We appreciate this was not the outcome you were hoping for, but we do have to follow the appropriate returns process.

We have also noted the number of reviews that have been posted regarding this matter. Our focus remains on resolving the original issue fairly and as quickly as possible, and we remain committed to doing so.

If you would like to discuss your case further, please contact our Customer Services team directly and we will continue to assist you.

Best regards,
The Funbikes Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They are not a trust worthy web site i…

They are not a trust worthy web site i have revived my goods and it was damaged it was bad i called and they not helping do not buy from here

29. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
FunBikes-Logo

Antwort von FunBikes

Hi Shahrzad,

Thank you for taking the time to leave your feedback.

We are sorry that your order arrived with damage and that the delivery did not meet the estimated timescale. We appreciate this was disappointing, particularly as the item was intended for your son's birthday.

Having reviewed your case, we did not refuse to help. As soon as the damage was reported to us, we offered to arrange an immediate collection and discussed the available resolutions, including an exchange where possible or a refund once the goods had been returned to us. Our transport team also arranged collection at the earliest available opportunity.

Unfortunately, we were unable to meet the expectation of providing an immediate refund during your initial contact, as the goods had not yet been collected. We appreciate this was not the outcome you were hoping for, but we do have to follow the appropriate returns process.

We have also noted the number of reviews that have been posted regarding this matter. Our focus remains on resolving the original issue fairly and as quickly as possible, and we remain committed to doing so.

If you would like to discuss your case further, please contact our Customer Services team directly and we will continue to assist you.

Best regards,
The Funbikes Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely appalling experience

Absolutely appalling experience. I ordered a bike for my son, expecting it to arrive brand new and in perfect condition, but it arrived damaged. It is completely unacceptable to receive an expensive purchase in this condition, especially when it was bought for my child.

What should have been an exciting purchase has instead turned into the hassle of contacting the company, sending evidence of the damage and trying to get the problem resolved. I paid for a new bike, not a damaged one.

I am extremely disappointed with the quality of service and the way this order has been handled. I would seriously think twice before ordering from this company. There are plenty of companies that take more care with their customers and their products.

20. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
FunBikes-Logo

Antwort von FunBikes

Thank you for taking the time to leave your feedback.

We are sorry that your order arrived with damage and that the delivery did not meet the estimated timescale. We appreciate this was disappointing, particularly as the item was intended for your son's birthday.

Having reviewed your case, we did not refuse to help. As soon as the damage was reported to us, we offered to arrange an immediate collection and discussed the available resolutions, including an exchange where possible or a refund once the goods had been returned to us. Our transport team also arranged collection at the earliest available opportunity.

Unfortunately, we were unable to meet the expectation of providing an immediate refund during your initial contact, as the goods had not yet been collected. We appreciate this was not the outcome you were hoping for, but we do have to follow the appropriate returns process.

We have also noted the number of reviews that have been posted regarding this matter. Our focus remains on resolving the original issue fairly and as quickly as possible, and we remain committed to doing so.

If you would like to discuss your case further, please contact our Customer Services team directly and we will continue to assist you.

Best regards,
The Funbikes Team

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Hi the scooter is broken I have…

Hi the scooter is broken I have warranty on it I got it back in July a few months back, will yous be able to help out with that

1. Juli 2026
FunBikes-Logo

Antwort von FunBikes

Hi Paul,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear you’ve experienced an issue with your scooter, but we’re pleased that you’ve already been in touch with our team so we can assist.

A technical support ticket has been raised, and once we receive the requested information, our team will investigate the issue and work with you towards the appropriate resolution.

We appreciate your patience and are here to support you throughout the process.

Kind Regards,
The Funbikes Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great experience buying my kids first…

Great experience buying my kids first bike . Everything we wanted was all in stock at a great price !!! Will definitely recommend and use fun bikes again !!! Thank you 5 ⭐

4. September 2026
FunBikes-Logo

Antwort von FunBikes

Hi Daniel,

Thank you for your fantastic 5-star review! We're delighted you had a great experience choosing your kids' first bike and found everything you needed at a great price.

We really appreciate your recommendation and look forward to helping you again in the future.

Kind Regards,
The Funbikes Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Easy to order good delivery time very…

Easy to order good delivery time very good

14. September 2026
FunBikes-Logo

Antwort von FunBikes

Hi Bernard,

Thank you for your review. We're pleased to hear that ordering was easy and your delivery arrived promptly.

We really appreciate your support and are always happy to help if you need anything else.

Kind Regards,
The Funbikes Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very helpful staff a great shop well…

Very helpful staff a great shop well priced

1. September 2026
FunBikes-Logo

Antwort von FunBikes

Hi Stuart,

Thank you for your great review.

We're glad you found our team helpful, our shop welcoming, and our prices competitive.

We really appreciate your support and are always happy to help.

Kind Regards,
The Funbikes Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wouldnt let me change address

Wouldnt let me change address, as i forgot to put door number on wouldnt let me do it so said the bike had to come back and i had to wait for refund then i still had to ring yous back aftet nearly a week and the bike still hadnt returned to yous even though yous told me 48 hours and then i got phone call and the delivery man was on the street so instead of having to show photo id like yous said to me which didnt have and then didnt even have to do it so was very stressful it was for my sons 4th birthday and was meant to get delivered up to his birthday date came over week later was very upset

10. September 2026
FunBikes-Logo

Antwort von FunBikes

Hi Naomi,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We’re sorry to hear how stressful the delivery situation was, particularly as the bike was intended for your son’s birthday.

When an order is placed online, the payment and delivery details supplied by the customer are confirmed as part of the order process. For security and fraud-prevention reasons, we are unable to simply change confirmed delivery details after an order has been processed. These safeguards are in place to help protect both our customers and the business.

When you contacted us regarding the missing house number, our team tried to find a secure way to resolve the situation and requested supporting documentation for the delivery address. As this could not be provided, arrangements were subsequently made for the parcel to be returned.

However, the courier later contacted you directly to confirm the missing house number and was then able to successfully complete the delivery. We appreciate that the time taken and the change in circumstances caused considerable frustration, especially given the timing around your son’s birthday.

We’re pleased that the bike was ultimately delivered, and we appreciate your feedback regarding your experience.

Best regards,
The FunBikes Team

Best Regards,
The FunBikes Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Delivery driver gavin was very helpful…

Delivery driver gavin was very helpful and professional. Thank you fun bikes my son is very happy 😊

23. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
FunBikes-Logo

Antwort von FunBikes

Hi Majella,

Thank you for your lovely review.

We're delighted to hear that Gavin was helpful and professional, and most importantly, that your son is very happy with his bike! 😊

We really appreciate your support and are always happy to help.

Kind Regards,
The Funbikes Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very good worth the money

Very good boy is
On the back wheel 10/10

9. September 2026
FunBikes-Logo

Antwort von FunBikes

Hi John,

Thank you for your review!

We're thrilled to hear the bike is a 10/10 and being thoroughly enjoyed. 😊

If you need any further assistance, we're always happy to help.

Kind Regards,
The Funbikes Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing delivery from kerry

Fast delivery, Kerry the delivery driver is amazing. She went out of her way to take an extremely heavy parcel to my garage so I could hide it as it’s a Christmas present for my son. She was so helpful and a credit to your service.

22. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
FunBikes-Logo

Antwort von FunBikes

Hi Natalie,

Thank you for your fantastic review. We're delighted to hear your delivery was quick and that Kerry went the extra mile to help get the parcel safely into your garage and keep your son's Christmas surprise hidden!

We really appreciate your kind words and are always here if you need any further help.

Kind Regards,
The Funbikes Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr