Dragorstrandhotel Bewertungen 31

TrustScore 4 von 5

4.0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi bestilt hele rødspætter. De var overstegt, totalt smagløse, saucen til kartoflerne havde ingen,som i ingen smag. Jeg ved ikke hvilken type sauce den skulle være! Til fisken var der to slatne asparg... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We had a birthday lunch buffer for 32 people. Everything worked, food was fabulous and as ordered. We had booked beverages ad libitum throughput and the hotel generously kept glases full - served... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Jeg besøgte restauranten og oplevede, at priserne på menukortet ikke stemte overens med det beløb, jeg skulle betale. Da jeg gjorde tjeneren opmærksom på fejlen, fik jeg blot svaret: “Det er sådan... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Vi havde nonfirmation for vores søn med 30 mennesker til brunch - super lækkert, løbende opfyldning på buffet/ kaffe/juice etc.. Kan kun varmt anbefales 🙏 Tak til alle ombord på Dragør Strandhotel... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

4.0

Gut

TrustScore 4 von 5

31 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jeg holdt min 60 års fødselsdag på…

Jeg holdt min 60 års fødselsdag på Dragør Strandhotel og alt spillede, maden var super lækker, betjeningen sød og professionel, bordene var pyntet med de smukkeste blomster og udsigten ud til havnen var meget stemningsfyldt. Jeg videregiver min største anbefaling.

7. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jeg fejrede min 60 års fødselsdag på…

Jeg fejrede min 60 års fødselsdag på Dragør Strandhotel der satte de allerbedste rammer for festen. Lokalerne var flot pyntede, borddækning med flag, blomster og levende lys, fantastisk udsigt til havnen og Øresundsbroen samt lækker mad og en super imødekommende og venlig betjening. Dragør Strandhotel får 5 stjerner og de bedste anbefalinger herfra.

15. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Beleven betjening.

Vi var to mennesker til frokost. Høflig og beleven betjening, uden at være påtrængende. Maden var over forventning, lokalet dejligt opvarmet i det friske vejr. Det er 2. Gang jeg besøger stedet, og har kun godt at sige om stedet.

12. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Flotte priser på menuen, andre priser på regningen.

Jeg besøgte restauranten og oplevede, at priserne på menukortet ikke stemte overens med det beløb, jeg skulle betale. Da jeg gjorde tjeneren opmærksom på fejlen, fik jeg blot svaret: “Det er sådan i dag.”

Det er fuldstændigt uacceptabelt. Når en virksomhed viser én pris og opkræver en anden, er det vildledende og grænser til bedrageri. Som gæst skal man kunne stole på, at den pris, man ser på menukortet, er den pris, man betaler.

Det er ekstra ærgerligt, for madoplevelsen var fantastisk.

28. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Virkelig god service

Dragør strandhotel er en virkelig god oplevelse Der er en hurtig og god betjening at et opmærksomt personale
Kan kun anbefales som et dejligt spisested,havde en virkelig god oplevelse i en dejlig atmosfære

5. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ødelagt nattesøvn pga hotelarrangement

Vi overnattede i en lejlighed, men samme aften/nat havde hotellet arrangement.

Musikken var enorm høj, åbne vinduer, og slukkede først kl 03:30, da jeg henvendte mig.

Det er ikke rimeligt ikke at blive adviseret om at der afholdes sådan et arrangement. Det ødelagde naturligvis vores ophold, og jeg tænker man skal forhøre sig om arrangementer, hvis man som os ønsker en hyggelig overnatning i skønne Dragør

21. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Dette er kun til GRY

Dette er kun til GRY, da hun er fantastisk, og jeg vil gerne takke hende for en helt fantastisk service. Vi skal helt sikkert vende tilbage efter hende. Hendes service var fantastisk, og maden var også god. Alt i alt god service med fantadtic mad, gjorde vores aften mere speciel. Tak til GRY for at være så vidunderlig

3. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Elendige æbleskiver

Jeg har aldrig smagt så dårlige æbleskiver. Flere af dem var decideret brændt på, og dem ville vi selvfølgelig ikke spise… Da vi pointerede det, sagde tjeneren fornærmet “at vi da bare kunne få nogle andre”… “ja tak… dem dér har man jo ikke lyst til at spise”… Dem, der ikke var brændt på, smagte meget besynderligt og med en rå kerne. Der var gået et eller andet galt i processen. Hvorfor restauranten valgte at servere dem (5 portioner), undrer mig…. Det koster dem denne dårlige anmeldelse… men det kostede mig en masse penge, og ingen kunne lide æbleskiverne…

1. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Stegt rødspætte med kartofler…

Stegt rødspætte med kartofler brok/asparges og persillesauce. Kompleksiteten i denne ret må siges at være til at overse, hvorfor der umuligt kan være en kok ansat i dette køkken!

Nu er det tilmed anden gang jeg prøver lykken og resultatet er uændret, en sovs ikke at forveksle med sauce, helt uden smag, altså medmindre mel er en smag. Der kan på ingen måde være anvendt font til denne sovs. Halvfærdig rødspætte som minder om en fisk som har været i friture.

Den ene stjerne skal gives til ejeren eller restaurant manageren, for at være super løsningsorienteret og ultimativt også trak retten ud af regningen. Han ville virkelig gerne levere en god oplevelse, den skal dog nok tage sin begyndelse ved at hyre en kok!
Spildt måltid må man konkludere!

19. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Uinspirerende mad og betjening

Uinspirerende mad og betjening
Mortens Aften idag. Anden 🦆 tør og smagløs og fik Selskab af totalt uengageret betjening.

Vi Havde to mindre børn med derfor bestilte vi bord til klokken 17. Restauranten virkede total uforberedt på vores ankomst. Vi sad længe og ventede på personalet. Vi gør forpagteren Philip Helgstrand (Dexter som restauratør) opmærksom på, vi er kommet og drømmer om at få noget at drikke til en start. Vi får et nonchalant svar og kort tid efter kommer en stresset tjener gispende efter vejret og fortæller overfladisk om hvilke øl der kan tilbydes. Vi får efter mere indgående spørgsmål først et øl kort, derefter også et vinkort. Ikke alle øl på kortet kunne fremskaffes.

Husets vin var forbavsende god. Desværre var det mere eller mindre det eneste der overraskede. Resten skuffede. Anden var tør, de brune kartofler virkede mere til at have fået farve af kulør end af karamelliseret sukker. De var absolut ikke søde. Nærmere brankede i smagen. De hvide kartofler var usaltede og smagte som var forkogt hos leverandøren og hældt ud af en plastikpose med vand. Rødkålen derimod hjemmelavet og god. Saucen kedelig og smagsløs. Den smagte lige så lidt som man kunne dufte andesteg fra køkkenet.

398 kr for en 3 retters er ikke i orden, selvom den rå marineret laks var vellykket i smag og tekstur. Det er jo anden der er i centrum Mortens aften.

Der blev serveret hovedret uden at ryde af for forretten. Et roderi af tallerkener, som vi selv måtte rydde af og sætte i baren. Først der indså de deres fejl.

Vi kan desværre ikke anbefale Mortens aften på Dragør Strandhotel. Det har retfærdigvis været betydelig bedre for år tilbage, men hvad hjælper det nu i 2023?

10. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fødselsdagsfejring

Har holdt rund fødselsdag med brunchbuffet og har kun ros til maden, lokalerne og ikke mindst personalet.
Mine gæster har udtrykt begejstring for mad og personale .
Alt fungerede - stor tak til Dragør strandhotel - vi kommer gerne igen.

21. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Food was ok

We booked a table for 13, 2 of whom were coeliac. The verandah was pleasant & the table nicely set.
The staff were well mannered.
Having conveyed the coeliac diets by mail, & telephone & when ordering, one meal had to be sent back as croutons had been added.
Generally food was OK. Around half of us had pommes fritter which everyone agreed were practically cold.
We could have all said 'our chips are cold', 3 felt there burgers were too'pink', so yes, we could have sent them back, too. One felt the rødspætter filets were dry. But it was a celebration dinner & it's not pleasant Having to send so many meals back. As I said, it was OK. Would I book there again, probably not.

23. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Tørt, smagløst og dyrt

Vi bestilt hele rødspætter. De var overstegt, totalt smagløse, saucen til kartoflerne havde ingen,som i ingen smag. Jeg ved ikke hvilken type sauce den skulle være! Til fisken var der to slatne asparges og nogle få kartofler. Nogle i vores selskab havde allergi problemer men i stedet for at servere en erststning for det de ikke kunne tåle, fik de en halv tomme tallerken. Vinen var det eneste positiv. For denne herlighed for 4 personer betalt vi 1650 kr. uden dessert og forretter. Aldrig igen

25. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Virkelig skuffende oplevelse

Virkelig skuffende oplevelse, vi havde bestilt paneret fiskefilet, som i bund og grund bare var en tyk skal af friturestegt panering og smagløs fisk. Tilbehøret var en halvdød tarvelig salat og mere fra frituregryden. Desuden er det totalt optrækkeri med 38,- for en æblemost til min datter og vores øl på 40 cl til 68,- stykket. Velbekomme!

14. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Synes det var en ærgerlig oplevelse.

Synes det var en ærgerlig oplevelse.. Muslingerne var ekstrem små, som selvfølgelig kan ske. Men saucen var ikke andet end vand og salt, ingen smag overhovedet og man kunne nærmest se der var minimalt fløde i.

11. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr