Philips Danmark Bewertungen 639

TrustScore 1.5 von 5

1.7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

UMULIG EMBALLAGE. I april købte jeg en Philips-pakke med 2 stk. CR2032. Batterierne er i orden, derfor 2 stjerner. MEN håbløs emballage : Der er et tykt plastik-dække over batterierne. Men de... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hvis jeg kunne give 0 stjerner, eller dårligere, så stinker deres kunde service og specielt deres garanti. Købte i januar 2023 en stavblender, 2650 og den brændte sammen forleden, da jeg skulle ble... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Købte et fremragende Android TV - og det var det også de første par måneder, indtil de jævnlige opdateringer efterfulgte og slog fejl på fejl. En dag meldte det helt fejl, og nulstillede alt. Starte... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Køb ikke philips tv, man kan ikke længere efter deres opdatering se tv2 play uden man kaster fra en tlf/tablet. På Bilka hjemmeside viser de at google assistent fungere / Matter så man let kan inte... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

1.7

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

639 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hold jer væk

Tillader ikke negative anmeldelser ifm deres Saphi OS.

Hold jer langt væk, deres smart tv platform understøtter kun af en brøkdel af tjenesterne. Det er et døende OS.

18. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Amatøragtig ombytning!

Jeg fik en Philips OneBlade i fødsesdagsgave af mine forældre i januar 2021. Lidt over et år efter går den i stykker, og kører ikke, men klikker blot når man tænder den.
Jeg kunne læse på Philips hjemmeside, at jeg kunne sende den ind og få en ny i stedet.

D. 7. april 2022 opretter jeg en servicesag og får tilsendt en returlabel.
D. 21. april 2022 får jeg en mail om, at mit produkt bliver ombyttet, og det nye produkt er afsendt. Levering forventes indenfor 3-4 dage.
D. 3. maj 2022 har jeg ikke hørt mere og ringer derefter til kundeservice, som fortæller, at mit produkt er leveret i en UPS-pakkeshop. Jeg har ikke modtaget noget trackingnummer, og spørger derfor efter det, så jeg kan hente pakken. Det bliver tilsendt pr. mail samme dag.
Da jeg tjekker linket, og vil hente kan jeg se, at pakken er blevet sendt retur til Philips, da den ikke er blevet hentet indenfor fristen for afhentning.
D. 12. maj 2022 ringer jeg igen til Philips for at forklare situationen, og får af vide, at sagen skal ind forbi hovedkontoret for at jeg kan få tilsendt et nyt produkt igen, og at jeg vil høre fra dem.
D. 31. maj 2022 har jeg stadig ikke hørt fra Philips, og ringer derfor til dem igen, for at rykke for et nyt produkt, hvor jeg får oprettet en ny sag på det, og får bekræftet pr. mail, at et nyt produkt sendes afsted til mig. Levering er 3-9 arbejdsdage, og hører jeg ikke mere, skal jeg kontakte dem efter 7 dage.
D. 7. juni 2022 skriver jeg en mail tilbage, da jeg igen ikke har modtaget trackingnummer.
D. 9. juni 2022 får jeg en mail om, at min nye enhed er afsendt, og leveres indenfor 3-4 dage. Jeg modtager stadig ikke et trackingnummer.

Nu er det d. 14. juni, og jeg har stadig hverken svar fra Philips, trackingnummer eller et produkt. Processen har varet mere end 2 måneder.
Det kan simpelthen ikke være rigtigt!

14. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Philps fjernsyn

Lige en kort fortælling hvorfor man IKKE køber Philips produkter. Vi får i November 2019 et 55" fjernsyn i fælles fødselsdag / julegave af vores børn. Den 5. juni 2022 ingen problem, den 6. juni blev TV tændt, ingen billede, kun lyd. Kontakter telefonisk Philips Customer service den 7. juni, og snakker med Alexander, som umiddelbart lød forstående, havde også fortalt, at fjersyn nu var 2½ år gammel, men kunne se på nettet, at flere personer havde samme problem og mærkeligt nok var fjernsyn 2½ år gammel. Nu kommer en Zanna Person fra Philips Custumer Support med følgende mail besked.
Hej Brian,

Da TV'et er 2,5 år gammelt er det ikke længere nogen garanti.
For en hjemmereparation ville prisen være 2000dkk (ex moms) + prisen for de reservedele der skal til.
Hvis det er selve skærmen der fejler må vi ikke lave den då der er mangel på skærmer i øjeblikket, disse er reserveret til garantisager.
Kind regards,
Zanna Persson
Customer Support.
KØBER ANETTE OG BRIAN'S BØRN PHILIPS PRODUKTER IGEN. NEJ TAK. PHILIPS SKAM JER...

12. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Køb venligst IKKE et Ambilight TV

Køb venligst IKKE et Ambilight TV - hvor fed ideen ellers er.
Deres styresystem understøtter kun Netlix og .. Rakuten ?
TV2 har stoppet deres support og virker ikke mere.
DR crasher konstant.
Ingen HBO, Amazon eller nyere tjenster.

Køb en dum skærm + et apple tv det virker 600% bedre.

10. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ingen hjælp at hente

Ingen hjælp at hente. Jeg har købt et TV som nu laver underlige ting. Jeg har henvendt mig til forhandleren, som kontaktede Philips, som ville kontakte mig. Intet skete så jeg rykkede forhandler. Personen fra Philips havde så prøvet at kontakte mig på forhandlerens telefonnummer og mail. Fik så fat i ham der havde lavet dette stunt, men han han var meget rolig over hans fejl. Han skulle så have kopi af kvittering og kopi af lydklip hvad problemet var med TV. Disse ting havde forhandler sendt til ham. Jeg sagde at så måtte han kunne finde dem, men det kunne han ikke for de fik mange henvendelser fra forhandlerens firmanavn, hvilket jo så ikke lyder lovende at der er så mange fejl, men jeg kunne så sende det til ham igen. Det var så fra en mail, som giver besked tilbage at mailen ikke bliver læst og der oprettes ingen sag. Jeg ringede så op igen og gjorde opmærksom på at jeg var temmelig utilfreds med hans behandling, og ville tale med en der tog ansvar, hvilket han blev sur over og så ikke vidste om han ville oprette en reklamationssag, hvilket han så gjorde alligevel. Blev sendt videre til deres reperationspartner, som så ville kontakte mig, hvilket heller ikke skete. Jeg ringede så til ham den første ige, som fortalte mig at at partneren have kontaktet mig pr. telefon og pr. mail, hvilket ikke var korrekt. Han havde endda tidspunktet jeg var blevet kontaktet på. Jeg fik så et nummer til reparationsfolkene, som bekræftede at de ikke var orienteret om at jeg skulle have hjælp, og derfor ikke havde kontaktet mig. De satte så noget i gang, hvor de skulle få reservedele fra Polen i tirsdags, og ville så kontakte mig, hvilket så heller ikke er sket.
Så mit budskab er, at ligesom mange andre skriver, skal man holde sig fra Philips produkter, for der er ingen personer til at tage sig eventuelle komplikationer, med de solgte varer.

Efterfølgende har jeg fået ombyttet til et nyt fjernsyn, men det blev det ikke bedre af. Det kan ikke snakke sammen med andre ting som er tilsluttet. Og som andre skriver herinde er kundeservice ikke eksisterende. Det er bare mails med en masse tekst som ikke har noget at gøre med den model der er bedt om hjælp til. Jeg har skrevet med dem to måneder nu og de svarer ikke på de konkrete spørgsmål, som drejer sig om de indstillinger tv skal stå i for at få det til at virke. Når man så skriver det til dem, truer de med at lukke sagen, hvis man ikke gør alle de ligegyldige ting man bliver bedt om.
Jeg er ikke kommet videre endnu og nu er sagen så lukket. Jeg har til gengæld en masse mails, angående at lave en vurdering af sagen når den er afsluttet, men den kan så ikke åbnes, og man kan ikke gøre dem opmærksom på det da ingen mailadresser virker mere.
Synd at et ellers godt navn skal ødelægges af nogle uduelige personer der ikke magter at gøre deres arbejde og der ikke er en ledelse der er til at få fat i og gøre dem opmærksom på dette.

Nu her den 15-03-2023 er der stadig ikke lavet noget tv hos mig. "kundeservice"/børnehaven, bliver bare ved med at sende mails, med forslag, som de kalder er nemme at ordne. Jeg har fortalt at jeg ikke selv skal ind og rette i opsætningen af selve tvèt.
De har hele tiden fortalt at det var nemt at rette fejlen
De har så sendt en reparatør ud, som de lovede ikke kørte herfra før de virkede, men så gjorde det alligevel.
Så har skriverierne fortsat, reelt uden indhold fra dem. De læser ikke mails og svarer derfor ikke på dem, men sender bare en ny ligegyldig besked.
Det er som i en børnehave hvor der somme tider kan være nogle børn , som er lidt svære at arbejde med. Disse børn er nu samlet i Philips " kundeservice " og nægter at svare på spørgsmål, hvis jeg ikke gensender dem. Jeg mener de bare kan læse dem i de mails de har modtaget fra mig.
Jeg har så bedt om aktindsigt i mails og telefonbeskeder, men der skal man så sende oplysninger om al ting til dem for at få det ,hvis man så for det. Det er jo nok de samme uduelige folk der sidder med det også.
Det hævder de jo at de gør, hvis man klager over dem, at de så selv behandler klagen, og det virker dumt.
Når Philips så ikke har nogen importør af TV i Danmark er jo svært at komme til at snakke med nogle voksne, når børnehaven ikke magter det.

6. Mai 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ringeste kundeservice....0 stjerner

Ringeste kundeservice længe. Efter 1,5 mdr email frem og tilbage om hvad der er galt med en Philips Sonicare giver de mig 24 timer til at uploade kvittering!
Dette når jeg ikke og email havner også i SPAM filter. Nu er sagen ifølge "support" escaleret til cheferne og der sker intet i sagen. Må anmelde til Forbrugerrådet, men ærgeligt at en "sag" hos dem koster det samme som en ny tandbørste. Phillips gør alt for at gøre reklamation så besværligt for kunderne at de til sidst dropper sagerne.......

20. April 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Jeg har det lidt blandet

Jeg har det lidt blandet.
Jeg købte en espressomaskine på philips.dk. Varen kom hurtigt og fungerede fint så længde det varede. Min espressomaskine har nu været til reparation 3 på det halve år jeg har haft den. Reparationen har hver gang været dækket af garantien. Kundeservicen har været god, men sidste gang den skulle til reparation, har kundeservice været over en uge om at svare, og først efter jeg rykker dem, får jeg svar

19. April 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fra imponeret til virkelig skuffet!!!

Min kaffemaskine har været i stykker siden januar, og deres forsøg på at reparere den er i den grad mislykket. Den var utæt og blev repareret på garantien forholdsvis hurtigt.
Da maskinen kom retur var vandtanken imidlertid smadret. De sender en ny, men kun selve beholderen. Dvs. at jeg selv skulle skifte div. greb og bund, men uden vejledning.
Det var et mas at finde den korrekte bit, men det var intet i forhold til, hvor umuligt det var at skifte bund m.m., med det resultat at noget knækkede for mig. De bad om at få hele maskinen retur, sendte et stort skrummel af en plasttransportkasse, som jeg straks fragtede til nærmeste Postnord modtagerservice. MEN .. labelen med stregkoden var ubrugelig, og de har derefter syltet sagen. Her en måned efter er der stadig intet sket!
De fralægger sig ethvert ansvar overfor mig ved at sige, at sagen nu ligger hos serviceafdelingen. Der har den som sagt ligget en måned og de er holdt op med at svare på mine, efterhånden, utallige henvendelser. Så jeg er nu indehaver af en Philips espressomaskine i en plastreturkasse uden gyldig label. Jeg er virkelig skuffet!

18. April 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Altså denne er kun om ren kundeservice…

Altså denne er kun om ren kundeservice og ingen snak om mit phillips tv er noget værre lo,men ringede og fik for en gang skyld fat i en lidt ældre dame som var behjælpelig og flink og ga sig tid til at høre hva problemet var og lynhurtig service af problemet så mange tak her fra og ville ønske der var flere som hende.😉😉

8. April 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Refusion tager evigheder

Havde en sutteflaske i glas som splintrede da vi satte den på bordpladen. Reklamerede og blev bedt om at sende glasstumperne til dem og efterfølgende blev aftalt refusion så jeg kunne købe en ny... Nu er der gået 3 måneder og INTET er hændt selvom jeg har kontaktet dem gentagne gange og jævnligt får en mail fra deres kundeservice om 'du er ikke glemt'...
Køber ikke Philips produkter igen.

20. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dårlig kundeservice

Dårlig kundeservice, philips vender ikke tilbage, nu har jeg ikke haft min espressomaskine i 5 md. De lover at vende tilbage med en ny maskine, me
Den har været til reparation 4 gange
Meget dårlig kundeservice

19. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Har købt en 65” OLED Ambilight…

Har købt en 65” OLED Ambilight fladskærm fra Phillips til 20.000.

I må love mig aldrig nogensinde at begå sammen fejl. Det er det værste fjernsyn jeg i mit liv nogensinde har haft.
Det er fuld af fejl. Beklædningen på højtaleren har løsnet sig efter 4 måneder og deres tekniske support siger det er almindelig slidtage.
Billederamen på tv skifter hele tiden størrelse hvilket er utrolig belastende for øjnene men det er åbenbart også normalt fordi det er bedst for billedet ifølge Phillips. Ydermere fik jeg a vide af kundeservice at hvis jeg ville blive ved med at have et godt billede bør jeg skifte kanal/program hver 20. Minut. Dette har jeg aldrig nogensinde hørt om og da slet ikke på et tv til 20 kilo og hvem i alverden gider at skifte hver 20. Minut hvis man ser en fil af 2 timers varighed?.
Når kundeservice ikke gider tale med dig mere får du blot en auto e-mail hvor der står: dear Sir youre e-mail will not be readed.

Skal aldrig nogensinde have et Phillips produkt igen det er helt sikkert.

17. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Værste kundeservice nogensinde.

Den ene stjerne er kun fordi man ikke kan give nul.
Denne oplevelse er lige til Kontanten, men at dømme ud fra alle de dårlige anmeldelser er Philips åbenbart ligeglade med dårlig omtale.
Har igennem snart 4 måneder haft en sag kørende vedr. en reklamation på en espressomaskine.
Vi blev endelig enige med kundeservice om at vi skulle have pengene retur for varen (som har krævet mange lange mail korrespondancer) og som kompensation for den dårlige service kunne vi bestille en ny maskine med rabat…. Så langt så godt.
Vi har for nu 14 dage siden (onsdag den 2. Marts) bestilt en ny espressomaskine, og dagen efter blev pengene trukket på vores kreditkort…. Men der kom ingen bekræftigelse på at varen var sendt. Lært af erfaring fra den tidligere sag vedr. reklamationen af maskinen, og den manglende og Extreme dårlige service, henvender jeg mig allerede fredag for at gøre opmærksom på problemet, og får at vide at maskine bliver sendt om mandagen den. 7. Marts…. Nu over 1 1/2 uge efter de lovede maskinen blev sendt, adskillige telefon samtaler og mail korrespondancer er der stadig ikke nogen maskine på vej (som i mellemtiden er blevet udsolgt)… og pengene de er fortsat trukket på vores konto, hvilket er i strid med loven om internet handel….
Hele historien om selve reklamations sagen er et kapitel og en dårlig anmeldelse for sig selv, men den må vente for den er endnu mere grotesk….
Kan under ingen omstændigheder anbefale at handle på Philips.dk ej heller købe nogle af deres produkter, for skulle der være noget galt, så er kundeservice ikke noget de besidder…. Hold jer langt væk…

16. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Føler mig snydt

Aldrig nogensinde har jeg været ude for noget lign når det gælder et TV .
Købte et Phillips TV49PUS7272 D. 11/12-17.
D. 11/6-19 gik billedet. Det kom til rep og det virkede igen. Garantien udløb D .11/6-21.
Men for at det ikke skal være løgn røg billedet igen idag D 12/3-22.
Kunne jo ligeså godt have smidt mine penge i skraldespanden . Og det var ikke et billigt TV . Føler mig så snydt.
Det eneste TV vi har i huset og har ikke råd til et nyt TV . Så ungerne og jeg må undvære.
Hvis det er sådan noget bras Phillips sælger , er man bedre tjent med at købe et andet mærke !!
Er sgu knust!!

12. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Expresso 5000 series

Vi har købt en expresso maskine 5000 series. Den har haft fejl i starten og nu kan den ikke mere.Den er lige blevet to år gammel. Jeg vil anbefale en de longhi expresso maskine i stedet.

2. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Jeg købte en 8000 serie damper af…

Jeg købte en 8000 serie damper af Philips i November 2021 den virker simpelthen ikke. Jeg har skrevet og ringet med kundeservice lige siden snak og emails er der masser af...... Men intet tilbud om repartion eller ombytning.

19. Februar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr