Dragør Badehotel Bewertungen 63

TrustScore 2.5 von 5

2.6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Har netop spist på Strandhotellet til frokost. Vi fik hver to stk. smørrebrød. Først en tatarmad - let i smagen og god. Derefter et stykke med andebryst - det var egentlig ikke værd at spise. Det v... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Værelset var ikke klar da vi ankom. Værelset meget småt, beskidt ude i alle kanter og hjørner, huller i væggene, afskallet maling alle steder, masser af edderkopper, vandet render den forkerte vej i... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi har i aften købt 2 x takeaway, som skulle indeholde stegt flæsk med persillesovs. Kvaliteten var under al kritik, det stegte flæsk var slet ikke ordentligt stegt og var fyldt med blødt fedt og m... Mehr ansehen

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Fint ophold i forhold til prisen. I forhold til for nogle mdr siden, er servicen forbedret betydeligt. Hyggelig gammelt hotel, slidt men med sjæl. Morgenmad i restaurant. Perfekt placering med muligh... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

2.6

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

63 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

TJAH.

Har netop spist på Strandhotellet til frokost. Vi fik hver to stk. smørrebrød. Først en tatarmad - let i smagen og god. Derefter et stykke med andebryst - det var egentlig ikke værd at spise. Det var særdeles tørt - tydeligt opvarmet.
Forrige gang for en måned siden fik vi også tatar, men den gang også blåmuslingesuppe. De var kogt fint, men smagte ikke af noget. Suppen var smagløs og uden krydderi - f.eks. hvidløg, persille eller andet.
Jeg vil ikke anbefale restauranten.
Men beliggenheden siger spar to.

10. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Tyveri?

Sover på hotellet søndag til torsdag, da jeg arbejder på Sjælland. Nu har jeg oplevet to gange at glemme noget på værelset, hvor jeg så kontakter dem dagen efter og fortæller det, hvor de så bare siger at de ikke har fundet noget og det kan ikke da ikke passe, hold jer væk hvis i kan.

5. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Positivt!

Sød og samarbejdsvillig receptionist, gode værelser til en god pris. Fed beliggenhed ud til vandet med nem parkering ved hotellet! Anexet kan anbefales da man kan sidde udenfor med en lille drink eller andet:)

8. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Vildt god service hele vejen

På vegne af Ministerrådet vil jeg gerne takke for den gode behandling og dejlige forplejning i lørdags. Kommunikationen op til var også over al forventning, så tak for dét også.

Vh. Kristian

20. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Værelse 16, Bed bugs

Jeg har boet på værelse med væggelus "Bed bugs".
Værelse nr. 16.
Receptionisten der tjekker mig ind, er sød at "upgrade" mig til dette værelse, da hun ser jeg skal bo hos dem fra mandag til fredag.
Som er et større værelse end det der var booket.
Jeg havde 4 overnatninger, og ser desværre først sidste nat, den levende sengelus, da jeg kommer tilbage fra arbejde om natten.
Da jeg opdager den går jeg ned i receptionen for at fortælle at jeg har væggelus på mit værelse, han må beklage at de ikke har andre værelser, så jeg må blive der for natten.
Receptionisten der tjekker mig ud er meget venlig og beklager mange gange.
Kompensation bliver opholdets pris.
Nu må jeg efterfølgende have alle mine ting på frys og vaske alt der kan vaskes, og håbe at jeg ikke har overset noget, så jeg ikke får dem med ind i mit eget hus.

Da jeg først opdager at det er dem der har stukket min krop og ikke myg, tjekker jeg værelset igennem, og det er tydeligt at de bor der.
Listen på væggen ved sengen, har masser af sorte pletter (afføring fra væggelus) og da jeg kigger efter finder jeg en levende mere som sidder under listen. (Den første jeg fandt kravlede på min hovedpude)
Nu sidder jeg hjemme, her 3 dage efter og klør over hele kroppen.
En rigtig træls oplevelse. - som fortsætter hjemme.

Jeg håber badehotellet får has på dem, og ikke lukker flere gæster ind på værelset inden de er udryddet.

Med venlig hilsen
En meget ærgerlig gæst.

21. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Træls mad på flot beliggenhed

Vi bestilte cæsar salat - som jo egentlig bare er romainesalat vendt i cæsardressing serveret med kylling, croutoner og parmesan - og det var også det kortet lovede os. Men vi fik det sygeste ruskomsnusk bestående af cherrytomater, soltørrede tomater, radiser, rå løg skåret i centimetertykke skiver, salat, sennepsdressing serveret i en skål ved siden af, totalt kremeret bacon og det absolut mest tørre, helstegte stykke kyllingebryst jeg nogensinde har smagt. Jeg ved ikke hvad det var, men cæsarsalat var det i hvert fald ikke. Croutoner var der i øvrigt heller ikke noget af - ikke at det havde gjort en kæmpe forskel for oplevelsen.

Mine børn fik hvidvinsdampede muslinger med pomfritter. De var IS-kolde og havde konsistens som daggammelt tyggegummi. Køleskabskolde, og så med lunken suppe i bunden. Mit bud er at de koger muslingerne "i god tid", opbevarer dem på køl, og så lige drøner en varm suppe ud over og satser på at den kan varme løjerne op. Det kan den ikke.

Søde nok tjenere og beliggenheden fejler jo ikke noget - pomfritterne var i øvrigt også ret ok! Så for det får de 2 stjerner. Men maden er seriøst skør.

Sikke en skam. Sikke et sted der kunne ligge her.

19. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Et hyggelig hotel.

Et hyggelig lille hotel. Venlig personale. Dejlig beliggenhed, med Dragør's gamle bydel som nabo.
Hotellet lidt slidt og "træt". Rengøringen havde ikke været på balkonen, askebægeret derude var fyldt med aske og skodder. Værelset var hyggeligt. Det lagen der var lagt på den 3/4 store seng var et lagen der normalt var beregnet til en alm seng, så i løbet af natten, lå man direkte på top madrassen. Badeværelse på værelset, brusekabinen var meget lille. Morgen maden dækkede behovet for at få sulten stillet. Rugbrødet var til den tørre side.

24. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Hyggeligt badehotel i de skønneste…

Hyggeligt badehotel i de skønneste omgivelser, slidt men rent og Hyggeligt. Dejlig morgenmad og serviceminded personale med stor lokal viden. Alt i alt en god oplevelse, vi kommer helt sikkert igen.

24. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Virkelig dårlig oplevelse

Værelset var ikke klar da vi ankom. Værelset meget småt, beskidt ude i alle kanter og hjørner, huller i væggene, afskallet maling alle steder, masser af edderkopper, vandet render den forkerte vej i badeværelset og der kommer ikke meget vand ud. Fjernsynet har ikke signal. Alt er nedslidt.
En virkelig dårlig oplevelse. Undtagen den unge mand, der tog imod os. Han var virkelig høflig og sød.
Vi kommer aldrig igen. 1300 kr. smidt ud af vinduet. Kan ikke anbefales!

20. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Fantastisk oplevelse

Fantastisk oplevelse, min mand og jeg havde booket en enkelt overnatning, i familie værelset øverst på endegavl, hvor der er ro og fred, og bestemt ikke sidste gang. Badeværelse i familie værelset er dog i den lille ende, i forhold til resten af værelset. Hyggelig lille håndsæbe og showergel af naturlige ingredienser. Hotellet er slidt ja, men sådan skal det være i vores bog, det er jo et gammelt hotel, og emmer af atmosfære og stemning fra tidligere tider. Ville være synd og skam at modernisere. Vores oplevelse er at der er rent og pænt. Morgenmaden er dejlig og enkel, der er dog lidt plads til forbedring, hvis man skal holde tidligere tiders idyl: alt hjemmelavet, brød, havregrød, frisk presset juice, marmelade osv, osv, og serveret i mormor stel, så ville oplevelsen være perfekt. Men absolut dejlig Morgenmad. Vi kommer helt sikkert igen.

19. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

God og positiv oplevelse

God og positiv oplevelse ifm. Natdisk og havde booket overnatning med udsigt over vandet og med en pæn størrelse balkon.
Slidt, ja, men det blev der heller ikke lagt skjul på, der er gang i en større renovering.
Til gengæld var der rent og hyggeligt. Meget venligt personale. Morgenmaden var enkel, men god.

26. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bedste oplevelse i smukke omgivelser og…

Bedste oplevelse i smukke omgivelser og det sødeste personale. 180 grader hav udsigt fra værelset, og køkkenet kan klappe sig selv på skulderen. Fed oplevelse med landskamp i stuen (det var ikke det nye værtspars skyld, at Danmark tabte) og NATDISK funk fra 21-02! Bare vælte op i seng! Det holder hele vejen🤗

26. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Fint ophold i forhold til prisen

Fint ophold i forhold til prisen. I forhold til for nogle mdr siden, er servicen forbedret betydeligt. Hyggelig gammelt hotel, slidt men med sjæl. Morgenmad i restaurant. Perfekt placering med mulighed for at medbringe hund. Lufte - mulighed lige foran hotellet. Rig mulighed for lange gåture.

23. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Nu har vi været der over 2 omgange i…

Nu har vi været der over 2 omgange i år. Den 23/4 2022 holdte vi familiesammenkomst, havde bestil mad lækker 3 retters med vino og hvad hjertet kunne trække, og overnatning til 17 personer, gammelt hotel med historie og charme men fint rent, dejlig morgenbuffet.
Så har vi lige været der i dag fra den 1/10 til 2/10. Holdt en vens fødselsdags gave der, 6 personer med overnatning og morgenmad,
Grundet køkkenet var lukket, aftalte vi, at vi kunne låne tallerkner og bestik og glas, de stillede en salon til vores rådighed, skønt. Blev ringet op 2 gange af hotellet, for at de kunne opfylde vore ønsker, så kun roser herfra.. 🌹🌹🌹🌹🌹

1. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hvis du ikke har brug for andet end en…

Hvis du ikke har brug for andet end en seng at sove i, så er stedet ok.
Men at tro, at navnet levet op til stemningen af badehotel, så bliver du skuffet. Dette smukke gamle hotel lever ikke op til navnet og byen den ligger. Hotellet er så nedslidt, dårligt vedligeholdt og snavset, at det er gåde, at folk har haft gode oplevelser der.
Bevares personalet er søde og venlige, men meget uerfarne.
De 3 stjerner er under det basale, der forventes.

21. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Jeg ville benytte et gavekort og booke…

Jeg ville benytte et gavekort og booke et ophold på badehotellet. Da jeg ringede til hotellet talte jeg med to forskellige kvinder som kun talte engelsk. Den ene kunne ikke forstå hvad jeg sagde og den anden var tydeligvis meget irriteret over at skulle forklare mig hvordan hele gavekort-showet foregik. Fuldstændig uforskammet og uprofessionelt. Jeg endte med ikke at booke en overnatning på hotellet.

31. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr