Bonarius Bewertungen 149

TrustScore 2 von 5

1.8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Sinds 2008 aan het klagen bij de woningbouw, die beslist de stankoverlast wilt oplossen. Maar ga de naam van het vorige bedrijf niet vermelden. Op 5 juni verving de monteur de terugslagklep van de mec... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vreselijk slecht bedrijf! Al 25 jaar klant bij gebrek aan beter, maar inmiddels zo slecht behandeld dat we iedereen adviseren verder te kijken en absoluut geen contract bij hen af te sluiten! Ze doen... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Op 2e kerstdag is iemand langs geweest om kapot verwarmingselement af te sluiten. Er zou zsm een nieuwe radiator worden geinstalleerd. Dat werd 8 februari. Deze afspraak werd per email 1 dag van te v... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Nog nooit zo'n bagger bedrijf meegemaakt als Bonarius. Schade veroorzaken (monteur vergeten om wasmachine afvoerslang terug te plaatsen) en daarna lukt het niet om contact te krijgen, je komt niet ver... Mehr ansehen


Kontaktinformationen

1.8

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

149 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

NOOIT MEER BONARIUS


De ventilatie in onze woning is stuk. Het stinkt in huis, we hebben te maken met vochtproblemen (monumentale woning) en we hebben dringend een monteur nodig. Het gaat om een woning van Eigen Haard en we moeten Bonarius hebben om dit probleem op te lossen.

Ik bel voor een afspraak en hoor tot mijn verbazing dat de eerstvolgende mogelijkheid over twee maanden is. Twee maanden! Omdat de ventilatie-installatie zich in een gemeenschappelijke ruimte bevindt waar bewoners géén sleutel van hebben, geef ik duidelijk aan dat het echt belangrijk is dat de monteur toegang heeft tot deze ruimte. Ik wil de zekerheid dat hij niet voor een dichte deur staat – en wij dus voor niets zitten te wachten.

De medewerkster zegt dat “het wel goed zal komen”, maar wil desgevraagd niet bevestigen of er toegang geregeld is. Wanneer ik blijf aandringen, gezien de wachttijd van twee maanden, wordt ze boos en verbreekt de verbinding. Kortom: we moeten twee maanden wachten en dan maar hopen dat het goed komt.

De dag van de afspraak nemen mijn partner en ik vrij van werk en blijven thuis. We wachten… maar niemand komt opdagen.

Ik bel de klantenservice. Daar hoor ik dat “de monteur voor de deur heeft gestaan”. Geen van ons heeft de bel gehoord. Laten we ervan uitgaan dat het aan de intercom lag, maar dan verwacht je toch dat men even belt of op een andere manier contact zoekt?

Ik bel opnieuw, op zoek naar een oplossing, want ik wacht inmiddels al veel te lang. Ik krijg [naam bekend, maar mag niet gedeeld worden] aan de lijn. Deze mevrouw heeft blijkbaar geen enkele klantvriendelijkheidvaardighedn of een training gehad. Ze spreekt op een neerbuigende toon, biedt geen oplossing en zegt letterlijk: “je hebt pech meneer.” Ik geef aan dat ik vrij heb genomen, dat ik vandaag nog hulp nodig heb en niet nóg twee maanden wil wachten. Haar antwoord? Pech [toon = arrogantie]

Alsof dat nog niet erg genoeg is, verheft ze haar stem, spreekt me met een arrogante houding aan en verbreekt vervolgens de verbinding omdat ze “genoeg” heeft gezegd. Wat een respectloze manier om met klanten om te gaan.

Ik kan niet wachten tot dit bedrijf failliet gaat of het pand op mysterieuze wijzen in vlammen opgaat. Voor Bonarius zijn klantgerichtheid en menselijkheid vieze woorden. Het draait alleen om geld, geld, en nog meer geld.

UPDATE APRIL 2025:

De volgende afspraak wordt ingepland… over anderhalve maand. Serieus? In totaal dus 3,5 maand wachten.

Uiteindelijk komt er eindelijk een monteur. Een jonge man. Hij bekijkt de situatie en geeft aan dat hij geen toegang heeft tot de gemeenschappelijke ruimte en niet weet hoe hij daar moet komen. Hij vertrekt om dit “uit te zoeken” en belt later terug: de sleutel ligt op kantoor. Er moet een nieuwe afspraak worden gemaakt. Wéér een wachttijd van minimaal twee maanden.

Mijn bloed kookt. We zitten straks richting een half jaar zonder ventilatie, met stank en vochtproblemen en alleen maar amateuristisch handelen vanuit Bonarius. Ik weet me geen raad meer met dit bedrijf.

Wat mij betreft verdient dit bedrijf geen bestaansrecht. Als dit de standaard is voor dienstverlening in Nederland, dan zijn we als consument volledig overgeleverd aan onkunde en arrogantie. Schaam je Bonarius, maar ook Eigen Haard, omdat ze met zo een bedrijf mee samenwerken.

7. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Normaal plaats ik niet zo snel een…

Normaal plaats ik niet zo snel een review. Maar wat is bonarius slecht zeg. Ongelooflijk zeg. Sinds 2023 aan het wachten op een hulp/reparatie, tot nu toe helemaal niets! Vandaag serviedesk gesproken: ik krijg de schuld van dat het zolang het heeft geduurd.

4. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wat een ongelooflijk slecht bedrijf is…

Wat een ongelooflijk slecht bedrijf is dit! Sinds november probeer ik onderhoud en reparatie te krijgen aan cv, maar telkens worden reparaties niet goed uitgevoerd, zelfs nog meer problemen gekregen, waterschade door verstopping gehad zelfs al en bij een aantal afspraken kwam de monteur gewoon helemaal niet opdagen. Vandaag zouden er weer 2 monteurs moeten komen, 1 voor reparatie en 1 voor onderhoud. Speciaal door een medewerkster op 1 dagdeel gepland omdat het natuurlijk binnen een paar maanden tijd niet normaal is om 10 keer thuis te moeten zijn voor hun gedonder (bij apart plannen dan 11 keer thuis zijn). Voor reparatie is de monteur netjes gekomen, de tijd zal het leren of na 9 afspraken nu eindelijk de boel in orde is. Voor onderhoud kwam de monteur gewoon niet opdagen. Toen ik belde waar ze bleven, ging men mij beschuldigen dat ik de afspraak niet bevestigd zou hebben???? Maaaar, hoe kon een collega zich dan eerder ingezet hebben om deze 2 afspraken op 1 dagdeel te plannen als de afspraak er dus niet ingestaan zou hebben? Kortom, zelfs met bewijs zitten ze gewoon tegen je te liegen, echt heel onaangenaam. Maar überhaupt de klant beschuldigen van de door hun gemaakte fouten is natuurlijk echt onacceptabel! Medewerkster zou het gaan uitzoeken en ik zou vanmiddag nog teruggebeld worden, maar u begrijpt het ws al, ik ben niet gebeld natuurlijk! Daarom ben ik nu echt helemaal klaar met dit bedrijf, jammer dat ik geen keus heb omdat mijn woningbouw ivm bezuinigingen een deal met dit bedrijf heeft gesloten!
Maar alle klachten hier omschreven op trustpilot heb ik inmiddels zelf ook meegemaakt dus de afgelopen 5 maanden, dit is echt buiten alle proporties slecht!
Ik heb nog nooit eerder een recensie gemeld over een bedrijf, altijd nog gewoon alles op kunnen lossen, maar na 5 maanden beleeft blijven en een oplossing willen zoeken is het wel genoeg vind ik! Ik heb er ongelooflijk veel stress van op deze manier! Als ik een nul of -1 had kunnen geven hier, had ik dat gedaan, want een 1 verdienen ze nog niet eens.

1. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wat een vreselijk slechte service

Wat een vreselijk slechte service, aan de telefoon wordt je te woord gestaan door zeer asociale receptioniste.
Monteur komt voor lekkage bij 2 radiator kranen deze monteur kan alleen foto’s maken want neemt niet de moeite om 2 kranen die hij eigenlijk gewoon in zijn auto zou moeten hebben even op te halen bij zijn groothandel zodat je geen lekkage meer hebt , maar nee je moet weer bellen en dan duurt het vervolgens 2 weken voordat ze komen en al die tijd kan je niet douchen en gaan verwarming terwijl het dezelfde dag had opgelost kunnen zijn .
Zeer belachelijk

1. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Slechte service!! Wel opgelost

Na het bezoek van de monteurs die kwamen voor de ketel en der verwarmingen ruiken wij gas. Wij bellen naar het noodnummer maar ze blijven bij hoog en bij laag volhouden dat ze niks met gas doen. Hoe hebben ze de verwarmingskranen kunnen vervangen??? Toch door aan de gaskraan te zitten. "wij gaan daar niet over" krijg je te horen als je de storingsdienst belt...."wij doen niks met gas"..... Wat een topservice *not*.

*teruggebeld door klantenservice. We sturen toch maar een monteur.... Monteur geweest, blijkt het niet goed afgesloten te zijn, waardoor er gas ontsnapte......

29. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dit bedrijf heeft ster allures

Dit bedrijf heeft ster allures. Ze maken alleen afspraken voor dagdelen, ze kunnen niet aangeven wanneer ze komen. En als je dan even de deur uit bent, heb je pech.

Ik zit al 3 weken zonder warm water. Ze zijn 2 keer langs geweest, de derde keer konden ze niet ff 2 minuten wachten

17. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Een positieve ervaring!

Een positieve ervaring!! Medewerker/monteur kwam op afgesproken tijdstip. Uiterst vriendelijke man die snel en met een goede toelichting het probleem van een lekkage van de cv oploste!! Werkbon werd per e-mail toegezonden!! Ga zo door Bonarius en wees zuinig op uw medewerkers!

Uiteraard kunnen er problemen zijn inzake een bedrijf, maar vraag je ook eens af: hoe doen wij het zelf???

Teunis Jansen, Deventer

11. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

1 ster is er al 1 teveel voor dit bedrijf

1 ster is er al 1 teveel voor dit bedrijf. Net als de tientallen andere reviews hieronder zijn ze voor de zoveelste keer niet komen opdagen. Het bewijs dat ze volgens hun wel zijn geweest? Een foto van je voordeur… dat is makkelijk he een foto maken en weer doorrijden zonder aan te bellen…we zijn woest en hopen dat we van onze woningbouw bij een ander bedrijf in onderhoud mogen.

7. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Slechte ervaring met Bonarius – onbetrouwbaar en onprofessioneel


Twee keer een afspraak gemaakt met Bonarius, en beide keren zijn ze niet komen opdagen. Vandaag, bij de tweede afspraak, belde de monteur omdat hij de woning niet kon vinden. Na wat uitleg vond hij de locatie, maar daarna belde hij opnieuw met de mededeling dat hij op het dak van het appartementencomplex moest zijn en een bonnetje zou maken om de luchtbehandelingskasten te reinigen. Ik gaf aan dat ik onderweg was en binnen één kilometer afstand was. Zodra ik ophing, was ik letterlijk bij mijn appartementencomplex.

Eenmaal aangekomen zag ik niemand. Mijn partner bevestigde dat er niemand is geweest. Ik belde Bonarius, maar de eerste twee keer werd mijn gesprek beëindigd. Pas bij de derde keer kreeg ik iemand aan de lijn. Ik legde de situatie uit en vertelde dat ik de monteur op camerabeelden had staan: hij stond een minuut lang letterlijk niets te doen, gewoon vooruit te kijken. Hij belde niet aan en ondernam geen enkele actie, terwijl hij telefonisch beweerde dat hij bij mij was geweest.

Bij het maken van een nieuwe afspraak stelde Bonarius voor om weer een afspraak te maken voor aankomende donderdag. Dat zou betekenen dat ik opnieuw vier uur thuis moet blijven zitten, wat ik niet accepteer. Ik vroeg om een specifieker tijdsblok, zoals tussen 12:00 en 14:00, maar de medewerker had hier totaal geen begrip voor. Dit wordt nu de derde keer dat er een afspraak ingepland moet worden, volledig door fouten van Bonarius.

De klantenservice is ronduit onbeschoft, administratief klopt er niets van, en er is totaal geen begrip voor de overlast die ze veroorzaken. Dit bedrijf is onbetrouwbaar, amateuristisch en brutaal aan de telefoon. Ik zou Bonarius aan niemand aanraden!

4. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Er is een spreekwoord de linkerhand…

Er is een spreekwoord de linkerhand weet niet wat de rechterhand doet, een betere omschrijving van de firma Bonarius is er niet, Zegt niet gemaakte afspraken af die nooit gemaakt zijn. van der Greft Nieuwegein

28. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Slechte klantenservice

Slechte klantenservice. Mijn afspraak was tussen 8 en 12, maar niemand kwam opdagen. Toen ik belde (twee keer, om 12:00 en 13:30), kreeg ik geen duidelijke antwoorden. De medewerker kon geen tijd geven, geen update geven en geen contact leggen met de monteur. Ze zei alleen dat ik moest wachten. Dit is geen professionele service. Communicatie had veel beter gekund.

27. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Thermostaat storing na onderhoud CV ketel…

Na het onderhoud van mijn CV ketel was mijn waterdruk niet bijgevuld na dat zelf te hebben gedaan
(Ik hou het zelf altijd bij) werkte mijn kamerthermostaat niet zoals het hoorde daar melding van gemaakt moet ik 9 dagen wachten voor er een storingsmonteurs komt dus zit je heel gewoon zonder CV als ik de thermostaat op 24 zet worden de radiatoren iets warm maar heb het idee dat het niet goed is voor de CV dus bij STORING VEROORZAAKT NA ONDERHOUD VAN DE KETEL KAN JE LETTERLIJK VERREKKEN LANG LEVE BONARIUS MAAR NIET HEUS

19. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

hele dag zitten wachten monteur komt…

hele dag zitten wachten monteur komt niet opdagen
ontvang wel aan het einde van de dag een werkbon
dat de klachten zijn opgelost aan de cv
en dat ik het zogenaamde bezoek had beoordeeld en ook nog had ondertekent wat een rare gang van zaken de monteur tekent mijn handtekening na en doet net of of die geweest was wat niet zo is vind dat echt schandalig en achterlijk wat monteur Francesco dan maar voor mij invult en doet net of die geweest is
directeuren Herman van Heusden en Renzo van Heusden mogen wel eens wat er aan doen wany je leest hier niet anders die gang zaken
ik heb helemaal nergens voor getektend dat doet dus de monteur zelf wel vaker gehad ook met andere monteurs

25. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bonarius, super bedrijf , super monteurs

De monteurs Ilias Amri en Michael Scholte waren er stipt op tijd. Sterke sportieve Monteurs. Die van hun vak houden. Bonarius wees zuinig op zulke mannen. Zeer klantvriendelijk en heeeeeel professioneel. Ze weten waar ze het over hebben en geven goede info. Bedankt en sorrie dat jullie zoveel trappen op moesten met die zware spullen.

24. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wat een prutsers dit bedrijf

Het is midden winter en het duurt 2 weken voordat er een monteur kan langskomen.. en dan moet diegene nog kijken wat er aan de hand is, waarschijnlijk moet diegene weer materiaal bestellen, dus zou wel weer een paar dagen over heen gaan. Stelletje prutsers vind ik dit bedrijf. Kan toch niet midden in de winter zo lang zonder verwarming, Mevrouw aan de telefoon ook niet begrip vol.. tsjaa

12. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Doordat de ventilatie niet werkt hebben overlast van kettingrokers beneden

Doordat de ventilatie niet werkt hebben wij overlast van de beneden buren die ketting rokers zijn. Onze badkamer en wc stinkt naar rook. Ik heb drie kinderen. Ik ben meer dan een maand aan wachten. De gezondheid van mijn kinderen en ik staat helemaal onderaan de lijst. Het is nog niet eens in behandeling genomen. Mij werd gezegd dat als verwarming het niet doet nu in de winter maanden dat dat voorrang heeft. Het is niet ok dat mijn kinderen en ik overlast hebben van rook!!!

17. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Slecht

Ik ben al maanden bezig om mijn probleem op te lossen, en telkens worden er monteurs gestuurd die geen idee hebben wat er aan de hand is. Nu moet ik ook nog eens langer dan 1 maand wachten voor mijn VERVOLG afspraak. Het is te belachelijk voor woorden. Het is geen 1 ster waard, als ik geen sterren kon geven had ik dat gedaan.

16. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

6 tot 8 weken langer wachten nadat de…

6 tot 8 weken langer wachten nadat de monteur is geweest en zegt...dit kan ik niet. Iemand anders moet dit komen doen. En daar sta je dan. Dit geintje kost geld. Elke dag. Dat gaat Bonarius mij niet vergoeden. Maar zaken doen met deze prutsers kan ik iedereen afraden.

21. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Niet adequaat!!

Ik sluit me aan bij de vorige reviews. Wát een slechte service!
Na een melding van 1,5 week geleden vandaag de 2de monteur geweest die het probleem ook niet verholpen heeft. Weer wachten op "inplanning" !! Onderdeel moet besteld worden??? Bonarius heeft geen gasblok op voorraad in het magazijn??
Waardeloos!

20. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vreselijk bedrijf

Vreselijk bedrijf, en hoogmoedige telefonische medewerkers. Laten je 4 dagen in de kou zitten, zonder warm water en verwarming, en zeggen doodleuk" je hebt maar te wachten want het is in behandeling".
Klotezooi, totaal geen empathie en niet beleefd!

11. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr