YOBURGER Bewertungen 72

TrustScore 1.5 von 5

1.5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Virkelig Dårlig betjening og virkelig dårlige pommes fritter. Saucen til fritterne koster 15,- for en lille bøtte. Fritterne var bløde og kedelige. Burgeren var god men ikke 89 kr værd. Deres milk... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bestilte burgere, men de glemtw at sende en burger med. Fik af vide at jeg ville få en voucher næste dag. Det skete aldrig. Jeg har nu skrevet to mails til dem og ikke hørt fra dem. Så dårlig st... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Med mindre man bestiller i selve butikken, skal man holde sig langt fra YoBurger. Vi har lige, som så mange andre anmeldelser herinde, prøvet at bestille online. Begge gange gik der koks i bestillinge... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Jeg elsker deres burger men magen til latterligt og amatør agtig telefon bestillings system skal Man edermandme lede længe efter. Har nu prøvet at bestille via telefon 7 gange Hvor jeg startede som nu... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Restaurant
  2. Fast-Food-Restaurant
  3. Burgerrestaurant
  4. Take-away-Service

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Once upon a time (2015), we made a burger. A simple, unpretentious, and super f*cking tasty burger. A fantastic brioche bun, quality meat, toppings, magic sauce, and absolutely zero bullshit. We called it the YOBURGER. The rest is, well, history. We ...


Kontaktinformationen

1.5

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

72 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vil ikke give mig penge retur, for varer jeg ikke fik

Bestilte burgere, men de glemtw at sende en burger med. Fik af vide at jeg ville få en voucher næste dag. Det skete aldrig.
Jeg har nu skrevet to mails til dem og ikke hørt fra dem. Så dårlig stil! Jeg vil have mine penge tilbage!!!!!!
Jeg har betalt for noget, jeg ikke har fået!
Så dårlig stil.

Aldrig køb jeres burger her!

25. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Voucher fusk

Havde købt voucher som også faldt foodtruck på Papirøen. Den var så lukket. Intet om det på hjemmesiden. Man skulle bestille online og det kunne man stadig. Gennemførte dog ikke og fik en kedelig service og meget gennemsnitlig burger på Østerbro.
Var godt nok glad for jeg betalte fuld pris! Det ville det ikke have været værd!

26. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bestilte en menu med burger

Bestilte en menu med burger, pommes og chicken tenders på Wolt. Ordren blev ved med at blive udskudt/forsinket og endte med at komme en halv time senere end lovet. Maden er is kold, pommes er uspiselige som om at det har ligget siden i går aftes og chicken tenders det samme. Så for ca 300 kr ender det med at være en is kold burger med avocado som er mørkt/gammelt og smager underligt. Jeg håber ikke at dette er standarden for yoburger

16. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Øv en dårlig oplevelse

Øv en dårlig oplevelse. Bestilte 3 menuer via Wolt til ialt 560 kr Vi modtog 3 kolde burgere og 3 poser pomfritter der fremstod daggamle og kolde. -:(
Til den pris bør det være rimeligt at man kan forvente det bedre. De svarede ikke ved på anmeldelse via Wolt

18. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

YoBurger trak for mange penge fra min konto

YoBurger trak for mange penge fra min konto ved en festival, hvor de derefter gav mig et telefon nummer på ejeren og bad mig kontakte ham. På trods af utallige sms'er mm, hvor ejeren lover mig at overføre mine penge, er det aldrig sket. Jeg er derfor blevet snydt for penge hos YoBurger.

19. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

YoBurger Østerbrogade

Jeg afprøvede en YoBurger Single menu ved Østerbrogade, og dette er min oplevelse af restauranten og maden.

Burgeren er i sig selv vældig velsmagende, med den perfekte kombination af salt, sødme, syrlighed og umami, og det er gerne noget jeg bestiller igen. Kødet er utrolig mørt, og har den perfekte mængde fedt/kød ratio. Saucen i burgeren er noget for sig selv, og det kan smages allerede ved den første bid. En af de bedre burgere jeg har smagt i København, hvis ikke den bedste indtil videre.

Fritterne er dog de meget klassiske bølge pommes som kan købes i den lokale dagligvarebutik. Intet specielt over dem, klassiske fritter med salt.

Restauranten er meget lille, hvoraf bordende ligner en halvfærdig køjeseng, stolene er også meget små, og svære at finde sig tilpas i.

På trods af dette vil jeg mene at burgeren alene trækker læsset, og derfor får YoBurger en ekstra stjerne.

Samlet set en god oplevelse, og jeg bestiller gerne en burger derfra igen.

10. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Totalt til grin

Totalt til grin! Bestilte fra Yoburger Østerbro og ordren kom hurtigt. Glæden var dog kort idet jeg fandt et HÅR i min burger. Det stak bare ud fra siden helt åbenlyst og kunne ikke være mit, da håret var en del kortere, krøllet og blondt - mit eget hår er længere, lige og BLÅT!

Kontaktede Foodora som sagde at “beklager” de kan ikke gøre noget uden billede af håret! Som om jeg ikke smed den ud lige med det samme og har lyst til at kaste op nu. Så ulækkert, og ingen hjælp at hente fra Foodora!

1. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ved nærmest ikke hvor jeg skal starte..

Ved nærmest ikke hvor jeg skal starte..
Når man betaler 135kr for en burger menu regner man sku med at man får en dip og noget der smager godt og ar kvaliteten ikke er magen til 0.
Man får den mindste portion mad, (er stadig sulten) der var måske 20 små kolde pomfritter, og en lille burger der smagte af ingen ting. Det er ikke fordi jeg har numsen fuld af penge, ville meget hellere anbefale man gik ned i maccen eller alle andre burger steder end hos Yoburgers..
er virkelig skuffet ville ønske man kunne få pengene tilbage..

18. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Trash!!! Never got my money back!!!

Ordered and paid online, went to pick up the meal and due to a power outage, they weren't able to prepare the burgers.
Contacted the owner several times, he promised me a refund... now more then a year later I still didn't receive the money back!! Trash!!!

4. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bliver opkrævet 3 gange for 1 burger

Med mindre man bestiller i selve butikken, skal man holde sig langt fra YoBurger. Vi har lige, som så mange andre anmeldelser herinde, prøvet at bestille online. Begge gange gik der koks i bestillingen, og så prøvede man forfra igen, for så at opdage, at de har trukket os 3 gange beløb. Og derfra hører man INTET fra dem!! Servicen og behandlingen er vanvittig dårlig. Der er mange andre burgere som Jagger og Gasolin, der er længder bedre.

28. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Snydt!

Snydt! Bestilte mad på deres hjemmeside, fragt med Wolt. Modtog ordrebekræftelse og kunne følge min ordre på deres hjemmeside. Efter en time "forsvandt" min ordre. Wolt skrev derefter, at de aldrig havde hentet ordren og at den var annulleret (sjovt nok kunne jeg se ordren på deres hjemmeside nærme sig min bolig?).Ringede til Yoburger, der sagde de aldrig havde modtaget ordren. Alligevel hævede de 228 kr. fra min konto. Skrev til dem og bad dem tilbageføre beløbet - men jeg har intet hørt fra dem. Skulle Yoburger læse med, kan I få mit ordrenummer her: 2367 bestilt d. 24/6

24. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Rudest waiter I have met in a long…

Rudest waiter I have met in a long time. Music was so loud you couldn’t talk together. On top of that he were mad that my kids were loud and complained he couldn’t hear what people were ordering. Yes 2 and 5 year olds are quite loud, nothing compared to his music. We now prefer sitting on a random bench outside eating than in there.

26. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Salt på salt

Bestilte burger menu to-go. I stedet for mad fik jeg en hel pose salt, både på burger og fritter. Til udsmidning.

23. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Trukket beløb 3 gange for det samme…

Er blevet trukket 3 gange for det samme køb i butikken på Østerbrogade - stadig ikke hørt noget efter 3 mails, 2 sms til butikleder og personlig henvendelse flere gange i butikken.
Ingen reaktion overhovedet!
Alle andre steder kaldes sådan noget tyveri!

1. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi bestilte to chicking menuer hos…

Vi bestilte to chicking menuer hos Yoburger pop-up ved Halgodt på havnen i Skovshoved. App’en fejlede da jeg bestille og jeg fandt ud af at jeg blev trukket to gange for min bestilling. Jeg har skrevet fire gange til Yoburger på mail og på Messenger uden at få svar retur.
Det er da respektløs og virkelig sløj kundeservice ikke at svare !

9. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr