sinks-taps.com Bewertungen 

414
•
TrustScore 4.5 von 5

4.4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Found this company online after doing a lot of research and reading many reviews. Excellent customer service and sales experience. Ordered a kitchen sink and tap. Fingers crossed the 10/10 experience... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My existing tap seemed to be made of water soluble material and started leaking in a number of places. It was made by a well known sink / tap manufacturer with a name beginning in F. Decided to repla... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing service by Richard who helped us immensely when our kitchen provider let us down with the sink - we needed the sink asap as the worktops are being templated today - ordered at 14.20 yesterday... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Feel misled over delivery times and found customer service/management really condescending. Next to item it said delivery 4-6+ weeks. I took that it would be around 4-6 weeks given a couple of weeks... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Fachhandel für Küchenbedarf

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

We are the UK's largest and most established online retailer of sinks, taps and accessories. Established in 1999 and based in York, we strive to offer the best customer service to all of our customers. Unlike others, we open and inspect all of products before delivering to you via our reliable carrier or our own, home delivery service, which includes our own vans and our fully trained and professional drivers. Visit us today for top brand products and expert advice.


Kontaktinformationen

4.4

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

414 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 50 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.4

Alle Bewertungen

(414)

18 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Perrin and Rowe ORBIQ Mixer Tap & Rinse

On-line purchase experience dealing with Paul at Sinks-Taps.com was absolutely of the highest rating. He ensured we selected the correct tap, finish and importantly, checked that price was "lowest market available". You cannot really ask for more than that....perfect customer service.

From this experience, we will 100% definitely be dealing with them again on our bathroom project in a Grade II listed building.

No need to shop anywhere else, Sinks-Taps.com will do the best job for you.

6. Februar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
sinks-taps.com-Logo

Antwort von sinks-taps.com

Thank you for your review Gary. Its great to see our Live Chat staff were helpful and provided the excellent service levels that we constantly strive to achieve. Its really appreciated when customers acknowledge the hard work and effort put in by our staff, so thank you once again.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Extremely helpful

Extremely helpful, Richard was able to find our dream kitchen tap and have it dispatched within 5 working days, most companies were going to take 8-12 weeks for the same tap.

6. Februar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
sinks-taps.com-Logo

Antwort von sinks-taps.com

Hi Charlotte. Many thanks for the excellent review. Its great that we had the stock available for you that all the other Companies didnt. We try and offer the very best in both service and stock holding, so thank you once again for the positive feedback.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very Rude and unprofessional man

Very Rude and unprofessional man,

Not willing to accept that the courier they have used has not looked after the item and arrived broken!

I ordered from you and it’s your responsibility to take this up with the courier

Absolute disgrace the way you spoke to my wife (big man)

And now you have reported this review for what???? For me not buying

My wife bought a sink that arrived in half so I do think I’m entitled to this review

23. Januar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Without doubt the worst customer…

Without doubt the worst customer service I have ever experienced. Ordered a sink on 10th December for delivery on 16th. It arrived at my parents' address and after transferring it 200 metres around the corner, we opened it to discover it was in 2 pieces. I rang the company immediately but was greeted immediately with blame for breaking it. My Dad signed for receipt of the sink but I was told that he had signed to say it was in perfect condition. Due to the positioning of the sink in the hallway, you could not see the sign saying it needed checking. An email had also gone to my spam folder. I believe the driver knew it needed checking but did not state this. The pallet company have informed me that the sink travelled from York to Preston, Preston to Middlesbrough and was then loaded onto another truck for delivery. They also told me that they were not given any instructions about the item being fragile, despite a member of management telling me repeatedly that the sink was extremely fragile and would break easily.
I spoke to the man on the phone twice and he was not at all apologetic or sympathetic. He just issued blame and said they would not replace it. He stated they would go back to the courier but has never been back in touch.
After no response I emailed a formal complaint on 8th January which has just been ignored.
I would not advise anyone to buy from this company. Their phone line states that they pride themselves on the quality of their products and service but from my experience both are appalling.
I am £244 out of pocket and spent Christmas as a family of 6 with no sink.
PLEASE AVOID!

23. Januar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Doesn't acknowlege issues with parts and fails to provide refunds

Sent me a tap with blemishes and also which did not operate properly (it was a single lever, the marks on the tap itself suggested turning to the right for cold but it would not move that way. Other taps, including the replacement I had to order, do go to the right (3 o'clock) for cold and to the left (9 o'clock) for hot.
This company claimed the blemishes are perfectly acceptable on chrome and that all taps like this only turn a quarter turn to the left going first through cold and then through hot.
As they refused to acknowledge either problems as an issue I had to pay to return the item for a refund, however it's been well over the 'maximum 30 days' to process the refund and I still haven't received it.
On the same order I ordered a sink which was fine so your experience with this company is likely to be hugely different depending on whether you encounter any product problems or not as that seems to be when they don't want to know.
I highly recommend you avoid this company.

12. Oktober 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Efficient

Efficient, pleasant. Especially helpful to me as I needed delivery to a vacant rental property on the day before I was leaving the UK for my home in another country. Also I asked for a not-too-early time and was allocated a slot in the middle of the day - perfect. Needed help with sizing and it worked out fine. Competitively priced. Would definitely go back to this company, particularly as, working from a distance, I need someone reliable. Thank you Richard!

25. September 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
sinks-taps.com-Logo

Antwort von sinks-taps.com

Hi Danny. We really appreciate the positive feedback, so thank you for taking the time to leave this review.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

In my 15 years of being a customer…

In my 15 years of being a customer service manager I can truthfully say that if one of my team members spoke to me the way Richard from sink-tap.co.uk spoke to me today then they would be sacked on the spot. They are a Terrible company to deal with. We tried to contact this company regarding a faulty tap. The company basically fobbed us off and the customer service representative obviously didn’t like being informed of a faulty product and was highly unhelpful and unprofessional. He ended up shouting at me and also my husband down the phone. He told us he had 40 years experience in the industry and that the way we installed taps was apparently Inefficient. My husband has been a qualified gas engineer and plumber for 15 years, he installs taps on a daily basis so I think he knows what he’s doing. Richard the customer service representative was not having any of this and ended up shouting at my husband down the phone as a result.
My husband also advised that he would like to return the item under the Consumer Acts right regardless of where it was faulty or not at that point... but was advised that we would have to return the item then pay for it to be tested by Abode and I can’t imagine how long at that point we’d be waiting for our refund! We never refused to send any pictures of videos, in fact I have since forwarded the video onto Richard just to prove the fault!
It’s important to also note that Richard refused to have the conversation recorded, my husband advised him that due to his unprofessional and rude manner he wanted to record the conversation, but Richard told him he had no right... to me this just proves he’s obviously aware of his poor customer service manner!

20. September 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
sinks-taps.com-Logo

Antwort von sinks-taps.com

Jenny. You reported a tap from Abode that was installed wasnt delivering any water at all! I asked if you could confirm the exact pressure that was been provided to the tap as the manufacturers specified that it is a high pressure tap and needs a MINIMUM of 1.25bar. You said you had a video but refused to email this to me as it was too much hassle. Your husband also rang me to inform me that you were sending the tap back for a full refund. I tried to explain the tap could be returned but it would be tested by the manufacturers to confirm if the tap was faulty or if it was an installation problem. He didnt agree or like this and simply demanded we accept the tap back for a full refund without testing it! I dont understand why you had a video but wouldnt send it and had a qualified plumber who refused to tell us exactly what pressure you had???

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service

Great customer service, I recently bought a kitchen tap and had a lot of technical questions about water pressure. Richard was excellent and the tap works great and looks absolutely stunning!

Would definitely recommend sinks-taps.com

6. August 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor service

Poor service, wanted to return a tap that was too small, emailed in and they never got back to me. When I called in they said I was out of the 14 day policy so they could not take back the items even thought i had emailed in. Worst of all the telephone advisor namely Richard accused me of fraud when I said I was going to call my credit card company to pursue them. Very unproffessinal and would not recommend them at all.

24. Juli 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very happy with the service

Very happy with the service. Purchased a set of new taps which where much cheaper than other sites with exactly the same products, arrived quickly and packaged really well. Would definitely recommend!

28. Mai 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrible so call technical department.

Horrible so call technical department.

Bought a sink from this company. Installed by my plumber but the attached overflow unit rubber sealant was faulty. Called them up and explained the situation and ask if a replacement rubber sealant can be send. Was told to call the manufacturer myself and ask for replacement.

Queried why do I have to call the manufacturer myself instead of Sink-taps doing the follow up.

The technical guy immediately retorted "You don't tell me what to do!". Of course I do not tell sink-taps what to do, its Sink-taps that needs to resolve issues, instead of for customers who paid for a product through sink-taps!

Won't be buying from this company ever again!

25. März 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very happy customer…

I ordered the Reginox Quadra 105 black granite undermount sink from sinks-taps late yesterday morning and it was delivered at 9.15 this morning! Well packaged, in a box within a box. It's a great looking sink, larger than I expected (which is a bonus), lovely finish to it and it's already been fitted. The builders like it too. We've fitted it as an inset sink rather than undermounted as it is quite heavy. It looks fantastic with the black Zenith worktop and a brushed stainless steel tap.

I'm really impressed! Would definitely recommend this company.

Thanks to the delivery company too. Very helpful delivery man.

20. März 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Online chat was clearly a human from…

Online chat was clearly a human from the get go - I hate when it's a bot. I was given human answers and swift responses. Andrew was a super human and did everything he could to help me through my order. Truly went above and beyond. But will the sink live up to this service level? I am yet to find out!

14. März 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Buy only if you have no other choice

They become exceedingly rude if you complain because an order is later than they state is normal on their website. And then they cancel your order. Beware. They seem to believe they have the right to be objectionable, refuse to accept criticism and if you ask them to listen to you the answer is a no and they carry on talking.

12. März 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
sinks-taps.com-Logo

Antwort von sinks-taps.com

Dear Mr Parker
Thank you for your review and we are obviously disappointed you felt a 1 star review was suitable in the circumstances. We advised you that your order was going to be delivered approx 3 days after the average lead time of 5 working days due to a manufacturers delivery arriving later than expected. We explained the FREE delivery service on the specific item you purchased was an average of 5 working days and in this instance it was going to be more like 8. This was not acceptable to you and you the proceeded to become aggressive, rude and abusive towards a member of our staff. We apologised for the slight delay but this was not acceptable to you. In the circumstances we have every right to cancel any order and not deal with customers who abuse or intimidate our staff over the phone. You also threatened to go online and advise everyone of our poor service unless we did something about the delivery. Unfortunately this type of behavior is unacceptable and we therefore cancelled your order and provided an immediate and full refund.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent

Excellent.Really helpful customer service. Order delivered promptly. Would definitely recomend

10. März 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful service from this company

Awful service from this company. The sink i was promised 3 weeks before needed never arrived. They told me they had called and emailed to say not on stick. No calls or emails ever received. Chased and chased. Always promised to be called back. Never was. Finally cancelled the sink and got next day from elsewhere. Taken 2 weeks to credit my card, even though they took the money same day of order (a month ago)! The taps from Perrin and Rowe arrived with the waste. The waste had a bolt missing, kitchen fitter took another day to fit once arrived in post. Now the taps have a part missing so more time spent going to local plumbing centre for parts. When you spend £1k on taps and sinks, you would expect everything to be there - it wasn't and has caused no end of problems. The guy on the phone even said "if your fitter used his initiative instead of sitting there looking at it, he could borrow the bolt from the other waste and glue up until the missing bolt arrives'!!!! Appalling customer service. Would never use again!!!

12. Dezember 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
sinks-taps.com-Logo

Antwort von sinks-taps.com

Dear Nancy. When you placed the order over the phone we made you aware the sink was not in stock and that it was expected in from the manufacturers in approx 2 weeks. Unfortunately Shaws had a longer production delay than the original date they has given us. We did send an email to you advise of this delay. Once the order for the sink was cancelled we did refund the full amount but this did take just over a week to arrive back in your account. We are sorry this took a little longer than expected but sometimes you own bank can take a little longer to credit your account - we have no control over this. You reported a waste plug had a missing bolt and although we have never had this issue before (as all wastes are pre-packed and sealed from the factory) we did take one out of another product we had in stock and send this on first class post. We apologise if the Post Office took a day to deliver this to you and for any inconvenience this delay caused. The advice given over the phone by one of our experienced technical advisors was to use the single bolt you had to set the wastes in place. This was just some helpful advice so the plumber could continue with the installation. I apologise if this advice, which was supposed to be helpful, wasn't. We have no record of any issues with the Perrin and Rowe kitchen tap.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Top grade company. As Simple as that

I do not usually go online and write reviews about the companies, but sinks-taps.com had excelled in every way possible so hats off to them!
I've been helped out by really polite sales representative Richard who actually went to the warehouse to double-check if the records in their database are correct and they can commit to the sale of the sink. Nothing like my previous experiences when I bought stuff for two days delivery i.e. just to find out in a weeks time of silence that the order will be in stock only in two weeks time. So long story short, I've called in at 4pm bought the sink and my kithchen fitter is installing it right now, which happens to be 11am of next working day. Can't be happier.
From my experience sinks-taps.com won't leave you in despair and deliver on their word. No nonsense. No "we've got it in stock but your next day delivery will happen in months time". Strongly recommended.
THANK YOU!

24. August 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful Company avoid!

I have never done a review about a company before but I feel I need to warn people about ordering online from this company. Terrible customer service. When I made a complaint on the phone I was put through to a very arrogant sales man who basically said we had bought the product at a discount online... what did you expect. He spoke over me and was very rude I ended up hanging up on him. This company needs to learn how to speak to customers and also get a better returns procedure. I sent them a pair of expensive Perrin and Rowe taps back. Two weeks later, they still have not even sent an email to acknowledge receipt of the product... accounts department said the refund was being processed. The arrogant sales man talked about legally not needed to refund my money for 30 days!? That’s not the point. He just didn’t get my point and didn’t even try to solve the problem, he just argued with me about it and tiled me I had ‘made a mistake’ ordering the wrong product so why should they bear the brunt. His attitude was shocking! The only mistake I made was ordering from this cowboy company. And they’ve now lost out on some much bigger orders for our projects.

24. Mai 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
sinks-taps.com-Logo

Antwort von sinks-taps.com

Dear Mrs Pugh. You called our Accounts department to chase your refund today. You were not happy with the Account Managers explanation and therefore got put through to the General Manager. I personally tried to explain that the refund was in place on our system and could take up to a maximum of 30 days, depending on the number of refunds in our system at any one time. You explained you were not happy and expected the refund be done immediately. I attempted to explain it would be completed as soon as possible and the process we have, you then called me an arrogant little man and slammed the phone down. Whilst I fully understand your frustration and apologise if we haven't provided a level of service that meets your expectations, I was unable to come to an agreement for further action due to you ending the call. I have since attempted to call you, without success. If you would like to call me when you are free, I would be more than happy to offer further information and discuss a suitable solution for you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Taps and Sinks on line.

Taps and Sinks on line.
After going down the route of ordering ceramic disc replacement valves for my Franke Zurich tap from a supplier who claimed that their replacement valves were 'COMPATIBLE' with the Franke Zurich tap, only to discover that they were NOT, I ordered the correct valves from Taps and Sinks on line and in no time, they were delivered and fitted and working perfectly.
Thank you Taps and Sinks. Finally, no more dripping taps! Should have come to you in the first place!!!

10. Februar 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr