Skuffende oplevelse. De lavede min ordre forkert hele tre gange, selv efter jeg gjorde dem opmærksomme på fejlene. Derudover var ventetiden urimelig lang, både før jeg fik min ordre og hver gang den s... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Har besøgt Watami i Valby flere gange før og har altid været tilfreds. Både servicen, kvaliteten og smagen af maden er altid i top. Flot og hurtig servering. Maden smager altid frisk. Personalet er... Mehr ansehen
Super lækker, frisk og varieret sushi Hyggelige omgivelser omend noget dårlig akustik Meget sløv betjening Vidste man ikke bedre?? skulle man tro tjeneren var skæv. Alt foregik i meget langsomt tempo... Mehr ansehen
Nok lige i overkanten at tage 170 kroner for en 2 årig barn som kun har spist 2 stykker rejechips. Det nævnte vi også for personalet da den lille allerede havde spist før ankomst. Sød og smilende pers... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat 10 % seiner negativen Bewertungen beantwortet
Antwortet meist innerhalb von 24 Std.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Simona er den bedste vært
Simona var den bedste vært . Hun var så kærlig og sørgede for os hele aften
Jeg er så imponeret
Fantastisk god sushi!
Vi besøgte deres restaurant i Nordvest, og alt var fantastisk. Deres service var i top, mad smagte fantastisk, deres råvare friske og stedet er også smukt indrettet. Det var helt klart ikke vores sidste besøg!
Rigitg god og lækker sushi
Rigitg god og lækker sushi! Watami lever altid op til dens forventninger - og den gode service af Simona gjorde oplevelsen endnu mere fantastisk.
Klar anbefaling
Virkelig god sushi og god service!
Virkelig god sushi og god service fra Simona i Watami Nordvest! Hun gjorde oplevelsen mega god! :-)
Det smagte godt og det var en rigtig…
Det smagte godt og det var en rigtig god service.
Elendig sushi
Elendig sushi. Wasabi var helt smeltet. Ringede til restauranten de henviste til Wolt.
Med flydende wasabi over hele sushi var halvdelen af maden lige til skraldespanden.
Jeg spiste på watami i Valby og blev…
Jeg spiste på watami i Valby og blev betjent af den sødeste Simona som tog rigtig godt imod os med det dejligste smil og humør. Hendes smil og humør smittede os med det samme og vores dag blev endnu bedre af det. Hun var der med det samme hvergang der blev bestilt noget og var så kærlig og man følte mig tilpas og tryg med det samme. Maden smagte fantastisk.
I dag havde jeg en fantastisk oplevelse…
I dag havde jeg en fantastisk oplevelse på Watami i Valby, hvor vi blev betjent af Simona, der var årsagen til at det blev en fantastisk oplevelse. Derudover var maden som altid meget lækker. Kan helt klart anbefales.
Maden var fint… men vi fik aldrig…
Maden var fint… men vi fik aldrig hentede nr 2 bestilling, så 8 stk sushi for 299 kr og 50 kr for en kande vand fra vandværket… men den havde jo også stået i køleskabet! Måske det var fordi de havde placeret os i et hjørne, så vi blev glemt! Da vi så gik til dem, fik vi af vide at det var de kede af men det kunne de ikke gøre noget ved. Betaling til fuld pris og svaret var at hun var ny, så derfor kunne hun ikke give os det billigere… øh, hvad!!! Dårlig service og sløv betjening.
Vi blev mødt af en super sød og…
Vi blev mødt af en super sød og smilende tjener, Simona, der gav os den bedste service nogensinde! Hun gjorde virkelig vores oplevelse uforglemmelig. Vi glæder os allerede til at komme tilbage!😊
Good sushi good service can definitely…
Good sushi good service can definitely recommend it. Specially their sticks !
Perfket oplevelse.
Mona var en rigtig sød, og professionel tjener, der hele tiden tjekkede op på om alt var i orden! God mad, og gode tjenere :)
Mega dårligt!
Jeg bestilte hos jer via just eat. Ikke nok med at maden var over en halv time forsinket, så var der ingen ingefær og wasabi i, stykkerne var skåret så stort at de skulle spises i 3 bider, og soyaen smagte bittert.
God sushi til gode priser
Bestilte takeaway for første gang hos Watami i Vanløse i dag. Super lækkert og gode priser. Intet at klage over.
Overraskende god og frisk sushi
Overraskende god og frisk sushi. Fin betjening
Watami Valby
Watami Valby, utrolig god service og lækker mad!
Virkelig god service af tjener Simona…
Virkelig god service af tjener Simona hun er fantastisk
Rigtig god service af Simona
Rigtig god service af Simona, det var en god oplevelse
Vi var på Watami sushi i Vanløse og det…
Vi var på Watami sushi i Vanløse og det var generelt en kedelig oplevelse. Flere af de forskellige sushi’er smagte af gammel fisk. Det virkede som om det hele var lavet i forvejen. Pris og kvalitet hænger ikke sammen. De 1 stjerne gives udelukkende for den gode betjening.
Uspiseligt mad
Har i mange år været glad for watami Valby - men igår aftes lørdag den 18 maj var under alt kritik.
Vi bestilte 24 stykker & kunne ikke spise mere end 2 stykker sushi, da det var direkte ulækkert og uspiseligt. Normalt omtaler jeg ikke mad således, men med mit andet stykke, gik jeg direkte ud på toilet og kastede det op. Vi rettede henvendelse til tjeneren & alt hun kunne sige var “jeg kan ikke gøre noget, men i må betale for det i ikke vil have/spise”.
Vi betalte selvfølgelig grundet jeres politik, men med den standard & halv rådne mad vi fik, skal man til at tjekke hvordan det står til i køkkenet.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








