Nationwide Supplies Bewertungen 

355
•
TrustScore 4.5 von 5

4.5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I recently purchased online a pair of towel rail valves. Unfortunately when they arrive they were not what I needed so I requested a refund. The company could not have been more helpful and as soon... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Prompt delivery - two bulk bags ordered online Sunday night at 9pm, delivered Monday 4pm. Expert driving - manoeuvred delivery lorry into work site despite some very tight turns. Excellent quality p... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolute joke, I ordered posts for a pergola , they came twisted and apparently the delivery driver knows that this happens a lot (day wasted) Can’t put a pergola up without posts , next day , chased... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic company to purchase from. I needed 500 facing brick, 200 engineering bricks, 4 bags of GP cement and a bulk bag of building sand, buying the bricks from Plumb Build saved me over £132 on... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Baufachhandel
  2. Dämmstoff-Fachhandel
  3. Heimwerkermarkt
  4. Holzhandlung
  5. Sand- und Kieslieferant

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Complete independent builders and plumbers merchant based in Hertfordshire supplying the entire UK.


Kontaktinformationen

4.5

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

355 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.5

Alle Bewertungen

(355)

41 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent again

Excellent again. Cheap. Next day delivery. No hassle. Did miss an item but they couriered it to me next working day, no drama. Good customer services answered calls about delivery times etc. Will definitely use again

23. Februar 2024
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible Customer service and unprofessional

Ordered close board fence panels, one the panels were damaged. A replacement was agreed for one panel, let down and messed around for 2 weeks to resolve a straight swap. When the replacement was provided it was damaged. I complained several times to various members of staff, Paul , Adam Paige,Adam Brown (director) totally unreliable! No courtesy callback, I as the customer chasing them for a resolution and compensation for the inconvenience caused. Very unprofessional way of running a family business. It has cost me time and money with the contractor! Such an unprofessional company.I would not recommend this company to my contractor or anyone looking to buy goods, customers should think twice before ordering or buying goods from this company.

14. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Nationwide Supplies-Logo

Antwort von Nationwide Supplies

Hi Kash Farouk, we are sorry to hear of any issues you have had.

You were unhappy with one of the panels due to a manufacturing defect, and we changed this over for another. The delivery images of the replacement we have looked fine but we did ask for pictures of any further issues with your replacement panel which we have not yet received. We also suggested changing this one for ease, but you refused this and just kept asking for money in return for not leaving a negative review.

Unfortunately, we are not allowed to buy reviews as such and emphasised that manufacturing defects can be easily replaced.

In terms of timescales, due to the three recent named storms, fence panels were in high demand and over sold which took a little extra time to get replenished as the manufacturer tried to catch up. The time elapsed for the swap over was 7 working days.

As your contractor correctly mentioned to you, once you have received the products and are happy with them, you should book them in for work. This is the usual process we recommend in case of any issues like manufacturing defect you are not happy with.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Told it was out of stock on the day it was meant to be delivered

Ordered fences. They gave a delivery date. Called twice to make sure it was on track for delivery. On the day of delivery I called them to ask where my fences are, and they tell me it’s actually put of stock (despite it clearly saying that it was in stock when I ordered).

They did apologise and provide an immediate refund however it caused me so many issues because I had builders waiting to use the fence panels.

Could have been avoided if they just took notice when I called twice in the days before the delivery was due.

Two stars because they admitted fault and were quick to refund and explain that it wouldnt happen again.

25. Januar 2024
Nationwide Supplies-Logo

Antwort von Nationwide Supplies

Hi there,

Apologies for any issues with your order. The products you ordered are supplied directly from Forest Garden (who manufacture them). Due to the recent bad storms, they ran out of stock and were about 7-10 days behind on production.

We understand you did not want to wait so offered a refund in full which was sent.

We did also apologise for the lack of communication from Forest Garden to ourselves, who were up against it due to the in flux of orders from the storms and did not notify us in the ideal timescales.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service and product

Prompt delivery - two bulk bags ordered online Sunday night at 9pm, delivered Monday 4pm.
Expert driving - manoeuvred delivery lorry into work site despite some very tight turns.
Excellent quality product - 2 bulk bags of 10 mm pea shingle, very clean with absolutely no grit, sand or soil.

29. Januar 2024
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Deliveries.

Delivery was prompt and the delivery driver very helpful and considerate. As the goods were heavy the driver put them in a safe place for me.

15. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wooden boards for base flooring

Order arrived as expected and although there was an initial hiccup with date of delivery, it was put right as soon as I spoke to Nationwide Supplies.
The wood appeared good quality and I will buy from them again.

24. November 2023
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered paving slabs from their…

I ordered paving slabs from their website showing 38mm thick. When they were delivered, they were less than 30mm thick.
In fairness they apologised- their web site was wrong. They duly collected the slabs from me and I await the credit note. Generally though they are a good company to deal with and I will use again in the future.

29. November 2023
Nationwide Supplies-Logo

Antwort von Nationwide Supplies

Good afternoon,

Sorry to hear if any issues you may have had. The website description is taken directly from the manufacturer, Castacrete, who detail the slabs as 38mm. The stock they have sent us in error is another range they make which are 30mm thick in the same colours and finishes.

It was a picking error from their yard which was not noticed upon their delivered and put in the stock location they should be and then incorrectly re-picked for sending out.

We have since notified the manufacturer and they are changing them over for us and in the mean time temporary changed the description to match the stock until that changeover occurs.

I can see you previously left us a 5 star review on other orders so I hope you have seen our service and products are usually the high standards you expect.

Thank you

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr