Doors & More Bewertungen 

2'365
•
TrustScore 4 von 5

4.1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Doors arrived on the stated day with no damage. They quality was even better than I expected. The only drawback was that the delivery men would only carry the doors upstairs to the room of my choice... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very happy with this supplier. Website was easy to use, with a great range. Prices were good, very competitive, quality is good also. Order fulfilled quicker than most. Delivery was excellent, tr... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My experience with this company has been a nightmare! I ordered four doors and frames from them in mid September, almost one months ago. They promised delivery in 5 to 7 days. Only two doors were d... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We had been looking for some replacement doors and when I saw these on line decided to purchase 4 they looked great on the website and there were so many different designs to choose from. They even t... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Türenlieferant
  2. auch in
  3. Fensteranbieter
  4. Türengeschäft
  5. Türenlager

Vom Unternehmen geschrieben

Doors & More stock a huge range of internal and external doors including bifolding, French and folding doors. Free delivery on orders over £750. Shop today.


Kontaktinformationen

4.1

Gut

TrustScore 4 von 5

2365 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 75 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.1

Alle Bewertungen

(2'365)

244 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I’ve not received my order and been…

I’ve not received my order and been unable to contact any one by email or phone

14. Dezember 2025
Doors & More-Logo

Antwort von Doors & More

Hi Richard, Apologies if you have not been able to get through to us, we have been closed since the 19th December until 2nd January, this was stated on our website, however again apologies if our phone lines have let you try call through. Your order is at the couriers so I have requested that they contact you urgently to get a delivery date confirmed with you.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Doors but no hinges or handles

It Wasn’t made clear my order was going to be in two deliveries. I had all the emails for one delivery but nothing for the second it just randomly turned up. This was a big issue for me as I had arranged for trades to be on site ready to fit the doors but they wasn’t able to do this as there was no hinges. So this cost me a lot of time and money because the doors wasn’t able to be fitted and I still had to pay trades.

8. Dezember 2025
Doors & More-Logo

Antwort von Doors & More

Hi Caleb, We do state on all order confirmations that goods may be shipped in more than one shipment, and that we strongly encourage you to not book in tradesmen until all goods are on site and have been checked over. We do however apologise if you didn't receive any information in regards to the handle delivery, you should always be contacted by the couriers to confirm a delivery date as this is our agreement with them, please accept our apologies for the inconvenience this has caused you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Delivery more than 5 weeks

Delivery more than 5 weeks. Called up and person lied saying it hadn’t left the depo delivery company already said they had it but that was their delivery date.

10. Dezember 2025
Doors & More-Logo

Antwort von Doors & More

Hi Barry, I can see that this order was placed on 11 December, with delivery scheduled for 6 January. Due to our two-week shutdown, this falls on the ninth working day. As noted on our website, we were closed from 19 December until 2 January. That being said we do apologise that this has fallen outside of our usual lead time, and for any inconvenience this has caused you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Will never use again

6. Dezember 2025
Doors & More-Logo

Antwort von Doors & More

We are really sorry to hear of the issues you have experienced with our couriers. The goods were despatched to them the following working day from when you placed your order, so should have been delivered within the advertised 3-7 working day lead time. Unfortunately some Scotland postcodes were experiencing delays at this time so were taking longer than we would have liked. We can only apologise for the inconvenience and frustration this may have caused.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Door was fine, sales service was terrible.

The door I selected from website was out of stock, why have it available on website? Was told by email. Then followed more than a week of back and forward emails, mostly taking more than 24hrs for replies, where I was told I’d have to pay an extra 10% (roughly) so they could get the door from another supplier. I couldn’t find the door online anywhere else so I had to go with paying the extra. Then, once this was agreed I had to wait days more for them to take my payment and order the door. I called many times, but was told I could only work with the one person in charge of my order, but they were never at their desk. Eventually, the door came but caused major delays to my project. Sales person didn’t seem to care. Will never ever buy from them again.

1. Dezember 2025
Doors & More-Logo

Antwort von Doors & More

Hi Ross, We are sorry to hear of the issues you have experienced with your order. We run a live stock feed directly from our suppliers onto the website so the information provided should be the most accurate information possible. As soon as we were made aware from the suppliers that this door was no longer available we contacted you straight away to get this resolved. We can only apologise for the inconvenience this has caused you and for the delays coming back to you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

False advertisement

Ordered a door as the one advertised was same colour variation as the other doors in my house when it arrived it was a pale brown colour which was totally different to what I have. Asked for this to replaced but they have refused and given the standard excuse that oaks come in different shades, etc but if that's the case then advertise that but they have only advertised the door shade I needed. I have asked for the door to be returned and I will order from another company. Really disappointed as they didn't even offer a solution to try and resolve the issue.

18. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Doors & More-Logo

Antwort von Doors & More

Hi Tommy, The images on the website are computer generated images to give you an idea of what the door will look like. You ordered an unfinished Oak veneered internal door so you will get natural variation between doors, this would be the same regardless of where you ordered from unfortunately. As the doors are unfinished they do need finishing once on site so you can varnish the doors to a darker colour if this is required.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a half glazed door

Ordered a half glazed door, been out for delivery for 10 days, no updates what so ever, called through twice, finally got through after waiting for over an hour, to find out the door was damaged and returned back to factory, yet still wasn’t updated with anything.
Awful customer service, not the most helpful.

17. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Doors & More-Logo

Antwort von Doors & More

Hi Jay, We are sorry to hear about the issues you have experienced with our couriers. Unfortunately the couriers did not notify us of an issue with your order, so we were not aware of this until you called. Had they notified us we would have raised a replacement straight away. I can see that you have since requested a full refund, which I can see has been actioned for you. We apologise again for the inconvenience this has caused you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No response after payment

Very disappointed with my experience so far. They dont answer phone or respond to emails. I am currently £1800 down with an angry customer of my own now. I have spent hours on call waiting for an answer with no luck.

30. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Doors & More-Logo

Antwort von Doors & More

We are sorry to hear you were unable to get through on the phone lines, we are currently experiencing a high volume of calls and emails so response times are longer than we would like.

I can see that you have now spoken to an aftersales team member who has processed a refund for you.

Please accept our apologies for any inconvenience caused.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

wrong size door was delivered

wrong size door was delivered. Although i have called many times to get this rectified i am constantly having to chase for the wrong door to be collected and the correct door that was ordered to be delivered.

29. November 2025
Doors & More-Logo

Antwort von Doors & More

Hi Martin, We are sorry to hear that you have received the wrong sized door, this looks to be a picking error from the warehouse. I can see that you emailed after we closed on Thursday, so this was picked up on Friday and replacements despatched on Friday. If the couriers have not already been in contact they should be shortly to confirm the delivery date. Apologies again for the inconvenience this has caused you.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I rang customers to get a delivery…

I rang customers to get a delivery update and was advised my items were in fact out of stock (despite being advertised as in stock at point of order) and would not be delivered until after Christmas
Days later they arrived on the 8th December, whilst I am pleased they arrived sooner than advised how can comms be so inaccurate, this meant I stood the carpenter down and now won’t get my doors fitted until after Christmas which is bitterly disappointing.
To compound matters when I enquired about the separate handles and back latch there was. I record on your system despite having paid for the items via a payment link, your representative then arranged despatch but had I not rung what would have happened? I was advised on th 9th they would arrive no later than today, am eagerly awaiting delivery but not honestly holding out much hope based on my experience so far

28. November 2025
Doors & More-Logo

Antwort von Doors & More

Hi William, We are really sorry to hear about the issues you've experienced on your order. I can see that the information provided in regards to the stock came directly from the suppliers, who are still showing the item as out of stock on their live stock portal. We can only sincerely apologise about this misinformation, it is never our intention to mislead our customers. The incorrect stock portal information has been raised with our suppliers so they can rectify this to ensure this doesn't happen again.

Please accept our apologies for the inconvenience this has caused you.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr