Cafeespersen Bewertungen 19

TrustScore 2.5 von 5

2.6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Unternehmensdetails

  1. Restaurant

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Your haven at the tip of Dragør Harbor


Kontaktinformationen

2.6

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

19 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Virkelig en øv oplevelse

Virkelig en øv oplevelse. Og en oplevelse som gjorde at jeg ikke kommer til at sætte mine ben på dette sted igen.
Jeg skulle holde polterabend for min søster og havde bestilt bord til 12 mennesker på denne restaurant. Jeg var kørt ud til Dragør (hvor jeg ikke selv bor) for at spørger om det var muligt at de kunne sætte nogle balloner op over det bord vi skulle sidde ved og drysse noget pynt på bordet, hvis jeg købte sådan noget og kom ud med til dem.
Tjeneren jeg talte med fortalte mig at det kunne de godt og vi gik ud i "udestuen" de har hvor vi talte om hvilket bord vi ville få og hvordan ballonerne kunne hænges.
Dagen efter kørte jeg ud og handlede ind og kørte ud med tingene til restauranten, som aftalt. Da jeg ankommer, møder jeg en lille mand, som nærmest virker passiv i han's fremtoning.
Jeg fortæller at jeg skulle komme og aflevere disse ting ifølge aftale med han's kollega. Han kigger bare passivt på mig og siger at sådan noget gør de ikke. Jeg fortæller ham at han's kollega havde sagt til mig dagen før at de godt kunne gøre det og at jeg jo ikke ville kører ud og handle ind og køre helt til Dragør, hvis jeg havde fået at vide dagen før, at det ikke kunne lade sig gøre. Han holdt på trods af det, fast på at sådan noget gjorde de ikke. Jeg sagde at det burde de gøre nu når han's kollega havde sagt det og jeg havde været kørt hele vejen derud, samt været rundt for at finde den smule pynt der skulle være. Det var 9 folie balloner hvor der stod "Bride to be" og nogle små hjerter og kunstige rosenblade.
Han sagde så modvilligt til sidst at de skulle se hvad de kunne gøre.
Dagen efter på min søster's polterabend, havde de så IKKE hængt ballonerne op. Vi havde bestilt bord til kl. 17 og udestuen var stort set tom da vi kom. Jeg gik ind i forvejen for at finde den tjener som havde virket passiv og afvisende over for mig dagen før. Han stod inde bag disken og havde på ingen måde lyst til at komme ud og tale med mig. Til sidst kom en ung pige ud som sagde at hun gerne ville hjælpe mig med at få dem op. Hun hentede kassen i et baglokale og vi fik ballonerne op.
Jeg synes det er ufattelig dårlig service, når én person på beværtningen siger én ting og en anden nægter pure.
Da vi havde fået ballonerne op, kom vi alle til bords og måtte vente i 40 minutter før der kom nogle tjenere med drikkevarer til os. Og det skal siges at der IKKE var fyldt op i restauranten da vi ankom. Maden var ok. Ikke noget overdådigt, så absolut ikke et sted jeg på nogen måde ville hungre for at komme ud igen.
Der er absolut kolossal forskel på service på forskellige restauranter. Jeg blev 50 år i November. Det blev holdt på den nye café i Vestamager centret. Der havde min søster været over med både flag, en stor balloner guirlande, plus andre balloner som de havde pustet op og der var simpelthen pyntet så overdådigt op, med alt det pynt og gejl min søster havde været med. Det gjorde DE med et smil og var sååå glade og hjertevarme og gjorde VIRKELIG deres til at det blev en helt fantastisk oplevelse. På Café Espersen ville den lille mand ikke engang hænge 9 mindre folie balloner op på en snor over bordet. På TRODS af at han's kollega havde fortalt mig at de kunne gøre det dagen før.
Virkelig dårlig stil, når man kommer og lægger sine penge der og ønsker at give sin søster en god dag. Så servicen får absolut kun 1 stjerne fra mig.
Og lige til sidst... Så trækker det ret meget hvis man sidder i udestuen. Der var flere som fik træk i nakken.

9. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Vi spiste der i går

Vi spiste der i går, maden var okay, der var ikke travlt, men det varede ca 1 time før de kom med maden, så havde de glemt pomfrits, så gik der lige 10 min mere, generalt meget dårlig betjening, ell mangel på samme.

20. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dårlige fiskefileter

Besøgte cafeen i går. Jeg og en veninde havde bestilt fiskefilet med pommes frites. Fisken vi fik var virkelig dårlig - smagte af fisk på en ubehagelig måde. Jeg sagde det til tjeneren, men det skete der ikke noget ved.

15. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Påskebuffet på Café Espersen

Vi spiste påskebuffet på Café Espersen. Bord ved vinduet med god udsigt over havnen og byen. Fantastisk beliggenhed.
Alt hvad vi smagte fra dagens buffet (med stort udvalg), var virkelig lækkert. Samtidig gjorde personalet deres til at det blev en rigtig god oplevelse. Selv de meget unge blandt personalet var høflige, hjælpsomme og med blik for at servicere gæsterne. Tak for en god oplevelse.

4. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jeg holdte den 3 december fødselsdag s…

Jeg holdte den 3 december fødselsdag s middag med min søn som har samme fødselsdag som jeg vi fik dejlig mad og rigtig god betjening, så god at jeg besluttede mig for at booke et bord til næste dag så jeg kunne spise en frokost også med min mand og datter - frokosten dagen efter var ikke mindre end fantastisk - tjeneren anbefalede en meget lækker snaps og jeg må nok sige at stemningen fra lokalet til maden og betjeningen sammen udgjorde en rigtig dejlig oplevelse - det er et sted jeg husker også selv om det tager en times tid at kører dertil men klart værd at kører efter .

3. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Kan ikke håndtere allergener og madfølsomhed

Bestilte en frokost salat med koldtrøget laks og uden løg, som jeg oplyste 2 gange til tjeneren, at jeg er meget følsom overfor. Blev desværre syg efterfølgende.
Køkkenchefen mener, at gæsterne selv skal oplyse, om de også er følsomme overfor spor af det,de ikke kan tåle, som jo opstår, hvis man bruger de samme køkkenredskaber, som man har skåret løg på eller med? Jeg troede dette var evident for enhver, der beskæftiger sig med mad ?
Desuden var restauranten præget af træk fra indgangsdøren, som ofte stod åben. Der var koldt den dag.

22. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Dejlig oplevelse, god mad - super nærværende tjener !!!

D. 17/11 -25
Jeg har her tidligt på aftenen, med mine to voksne døtre og to børnebørn (10 &11 år), spist på cafeespersen. Det var helt igennem en rigtig god oplevelse! Super sød tjener, der spurgte om vi ville sidde tæt på brændeovnen, hyggede om os, friske bemærkninger(på den gode måde - så dygtigt!) og hurtigt fik os til, at føle at vi var i de bedste hænder. Der blev hurtigt "tunet" ind på en hyggelig jargon og mine børnebørn følte sig helt specielle. Vi bestilte to burgere, to børneburgere, en varmrøget laks, to 1/2 l. cola + tap vand. Alt var bare helt i orden - især da den søde tjener tilbød en is til dessert (Gratis) til børnene. Super dejlig oplevelse - og stor Tak til tjeneren der serverede for os. Vores regning blev 843,- for 5! Det kan næsten ikke gøres billigere !Jeg kan klart anbefale cafeespersen. Derfor 5 Stjerner
Mvh Rikke Bruun

17. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Regning ikke i overensstemmelse med priser på menukort.

Vi fik leveret et menukort som IKKE var tydelig med sine priser. Ved dagen fladfisk var prisen sat til 179 kr. Vi endte med at betale over 300 kr pr. Person. Går man på restaurantens hjemmeside står det tydeligt (hvilket vi gjorde efter besøget) at prisen på Dagen fladfisk vil blive oplyst af tjeneren. Det blev vi ikke oplyst og det fremgik ikke tydeligt at det fysiske menukort. Udover det var retten kedelig tilberedt. En anden i selskabet fik oksefile som var blev stegt for meget. På positiv fronten kan sige at de unge mennesker som betjente os, var søde og smilende og ungerne i selskabet fik afslutningsvis en is. Har været på stedet mange gange til frokost og det har altid været en god oplevelse. Aftensmad i Dragør vil dog blive indtaget et andet sted fremover.

6. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Elendig mad

Vi har gået forbi Espersen mange gange hver sommer, men har altid spist andre steder i Dragør. Denne gang skulle det så være, og føj for en oplevelse.
Vi havde valgt at bestille bord indenfor, da det trak op til regn.
Vores indtryk da vi trådte indenfor, var en kontrast til udearealerne som altid fremstår hyggelige.
Indenfor var det som at træde ind et sted, hvor alting var gået i stå. Lokalet fremstod kedeligt og uden nogen form for hyggelig atmosfære. Bordene var dækket med plasticduge så vi var allerede der, ikke så begejstret for vores valg af spisested. Vi blev vist til et bord i et hjørne hvor vinduerne var dækket af spindelvæv udenfor med livlig aktivitet af edderkopper...
Vi bestilte både for og hovedretter, for at give stedet en chance for at overraske os kulinarisk. Det var dumt.
Den ene forret sendte vi retur, fordi der var hår i maden. Forretten kom retur hvor det var tydeligt, at det var den samme ret, som bare var blevet tørret over af et kokkeforklæde😳😳.
Retten blev sendt retur igen, og herefter blev en ny serveret. Vi fik 3 forskellige forretter. De var alle så kedeligt anrettet, at selv en 4 årig kunne gøre det bedre. Smagen kan man ikke skrive om, da det var en kedelig smagløs omgang hele vejen rundt.
Vi havde ligeledes bestilt 3 forskellige hovedretter, og vi var bare nået dertil, hvor vi ikke engang gad at sende maden retur. Det var åbenbart bare standarden at Espersen ingen evner har udi madkunstens verden. Føj for en gang ligegyldigt, skamstegt, kedeligt anrettet mad. Dog kan man ikke klage over priserne, altså fra Espersens side. De var da i den grad ikke kede af at tage sig godt betalt for alle retter.
Så lad jer ikke snyde af den umiddelbare " hyggelige" stemning udenfor hvor folk sidder og nyder en øl/vin. Men gå ikke i madfælden- for der er bare ikke noget godt at sige.
Øv. Det ødelagde da min fødselsdag en smule, men så hjalp det at tage til UGANDA IS, og få en lækker is bagefter. Så kunne vi få slettet den dårlige oplevelse fra Espersen.

28. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hold jer væk - hvis i skal spise!!!!



Jeg besøgte Café Espersen i Dragør med forventning om et godt måltid i hyggelige omgivelser. Stemning og service var ok, men maden var så ringe, at jeg ikke engang ville servere den for mine hunde. Fiskefileten var ødelagt, rejerne smagte gamle pomfritterne var helt hvåde af olie og wienerschnitzlen var tør med halvrå kartofler og underlig sovs. Kun beliggenheden gjorde, at jeg ikke mistede besindelsen over denne ikke så billige middag.

13. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Helt fantastisk konfirmation

Vi holdt vores datters konfirmation, hvor alt bare var helt perfekt.
Vi var helt trygge ved at holde så stor en fest. Personalet havde overblik og havde styr på alt. De var gode til at komme med ideer, og de gik med på alle vores ideer. Der var så fint pyntet op og maden var virkelig lækker.
Personalet var i godt humør og fik skabt en god stemning blandt gæsterne.
Vores datter og vi fik en uforglemmelig aften. Så vi giver alle de stjerner, som vi kan til Cafe Espersen.
Tusinde tusinde tak til jer.

29. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bliver mødt af en tjener i godt humør…

Bliver mødt af en tjener i godt humør og bliver tildelt et bord .
Hurtig service mad kom hurtigt.
Og Tjeneren svarede på de spørgsmål vi havde til de pågældende retter .
Og det vi fik anbefalet var virkelig godt.
Så det fortjener top point.
Og især den tjener der betjente os .

20. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Vi fik anvist et bord i deres udestue

Vi fik anvist et bord i deres udestue, hvor det trækker fra vinduerne. Vi bad om et andet bord og fik et inde i selve restauranten. Desværre forlod de 7-8 herre ikke stedet som vi var blevet lovet? De talte meget højt og larmede så vi næsten ikke kunne føre en alm. samtale. Under al kritik. Maden var god

21. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastisk oplevelse

Hold da op, hvor var det bare en helt fantastisk påskefrokost. Skøn mad og ikke mindst utrolig søde og professionel personale. Sjældent oplever man så engagerede og venligt personale. Pas god på dem. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ for maden og ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ for personalet. Vi kommer snart igen 😀

29. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr