De er super imødekommende og meget hjælpsomme. Jeg har kun godt at sige og kan varmt anbefale Nærum trafikskole. Jeg synes de er rigtig gode til at svarer hurtigt hvis man skriver og er i tvivl om n... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Her er fuldt ud tilfreds med køreskolen. Kørelærerne er søde og de er altid klar på at besvare selv de dummeste spørgsmål. Jeg havde Hassan og han var venlig og god til at undervise i både bilen og te... Mehr ansehen
De sørger virkelig for at man har styr på teorien og er helt klar inden prøverne. Super godt forløb med god undervisning. Man øver der hvor man skal til den praktiske køreprøve så man er forberedt på... Mehr ansehen
Kæmpe anbefaling herfra! Kan kun anbefale Nærum trafik skole hvis du skal tage kørekort. Mit forløb gik som smurt trods corona. Selvom der kommer små uforudsigelige bump på vejen, er der altid hjælp... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Unternehmensdetails
Vom Unternehmen geschrieben
Hos os får du den bedste service og undervisning. Vi er blandt de bedste til at sørge for du kommer igennem forløbet på en hyggelig, sjov og lærerig måde - på kortest mulig tid.
Kontaktinformationen
Nærum hovedgade 47-49, 2850, Nærum, Dänemark
- 31404015
- info@trafikgruppen.dk
- trafikgruppen.dk
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Super god oplevelse
Jeg har lige været oppe og bestod både min teori og køreprøve i første forsøg. Fik kæmpe hjælp til begge af min Kørelære Tameem, og er super glad for min oplevelse!

Antwort von Nærum trafikskole
Tameem er den bedste kørelærer
Tameem er den bedste kørelærer, og sørger for at du 100% klar til din køreprøve.

Antwort von Nærum trafikskole
Fantastisk oplevelse - Kan varmt anbefales!
Jeg kan varmt anbefale Nærum Trafikskole! Fra start til slut har det været en fantastisk oplevelse. Kørelæreren var tålmodig, professionel og virkelig god til at forklare både de praktiske og teoretiske dele af undervisningen. Jeg følte mig tryg bag rattet fra første køretime, og der var altid fokus på, at jeg skulle blive en sikker og ansvarlig bilist.
Alt i alt en køreskole, der virkelig går op i at uddanne dygtige bilister og samtidig give en tryg og behagelig oplevelse. Tusind tak for hjælpen til at få mit kørekort!

Antwort von Nærum trafikskole
Stor ros til Nærum trafikskole
Stor ros til Nærum trafikskole. Kørelærer Sajad har hjulpet mig meget og jeg følte mig velforberedt til både teoriprøven og køreprøven hvilket gjorde jeg bestod begge første gang. Tak Nærum trafikskole.

Antwort von Nærum trafikskole
Kørelærer sletter anmeldelser på…
Kørelærer sletter anmeldelser på trustpilot. Derudover tager kæmpe skjulte gebyrer når det kommer til at gentage en køreprøve, hvor kørelærer også ejer en køreskole i Hvidovre hvor han tager en meget mindre pris for præcis samme ydelse

Antwort von Nærum trafikskole
Fantastisk læringsmiljø
Læringsmiljøet er generelt meget trygt og roligt, hvilket bidrager til en stor deltagelse blandt eleverne, i teoriundervisningen. Kørelæren (for mit vedkommende Tameem) engagerer sig godt i eleven og har stor fokus på individuel udvikling. Tonen er altid god og afslappet, som også skaber god forståelse for de rettelser og forbedringer, man skal fokusere på. Selvom ventetiden til prøverne kan være lange, så gør kørelærerne hvad de kan for, at forløbet bliver så glidende og hurtigt, som muligt. Efter mig oplevelse, kan køreskolen kun anbefales stærkt.

Antwort von Nærum trafikskole
God kørelære som nemt lærer dig at køre…
God kørelære som nemt lærer dig at køre bil med hans gode forklaringer, kæmpe anbefaling herfra😁

Antwort von Nærum trafikskole
Fantastisk køreskole
Jeg er nu blevet færdig på køreskolen og det har været et fantastisk stykke tid med hurtig læring. Jeg var så heldig at have Mohammed som min kørelærer og han lærte mig det hele på en super god måde og forberedte mig godt til prøven. Jeg ville helt klart anbefale denne køreskole til jer der nu skal begynde på kørekort.

Antwort von Nærum trafikskole
Suveræn køreskole med fokus på eleven
Super teoretisk undervisning, fra kørelæren Sajad, hvor man inddrages således man får forståelsen bedre ind, der er styr på tiderne og et fokus på eleven således at man er fuldstændig klar til den teoretiske prøve og også så man er klar på den praktiske.
Kørelektionerne tog jeg med Tameem, den anden kørelærer til køreskolen, som var en simpelthen suveræn kørelærer. Det er hyggeligt og professionelt, og man får feedback og gode råd for hver lektion. Kort sagt føler man sig i sikre hænder og det er rart at være ude og køre, selv når man har meget lidt erfaring, som man har I starten.
Alt i alt, så er Nærum trafikskole fantastisk, og når man sammenligner med venner der har taget kørekort andre steder, så kan man kun blive lidt glad for at have valgt det her sted.

Antwort von Nærum trafikskole
Jeg kan helt klart anbefale Nærum…
Jeg kan helt klart anbefale Nærum Køreskole, man får en rigtig god undervisning af Tameem. Som er rigtig god til at hjælpe dig igennem forløbet. Så man får en god forståelse for reglerne i trafikken og om ens kørsel.

Antwort von Nærum trafikskole
Luksus oplevelse!
Luksus oplevelse!! Der var god komplikation hele vejen igennem forløbet og der var altid styr på kørertimerne. Jeg havde kørerlæren Tameem som altid havde styr på tiderne for kørsel. Jeg synes han forklarede tingene på en god måde så det var nemt at forstå!! Kæmpe anbefaling herfra!!

Antwort von Nærum trafikskole
Super flinke kørelærer som kan deres…
Super flinke kørelærer som kan deres kram. Dejligt hurtigt forløb så man har kørekortet på ingen tid!

Antwort von Nærum trafikskole
Super god køreskole
har lige taget kørekort her. en virkelig god køreskole. fleksibel sød kørelærer. det gik virkelig hurtigt og var mega let. god undervisning der er let at forstå og de er super sympatiske. det ligger tæt på gymnasiet som er rart. vigtigst af alt en mega fed bil man kører i.
God og fleksible skole og lære.
God og fleksible skole og lære.
Kørte lige igennem alle prøverne i første forsøg
Hurtigt og lækkert
Hurtigt og lækkert
God kørelærer som er god til at forklare tingene ordenligt
God og venlig kørelærer
God og venlig kørelærer. Alt i orden. Ikke lang ventetid på prøver og køretimer. Generelt en god køreskole, hvor man får kørekort hurtigt.
Vildt god trafik skole
Vildt god trafik skole, hvor du ikke spilde din tid eller penge. Med et dybtegående og lærenemt teori forløb og ikke mest en støttede kørelærer ved siden. Gode kørelektioner og en dygtig lære er alt hvad du kan forvente af Sajed.
Kan kun anbefales :-)
Nærum Trafikskole er en super fin og…
Nærum Trafikskole er en super fin og dygtig køreskole. Teroriforløbet er meget dybdegående, samt at være let og overskueligt - som resultat bestod jeg teoriprøven i første forsøg. Ligeledes er køretimerne noget jeg altid så frem til, da Sajad er virkelig dygtig kørelære. Han var altid super opmærksom og god til at rette på mig uden at jeg følte mig dum eller dårlig - bestod af denne grund også min køreprøve første gang. På det mere personlige plan er Sajad virkelig rummelig, altid i godt humør og klar til at undervise - hvilket uden tvivl er det vigtigste. Klar anbefaling herfra, hvis du står og mangler et kørekort
Bedste køreskole
Bestod teori + kørerprøve i først hug hvilket var grundet de gode køretime og undervisning. Kørerskolen kan klart anbefales !!
100% bedste oplevelse
Min oplevelse var total fed anbefaler 100% at tage kørekort her hos dem da de hjælper en rigtig stærkt og kommer grundigt godt om tingene og lærer meget så man ikk kommer til køreprøven uden viden, så helt klart hvis du vælger denne køreskole så er jeg sikker på du får en god oplevelse og en masse erfaring.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.







