Sunshine Holidays Bewertungen 

14'164
•
TrustScore 4 von 5

4.2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This is the 3rd year in a row that I have booked my holiday with Sunshine. Website is straightforward to navigate, prices are great. I like how you can change the options with the flight times. Flexib... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Didn't try to solve the issue. When booking it doesn't state the weigh limit and just showed the dimension but after purchased on booking confirmation it state only 4 kg allowed. Asked for amendment o... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A very nice hotel. Beautifully situated with stunning views; clean, well-maintained pools. The restaurant served the best food I’ve ever tasted. The service was the best in the world, and there was a... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Well iv not gone on my holiday yet so I cant realy leave a review untill I have been in my holiday. I had my nabour sort it all out for me and my partner as im not good with computers but im sure we... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Reisebüro

Über Sunshine Holidays

Vom Unternehmen geschrieben

A note on the COVID-19 pandemic

We hope you are staying safe during this challenging and unforeseen time across the globe. We would firstly like to thank you for your patience and support as we work to respond to the thousands of individual customer queries, booking amendments and refunds.

We would like to note that due to Coronavirus outbreak, we have received a huge volume of contact from customers who are concerned about how their holiday is affected. It may take us longer than usual to respond at the moment, but rest assured we are working hard to reply to every customer query as quickly as we can.

When will I receive my refund?

We're working as quickly as possible to get any money back to those customers who are owed a refund. In many cases, we are waiting for the money for the cost of flights to be refunded by the airline.

Additionally, unlike many other travel companies, Sunshine.co.uk is offering eligible customers a full cash refund alongside the option to move their holiday to a later date.

The ongoing situation with Covid-19 is unprecedented and affecting us all in many different ways. We truly appreciate the patience and support of all of our customers during this challenging time.

Sunshine Holidays

Vom Unternehmen geschrieben

The idea behind Sunshine.co.uk was a simple one – if low-cost airlines could exist then so can a low-cost travel agent. Sunshine.co.uk started so we could sell amazing holidays as cheaply as possible, to ensure that no matter what your budget every customer can come to Sunshine.co.uk and find their perfect holiday.
Sunshine.co.uk is a leading UK based low-cost online travel agency that provides a wide variety of hotel and flight options across a multitude of long and short-haul destinations worldwide. Sunshine.co.uk allows customers to build a perfectly customised holiday by giving them access to a wide selection of flights, hotels and transfer options across multiple providers and suppliers.
All Sunshine.co.uk flight-inclusive package holidays are ATOL protected and we offer an honest, reliable and personal service. With hotel deposits for just £1 and the ability to secure your package holiday from just £30pp, there is no better reason to book.
Sunshine.co.uk offer the top quality holidays for families, couple, singles and groups, taking into account the very specific needs of all types of holidaymakers. From luxurious All Inclusive getaways to Self Catering escapes on a budget – no matter what you’re looking for, we’ve got you covered.
We believe that everybody deserves some sunshine.

Kontaktinformationen

4.2

Gut

TrustScore 4 von 5

14'164 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Inhalte von echten Menschen stehen bei Trustpilot im Vordergrund. Dieses Unternehmen kann jedoch zusätzlich unser KI-gestütztes Antwort-Tool verwenden, um Hilfe beim Verfassen von Antworten zu erhalten.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.2

Alle Bewertungen

(14'164)

1'213 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super easy website to navigate

Super easy website to navigate. Hotel recommendation excellent. Emails excellent and easy to follow. We had a great stay in Tunisia, one the the best family holidays we have been on. A*****

31. August 2026
Sunshine Holidays-Logo

Antwort von Sunshine Holidays

Thanks Stephen — delighted the website and emails were easy and you and the family had a brilliant stay in Tunisia. We’d love to help with your next trip 🌞

Team at Sunshine Holidays

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Connections ran like clockwork.

Connections ran like clockwork.
Pick up etc bang on time, no worry or stress.
Only negative is we had Ryanair flights - cheap but nasty!

3. September 2026
Sunshine Holidays-Logo

Antwort von Sunshine Holidays

Thanks Edward — glad transfers were prompt and stress-free. Sorry about Ryanair; we’ll aim for a smoother option next time 😊

The Team at Sunshine Holidays

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

My flight got changed with Ryanair .was…

My flight got changed with Ryanair .was supposed to fly 24th February Now flying on the 23rd. My Hotel has not changed still the 24th February. I have tried to contact sunshine holidays numerous times. With no response. Chat online but its just a machine that keeps repeating the same thing.

3. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sunshine Holidays-Logo

Antwort von Sunshine Holidays

Hi Mrs Eunicia,

Thank you for sharing your experience. We truly understand how frustrating it is when your flight schedule changes unexpectedly and your hotel booking remains the same, especially with the difficulty you’ve had trying to reach us.

Please be assured that we have received your updated flight reflecting the change to the 23rd of February. We are actively working to find a resolution and will take the necessary actions regarding your booking as soon as possible. We appreciate your patience and understanding while we coordinate with all parties involved to address this issue.

If you have any further questions or concerns in the meantime, please do not hesitate to contact us

Thanks, On the Beach.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My holiday was cancelled and I received…

My holiday was cancelled and I received an email with a refund for the wrong amount and the wrong account. On the email it had my account and another random one that received £127.74 of my money. Everything is automated so you can't speak to anyone so when it progresses I either lose the whole account or £127.74.

2. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sunshine Holidays-Logo

Antwort von Sunshine Holidays

Hi Isobel,

Thank you for sharing your feedback with us.

We completely understand your concern regarding the refund amount and the account details shown in the email, particularly the £127.74 payment you were concerned about. We appreciate how worrying this must have been, especially given the circumstances surrounding your cancelled holiday.

We can see that you have since been in contact with our Customer Care team and have been assisted regarding your concerns. We hope the information and reassurance provided have helped to clarify the situation and put your mind at ease.

We appreciate your patience as the refund is processed. If you continue to have concerns or the issue remains unresolved when the refund completes, please contact our support team through the official channels provided on our website for further verification and assistance.

Thank you for your understanding.
On the Beach.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Allocated incorrect room on booking

To be fair, we have used OTB (and Sunshine which is part of OTB) for several years (6 times in the last 4 years) without major issues. Unfortunately, our recent experience will mean that we won’t be using them again.

Upon booking our room, we selected a more expensive room option - a one bedroom apartment with balcony - rather than the basic apartment option. I know that this was the option that we selected as it took us over our budget - but I was prepared to go along with it to avoid earache from my wife (we’d previously stopped at the same hotel in a basic room so wanted something a little better).

Long story short, we received the basic apartment. We spotted this in the booking paperwork before leaving and raised it with OTB/Sunshine at that point. However, they refused to acknowledge any error on their part - we also provided a screenshot of the room options presented to us at the time of our booking.

It wasn’t a massive additional cost (only £90 extra) but it’s the principle. We paid for something we didn’t receive - and they either won’t acknowledge their mistake or don’t believe us. I raised a complaint but it got us nowhere… They have lost a loyal customer- we won’t be using them again I’m afraid, As a family of 5, I would have thought they would keen to have kept us.

19. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sunshine Holidays-Logo

Antwort von Sunshine Holidays

Hi there,

Thank you very much for sharing your experience and for being a loyal customer over the years. We’re sorry to hear that your recent holiday did not meet expectations, especially regarding the room you received and the handling of your complaint. We understand how disappointing this must have been given that you had chosen a higher category room to have a better experience.

We can see that your concerns had already been escalated, and we regret that you remain dissatisfied with the resolution provided. Your feedback is important to us, and we will ensure it is reviewed carefully to help improve the service we deliver.

Thank you again for taking the time to provide your review.

Kind regards,

On the Beach Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Easy

You make it easy to find the right holiday at the right price. Every time.

29. August 2026
Sunshine Holidays-Logo

Antwort von Sunshine Holidays

Thanks for your kind words! Hope to help again soon 😊 The Team at Sunshine Holidays

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Best holiday site ever

Used sunshine for mang years, highly recommend them!! Affordable and reliable never any issues 👌

28. August 2026
Sunshine Holidays-Logo

Antwort von Sunshine Holidays

Thanks for kind words! Glad we're reliable and affordable 👌 The Team at Sunshine Holidays

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good holiday firm just need to put your…

Good holiday firm just need to put your phone lines working again so you can talk to someone instead of chat that isn’t very helpful

26. August 2026
Sunshine Holidays-Logo

Antwort von Sunshine Holidays

Thanks Andrew, glad you enjoyed your holiday. Sorry about our phone lines — we’re working on it. Hope to help again. Team at Sunshine Holidays

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

This is our 3rd time visiting the hotel…

This is our 3rd time visiting the hotel and we have unfortunately noticed some cut backs across the 4 years.
Nightlife now stops at 11pm instead of 12am, the service is much slower for drinks and the staff do not seem as readily available. There is not enough indoor seating in the evening for evenings - we found ourselves sitting in the patisserie some nights which is not ideal.
The daytime activities are limited to the small pool and leaves the larger pool a little boring, the trams down to the beach used to be 2 and now only 1.
Steps in activity pool need sorting out they are so slippery

28. August 2026
Sunshine Holidays-Logo

Antwort von Sunshine Holidays

Thanks for your feedback — and for choosing the hotel three times over four years. We're sorry to hear about the changes you noticed with the nightlife, slower drink service, limited evening seating, reduced activities and the slippery steps in the activity pool; that does sound frustrating. Your comments are really helpful and we'll share them with the hotel. We hope you'll give us another chance to find you a holiday that better matches your expectations next time 😊

The Team at Sunshine Holidays

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Hotels and flights options clearly…

Hotels and flights options clearly presented plus the breakdown of the prices easy to work out, and the booking process straight forward

24. August 2026
Sunshine Holidays-Logo

Antwort von Sunshine Holidays

Thanks Gordon — glad our clear pricing and easy booking helped. Hope we can help again. The Team at Sunshine Holidays

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This Company is a SCAM.

This Company is a SCAM.
They made several fraudulent claims on my credit card for different amounts that did not relate the to flight booking that I had made.
She kept saying that she would refund the sums taken, but got angry when I said I was reporting her and when challenged, the lady Rebecca (and Eesha)
hung up on me.
She tried to keep me hanging on so that the payments would clear through my credit card.

Beware this company also uses the names:
Holiday 1st
Flightsholiday1st

27. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sunshine Holidays-Logo

Antwort von Sunshine Holidays

Hi Mrs O'Donnell

Thank you for reaching out to us. We want to reassure you that our company does not make calls to passengers. All queries are handled through an automated system to ensure efficiency and security.

Regarding payments, we only process these through a secure payment link sent by On the Beach. This method guarantees the safety of your transaction and protects your financial information.

Please be aware that our company does not operate under the names "Holiday 1st" or "Flightsholiday1st." If you have received communications or charges under these names, we advise you to be cautious.

If you have noticed any unauthorised charges or suspicious activity on your credit card, we strongly recommend contacting your bank or card provider immediately to report the issue. To make sure that we are able to assist, please include your on the beach reference number for a prompt response.

We take your concerns seriously and are committed to providing a safe and transparent service.

Thanks, On the beach.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Change in booking: unable to contact

My parents (pensioners) have received information that their hotel is cancelled but no means of contacting a human being with regards to the alternative hotel offered or how to cancel their package holiday due to the terms of their holiday when booked not being honoured.

It is unacceptable that pensioners should have to go through this rigmarole and no person to contact - especially when it states that they have been told that they will lose money should they not confirm the alternative: not information of alternative provided or how to cancel the package holiday without penalty.

Unacceptable!

***

I wanted to update my review. Since posting my initial review, Sunshine holidays has been in contact with my parents via email and have resolved the issue with kindness and compassion.
What was a worrying and stressful situation for them, it has now been resolved.
The systems in place are not person friendly and not suitable for all audiences. That being said, once we started dealing with people the process was a lot smoother.
So, thank you for your rapid response and resolution.

27. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sunshine Holidays-Logo

Antwort von Sunshine Holidays

Hi,

Thank you for sharing your concerns with us. 

We’re truly sorry to hear about the difficulties your parents have experienced regarding the hotel cancellation and the challenges in reaching a person to discuss their options. We completely understand how stressful and upsetting this must be, especially for pensioners.

Please know that we have a dedicated process to help customers manage hotel cancellations and alternatives. Your parents can use the hotel cancellation request form available in their online account, which provides clear information about alternative options and any applicable fees. We also have a live chat service with a virtual assistant designed to connect customers to the right team as quickly as possible.

We appreciate how important it is to have clear communication and support during such changes, and we are committed to assisting your parents to find the best possible solution. If you or they need further help, please encourage them to reach out to us directly through our official contact channels, and we will do our utmost to support them.

Thank you again for your feedback, and we hope to resolve this matter promptly.

Kind regards,
On the Beach

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

It was ok

It was ok, it is very much self service, no reps

23. August 2026
Sunshine Holidays-Logo

Antwort von Sunshine Holidays

Hi Sarah,
Thank you for sharing your feedback with us. We understand that a very self-service experience without direct contact with our representatives can feel a bit impersonal, and we appreciate you letting us know how this affected your trip. Please know that we are always working to improve our self-service options to make managing your booking as smooth as possible, while also being here to support you whenever you need assistance. If you have any questions or need help in the future, please don’t hesitate to reach out. We truly value your input and hope to provide an even better experience next time.
Kind regards,
On the Beach Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr