WallpaperMural Bewertungen 

296
•
TrustScore 4.5 von 5

4.7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service, I needed it quicker and they delivered it sooner. It looks gorgeous in my bathroom. I wanted something to look at whilst I was relaxing in the bath. Great quality heavy... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This wall mural is amazing! It's simply breathtakingly lovely! I ordered the classic wallpaper, and hanging and matching each piece was a breeze. The rolls do alternate but are numbered, which is fan... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I was skeptical to place an order because it seemed expensive and ordering custom pieces means no way to return or get your money back. But ultimately, this was the mural I wanted in our nursery and I... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Commande arrivée très rapidement. Tapissier de bonne qualité facile à mettre en œuvre avec de bonne instruction.

Unternehmensdetails

  1. Tapetengeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Premium Self-adhesive Wallpaper & Wall Murals. Fast worldwide shipping. Premium HD wallpaper murals printed and shipped in 2-5 business days. Transform any space to meet your taste with our premium, handcrafted, bespoke wallpaper murals. High quality, sustainable wallpaper. 5 star friendly service. Secure transactions. 1000+ designs. Peel & Stick Wallpaper.


Kontaktinformationen

4.7

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

296 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 83 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.7

Alle Bewertungen

(296)

67 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service!

Love our Submerged Fantasia wall mural !
Colors are vibrant and as advertised. The customer service team is top notch. I made a mistake on my order and with one phone call the team amended my order pre shipping. They were very customer focused and saved the day!
Recommend 100%

27. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Looks amazing!

I installed the vinyl material in my bathroom and it wasn't as hard as I thought it would be! The colours are really vivid and the end result looks amazing

12. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
WallpaperMural-Logo

Antwort von WallpaperMural

Hi Dan,

Thank you very much for your kind review!

We are very happy to hear that you love your wallpaper!

Thanks!

WallpaperMural

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great quality, easy install

We love how our nursery turned out thanks to this gorgeous wallpaper!! We did the traditional paste and it wasn't too challenging for us as beginners.

1. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
WallpaperMural-Logo

Antwort von WallpaperMural

Hi Emily,

Thank you very much for your review!

We are very happy to hear that you loved how your wallpaper turned out, and than you installed it easy enough!

If you ever have any questions in the future, or are ever looking for another wallpaper, please contact us and we will do our best to help!

Thanks,

WallpaperMural

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ❤️ my wall

Easy to order. Good guidelines for measurement. Looks amazing. I ❤️ my dining room of dreams

1. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
WallpaperMural-Logo

Antwort von WallpaperMural

Hi Heather,

Thank you so much for the kind review! We are glad to hear that you love your new wallpaper!

Thanks again,

WallpaperMural Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst Customer Service & Not True to Scaling

The only reason why it is getting 1 star is because the design looked like the website so at least it wasn't a scam. There were so many issues with trying to get my order. Firstly, no where on their website did they state they would be closed from Christmas to the new year. putting off my order until the second week of January. My original order and tracking number said it would be ready and delivered by 1/4 didn't get it until 1/10 AFTER i reached out to customer service. Once received, it was cut into 10 panels that were to equal the same size as the wall we were to cover. We had professionals doing this project for us. They measured the wall 3 times before we ordered. When they went to install, none of the panels lined up correctly with each other. We had to decide to have only the animals above to be lined up while the whole bottom of the mural was off. I'm saying animals and coral at the bottom of the mural had a piece of them higher or lower than originally intended. We were told you use all 10 panels but it was not measure correctly so we only used 8.5?! That's right, we paid for a true to size picture, 10/10 panels should be used as instructed but it wasn't. We couldn't use other panels to replace the messed up once because they weren't cut right. Paid over $400 for a awful mural that I need to replace with a different company. I reached out to customer service and no one is getting back to me. I have gotten my bank involved at this point because we were robbed.

10. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
WallpaperMural-Logo

Antwort von WallpaperMural

Hi Serena,

I am very sorry to hear that you are not happy with your wallpaper.

In regards to the delivery, we stated in our announcement bar on every page of the website that we were closed over Christmas. We also adjusted all our delivery times to reflect this. Furthermore, you would have received an auto reply stating the dates that we were closed over the Christmas period if you had emailed in. We are only a very small family-run company, and we believe our staff deserve a break over the holiday period.

In relation to the number of panels you received, the width of your wall was entered as 170 inches and each of our panels is approximately 19 inches wide. We add around 2 inches to allow for trimming/error so you have received 10 panels. This free extra material will have carried the width of your wall just over from 9 panels to 10 panels. If you did not need to use the extra panel, then your decorators must have measured accurately. The '10x' on your order is in regard to the number of square metres your mural covers, not the number of panels.

I am also sorry to hear that the panels did not line up, this is something that was not mentioned to us via email or chat conversations. If you send us some photo evidence, we can refund or reprint your wallpaper for you. I would like to mention that it is impossible for all of them not to line up, as a large portion of the panels are printed as one piece, and then cut into panels, so perhaps the misalignment could be down to installation. Either way, we will be in touch to resolve this issue for you.

Kind regards,

WallpaperMural

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Epic.

Easy buyer experience, arrived in good time, fits perfectly, high quality in terms of feel and artwork. Looks amazing. Would definitely buy again. Can’t wait for my son to see his space themed feature wall.

23. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
WallpaperMural-Logo

Antwort von WallpaperMural

Hi Natasha,

Thank you so much for your review.

We are very glad to hear that you love your wallpaper, we hope your son loves it too!

Kind regards,

WallpaperMural

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I searched the web for hours and hours…

PURE QUALITY!
I searched the web for hours and hours finding the right mural at the right price.
Couldn’t be happier… let’s face it applying the perfect wall mural is never easy but I was so incredibly impressed with the customer service, product, quality, delivery. I LOVE MY MURAL SO MUCH! Highly recommended in all levels. Thank you!

10. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
WallpaperMural-Logo

Antwort von WallpaperMural

Hi,

Thank you ver much for your review! We are very happy to hear that you love your wallpaper.

If you have any photos, we would love to see them!

Kind regards,

WallpaperMural

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Isn’t scaled to my wall- the cranes head is missing!

Mural was delivered three days after latest expected delivery date -
Customer services basically said it’s my problem I booked decorators to fit and decorate my room in anticipation of the mural.
The mural is not made to scale and isn’t made to measure my wall as half of the cranes head is missing. Unable to attach photo.
Disappointed all round really.

30. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
WallpaperMural-Logo

Antwort von WallpaperMural

Hi Rea,

I am very sorry to hear that you are disappointed that your wallpaper arrived late, I do apologise about that. We have been extremely busy in production and have been trying to dispatch orders as soon as possible.

In relation to the mural being made-to-measure, it has been printed to the dimensions of your wall as per the dimensions you entered on our website. In terms of the position of the design, the crop of the design is chosen during the order process, that is not something we alter unless requested.

We would love to resolve this issue right away so a member of the team will be in touch via email.

Kind regards,

WallpaperMural

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I bought this paper to be delivered to…

*update* I have received the refund for the money charged for import taxes. I was charged in error by the delivery company and not by wallpapermural.
The wallpaper is gorgeous, i cannot wait to get it up and customer service was so lovely and prompt to deal with, i will certainly buy from them again.

I bought this paper to be delivered to Ireland. At no point did it mention when I ordered that i would have to pay import fees. So on top of my wallpaper I had to pay 90euro to the ups driver. There should be a warning at checkout about this. Its not fair. Will not be ordering again.

29. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
WallpaperMural-Logo

Antwort von WallpaperMural

Hi,

I'm terribly sorry this has happened - you should not have been charged by UPS as we ship EU orders with delivery duty paid and cover the import costs for you.

If you can email info@wallpapermural.com with your order number and the receipt, we will get this refunded for you!

Thanks,

WallpaperMural

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

High quality product and service

Reached out to them to ask if possible to get in time for decorator slot. They sorted it all out, came in excellent time. Extremely happy with the result and the wallpaper quality is excellent (traditional wallpaper).

24. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Best money ever spent!!!

Hands down one of the best things we have ever spent our money on. The quality of the Mural was amazing. The person we hired to install it said it was the best quality that she had worked with and she actually a lot of S&L wallpaper. We cannot wait to work with this company again. It truly has transformed our guest room. I wish we could upload a photo…amazing!

25. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Butterfly Garden - beautiful design 🥰

I found the company in Instagram and after tons and tons of choice found the perfect mural. I had fantastic, helpful friendly service. Danielle worked with me to slightly tweak/customise the design of mural to fit around TV and fire. Prompt responses from email and phone. I would recommend buying the samples to see the different types of paper and pattern close up. Very clear on putting up, each drop numbered at the bottom. Would highly recommended. 10/10.

17. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

All round good company

The wallpaper itself is of great quality and looks amazing. But what stands out just as great is the customer service. Due to some unknown issue, we had trouble with the wall paper. But after dealing with Joe, he sorted everything out and resolved our concerns. I will definitely get more wall papers from here.

10. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Low quality high price tag

I spent over £600 for one wall. Wallpaper was installed by a professional whom I worked with many times before. The quality was so bad that it shows every joint and at the end it looks dirty- not a great result.
When I fed this back, I was told my professional decorator must have used a dirty cloth. Come on, it's his job... I ordered the wallpaper twice to rectify the issue, but both times the results were the same. No refund was offered, they just said that they think their quality of paper is good and up to standard.
Don't waster you money, any ready roll you buy from B&Q will give you a better look.

18. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
WallpaperMural-Logo

Antwort von WallpaperMural

Hi Samira,

Thank you for your review.

We are disappointed to hear that your wallpaper did not meet your expectations.

Looking back at our conversations, you stated that the 'first time it was cut by mistake so (you) had to re-order it'. This wallpaper has cost more than it should have due to errors caused by your decorator during installation.

From the photos you had sent over of the second attempt at installation, the issue is not the joins themselves, but the dirty finger marks found on the paper in the middle of some drops. The finger marks are clearly visible in the photos. These finger marks have been caused during installation which is out of our control. I understand that you have used this decorator in the past but this same decorator incorrectly cut the first batch of the wallpaper and then marked the second batch. This isn't something we can be held responsible for.

We did discuss a resolution and we were happy to offer you a significant discount on a reprinted wallpaper. However, fixing the issue did not seem to be a resolution, you only wanted a refund despite leaving leaving the wallpaper up on the wall.

We have been selling this same paper type for years with little to no complaints from thousands of orders, installed by a mixture of thousands of decorators as well as consumers themselves. I can assure your our paper is far from low quality. It is a premium non-woven wallpaper that is equivalent to the papers used by brands charging significantly more than us.

I am sorry that we could not resolve this issue further, however, we did not receive a reply to our last email so we did not know this issue was on going, especially considering our last email correspondence was over 7 months ago.

Kind regards,

WallpaperMural



Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company is trying to cut costs at…

This company is trying to cut costs at all places. I placed two orders for two different homes of mine. Rather than
Packaging them separately they shoved both of them in one box. This caused great inconvenience for me. They should be sending them out SEPARATELY esp when they were separate orders placed a few days apart. How am I meant to separate them
Both when they have been rolled together and transport them to my other home? Shocking!

22. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
WallpaperMural-Logo

Antwort von WallpaperMural

Hi Zhara,

Thank you for your review. However, we feel as though this is a little unfair. You ordered both of your murals 8 hours and 35 minutes apart to be exact, which is the same working day. Furthermore, you ordered both murals to the same delivery address. If you had ordered both murals to separate delivery addresses, then we would have shipped each mural in a separate box for you.

I can assure you we are not cutting corners, we are just trying to reduce our carbon footprint. Many other online companies would also combine orders to the same customer and same delivery address if possible. We have already offered, if it is absolutely necessary, that we can send an empty box to your address so you can transport one of the orders to the other address.

We will continue to ship outstanding orders to the same customer and address in a single parcel if possible as a continued effort to help reduce our footprint.

Kind regards,

WallpaperMural

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Shivver me timbers!

Absolutely brilliant service and product. I’ve never used wallpaper before but wanted something to elevate my home. My son’s room needed a makeover and Wallpaper Mural offered such beautiful patterns with the addition of free, bespoke adjustments . My son loved the pirate themed paper and the team added a ships cat at his request. The results were mind blowing! I placed my order without hesitation. It came with simple instructions and the peel and stick variety had pride of place in its new home within half a day (I’m a total novice but it was so simple to hang). I can’t thank the team enough. I’ll definitely purchase again in the future!

7. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing quality and the prints are…

Amazing quality and the prints are fantastic. I like the fact that I can customize the size of the wallpaper with the section I prefer. Will defiantly recommend Wall Paper Mural.

I order it from Saudi Arabia and received it just on time.

26. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr