Virkelig Dårlig betjening og virkelig dårlige pommes fritter. Saucen til fritterne koster 15,- for en lille bøtte. Fritterne var bløde og kedelige. Burgeren var god men ikke 89 kr værd. Deres milk... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Bestilte burgere, men de glemtw at sende en burger med. Fik af vide at jeg ville få en voucher næste dag. Det skete aldrig. Jeg har nu skrevet to mails til dem og ikke hørt fra dem. Så dårlig st... Mehr ansehen
Med mindre man bestiller i selve butikken, skal man holde sig langt fra YoBurger. Vi har lige, som så mange andre anmeldelser herinde, prøvet at bestille online. Begge gange gik der koks i bestillinge... Mehr ansehen
Jeg elsker deres burger men magen til latterligt og amatør agtig telefon bestillings system skal Man edermandme lede længe efter. Har nu prøvet at bestille via telefon 7 gange Hvor jeg startede som nu... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen
Once upon a time (2015), we made a burger. A simple, unpretentious, and super f*cking tasty burger. A fantastic brioche bun, quality meat, toppings, magic sauce, and absolutely zero bullshit. We called it the YOBURGER. The rest is, well, history. We ...
Kontaktinformationen
Nørregade 2, 1165, København, Dänemark
- yoburger.dk
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Utroligt overbetalt
Utroligt overbetalt, klart værste value for money i København.
Smagen var fin, men lidt større end en cheeseburger fra MacD og 9x så dyr.
Langsom tilberedning på trods af…
Langsom tilberedning på trods af minimal kø
manglede børnemenu i leveringen
Der manglede en børnemenu i leveringen. Så vi måtte dele de ellers ret gode burger, uheldigt de er så små når man skal dele.
Ringede og fik en snak med et personale, der sagde jeg skulle skrive til deres mail, for at få pengene retur. Det er nu 14 dage siden jeg skrev, og har ikke hørt noget retur? Det er for dårligt.
Der bliver desværre ikke bestil herfra igen. Held og Lykke med den ringe kundeservice.
Skuffende oplevelse
Skuffende oplevelse. Alt for lille burger med en kedelig bolle. Meget lille udvalg af burgere - det varierer fra standardburgeren til standardburgeren + bacon eller standardburgeren + avocado etc. Bølgepomfritterne kunne være købt i Netto. Gav 250 for to menuer, desværre ikke det værd.
Bestilt mange gange derfra gennem deres… APP FFS
Bestilt mange gange derfra gennem deres app, men får gennem app at vide at det ikke kan lade sig gøre.
Ringer dir på hovednr d. 02.04.20 kl 18.15 og får af medarb at vide, at de aldrig har haft en app... Medarbejderens leder er enig og siger, at jeg skal bestille gennem Wolt med tilhørende gebyr.
God mad, men kommer ikke til at levere til mig igen. Held og lykke fremover.
Mvh. Thorbjørn Koch
Uacceptabel kvalitet og dårlig service…
Uacceptabel kvalitet og dårlig service på Østerbro.
Jeg har i alt bestilt 2 gange hos jer, hvor at jeg ved min første bestilling af 2x avo burger oplevede at avocadoerne var overmodnede og at bøffen i burgerne var så tynde og KUN udgjorte halvdelen af hele burgeren. De var derudover brændte.
I et forsøg på at give jer en chance igen, oplevede jeg det helt samme endnu engang. Brændt bøf, som kun lige udgjorte halvdelen af burgeren. Fuldstændig uacceptabelt.
Tror det er den bedste burger jeg…
Tror det er den bedste burger jeg nogensinde har fået! Alt spillede og var som jeg bedst kan lide en burger. Perfekt blød bolle, saftige bøffer og perfekt dressing!!! Samt lækre pommes fritter dertil. Betjening god og hurtigt.
Har fået burger derfra flere gange fra…
Har fået burger derfra flere gange fra den på Østerbrogade , der har aldrig været noget at klage over .
Den ringeste bacon-burger menu…
Den ringeste bacon-burger menu nogensinde! Bøffen lignede en overskåren og branket kalun-bøf, bollen var tør og bacon-menuen bestod af 1x1cm stk. bacon! Bestilte ekstra pickles, men en hamburger fra McD har flere pickles. Eneste lyspunkt var en dåseøl fra Carlsberg, den kunne de alligevel ikke fåcke op!!
Umenneskelig dårlig service
Har aldrig oplevet så dårlig service. Servitricen Camilla, ville ikke tage i mod vores bestilling, før en time efter vores vores ankomst.
Raw chicken burger takeaway
I wish I could share the pictures of the very raw chicken burger I just got. Really disappointing after driving 20 minutes to pick up some take away and to try Yo Burger for the first time. What a waste of money.
Bestilte afhentning af 2 x menu
Bestilte afhentning af 2 x menu, med 40 min til. 18.30 Betalte online 5min efter får jeg sms om ny tid 19.10. Så ekstra 40 min, nu 19.20 står jeg stadig og glor...
Jeg er i chok
Jeg er i chok. Ikke nok med at jeg tror min newbie hund kunne stå og lave en bedre hakkejohnny, så er pomfritterne også købt i netto. Gode slaskede bølgepomfritter.
Købte en burger derfra og tror der var Sahara i min mund. Jeg måtte i hvert fald fylde kanden op med 4 liter vand for at slukke tørsten. Udover det, så tror jeg også navnet er noget som mine oldefar fandt på i 2 verdenskrig.
Tjåffe og fokus på projekterne :-)
Hold da lige fast.
Hold da lige fast.
Bestiller for første gang hos YOBURGER, og også sidste gang, en menu, bestående af en baconburger, pomfritter og sodavand, med levering alt i alt 214 kr, det jeg for, ligner noget der er mindre end en børneportion, en bolle på størrelse med et rundstykke, et stykke kød, 3 stykker bacon, et lille stykke salat, 3 skiver tynd tomat, og en gang pomfritter i en lille papirspose. det er første gang jeg nogensinde føler mig tørret så meget i r....
Værste service ever
Man skulle tro, at et var løgn - men det er ikke lykkes for de ansatte hipstere i Gothersgade at modtage en bestilling og give den korrekt videre og sende mig hjem med det, som jeg bestilte: EN ENESTE GANG - ikke EN, som i ...aldrig. Det burde være umuligt, men det er sandt - hvis der ikke skal være ost i, er der ost - men til gengæld ikke den bacon, som skulle være der - og børnene spiser det ikke, fordi der ER tomater i - og så videre i alle tænkelige kombinationer undtagen den rigtige. tillykke med det, i ødelægger jeres forretning med folk, der er mere optagede af deres frisure og briller end kunderne.. DUH.
Ærgerlig aftenoplevelse på Yoburger
Var på Yoburger på strøget. Vi kom 20 minutter før luk (øv tidspunkt, I know). Dog var det mere øv, at allerede 20 min før var noget så essentielt på en burgerbar, som frituren blevet lukket, og vi blev fortalt at vi ikke kunne sidde der, selvom vi fik det to go. Som en der selv arbejder med mad og drikke i servicefaget, kan jeg fortælle, at vi aldrig ville lukke noget så grundlæggende i min forretning så tidligt, og ville aldrig fortælle gæsterne at de ikke måtte sidde der. Dog har jeg flere gange serviceret folk selv 5 min over luk, fordi det er god og uselvisk service. Vi ville informere om at de ville få detto go, så de ville være klar til at tage det med, tidspunktet vi lukker. Og som en tilføjelse, har ham vi blev betjent af, nok også haft lige lovligt travlt med at få os afsted, eftersom min bøft var rå i midten. Øv øv
Ekstremt dårlig kundeservice og velvilje til at rette op på egne fejl!
Vi var tre, der bestilte tre menuer igennem Wolt fredag d. 08.03.19. Efter cirka 35 minutters ventetid kom vores levering - dog kun med 2 menuer. Vi ringer med det samme til Yoburger, og efter lang tids ventetid i telefonen, får vi fat på en medarbejder, der først og fremmest ikke kan finde vores ordre og derefter fortæller, at vi selv er nødt til at hente vores sidste menu i deres butik på Østerbrogade, hvis vi vil havde den. Vi forklarer, at vi gerne ville have penge retur/kompensation, da vi ikke havde fået et ordentligt produkt; Han oplyser os, at han ikke rigtig kan hjælpe os, men at vi skal skrive en mail til Yoburger i stedet for.
Vi forklarer selvfølgelig, at vi ikke føler det tilstrækkeligt, at vi efter at have betalt for levering, selv skal hente den mad, som de har glemt at lave, men lige lidt hjalp det. Han kunne "deværre" ikke gøre noget.
Da jeg kommer ned i butikken for at hente min burger og forklarer situationen endnu en gang, fortæller en ny medarbejder, at hun ikke kunne gøre så meget og henviser igen til den mail, som vi skal kontakte. Hun vil give os 3 nye burgere, men det hjælper jo ikke, når de to allerede er spist for ikke at blive alt for kolde (de var lunkne ved ankomst). Jeg forklarer, at det er spild af mad, og at de kan forvente en mail fra os vedrørende sagen og returnering af penge.
Jeg venter derefter på den tredje menu. Da jeg får den udleveret, er der ikke den inkluderede sodavand vedlagt, og jeg må af to omgange bede medarbejderen om at give mig den tilhørende sodavand. Da jeg kommer retur med burgeren og kan spise efter de andre, mangler der 4 dip, som var inkluderet i menuen. Jeg opgiver, og dropper dip til mine pomfritter.
Vi synes, det er enormt dårlig kundeservice, at man først og fremmest ikke har styr på de ordre, som butikken modtager og derefter ikke har god nok service til at tilbyde ordentlig kompensation eller et produkt tilsvarende det købte. Vi har på ingen måde fået, hvad vi har betalt for og samtidig resulterede det i, at vi kunne spise lunken mad med en times mellemrum.
Køb ikke mad her - man får ikke som bestilt og betalt!
5 stjerner til ledelsen!
Tusind tak for bedste service! Jeg havde en fantastisk oplevelse på yoburger hvor de havde glemt at give en sauce med til pomfritterne. Det fik jeg så to AVO/BACON menuer for.... kæmpe service niveau! Så gør det heller ikke noget at burgeren er langt over standarden af burgere i København!!
Uendelig ringe service
Uendelig ringe service
Bestilte burgere til 5 personer 1. januar til afhentning kl 18:30.
Selv om 1. januar er ganske travl gik det helt galt.
Da vi ankom til YoBurger på Østerbrogade, var der propfyldt med sure mennesker, der angiveligt alle havde stået i ganske lang tid og ventet, fordi der var totalt kaos.
Vi fik at vide at der nok vikke gå 30 min ekstra - men det viste sig at blive til 1 time - det er sgu for ringe, når man har bestilt på forhånd - selv 1. januar
Og imens tikkede der nye ordre ind, og de ansatte mistede helt overblikket, og kunne ej heller finde ud af at annullere ordre fra bestillinger.
YOBurger : Send da nogle erfarne folk på arbejde når I ved der er travlt.
Og var der tale om en undskyldelse eller beklagelse. - Nej end ikke et forsøg på det. Det to stakkels uerfarne piger der stod i kassen, kunne end ikke frembringe et smil
Dårligste service jeg længe har oplevet
Dårligste service jeg længe har oplevet. Manden jeg blev betjent af var sur, og smilede ikke en eneste gang. Efter at have ventet i en halv time på en burger-menu, kiggede han vredt på mig og sagde: herrrr. Da jeg tog en bid af burgeren, var bøffen helt rå indeni, ikke særlig lækkert.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.







