YOBURGER Bewertungen 72

TrustScore 1.5 von 5

1.5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Virkelig Dårlig betjening og virkelig dårlige pommes fritter. Saucen til fritterne koster 15,- for en lille bøtte. Fritterne var bløde og kedelige. Burgeren var god men ikke 89 kr værd. Deres milk... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bestilte burgere, men de glemtw at sende en burger med. Fik af vide at jeg ville få en voucher næste dag. Det skete aldrig. Jeg har nu skrevet to mails til dem og ikke hørt fra dem. Så dårlig st... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Med mindre man bestiller i selve butikken, skal man holde sig langt fra YoBurger. Vi har lige, som så mange andre anmeldelser herinde, prøvet at bestille online. Begge gange gik der koks i bestillinge... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Jeg elsker deres burger men magen til latterligt og amatør agtig telefon bestillings system skal Man edermandme lede længe efter. Har nu prøvet at bestille via telefon 7 gange Hvor jeg startede som nu... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Restaurant
  2. Fast-Food-Restaurant
  3. Burgerrestaurant
  4. Take-away-Service

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Once upon a time (2015), we made a burger. A simple, unpretentious, and super f*cking tasty burger. A fantastic brioche bun, quality meat, toppings, magic sauce, and absolutely zero bullshit. We called it the YOBURGER. The rest is, well, history. We ...


Kontaktinformationen

1.5

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

72 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hvad er der sket for jer

Hvad er der sket for jer? Samtlige 3 burgere vi bestilte var tørre og smagte ikke af noget. Og pomfritterne havde været kogt to gange og var også tørre og kedelige.

13. Oktober 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Har fået en trøffelmayo som smagte af…

Har fået en trøffelmayo som smagte af en almindelig, det sagde jeg så til jeres ansatte. som sagde at sådan smagte den, men den smager IKKE af trøffel og dufter heller ikke. Utrolig skuffende. Burgeren havde heller næsten ingen dressing i, jeg er meget skuffende, nicveauet svinger utrolig meget.

Har ikke lyst til at købe burger hos jer igen

11. Juni 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Perfekt til lækker eftermiddags måltid !

Jeg har bestilt fra YoBurger 2 gange nu - og jeg nyder det hver gang!
Bestiller man fra Wolt, koster en menu med burger, fritter og 4 dips + sodavand 125 kr.
Rigtig god smag, og så er det befriende at spise en burger som man rent faktisk kan holde i hænderne! (de er ikke overfyldte og slaskede som de fleste steder). Til gengæld betyder det også at burgeren ikke er kæmpestor, og man vil derfor få brug for pomfritterne for at blive mæt.

Klart min yndlingsburger i øjeblikket når det skal være enkelt og let.

Tilbageholder den sidste stjerne indtil der kommer en større, eller ekstra burger med til prisen.

//Alexander

20. April 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Simpelthen for lavt

Simpelthen for lavt.

Hvis det her kan kaldes burgere, så burde Macdonalds have en Michelinstjerne.

Havde set frem til at smage deres avocado burger, og fik en burger der smagte af... Ja, avocado... Kunne ikke smage nogetsomhelst andet...

Kan ikke anbefale at de bringer maden ud da jeg ikke fik det jeg bestilte, hverken dobbeltbøf eller pomfritsovs.

Penge ud af vinduet. Næste gang køber jeg hellere en burger på tankstationen.

11. April 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sløj mad

Sløj mad, virkelig overprized.
Smattet burger der er faldet sammen og bestiller du med avocado får du en tyktskåret usaltet melet avo i der næsten ikke er til at få ned. Bløde bølgefritter du selv kunne have lavet bedre i ovnen.
Hvis man skal have greasy brioche-tømmermændsburger er Jagger mange niveauer over.

25. Februar 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Virkelig Dårlig betjening og virkelig …

Virkelig Dårlig betjening og virkelig dårlige pommes fritter.
Saucen til fritterne koster 15,- for en lille bøtte. Fritterne var bløde og kedelige.
Burgeren var god men ikke 89 kr værd.
Deres milkshake kan heller ikke anbefales og hvis du vil prøve den så har de altså ikke låg til deres kopper.
Dårlig oplevelse og dårlig service samt dårlig mad.

26. Januar 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

2 dårlige oplevelser...

Min kæreste og jeg havde en meget dårlig oplevelse i går, da vi spiste hos jeg inde på Gothersgade 27.

Vi bestiller to almindelige menuer, hvor den ene skal være med dobbelt bøf. Den med dobbelt bøf skal ligeledes være uden ost, hvilket vi tydeligt understreger over for personalet. Da vi spørger, hvor lang tid det cirka vil tage, får vi beskeden, at der kan gå ca. 15 min. Efterfølgende bestiller nogle andre kunder i løbet af de næste 5-10 minutter ligeledes mad hos jer.

Sjovt nok går der 20 minutter, hvor der ikke sker det store. Da personalet så råber de næste bestillinger op, bliver det til vores store overraskelse, ikke vores tur, men de personer, der har bestilt efter os, som får deres mad. Da vi så går hen til personalet efter der er gået 25 minutter, har de glemt at sætte vores bestilling foran de bestillinger, som er kommet efter. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at vi skal vente 30 minutter på at få vores mad, mens andre, der har bestilt efter os, får maden før os.

Som om det slet ikke var nok, er der til vores ”store overraskelse” også fejl ved den bestilling, som vi får efter 30 minutter. Der er ingen ost i den almindelige menu, selvom vi UDTRYKKELIGT sagde, at det kun var menuen med dobbelt bøf, som skulle være uden ost. Så vi bliver nødsaget til at vente ekstra 10 minutter, spise vores burger alene og ikke på samme tid, imens personalet får lavet en ny burger med ost.

Jeg forstår ikke denne uprofessionelle tilgang, som personalet havde, selvom de var søde og forstående. At betale 210kr for at spise hver for sig...

Klagen blev sendt til Yoburgers egen mail, hvor jeg dagen efter bliver ringet op af en venlig mand. Han er forstående over for vores situation og tilbyder, at vi kommer igen på deres regning for at få en bedre oplevelse. Det aftales, at vi spiser på deres restaurant på Østerbrogade. Igen er vi mildest talt uheldige. Personalet bliver gjort opmærksom på, at der ikke skal ost i den ene burger. Denne gang kommer der så ost i begge burgere, hvilket resulterer i, at ventetiden bliver 10 minutter længere. Derudover var personalet uhøflige (en ung smart dreng ved navn Rasmus betjente mig). Han virkede ligeglad med hele situationen. Faktisk valgte han kun at få lavet en ny burger, da den anden jo var "rigtig". Det resulterede i, at burgeren med ost ikke var varm, da den skulle spises - lækkert!

Alt i alt er serviceniveauet og den professionalismen på et meget lavt niveau. Der skal meget til, før jeg ønsker at bruge penge hos Yoburger igen.

16. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Yo-Burger er min klare favorit!

Yo-Burger er min klare favorit!
Jeg har dog ikke smagt Tommy’s burger joint eller Gasolin endnu.. men Yo-Burger slår de andre hypede steder, efter min mening.
Simpel burger, men med en magic sauce, der bare gør forskellen.

11. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr