Banner for Yodeyma

Yodeyma Bewertungen 

532
•
TrustScore 4 von 5

4.2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service and delivery. Good communication. The small samples sent along with the Imagination dupe are amazing. Both my wife and I ordered separately, and she absolutely adores her samples.... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered two different perfumes as I had tried a sample and I commented on another one a friend was wearing. They were delivered less than 24 hours later. Very impressed with service and the products... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

On the 9.9.26 I placed an order with a free samples pack included. Paid for the order and received order details and invoice. This order is still waiting for dispatch on tracking informati... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

After trying loads of different samples from their range from the local convenience store in Mundesley Norfolk I went online with the leaflet. The Shop gave me and purchased 2 100 mil bottles one for... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Parfümerie
  2. auch in
  3. Kosmetikgeschäft
  4. Parfum- und Kosmetikanbieter

Vom Unternehmen geschrieben

Discover the affordable alternative to Luxury fragrances in United Kingdom and surpass the expectation ✨ Yodeyma Parfums ✨ An international inspired fragrance brand with more than 30 years experience in the development, production and distribution of high quality perfumes. Driven by a clear vision- to make luxury perfumes and cosmetics accessible to a wider market.


Kontaktinformationen

4.2

Gut

TrustScore 4 von 5

532 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 95 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.2

Alle Bewertungen

(532)

532 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Some fragrances are really nice

Some fragrances are really nice. This one is ok but I didn’t try a tester. Smell wears off. Will try others still though.

2. Oktober 2026
Yodeyma-Logo

Antwort von Yodeyma

Thanks for giving us a chance.

The Fragrances can behave very differently from one person to another, so we hope one of the others works better for you.

We’re glad you’re still open to discovering more from the collection.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Paid but haven't received my order

I placed my order on September 13 and received an email on September 14 stating that my order was on its way. However, today is October 12, and I still haven’t received my order.

The payment has already been deducted from my account.

12. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Yodeyma-Logo

Antwort von Yodeyma

We’re very sorry that you’ve been left waiting this long for your order.

We’re currently experiencing a technical issue that has affected the processing and tracking of some orders, and our team is working to resolve it as quickly as possible.

Please call our UK Customer Service team free of charge on 0800 021 1983 so they can check your case directly and help you.

We apologise for the inconvenience caused.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

delivery was horrific

1. Oktober 2026
Yodeyma-Logo

Antwort von Yodeyma

We’re very sorry that you’ve been left waiting this long for your order.

We’re currently experiencing a technical issue that has affected the processing and tracking of some orders, and our team is working to resolve it as quickly as possible.

Please call our UK Customer Service team free of charge on 0800 021 1983 so they can check your case directly and help you.

We apologise for the inconvenience caused.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AWFUL

Placed an order 19th September. Sent an email following up order and no response. We are now 12th October and again, another email sent.
The order still shows as processing so clearly an issue.
Would not recommend, appears to be a scam site.

12. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Yodeyma-Logo

Antwort von Yodeyma

We’re very sorry that you’ve been left waiting this long for your order.

We’re currently experiencing a technical issue that has affected the processing and tracking of some orders, and our team is working to resolve it as quickly as possible.

Please call our UK Customer Service team free of charge on 0800 021 1983 so they can check your case directly and help you.

We apologise for the inconvenience caused.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

5☆ service

Courier put my parcel in a different place and it got lost. Contacted yodyema and was sent a replacement next day. 5☆ service

30. September 2026
Yodeyma-Logo

Antwort von Yodeyma

We’re really glad we could get this sorted for you so quickly.

Thank you for highlighting the service you received from our team!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor service has been 3 weeks and still…

Poor service has been 3 weeks and still waiting for my order

30. September 2026
Yodeyma-Logo

Antwort von Yodeyma

We’re very sorry that you’ve been left waiting this long for your order.

We’re currently experiencing a technical issue that has affected the processing and tracking of some orders, and our team is working to resolve it as quickly as possible.

Please call our UK Customer Service team free of charge on 0800 021 1983 so they can check your case directly and help you.

We apologise for the inconvenience caused.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

BEWARE of this company

BEWARE of this company! Took my money but never sent my order! I have messaged several times and have now asked for a refund, but so far no order, no reply, no refund!
Very very disappointing!
I definitely WOULD NOT recommend!
Very poor, very poor indeed!

9. September 2026
Yodeyma-Logo

Antwort von Yodeyma

Dear Hayley.

We’re very sorry for the delay, the lack of response and the frustration this has caused.

We’re currently experiencing a technical issue that has affected the processing of some orders, and our team is working to resolve it as quickly as possible.

Please call our UK Customer Service team free of charge on 0800 021 1983 so they can review your order and refund request directly.

We apologise for the inconvenience caused.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen
Yodeyma-Logo

Antwort von Yodeyma

Dear Patricia.

We’re very sorry that you’re still waiting for both your order and your refund.

We’re currently experiencing a technical issue that has affected the processing of some orders, and our team is working to resolve it as quickly as possible.

Please call our UK Customer Service team free of charge on 0800 021 1983 so they can review your case directly and help you.

We apologise for the inconvenience caused.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Over all amazing

Delivery was amazing it arrived next day. The scents are so lovely and honestly last me a whole day once applied.

2. Oktober 2026
Yodeyma-Logo

Antwort von Yodeyma

Thank you for such a lovely review.

It’s great to know everything arrived so quickly and that you’re enjoying the fragrances so much.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The perfume was very good

The perfume was very good, the bottles were good too. The smell of the product lingered for a long time, so a re application is not needed. Good value for money. The only reason I gave 4 stars, the size of the box the two bottles came in, far too big and only one piece of paper to protect them from breaking. Otherwise, I loved the product. Susan Gillett

30. September 2026
Yodeyma-Logo

Antwort von Yodeyma

Susan, thank you for such a detailed review.

We’re really pleased you enjoyed the fragrances and felt they offered good value for money.

We also appreciate your feedback on the packaging and the protection inside the box. It’s a useful point for us to take into account.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Smells like the real thing

Love this perfume and always get compliments on it. Will be returning for more..

29. September 2026
Yodeyma-Logo

Antwort von Yodeyma

Compliments are always a good sign.

We’re glad you’ve found a fragrance you enjoy so much. We’ll be happy to see you back for more!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

they just want to sell their products

they just want to sell their products! they didnt dispatched my order for 1 week & when i call them they said issue with my payment. when i cancelled the order they send me within 48 hours!!! nothing but scammer

29. September 2026
Yodeyma-Logo

Antwort von Yodeyma

We’re sorry for the confusion and frustration caused by your order.

We’ve recently experienced a technical issue that has affected the processing of some orders, which may also have caused delays in the information provided.

If you’d like us to review what happened in your case, please call our UK Customer Service team free of charge on 0800 021 1983 so they can look into it directly.

We apologise for the inconvenience caused.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not received order-no reply

Ordered 20 October 2026 but not received product. I emailed a couple of times for an update but no response. Requested to cancel order and get refund and no response. At least it was an offer of free perfume for p&p only otherwise I would be very disappointed.

10. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Yodeyma-Logo

Antwort von Yodeyma

Dear Sarah

We’re very sorry for the delay and for the lack of response to your emails.

We’re currently experiencing a technical issue that has affected the processing and tracking of some orders, and our team is working to resolve it as quickly as possible.

Please call our UK Customer Service team free of charge on 0800 021 1983 so they can review your order and your request directly.

We apologise for the inconvenience caused.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Yodeyma's staff are the best in…

Yodeyma's staff are the best in customer service.
Very helpful and patient. The perfumes are just what customers need. really good

1. Oktober 2026
Yodeyma-Logo

Antwort von Yodeyma

It means a lot to see our team recognised like this.

Thank you for your kind words and for trusting Yodeyma for your customers.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr