De er super imødekommende og meget hjælpsomme. Jeg har kun godt at sige og kan varmt anbefale Nærum trafikskole. Jeg synes de er rigtig gode til at svarer hurtigt hvis man skriver og er i tvivl om n... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Her er fuldt ud tilfreds med køreskolen. Kørelærerne er søde og de er altid klar på at besvare selv de dummeste spørgsmål. Jeg havde Hassan og han var venlig og god til at undervise i både bilen og te... Mehr ansehen
De sørger virkelig for at man har styr på teorien og er helt klar inden prøverne. Super godt forløb med god undervisning. Man øver der hvor man skal til den praktiske køreprøve så man er forberedt på... Mehr ansehen
Kæmpe anbefaling herfra! Kan kun anbefale Nærum trafik skole hvis du skal tage kørekort. Mit forløb gik som smurt trods corona. Selvom der kommer små uforudsigelige bump på vejen, er der altid hjælp... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Unternehmensdetails
Vom Unternehmen geschrieben
Hos os får du den bedste service og undervisning. Vi er blandt de bedste til at sørge for du kommer igennem forløbet på en hyggelig, sjov og lærerig måde - på kortest mulig tid.
Kontaktinformationen
Nærum hovedgade 47-49, 2850, Nærum, Dänemark
- 31404015
- info@trafikgruppen.dk
- trafikgruppen.dk
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Jeg anbefaler Nærum Trafikskole
Jeg anbefaler Nærum Trafikskole. Det var en fed oplevelse - flinke mennesker, der har styr på stoffet. Noget af teorien er sjovt nok lidt tungt, men det blev undervist på en måde, der var spændende.
Jeg havde Tameem som kørelærer. Han er venlig, hjælpsom og sjov, hvilket får kørslen til at være mere, end bare at lære at køre bil. Desuden er det gode biler man kører i.
Lynkursus kan kraftigt anbefales - jeg blev færdig på 1 måned.
Nærum Trafik Skole er virkelig en god…
Nærum Trafik Skole er virkelig en god køreskole! Undervisningen var grundig og let at forstå, og kørelæreren var tålmodig og meget dygtig til at forklare. Jeg følte mig tryg hele vejen igennem forløbet, og takket være den gode forberedelse bestod jeg både teori- og køreprøve på første forsøg. Kan varmt anbefales til alle, der vil have en god og effektiv oplevelse!
Rigtig god køreskole
Rigtig god køreskole. Holder sin aftaler og hurtigt at finde køretimer. Kom ned og få taget kortet der. Fik begge prøver bestået i første hug.
God teoriundervisning og gode køretimer…
God teoriundervisning og gode køretimer med Tamim!
Det var super godt
Det var super godt. Gik 3 ekstra køretimer og bestod første forsøg. De hjælper en godt på vej, og ved hvad der passer til dig
Kæmpe anbefaling at tage sit kørerkort…
Kæmpe anbefaling at tage sit kørerkort hos Nærum Trafikskole. Bestod både teori og kørerprøve for første gang. Tameem var min kørerlærer og han er virkelig god til at lærer og samtidig også så nem at snakke med. Er så glad for at jeg valgte denne kørerskole:)
Jeg har gået på nærum trafikskole og…
Jeg har gået på nærum trafikskole og bestod både teori og køreprøven i første hug! God køreskole, god og venlig kørelærer ( jeg havde Sajad ), gode og effektive undervisningstimer. Super anbefaling herfra!
God Køreskole
Havde en rigtig god oplevelse med teorien og Tameem som kørelærer og han fik mig til at bestå første gang.
Rigtigt god køreskole
Rigtigt god køreskole med den helt rigtige læring
Køretimer med Tameem
Tameem fik mig op og bestå første gang
Slet ikke værst
Jeg har lige bestået min køreprøve i…
Jeg har lige bestået min køreprøve i dag efter et godt og lærerigt forløb hos Sajad. Kan klart anbefale at tage kørekortet her; især hvis du har overvejet at tage kortet med både manuelt og automatgear. Der ligger også en kebab meget tæt på hvor man lige kan gå over til teori timerne 😋
Jeg bestod første gang
Jeg bestod første gang. Mange tak til min kørelærer Tameem.
De fleste jeg kender, som har gået her, har også bestået første gang og dette taler lidt for sig selv.
Dette er i hvert fald en virkelig god køreskole, og hvis man har god mulighed for at gå her, så er det et oplagt valg.
Mvh
Valdemar
Tameem var meget tålmodig og hjælpsom
Tameem var meget tålmodig og hjælpsom, og jeg bestod køreprøven på første forsøg.
Super
Jeg havde Sajad, super god og meget faglig kørelærer. Bestod i første huk.
Kæmpe anbefaling
Jeg har bestået alt i første forsøg, fordi jeg havde en så god lære som de havde på køreskole. Der var mega god teori med gratis sodavand.
Jeg kan klart anbefale denne køreskole da er garanteret der bliver taget god hånd om en.
God oplevelse
Der var gratis sodavand i teori timerne. Og derudover gode biler at køre i plus en lærerig oplevelse.
Bestod teoriprøve og køreprøve første gang
Bestod teoriprøve og køreprøve første gang, havde en god teori lærer, og min kørelærer, Sajad, var rigtigt god og tålmodig. Han sørgede for, at jeg følte mig godt forberedt til køreprøven, og godt tilpas bag rattet.
God køreskole.
Køreskole med stor anbefaling
Fantastisk køreskole
Bestod begge prøver i første hug, hyggelige og informationsrige teoritimer. Venlige kørelærere der er gode til at forklare.
Kan helt klart anbefales
Tameem
Rigtig god teoriundervisning og rigtig god køreundervisning
Hyggelig og god køreskole
Fin og god køreskole, tameem fik mig lært at kører bil på ingen tid. Han har også overskuddet til at hygge snakke i timerne.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








