Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd Bewertungen 

203
•
TrustScore 4.5 von 5

4.6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic service from this company, great email and chat communication, my order was a special order as was something try didn’t stock ordered Monday afternoon arrived on Thursday. Would definitely u... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic service from start to end! Browsing and ordering via the site was simple and straight forward and the delivery was rapid. Unfortunately our sink was damaged in transit however a new one wa... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Sadly we were unable to place our order for a bespoke door. The only type of payment method they would accept was bank transfer. Whilst we have no issue in paying in full at the time of placing an ord... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered a Clearwater Glacier Double Bowl Kitchen sink which arrived promptly but with only one of the included glass covers (should be 2). Rang customer services and another was sent out immediately a... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Fachhandel für Küchenbedarf

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Eastcoast Kitchens & Bedrooms includes 20 years of experience in providing top quality products whilst providing a top service. Full projects or storage solutions. Tambour door kits, waste bins to corner storage are available with new & exciting products arriving daily. All backed with friendly & informative advise.


Kontaktinformationen

4.6

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

203 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.6

Alle Bewertungen

(203)

15 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had the pleasure of ordering a sink…

I had the pleasure of ordering a sink from East Coast Kitchens recently, and I must say their service exceeded my expectations. From the initial call helping me to choose to receiving the sink, their professionalism and attention to detail were outstanding. All of these reviews complaining that they won’t return their item for free, NO kitchen company’s do!!!

Thankyou for the amazing service; I would recommend East coast kitchens anyday!

11. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd-Logo

Antwort von Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd

Joann, Thank you for your time taken to leave us a review. I am so pleased the team was able to help you select a sink and you have now received it. Being able to help you was our pleasure.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ladies at eastcoast kitchens are so…

Ladies at eastcoast kitchens are so helpful,
needed a sink quickly and they helped me even contacting me when I ordered the wrong sink.
Definitely recommend this company!

18. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd-Logo

Antwort von Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd

Sally, Thank you so much for your review. I am so pleased the team were able to help you to receive the correct sink. Hope to hear from you again very soon when you decide on that kitchen tap you need!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant company to buy from

Brilliant company to buy from! I'm a regular trade buyer and they are always very accommodating. Great range of products and delivery times are good too. Would highly recommend.

8. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd-Logo

Antwort von Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd

Daniel, Thank you so much for your kind review. It is so nice to hear you are a regular customer that is happy with our services, we really appreciate your custom.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Just purchased a kitchen pop up waste

Just purchased a kitchen pop up waste , I was unsure of sizing so discussed this with a very helpfull person at east coast, my order arrived overnight and was exactly what I wanted thanks

12. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd-Logo

Antwort von Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd

Bill, how lovely to hear from you and thank you for your review. Our customer service number if there to help our customers and I am pleased this aided in your decision and pleased the pop up arrived and indeed is what you wanted.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolute rip off merchants

Absolute rip off merchants, you have to pay return postage for the product, and you are not reimbursed for postage. You have to take out insurance, if damaged through transport they will not refund you. I will never recommend this company, give a very wide birth

11. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd-Logo

Antwort von Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd

Vernon I am very sorry you feel this way. There are no kitchen suppliers who offer free returns apart from Amazon.
We are extremely upfront with our terms & website advising the return cost is down to customers before purchase on our website as well at the time of ordering. I am sorry you did not see this.
I see that we offered you a free delivery service to obtain the goods but costs do not allow for us to collect goods also fee of charge. Insurance will always be advised to be obtained when using your own choice of courier as the onus is on them to safeguard the goods.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Shipping rip off

Tried ordering a £294 bin unit. This lot tried charging £50 for carriage so cancelled the order. Instead purchased from Binopolis with FREE carriage.

The owner replied
"Thank you for your review but I am confused, the delivery of all of our bins are available on a FREE delivery service?"

That wasn't the case several days ago and your customer agent replied that the £50 was for any address in Scotland.

6. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd-Logo

Antwort von Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd

Thank you for your review but I am confused, the delivery of all of our bins are available on a FREE delivery service?

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service

Had a mix up with an appliance order which the staff remedied promptly and professionally. Would recommend this company.
Thanks again!

29. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We cannot sing the praises of East…

We cannot sing the praises of East Coast Kitchens high enough. They replied to my complaint of a faulty product we'd had fitted in our kitchen, just over a year ago, within an hour, and 2 days later emailed to tell us that a new replacement unit was winging it's way to us. It arrived as promised 5 days after I first contacted them! They gave us an outstanding level of service and were extremely pleasant throughout. Thanks to the great staff including the 'hands on' owner!

4. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Impossible returns, undelivered items

Please beware - East Coast Kitchens will do everything to prevent you from making a return. If you have issues, do not hesitate to use Small claims court. I managed to get part of my money back, and will not give up until I get the rest of it.

Meanwhile, 80 days after the order has been made, part of the order has not been sent yet.

I am online since 1996, and this is definitely the worse online shopping experience I ever had.

24. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I am getting a kitchen through a…

I am getting a kitchen through a different company who were charging £450 for an integrated bin from Germany which I thought was ridulously expensive. The company did give me the model number and said I can source myself, so a google search led me to East Coast Kitchens which was selling it at £100 cheaper. I took a punt and ordered but the bin never arrived (as I am renovating a whole house I am receiving lots of deliveries to two different addresses and we are not living on site and so it's hard to keep track). I realised 1 week after expected delivery date that it hadn't come. Called up ECK and they had received a confirmed delivery note from the courier company but they also realised that the delivery company had uploaded random photos of some sort of warehouse. They said they would look into it. The next day I received an email from ECK that said they are still looking into it with the delivery company but will send out a new one out to me so I do not have to wait, which prompted arrived within a few days. Thank you for making the process problem solving process very tolerable and for offering good prices.

17. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd-Logo

Antwort von Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd

Thank you for your review. I am very sorry there was a delay in getting the kitchen waste bin to you. I am pleased my team were able to help you though and send a replacement. Sometimes couriers do have issues. It is something we are looking into and appreciate customers who take time out to help us. I do hope you enjoy your waste bin

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent Customer Service

We ordered a tap from this company and the filter replacement cap broke. They replace free of charge and were very prompt with the delivery. Thanks very much. Dina

22. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd-Logo

Antwort von Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd

Dina, I am pleased we were able to help you efficiently with your tap purchase and parts required.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Reliable and Efficient

I looked around for a Tap which had both Hot and Cold and Filtered and found a Clearwater Bellatrix which fitted the bill, searched around and reviews and price were both positive for Eastcoast Kitchens. I placed the order and the tap arrived in only a few days, very well packaged and in perfect condition. Having finally installed the tap today, I am so impressed not only with the Tap but overall service provided by Eastcoast. I would highly recommend them.

6. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

High quality products

High quality products, very pleased with the items purchased. Had an issue with one of the items supplied, contacted the customer service who organised a replacement quickly. Would highly recommend.

17. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Would use again

Ordered a tap and a sink for my kitchen. Prices were competitive, delivery was quick, pleasant to liaise with. Would use again.

14. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing service

Rang Eastcoast to ask about availability of Smeg tap.
Lady said that they had one left and if I placed my order online she would allocate it to me. Ordered straight away.
My tap was delivered the next morning.
That is amazing service. Thank you

30. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd-Logo

Antwort von Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd

Sue, thank you so much for your review. I am pleased my staff were able to help you and we sent the tap efficiently. Thank you very much for your time in leaving us this positive review.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

After sales service is very bad, delivery time estimates wrong

After sales service is very bad. Although my order shown as 2-3 days delivery, it end up being delivered 3 weeks later. I have bought about 420£ of material, and want to return items cost around 20£, the return process is manual , you need print a paper, fill in , sign, scan and email. I have managed the send an email exactly on the 15th day after the purchase , the declined the return. I would not used them . There are plenty of other companies offering same products with better service

12. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd-Logo

Antwort von Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd

Hello, I am very sorry you are not happy with our returns service.
I have looked into this and can see your delivery was made the next day after order? Therefore as you were over 28 days from receipt, your return was rejected. You mention you did not receive your order for 3 weeks? I am concerned at this, so have have tracked your order and do see the handles you requested to return were received on the next day after order on the 21st Oct. If this is not the case, please email FAO Amanda and I will definitely look into this for you.
We do advise our returns policy in all of our correspondence but I can only apologise you were not happy with these terms.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No after sales service just totally ignored.

Bought a Thomas Denby waste less than a year ago.
All the colour has washed off.
Brought this to there attention and have been totally ignored.
No after sales service whatsoever. Would give no stars if I could just for the amount I spent thinking I was getting a quality product.

7. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A great company

Excellent service - great website and expert advice over the telephone. Items were very reasonably priced, arrived on time and were well packaged.

11. Mai 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fabulous service

Fabulous service. Helped with a pre-purchase enquiry. Delivered our tap super quick & well packaged. Highy recommend.

25. April 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd-Logo

Antwort von Eastcoastkitchens & Bedrooms Ltd

Thank you for your kind review. I am pleased you are happy with your kitchen tap

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick & Excellent Service

We needed a sink very quickly and I used the online chat service which was very efficient and then placed my order. I received the sink within 24 hours and it was very well packaged and a competitive price. Great Service.

19. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr