Virkelig Dårlig betjening og virkelig dårlige pommes fritter. Saucen til fritterne koster 15,- for en lille bøtte. Fritterne var bløde og kedelige. Burgeren var god men ikke 89 kr værd. Deres milk... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Bestilte burgere, men de glemtw at sende en burger med. Fik af vide at jeg ville få en voucher næste dag. Det skete aldrig. Jeg har nu skrevet to mails til dem og ikke hørt fra dem. Så dårlig st... Mehr ansehen
Med mindre man bestiller i selve butikken, skal man holde sig langt fra YoBurger. Vi har lige, som så mange andre anmeldelser herinde, prøvet at bestille online. Begge gange gik der koks i bestillinge... Mehr ansehen
Jeg elsker deres burger men magen til latterligt og amatør agtig telefon bestillings system skal Man edermandme lede længe efter. Har nu prøvet at bestille via telefon 7 gange Hvor jeg startede som nu... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen
Once upon a time (2015), we made a burger. A simple, unpretentious, and super f*cking tasty burger. A fantastic brioche bun, quality meat, toppings, magic sauce, and absolutely zero bullshit. We called it the YOBURGER. The rest is, well, history. We ...
Kontaktinformationen
Nørregade 2, 1165, København, Dänemark
- yoburger.dk
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Skod service
Spiste på Halgodt onsdag og det var ingen stor oplevelse især pga en yderst dårlig service. Der var kun chicken burger hvilket ikke stod på hjemmesiden, som servitricen blev ved med at henvise til. Burgeren var ikke pengene værd. Det er også rimelig storsnudet at have et spisested, som kræver at man har en smart phone for at kunne orientere i menuen. Det er
Sidste gang jeg spiser hos yoburger.
Spiste hos Yoburger på Halgodt i dag - for første og sidste gang
Jeg plejer normal ikke at anmelde spisesteder - men en gang skal være den første.. Håber Yoburger vil bruge den til at få rettet op kvaliteten af deres mad. Spiste hos Yoburger på Halgodt i dag. Dette for både første og sidste gang.
For 129 fik vi en lille bitte portion bløde, kolde og understegte pomfritter samt en burger, med en kedelig halvkold bolle, friture stegt kylling, en skive tomat og et slattent blad salat. Vi havde ikke forventet gourmet mad, men dette var for trist..
Bestemt IKKE value for money
Bestemt IKKE value for money.
Slatne, kolde og understegte pomfritter.
Burger med kedelig bolle, friture stegt kylling eller portobello svamp, en skive tomat og et blad salat.
Øv hvor trist.
Jeg vil hellere spise en Ecco-sko…
YoBurger var simpelthen det værste lo*t jeg har sat tænderne i. Man betaler 129kr. for en mini burger, som er blevet presset ned i en papboks. Bøfferne var overstegte. Vil hellere spise en Ecco-sko.
maden ret god, men dårlig service
Faktisk er maden ret god. Men hold nu kæft hvor sejler ham jeres langhårede medarbejder rundt i det. Han udviser INGEN former for personlig hygiejne og har absolut ingen form for sociale evner der gør ham bare nogle lunde i stand til at leverer en god service og bare generel høflighed. Men det kunne man godt leve med hvis bare fødevare hådteringen var nogle lunde i orden.
Min anbefaling her fra;
Ansæt nu for satann bare noget ordenligt personale der fremstår lidt repræsentabelt, og har en lille smule livsglæde og udstråling, man bliver jo for helvedee deprimeret af den service. Eventuelt en der har lidt uddannelse og viden inden for hygiejne og fødevare håndtering.
Ellers udemærket mad osv.,
simpelthen den dårligste service nogensinde
Yoburger har simpelthen den dårligste service i hele København. Ikke nok med at personalet på Nørregade altid er sløve og uvenlige, så er deres customerservice over mail og telefon også for dårlig.
Jeg har haft super mange dårlige oplevelser, og senest for nogle dage siden. Bestilte mad klokken 20:20 på deres hjemmeside, og fik en ordrebekræftelse om, at jeg kunne hente maden klokken 20:45. Da jeg så kommer derhen er døren låst, og en medarbejder kommer så hen og fortæller mig, at de har lukket, så de har ikke lavet min mad alligevel. Først og fremmest kan jeg ikke forstå, at de har lukket, da der står alle steder, at de først lukker 22. Derudover kan jeg stadig bestille gennem deres hjemmeside, selvom de har lukket.
Det her handler jo bare om, at medarbejderne hellere ville lukke hurtigt, end at lave min mad.
Da jeg så skriver en mail til dem, for at få mine penge retur, er det en meget uhøflig person i den anden ende. Han siger blandt andet, at det ikke er deres fejl, og at jeg skal ringe til orderyoyo, for at få pengene retur.
Super ærgerligt, at der altid er dårlig service og sløv betjening, da deres mad er virkelig lækkert.
Det her var desværre dråben for mig, og jeg kommer aldrig til at bestille fra dem igen, da der er tusinde burgersteder i København, der kan levere lige så lækre burgere med en ordentlig service:)
Kolde pomfritter og forkert sodavand
Kolde pomfritter og forkert sodavand. Ingen lyst til at rette op får fejltagelsen.Gå forbi og eller bestil fra et andet sted
God mad sød betjening
Østerbrogade 29.9.2021 kl. 17
Yoburgers mand i køkkenet på denne dag er ikke bleg for at servere en "gammel" menu. Baconburgeren er en smattet affære der er faldet helt sammen og fritterne er som gummi. Helt klart en burger de er brændt inde med og som de så sælger, selv om den burde kasseres.
Jeg undrede mig over hvor hurtigt burgeren var færdig og sagde endda "that was quick". Havde jeg spist på stedet, ville jeg have opdaget snyderiet, men jeg købte takeaway, så det er først hjemme jeg opdager de ansattes "går den, så går den" holdning.
Spændende hvor hurtigt de kan få kørt skuden i sænk. Jeg er færdig hos Yoburger og jeg vil da straks fraråde andre at købe noget som helst derfra.
Synd at Yoburger er ligeglade med hvem de ansætter.
The price for these low end burgers are…
The price for these low end burgers are unbelievable high! Cut them down bye 20% an its starting to match the quality of the food.
158 kr for 2 mini-burgere
158 kr for 2 mini-burgere, som blev proppet ned i 1 lille kasse, hvilket resulterede i to fladmaste burgere. Da jeg hentede burgerne efter 1 times ventetid, forventede jeg en travl butik, men der var ikke et øje at se. Jeg vil ønske, at jeg havde tjekket trustpilot før, jeg brugte 158 kr på 2 burgere på samme niveau som en McDonald’s cheeseburger, både i smag og størrelse.
Rå og is kold burger.
Yo var engang en af de bedste burgere i byen, men kæden er da faldet helt af på den.
Jeg er ikke fan af at give dårlige anmeldelser, men sidste gang vi bestillende fire burgere, var én af dem slet ikke det vi havde bestilt, og de havde glemt vores dressinger (12,- per stk :-O). Denne gang kom jeg så hjem med en helt rå og is kold burger.. Det var dødsstødet.
Mega sølle, vil aldrig købe deres burgere igen
Yoburger på Østerbrogade. Total dårlig service og overblik over hvad der rent faktisk er i burgerne. Vi ventede i lang tid, og var så skuffede over den sølle burger vi fik. I prisen var der ikke en gang dressing med til pomfritterne, det skulle vi betale ekstra for. Vi var ikke en gang mætte efter vores burger og pomfrittes.. Mega sølle, vil aldrig købe deres burgere igen
Virkelig dårlig betjening hos Yoburger…
Virkelig dårlig betjening hos Yoburger Østerbro.
Hold Jer væk!
Hold Jer væk!
Kedeligste oplevelse i lang tid! Betalte 591kr og avokado manglede, løg manglede og dressing manglede! Bøffen var overstegt og det var kul fra grillen med i bøffen. Vi havde bestilt til kl 20 og de går igang med bestillingen lige da vi ankommer.
Jeg har prøvet stedet for første gang…
Jeg har prøvet stedet for første gang nu og burgerne smagte godt, de er dog små i forhold til prisen. Betjeningen skræmte mig dog væk! Da jeg eksempelvis spurgte om det var muligt at betale kontant, blev det besvaret med "Kan du ikke læse" og så stod det på et lille skilt, som jeg havde overset.
Den dårligste bøf jeg nogensinde har set!
Har ofte bestilt burgere fra yoburger og har altid opfattet dem blandt toppen i København.. her til aften har de solgt den dårligste burger i mit liv! Fritterne var kolde, chiken tenders våde og bøffen var forkullet.. bøffen så ud som om den var blevet grillet over flammerne i 2 timer for så at blive bagt et par timer og så lige tilbage på panden igen.. jeg har aldrig set så tørstegt en bøf! Jeg går ud fra at ham der steger bøfferne aldrig har set en burger eller ved hvad en bøf er og i øvrigt aldrig har hørt om konceptet “køkken”..
For sent, brændt på og ingen kommunikation
Har til aften bestilt mad til afhentning. Fik en ordrebekræftelse, der angav, at maden kunne hentes 50 minutter senere, hvilket er til den lange side for en burger - særligt givet, at der stod 30 minutters ventetid, da jeg betalte for min ordre - men sådan er det jo nogen gange. Jeg ankommer til aftalt tid i restauranten i Gothersgade. Personalet ignorerer mig i 7 minutter, hvorefter jeg selv henvender mig for at høre om den bestilte mad er klar. Jeg får af vide, der går et par minutter. Det blev 10 - jeg kunne høre, de først begyndte på maden efter min henvendelse. Pyt med 10 minutters ekstra forsinkelse, hvis personalet bare kommunikerer undervejs. Vi får vores mad, men må da vi kommer hjem konstatere, at begge burgere er brændt på - de er decideret forkullede på bunden. Jeg skriver ikke mange dårlige anmeldelse, men dette er noget af det dårligste service jeg har fået - efterfulgt af, at den forsinkede mad var brændt på. Uimponerende. Jeg kommer ikke igen.
Dårlig service
Jeg elsker deres burger men magen til latterligt og amatør agtig telefon bestillings system skal Man edermandme lede længe efter. Har nu prøvet at bestille via telefon 7 gange Hvor jeg startede som nummer 4-5 i køen hvor man efter 5 minutter per opkald bliver smidt af ved en stemme der beklager Ved en teknisk fejl eller travlhed. Problem når man har købt gavekort der kun kan bruges via telefon. Stram op når i nu har et konge produkt men virkelig MANGLER på service!!!!
Middelmådigt, uhøfligt og ukorrekt
I dag var mit første besøg hos Yoburger, og hvis ikke der sker store ændringer, så bliver det nok også det sidste. Vi valgte stedet alene fordi de har en vegetarburger på menuen.
Til at starte med blev vi mødt af en meget uhøflig betjening, det i sig selv burde have været rigeligt til at jeg skulle være gået, men bevares, ekspedienten kunne jo have haft en dårlig dag.
Leveringen var dog ret hurtig, og vi behøvede kun at vente få minutter på at få vores mad, så derfor bliver oplevelsen ikke helt negativ.
Desværre brillierede Yoburger så med at leve fejl i begge vores menuer, hvilket vi selvfølgelig først ser efter at være kommet derfra.
Derefter bliver det til en noget kedelig omgang, hvor briochebollen er så let at den falder fra hinanden, bøffen er helt uden noget krydderi, og selvom tomat og salat er frisk, så er den også iskold hvilket giver en underlig kontrast til den lune bolle og næsten varme, men kedelige bøf der blev serveret uden nogen form for sauce, ketchup mayo eller lign. Størrelsen på burgeren var skuffende i forhold til prisen, men den kedelige smag taget i betragtning, havde jeg faktisk ikke engang lyst til at spise denne mini-burger op alligevel.
Vegetarburgeren som vi bestilte var noget mere tilfredsstillende, men bestemt ikke nok til at opveje de mange øvrige mangler.
Smagsmæssigt var det eneste positive faktisk dippen til fritterne, men det kan man ikke leve af.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.







