Köpte en vara i Stockholms butik men pga oklarheter ringde dagen efter köpet till en annan butik, blev Göteborg. Fick den ALLRA BÄSTA servicen av Lovisa. Det totala antalet stjärnor skulle ha blivit... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Köpte en vara i Stockholms butik men pga oklarheter ringde dagen efter köpet till en annan butik, blev Göteborg. Fick den ALLRA BÄSTA servicen av Lovisa. Det totala antalet stjärnor skulle ha blivit... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Upplevelsen i butik och den service vi fick när vi bestämde oss för möblerna var excellent. När skulle betala med kort och bestämma leverans blev det mycket rörigt. Stor tveksamhet om betalningstransa... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Jag vill verkligen ge beröm till Bolia. Det märks tydligt att ni lägger stor omtanke i både design, materialval och helhetsupplevelse. Kombinationen av stilren estetik och hög kvalitet gör att er... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Att köpa en soffa är en investering i sitt dagliga välbefinnande, soffan ger även en karaktär till hela boendet och slutligen handlar det om ganska mycket pengar. Det är därför viktigt att man får e... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Välkommen till Bolia. Ett skandinaviskt designuniversum, inspirerat av den föränderliga natur som omger oss. Våra designföremål är ritade av erkända formgivare från hela världen och tillverkade för hand av de skickligaste möbelsnickarna i endast de bästa, mest hållbara materialen. Tidlös design som är skräddarsydd för dig och skapad för att hålla i generationer.
Vom Unternehmen geschrieben

Bittet Kunden um Bewertungen
Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.
Inhalte von echten Menschen stehen bei Trustpilot im Vordergrund. Dieses Unternehmen kann jedoch zusätzlich unser KI-gestütztes Antwort-Tool verwenden, um Hilfe beim Verfassen von Antworten zu erhalten.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Antwort von BOLIA
Fantastisk kundeservice og rask leveranse. Bolia leverer til topps hver gang

Antwort von BOLIA
Jag har gjort några besök hos er under de senaste veckorna. Vid det första besöket mötte jag en personal som var så till den milda grad ointresserad av mig som kund att jag var starkt betänkt på att lämna butiken och aldrig återvända. Jag sökte en speciell vara och hennes första åtgärd var att gå fram till en dator och logga in på er hemsida. Herregud, en dator ! En dator! Föreställde sig vederbörande att jag reser en timme för att gå fram till en dator i er butik ?? Jag har som dom allra flesta en dator i hemmet och har redan besökt er hemsida oräkneliga gånger. Det är sannerligen inte därför jag besöker er butik. Därpå gjorde hon en svävande gest med händerna för att ange förekomsten av den aktuella varan. Ingen vägledning, ingen kommunikation, no nothing. Framför allt inget intresse av det speciella ärende jag hade. Mycket, mycket frustrerande
Till all lycka träffade jag strax därpå två andra personal som genom sin kompetens och sitt engagemang räddade både mig och butikens anseende.
Mvh Alltjämt Bolia kund.

Antwort von BOLIA
Trevlig och intresserad personal. Fina produkter som säljs.

Antwort von BOLIA
Jag vill verkligen ge beröm till Bolia.
Det märks tydligt att ni lägger stor omtanke i både design, materialval och helhetsupplevelse. Kombinationen av stilren estetik och hög kvalitet gör att era produkter verkligen sticker ut.
Det som imponerar mest är känslan i detaljerna allt från form till finish håller en nivå som känns genomtänkt och genuin. Även bemötandet och helhetsintrycket visar att ni värnar om kunden.
Ett företag som inspirerar och levererar på riktigt.

Antwort von BOLIA
Fantastiskt fint bemötande när vi ville returnera vår hifi möbel. ”Inga problem”!

Antwort von BOLIA
God service och superfina produkter! Ett stort plus att man bjuds på kaffe!

Antwort von BOLIA

Antwort von BOLIA
En helt fantastisk upplevelse hos Bolia. Från första besöket till beställning har allt varit över förväntan. Personalen är både professionell och genuint hjälpsam, och vi kände oss trygga genom hela processen. Stort tack.

Antwort von BOLIA
Trevligt bemötande av personalen och väldigt fina möbler.

Antwort von BOLIA
Tyvärr tråkigt bemötande vid flertal tillfällen, trots att jag är kund hos Bolia sedan flera år och handlat ett flertal av mina möbler därifrån. Kompetensen och engagemanget varierar mycket mellan personalen. Budskapet i reklamen motsvarar inte upplevelsen i butik. Nu blev droppen när två returer plötsligt återgick till betalning efter att ha varit reglerade sedan flera veckor tillbaka. Detta skedde utan någon som helst förvarning från Bolia. Trots flera samtal och mail där de lovat att återkoppla och justera detta, händer ingenting. Tråkigt då möblerna de säljer är ganska kostsamma och det är en stor investering man gör som privatperson.

Antwort von BOLIA
Snabb och bra service. Väldigt trevliga medarbetare. Och som alltid fantastiska produkter. Oslagbar kombo.

Antwort von BOLIA
Lätt och smidigt att handla både på nätet samt i butik. Så vackra möbler, dansk design som bäst.

Antwort von BOLIA
Fick ett bra bemötande där säljaren var väldigt proffsig. Förklarade produkten på ett bra sätt.

Antwort von BOLIA
Bolia har till 110% fantastiska produkter, har handlat flertalet saker hos dem senaste månaderna. Men..
Servicen är verkligen katastrofal. Läs nedan om mina två senaste köp från dem,
Vi köpte en fåtölj på deras outlet i göteborg, åkte från Stockholm för att hämta den, efter 5h i bilen kommer vi fram och får veta av Ivo på deras lager (som förövrigt inte jobbar på Bolia men är i särklass den som gett mig den bästa servicen jag varit med om, han ringde och hetsade Bolias kundtjänst åt oss) att Bolia inte skrivit in vår order i deras system. Vi blev stående i drygt en timme där vi fick hoppas på att fåtöljen ens fanns. Tack vare Ivo så fick vi tillslut med oss fåtöljen hem.
Shit happens tänkte vi och gjorde vårt nästa köp ett par veckor senare;
Köpte tre stolar på deras butik vid Hamngatan. Blev ombedd att hämta dem ett specifikt datum, tog ledigt från jobb, kom dit med hyrbil, men de hade stängt butiken (var där när det skulle vara öppet) pga att de var på utbildning. 0 kontakt från dem i förväg. Kontaktar kundservice, inte en eller två gånger utan tre gånger (inom loppet av 24h) innan jag faktiskt får någon som helst återkoppling.
(Det ska sägas att de erbjudit mig 1000kr i presentkort för besväret. Men de har uppenbarligen helt missat att jag inte känner mig varken hörd eller sedd som kund. Ett telefonsamtal där man uppriktigt ber om ursäkt är värt mer än ett presentkort på 1000kr..)
Hursom, de löser hemleverans av stolarna ett par dagar senare, (perfekt tänker du som läser, varför ger du 2/5 stjärnor?). En av stolarna de levererar är sönder, ett av benen är löst, och det andra är av. Så istället för att kontakta mig och berätta att stolarna är sönder (shit happens) så väljer de att skicka något som är uppenbarligen är trasigt.
Rinse and repeat på att behöva jaga deras kundservice igen, vänta i X dagar och tillslut kommer responsen. Behåll den trasiga stolen och få ett presentkort på 500kr eller åk till Bromma och lämna tillbaka den.
Nu har jag lagt X timmar på detta, och insett att Bolia inte är intresserade att lösa det här (ex laga stolen eller skicka en ny stol).
Till dig på Bolia som läser det här,
Vad tycker du att min upplevelse reflekterar?
Ta hela ert team, åk till ert outlet-lager i Göteborg och be Ivo hålla en kurs i hur man säkerställer att en kund känner sig sedd, hörd och värdefull. Det är så man ser till att en kund vill fortsätta vara kund, även när man strular till det gång på gång på gång....
Shit happens. Se bara till att äga det.

Antwort von BOLIA
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.