Fastlane Autocare Bewertungen 

209
•
TrustScore 3 von 5

3.1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Was unable to take van due to constant limp mode guys at fast lane arranged transportation after diagnosis of fault no hassle. Van was up and running after parts arrived and back to work. Made the who... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Contacted fastlane for a quote for some work which they came straight back with price and detailed work quoted for. Got authorization from the auction I bought the car from, the car was collected and... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Mobile auto electrician spent almost 2 hours but couldn't find fault. Said something about high resistance bulb holder. Garage then quoted me over £700 for full diagnosis with no guarantee of success.... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very pleasant desk staff. Delays unacceptable, expensive clutch and fly wheel repair. All in all took 11 days. Was due originally to be collected on Thursday pm. Rang at noon to say just pu... Mehr ansehen

3.1

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

209 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 18 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3.1

Alle Bewertungen

(209)

69 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very good experience

Very good experience

3. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fastlane Autocare-Logo

Antwort von Fastlane Autocare

Thank you for your review! We’re pleased to hear you had a very good experience with us. We really appreciate your support and look forward to helping you again in the future.

Team FL

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant service from fastlane…

Brilliant service from fastlane autocare, very professional. The after care is also on point. First time I've been to a mechanics that have actually put the customer first. You are 100% going to get what you pay for as finding people that actually know what there doing is hard to find. You can drive away knowing your vehicle has been fixed to the highest standard with peace of mind! Thank you fastlane autocare 😊

27. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fastlane Autocare-Logo

Antwort von Fastlane Autocare

Thank you so much for this fantastic review! We’re genuinely grateful for your kind words and delighted to hear that you felt looked after throughout your experience with us.

Putting our customers first and providing quality workmanship is exactly what we strive for, so it means a lot to hear that our professionalism, aftercare, and attention to detail stood out to you. Knowing you drove away with complete peace of mind is the highest compliment we could receive.

Thank you for placing your trust in us. We truly appreciate your support and look forward to helping you again whenever you need us.

Team FL

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service

Excellent service

2. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fastlane Autocare-Logo

Antwort von Fastlane Autocare

Thank you for your review! We’re delighted to hear you received excellent service. Your support is greatly appreciated, and we look forward to helping you again in the future

Team FL

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

they live up to bad reviews, charge more than a dealership !

quoted 770 to replace a rear caliper bracket and do rear brake pads, they said my caliper bracket is special and costs 485, a full caliper set at nissan is only 550 and they dont sell the bracket seperate. got a mechanic to do the bracket ,cost 50 by the way , rear discs and pads for 270 all in . the AA originally took my car to this garage and they live up to their reviews total overcharge to the point the AA refused to pay for any work, and handed my car back to me to sort out but not at this place.

8. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fastlane Autocare-Logo

Antwort von Fastlane Autocare

Hi Jay,

We’re sorry to hear that you were unhappy with your experience and appreciate you taking the time to leave feedback.

To clarify the situation, your vehicle was recovered to us by the AA following an attempted rear brake pad replacement carried out prior to arriving with us. We were asked to inspect the vehicle and provide a report on our findings.

During our inspection, we found that a bolt had snapped in the caliper carrier and there appeared to have been an attempt to drill it out, which unfortunately caused further damage to both the caliper and the carrier. These findings were documented and reported directly to the AA.

As advised, the caliper carrier required is only available through the main dealer. In line with our standards and safety policy, we would not fit used braking components to a customer’s vehicle.

Your vehicle remained with us for over a week after the inspection report and quotation had been completed before it was recovered elsewhere.

We would also like to address the statement regarding overcharging. The quotation provided was based on genuine quality parts and the correct repair procedure to ensure the vehicle was repaired safely and to a professional standard, particularly given the previous damage identified.

We are more than happy to resend all inspection evidence, photographs, and a full breakdown of the quotation should you wish to review everything in detail.

If there is anything further we can assist with, please do not hesitate to contact us. We kindly ask that you consider amending your review so it accurately reflects the circumstances surrounding the repair.

Regards
Team FL

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Got really quick help

Got really quick help. Natalie on the phone was brilliant and Craig the mechanic did an quick and awesome job. Highly recommend

28. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fastlane Autocare-Logo

Antwort von Fastlane Autocare

Hi Manuela

Thank you so much for the fantastic review! We’re really pleased to hear you received quick help and that Natalie and Craig took great care of you. We’ll be sure to pass your kind words on to them both.

We truly appreciate the recommendation and look forward to helping you again in the future!

Team FL

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Great service

27. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fastlane Autocare-Logo

Antwort von Fastlane Autocare

Thank you for your review! We’re delighted to hear you received great service. We really appreciate your support and look forward to helping you again in the future.

Team FL

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I dropped in on the off chance they…

I dropped in on the off chance they could help me with fitting a new number plate as I needed specific holes drilling. Fitted it straight away without any charge. Very friendly team with amazing service. Will definitely be back

27. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fastlane Autocare-Logo

Antwort von Fastlane Autocare

Thank you so much for the lovely review! We’re really glad we could help you out and get your number plate fitted there and then. It’s great to hear you found the team friendly and the service amazing.

We truly appreciate your support and look forward to seeing you again in the future!

Team FL

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very efficient and professional will…

Very efficient and professional will use again

27. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fastlane Autocare-Logo

Antwort von Fastlane Autocare

Thank you for your great review! We’re pleased to hear you found our service efficient and professional. We really appreciate your support and look forward to helping you again in the future.

Team FL

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very good service from fast lane

Very good service from fast lane. Very happy with the service for my car, and the staff were great.

27. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fastlane Autocare-Logo

Antwort von Fastlane Autocare

Thank you for the great review! We’re so pleased to hear you were happy with the service for your car and that our team looked after you well. Your support means a lot to us, and we look forward to seeing you again in the future.

Team FL

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fast service and friendly helpful staff

20. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fastlane Autocare-Logo

Antwort von Fastlane Autocare

Thank you for your kind review! We’re really pleased to hear you found our service fast and our team friendly and helpful. We truly appreciate your support and hope to see you again soon.

Team FL

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Good

A good experience .

20. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fastlane Autocare-Logo

Antwort von Fastlane Autocare

Thank you for your review! We’re pleased to hear you had a good experience with us. We really appreciate your support and hope next time we can provide a full 5-star experience for you.

Team FL

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Rear Fog light not working , Dacia duster

Mobile auto electrician spent almost 2 hours but couldn't find fault. Said something about high resistance bulb holder. Garage then quoted me over £700 for full diagnosis with no guarantee of success. Decided to install separate switch. Cost less than £10.

13. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fastlane Autocare-Logo

Antwort von Fastlane Autocare

Hi Eddie

We take all customer feedback seriously and have thoroughly investigated the concerns raised in this review. However, after checking our records, we have been unable to find your name or any record of work relating to a Dacia Duster around the time this review was left.

We have also contacted you directly requesting further information so that we could investigate the matter fully and, where appropriate, resolve any issues. Unfortunately, no additional details have been provided.

If you are a genuine customer, we would welcome the opportunity to discuss your experience and work towards a resolution. Please contact us directly with details of the vehicle, the date of the visit, and any supporting information so that we can identify the job in question.

If this review has been posted in error or is not related to our business, we kindly ask that it be removed.

As we have been unable to verify this review against our records, it has been flagged with Trustpilot for further investigation.

Team FL

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick and reliable service

Quick and reliable service

18. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fastlane Autocare-Logo

Antwort von Fastlane Autocare

Thank you for your review! We’re glad to hear you found our service quick and reliable. Your support is greatly appreciated, and we look forward to helping you again in the future.

Team FL

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick and painless!

MOT and service at short notice. Pretty quick and straightforward.

18. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fastlane Autocare-Logo

Antwort von Fastlane Autocare

Thank you for your review! We’re pleased we could fit in your MOT and service at short notice and make the process quick and straightforward for you. We really appreciate your support and hope to see you again in the future.

Team FL

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Great service

16. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fastlane Autocare-Logo

Antwort von Fastlane Autocare

Thank you for your review! We’re delighted to hear you received great service. We really appreciate your support and look forward to helping you again in the future.

Team FL

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Great service, friendly and fast

15. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fastlane Autocare-Logo

Antwort von Fastlane Autocare

Thank you for your great review! We’re really pleased to hear you found our service friendly and fast. Your support means a lot to us, and we look forward to helping you again in the future.

Team FL

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic service really quick friendly…

Fantastic service really quick friendly and reliable would definitely use again!

15. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fastlane Autocare-Logo

Antwort von Fastlane Autocare

Thank you so much for the fantastic review! We’re delighted to hear you found our service quick, friendly, and reliable. We really appreciate your support and look forward to helping you again in the future.

Team FL

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Took in my T6 to get full new all…

Took in my T6 to get full new all around tyres fitted and alloys replaced to a different size. They sorted it all out with ease, even finding VW centre caps to fit new wheels. Tracking was all sorted for new alloys too.

14. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fastlane Autocare-Logo

Antwort von Fastlane Autocare

Thank you for the fantastic review! We’re really pleased we could get everything sorted on your T6, from the new tyres and alloys to the tracking and even the VW centre caps. It’s great to hear everything was handled smoothly for you.

We truly appreciate your support and look forward to helping you again in the future!

Team FL

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr