Kitchen Sinks & Taps Bewertungen 

72
•
TrustScore 4.5 von 5

4.3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I bought a tap from this company a key years ago, and it recently developed a fault. The customer service team were really helpful in getting the manufacturer to send me a replacement, and even to sen... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I've not received my order yet (as it's out of stock) but the customer service from Kitchen Sinks & Taps so far has been the best I've experienced in some time!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We love our new sink. It arrived much sooner than expected and when we had a problem following installation, we contacted Siena at Kitchen Sinks & Taps who sorted everything out straight away. Five st... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Would advise you to go somewhere else and pay a bit more. Very stressful dealing with this company. The staff are nice and obviously used to making excuses, but you just get told one thing and then... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Fachhandel für Küchenbedarf

Vom Unternehmen geschrieben

Supplying over 4000 products from some of the industry’s leading brands like Blanco, InSinkErator, Villeroy & Boch, Clearwater and Thomas Denby. This enables us to offer high quality branded products that you can trust.


Kontaktinformationen

4.3

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

72 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 75 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.3

Alle Bewertungen

(72)

19 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great aftersale customer service

I bought a tap from this company a key years ago, and it recently developed a fault. The customer service team were really helpful in getting the manufacturer to send me a replacement, and even to send a second one when the first replacement was also broken.

23. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Superb customer service

Superb customer service.
Highly recommend them.
I ordered the wrong size and it was quickly collected and returned and a refund issued.

8. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

New kitchen sink !

All my communications with this company, from enquiry to delivery were dealt with quickly, efficiently and courteously, with a feeling that they cared.

27. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kitchen Sinks & Taps-Logo

Antwort von Kitchen Sinks & Taps

Thank you so much for your lovely review! We’re so pleased to hear that you're happy with the service received. Thank you for choosing us! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I left one review already but I need to…

I left one review already but I need to do another one. Following installation of my sink it turned out that I got a wrong waste basket, nothing wrong with the one I got, just not the one that was on the picture when advertised. I contacted company and they apologized and replaced it without any issue whatsoever, all next day delivery too which worked our brilliantly as I already had a plumber coming that day, just in time for a replacement.

You often recognize a good customer service after things go wrong. I am not planning another kitchen reno (ever!) but if I am mad enough to ever do that, I will get back to this company, and will pay extra even, now I know how amazing they are . Courtney deserves a pay rise!

20. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kitchen Sinks & Taps-Logo

Antwort von Kitchen Sinks & Taps

Thank you so much for taking the time to leave another review! So pleased we could get everything sorted quickly and in time for your plumber. Your kind words about our customer service mean so much, and we’d love to help you in the future should you ever brave another kitchen renovation! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good company

Helped me pick out the best sink for my surface cutout… nothing was too much trouble… thank you Courtney for your help

14. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kitchen Sinks & Taps-Logo

Antwort von Kitchen Sinks & Taps

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're pleased that Courtney was on hand to help, and it’s wonderful to hear that you felt well looked after. If you need anything going forward, please let us know.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Had a Blanco kitchen sink in mind and…

Had a Blanco kitchen sink in mind and managed to source the best price from Kitchen Sinks & Taps. Delighted to see that Blanco were offering a 5% discount if a sink and tap were both purchased. Tried in vain to get the code to copy with no luck. Emailed Siena who was puzzled too. The code worked on some Browsers and not others! Siena assured us that as soon as we ordered the Company would honour the discount. Sure enough the 5% was credited to my card immediately. Siena and Courtney are fantastic Customer Service Reps for the Company. Their correspondence and follow up are excellent. Received our order today and delighted .

5. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kitchen Sinks & Taps-Logo

Antwort von Kitchen Sinks & Taps

Thank you for taking the time to leave us a review! We’re so please to hear that you were happy with your order and the service received by the team. We really appreciate your kind words and will make sure this is passed onto Siena & Courtney 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We love our new sink

We love our new sink. It arrived much sooner than expected and when we had a problem following installation, we contacted Siena at Kitchen Sinks & Taps who sorted everything out straight away. Five stars for sure.

1. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kitchen Sinks & Taps-Logo

Antwort von Kitchen Sinks & Taps

Thank you so much for your lovely review! We’re very pleased to hear you’re enjoying your new sink and that Siena was able to resolve everything quickly for you. Thank you for the five stars and for choosing us ⭐😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We had a fantastic experience with…

We had a fantastic experience with Courtney at Kitchen Sinks and Taps. From start to finish, she was incredibly helpful, knowledgeable, and patient, making the whole process straightforward and stress-free.

She took the time to answer all of our questions, offered great advice, and helped us choose the perfect products without ever making us feel pressured. Her communication was excellent throughout, and everything was handled professionally and efficiently.

It’s rare to receive customer service of this standard these days, and Courtney really went above and beyond. We’d happily recommend both Courtney and Kitchen Sinks and Taps to anyone looking for quality products backed up by exceptional service. Thank you!

24. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kitchen Sinks & Taps-Logo

Antwort von Kitchen Sinks & Taps

Thank you fort taking the time to leave such a wonderful review! Your feedback it so appreciated and we will make sure this is passed onto Courtney. Thanks again for your recommendation and for choosing Kitchen Sinks & Taps! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I found the sink I was after on this…

I found the sink I was after on this website in the best price so I went ahead and ordered. Sadly, manufacturer was out of stock and I had to wait weeks for it to arrive. This wasn’t the fault of Sinks &Taps, in fact Courtney and Siena kept me updated all the time, and while I decided to wait over ordering a new one, they made me believe refund wouldn’t be a problem at any point. They were responding to my messages instantly and I couldn’t ask for a better service. Well… the sink has finally arrived and I never thought I say this about the sink (after all it’s just a steel box) but is truly amazing! Couldn’t be happier with my ordering process, and the product itself

13. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kitchen Sinks & Taps-Logo

Antwort von Kitchen Sinks & Taps

Thank you for your wonderful review! We're so pleased to hear you're happy with both your purchase and the service you received. We'll be sure to pass your kind words on to Courtney and Siena - they'll be delighted to hear your feedback.

We really appreciate your patience and your support, and we hope you enjoy your new sink for years to come!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service

Great customer service. Had an issue with a tap in warranty, customer team replied quickly, solved the issue efficiently and a replacement is on its way. This is what customer service should be like. Thank you team!

8. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kitchen Sinks & Taps-Logo

Antwort von Kitchen Sinks & Taps

Hi Helen, thank you for taking the time to leave us a review! Really pleased to hear we were able to get this sorted quickly for you. If you need any further assistance please do let us know and we'll be happy to help :)

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a sink

Ordered a sink, turned up snapped. Was never signed for. Someone wrote my name on the delivery sheet. Company would not accept liability stating I was out of my 48 hour window. And I should have rejected the sink on delivery. Couldn’t as they delivered while I was out! The sink is useless completely snapped in half. No sign of damage on the box either! Sent photos they still argued. Even though is in breach of consumer rights

13. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kitchen Sinks & Taps-Logo

Antwort von Kitchen Sinks & Taps

Hi Nick,

Thank you for taking the time to leave us a review. I'm sorry to hear that you were disappointed with your experience.

Having looked into your case, I can see that the damage was reported outside of our reporting timeframe. Unfortunately, this meant we were unable to offer a free replacement in line with our policy. However, as a gesture of goodwill, we did offer a discounted replacement.

I appreciate that this wasn't the outcome you were hoping for, and I'm sorry we couldn't resolve the matter in the way you wanted on this occasion. We do value your feedback and will take your comments on board.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I recently contacted Kitchen Sinks and…

I recently contacted Kitchen Sinks and Taps regarding a filter tap and had an excellent experience. I worked with Siena, who was incredibly patient and helpful over several weeks as I navigated technical questions about product specifications.

She went above and beyond by coordinating with the technical team to confirm details on the pull-out mechanism, clearance requirements, and even specific compatibility with my existing RO filtration system. While other companies failed to respond to my inquiries, Siena provided detailed answers regarding WRAS standards and material safety, making the decision process much easier. I highly recommend them for their transparent communication and superior customer service.

10. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kitchen Sinks & Taps-Logo

Antwort von Kitchen Sinks & Taps

Thank you for taking the time to leave such a wonderful review.

We're so pleased to hear that Siena was able to assist you throughout your search for the right filter tap! We understand that technical specifications and compatibility requirements can be complex, so we're pleased that the information provided helped you make an informed decision.

We really appreciate your recommendation, thank you.

Kind regards,
Courtney
Kitchen Sinks & Taps

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered some Blanco sink cleaner

Ordered some Blanco sink cleaner , it arrived quickly, I had good communications from the company and the product is great too. Happy Days!

7. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kitchen Sinks & Taps-Logo

Antwort von Kitchen Sinks & Taps

Hi Sarah, thanks so much for taking the time to leave us a review! So pleased to hear you've had a great experience. Please let us know if there is anything you need in the future - Kitchen Sinks & Taps

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

ROUGE TRADERS

ROUGE TRADERS - DO NOT PURCHASE ANYTHING FROM THIS COMPANY!
Just reading the last review in which this company did not provide a refund. They did exactly the same thing to me. I purchased a Ceramic Sink and returned it. They did not reply to my emails and constantly hung up the phone before damaging the sink themselves and refusing to give a refund!

10. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kitchen Sinks & Taps-Logo

Antwort von Kitchen Sinks & Taps

We would like to address the claims made in this review, as they do not reflect any interaction with our company.

We have checked our admin systems and have no record of any order, communication, or return associated with yourself.

However, we can see that you are a business partner of the reviewer you have referenced, which raises questions regarding the independence and accuracy of the claims being made and suggests that you have not placed a separate order.

Based on the above, your review is fraudulent and we would ask that it is removed forthwith.

Our team handles all customer queries and returns in accordance with our established processes, and we are always willing to engage directly to resolve any legitimate concerns. We encourage any genuine customers to contact us directly so we can assist appropriately.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT BUY ANYTHING FROM THIS COMPANY! Order No. 103225

BE WARNED
They will scam you and invent ways to deny you a refund on returned good. Take a look at their review score and see for yourself. They have a low rating of 3.4 out of 5.0 which and there’s a reason for that!

30. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kitchen Sinks & Taps-Logo

Antwort von Kitchen Sinks & Taps

Dear Matt,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear you’re unhappy with your experience and appreciate you taking the time to raise your concerns.

We take feedback seriously and as a result, we have looked in-depth at the issue and have summarised this below:

Your order for the Clearwater Rio D150 Nero Granite Sink was placed on 15/03 and delivered later that week. On 18/03, you contacted us to arrange a return. We offered a collection service; however, you requested to return the item using your own courier.

As standard, we provided return details and strongly recommended arranging insurance for the full value of the item, as responsibility for safe transit remains with the sender when using a third-party courier, and refunds are subject to inspection on arrival. This information, along with our full returns procedure, is clearly detailed within our terms and conditions.

The sink was received back with us on 30/03, and upon inspection we identified a crack in the bowl. This was reported to you on the same day, giving you the opportunity to raise a claim with your courier if needed.

Damage in transit, particularly with fragile items such as composite sinks, can unfortunately occur. We are surprised by the suggestion that the damage may have been caused intentionally and strongly refute this.

Should you wish to discuss this further or require any information from us to help with your courier claim, please email sales@kitchensinksandtaps.co.uk and one of the team will be happy to assist.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Recent Order

I recently placed an order with kitchen sinks and taps. There was an issue with the delivery company (NOT kitchen sinks and taps fault).
The customer service I received was amazing from Courtney and Siena they could not have done more to rectify the issue and were super helpful. It was so refreshing to be able to pick up the phone and actually speak to ‘people’. I’ve not had such good customer service in a long time. Would definitely recommend and will certainly buy from them again.

28. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kitchen Sinks & Taps-Logo

Antwort von Kitchen Sinks & Taps

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review!

Although the delivery issue was incredibly frustrating, we’re so pleased we were able to get everything resolved for you in the end.

I’ll be sure to pass your feedback on to Siena as well - it will means a lot to us both to know we're providing a great service for our customers!

Thank you again for your recommendation, and we very much look forward to assisting you with anything you may need in the future.

Take care! :) - Courtney

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Best customer service had in a long time thank you Courtney

Hi just would like to say what a marvelous company kitchen sink&tap are throught myy own fault I ordered wrong sink not once but twice the customer service i received from Courtney was seconded to none Courtney just like to say thank you to again will order from you again bye 👋 (trisha)

8. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kitchen Sinks & Taps-Logo

Antwort von Kitchen Sinks & Taps

Thank you so much for taking the time to leave a review, it really does mean a lot. I'm so pleased we got there in the end! Thanks again Trisha, have a lovely Christmas - Courtney

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service!!

What an absolute great company these are!! I ordered a sink and it was delivered within 2 days! I couldn’t believe how quick the process was! The delivery guy (Monty) who delivered the sink was amazing! Real friendly and pleasant and just a nice well rounded kinda guy. He took his time to help me unpack it to check for damages and nothing wasn’t too much for him. Definitely will be ordering again for this company! Love the sink and it looks great in our kitchen! 5 stars all round to the team at kitchen sinks and taps 🌟 🙌🏼

22. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kitchen Sinks & Taps-Logo

Antwort von Kitchen Sinks & Taps

Hi Abbie, thank you so much for taking the time to leave such a lovely reveiw! We really do appreciate it, and Monty is thrilled with your feedback. Thanks again!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr