Köpte en vara i Stockholms butik men pga oklarheter ringde dagen efter köpet till en annan butik, blev Göteborg. Fick den ALLRA BÄSTA servicen av Lovisa. Det totala antalet stjärnor skulle ha blivit... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Köpte en vara i Stockholms butik men pga oklarheter ringde dagen efter köpet till en annan butik, blev Göteborg. Fick den ALLRA BÄSTA servicen av Lovisa. Det totala antalet stjärnor skulle ha blivit... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Upplevelsen i butik och den service vi fick när vi bestämde oss för möblerna var excellent. När skulle betala med kort och bestämma leverans blev det mycket rörigt. Stor tveksamhet om betalningstransa... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Jag vill verkligen ge beröm till Bolia. Det märks tydligt att ni lägger stor omtanke i både design, materialval och helhetsupplevelse. Kombinationen av stilren estetik och hög kvalitet gör att er... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Att köpa en soffa är en investering i sitt dagliga välbefinnande, soffan ger även en karaktär till hela boendet och slutligen handlar det om ganska mycket pengar. Det är därför viktigt att man får e... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Välkommen till Bolia. Ett skandinaviskt designuniversum, inspirerat av den föränderliga natur som omger oss. Våra designföremål är ritade av erkända formgivare från hela världen och tillverkade för hand av de skickligaste möbelsnickarna i endast de bästa, mest hållbara materialen. Tidlös design som är skräddarsydd för dig och skapad för att hålla i generationer.
Vom Unternehmen geschrieben

Bittet Kunden um Bewertungen
Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.
Inhalte von echten Menschen stehen bei Trustpilot im Vordergrund. Dieses Unternehmen kann jedoch zusätzlich unser KI-gestütztes Antwort-Tool verwenden, um Hilfe beim Verfassen von Antworten zu erhalten.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Bolia har till 110% fantastiska produkter, har handlat flertalet saker hos dem senaste månaderna. Men..
Servicen är verkligen katastrofal. Läs nedan om mina två senaste köp från dem,
Vi köpte en fåtölj på deras outlet i göteborg, åkte från Stockholm för att hämta den, efter 5h i bilen kommer vi fram och får veta av Ivo på deras lager (som förövrigt inte jobbar på Bolia men är i särklass den som gett mig den bästa servicen jag varit med om, han ringde och hetsade Bolias kundtjänst åt oss) att Bolia inte skrivit in vår order i deras system. Vi blev stående i drygt en timme där vi fick hoppas på att fåtöljen ens fanns. Tack vare Ivo så fick vi tillslut med oss fåtöljen hem.
Shit happens tänkte vi och gjorde vårt nästa köp ett par veckor senare;
Köpte tre stolar på deras butik vid Hamngatan. Blev ombedd att hämta dem ett specifikt datum, tog ledigt från jobb, kom dit med hyrbil, men de hade stängt butiken (var där när det skulle vara öppet) pga att de var på utbildning. 0 kontakt från dem i förväg. Kontaktar kundservice, inte en eller två gånger utan tre gånger (inom loppet av 24h) innan jag faktiskt får någon som helst återkoppling.
(Det ska sägas att de erbjudit mig 1000kr i presentkort för besväret. Men de har uppenbarligen helt missat att jag inte känner mig varken hörd eller sedd som kund. Ett telefonsamtal där man uppriktigt ber om ursäkt är värt mer än ett presentkort på 1000kr..)
Hursom, de löser hemleverans av stolarna ett par dagar senare, (perfekt tänker du som läser, varför ger du 2/5 stjärnor?). En av stolarna de levererar är sönder, ett av benen är löst, och det andra är av. Så istället för att kontakta mig och berätta att stolarna är sönder (shit happens) så väljer de att skicka något som är uppenbarligen är trasigt.
Rinse and repeat på att behöva jaga deras kundservice igen, vänta i X dagar och tillslut kommer responsen. Behåll den trasiga stolen och få ett presentkort på 500kr eller åk till Bromma och lämna tillbaka den.
Nu har jag lagt X timmar på detta, och insett att Bolia inte är intresserade att lösa det här (ex laga stolen eller skicka en ny stol).
Till dig på Bolia som läser det här,
Vad tycker du att min upplevelse reflekterar?
Ta hela ert team, åk till ert outlet-lager i Göteborg och be Ivo hålla en kurs i hur man säkerställer att en kund känner sig sedd, hörd och värdefull. Det är så man ser till att en kund vill fortsätta vara kund, även när man strular till det gång på gång på gång....
Shit happens. Se bara till att äga det.

Antwort von BOLIA
Beställde ett vitt påslakan som är ben vitt. Skriv gärna rätt färg i er beskrivning. Annars var påslakanet i fin kvalitet.

Antwort von BOLIA
Fick hjälp av Pamela på kundservice och Lovisa från butiken i Göteborg. Fantastiska tjejer! 🥰

Antwort von BOLIA

Antwort von BOLIA
Fina möbler smakfullt presenterade i vackra lokaler och med trevlig kunnig personal gör det till en bra upplevelse.

Antwort von BOLIA
Mottagandet var väldigt trevligt och vänligt. Försäljarna var mycket hjälpsamma och tog sig tid att visa hela kollektionen.
Jag är mycket nöjd med priset jag fick.
Leveransen var också rimlig inte allt för lång väntetid. En positiv upplevelse.

Antwort von BOLIA

Antwort von BOLIA
Trevlig o hjälpsam personal . Soffor ,bord o lampor fint utbud. Tycker mkt om dansk design

Antwort von BOLIA
Väldigt snygga och sköna soffor samt fina möbler i övrigt med många valmöjligheter vad gäller tyger och material.

Antwort von BOLIA
Fantastisk service och bemötande av personal på plats och hög produktkunskap och rådgivning om materialval. Kan varmt rekommendera ett besökt till butiken! =)

Antwort von BOLIA
Click n collect är inte det samma som på dom andra butiker jag handlat från.
Det betyder att man beställer och det skickas från Danmark utan information om leveransdatum.
Gick till butiken som skulle ha produkten enligt beställning men då fick man besked att varan kommer till butik om 2 veckor. Så kunde lika gärna beställt hemleverans eller handlat någon annan stans

Antwort von BOLIA
Alltid bra bemötande. Utmärkt kvalitet på de varor jag köpt. Leverans och betalnings metoder fungerar utmärkt.

Antwort von BOLIA
God service, bra kunskap ( Daniel, Fleminggatan), lugnt och sansat , bra bemötande.

Antwort von BOLIA
The sales attendant answered our questions and provided guidance. We left the store with different options on how to proceed with purchasing the item, which gave us flexibility.

Antwort von BOLIA
Uppfattade personalen som oengagerad och girig i butiken på Kungsholmen. Gick hem och beställde online.

Antwort von BOLIA

Antwort von BOLIA
Väldigt fin inredning, jag köpte fina saker till hemmet som jag är nojd med men service i butiken var i bästa fall 3/5

Antwort von BOLIA
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.