Matas Bewertungen 59

TrustScore 2.5 von 5

2.3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Burde give 0 stjerner... Jeg købte en gave til min mor og i forbindelse med købet kom der bytteseddel på gaven og kvitteringen blev jeg vejledt om ikke at få udleveret idet den var gemt under mit... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jeg har mødt den absolut sødeste og rareste ekspedient i Matas Rødovre centrum, netop en meget engageret medarbejder der hedder Kaya, jeg har været derinde et par gange og er blevet mødt med smil og... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Jeg har fået en gave, som viser sig at være defekt. Jeg fremskaffer diverse kvitteringer fra gavegiver, men end ikke det er nok til at jeg kan få gaven byttet. Kundeservice forlanger kontoudskrift fra... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi havde et specifikt ønske til størrelsen på en parfume i forhold til den skulle med på en rejse. Jeg spørger ind til det gentagne gange for at sikre mig vi er enige. Jeg køber (en dyr) parfume. Da... Mehr ansehen

2.3

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

59 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sølle....

Jeg har mine faste ting jeg køber hos Matas så som bodylotion, ansigtscreme og håndcrem alt i samme mærke og i ny og næ parfume.
Igår lå jeg så en lidt større ordre, 5 parfumer, bodylotion, ansigtscreme, og håndgreme. Jeg kan få det sendt hjem eller hente i butik, jeg vælger at hente i butik.
Jeg vil få en prøve/ overraskelse med i ordren, FEDT....
Jo tak det fik jeg en lille sølle ansigtscreme(hvilket jeg ikke kommer til at bruge da jeg har et fast mærke som fungerer) men helt ærligt jeg har smidt 3800kr på en ordre og I vælger at give en sølle ansigt creme med, så kan man da lige så godt lade være med at give noget..
Jeg plejer ikke at være utaknemmelig, men det her er alligevel til grin.

1. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Uheldig oplevelse med personale

Matas Kolding storcenter
Sød medarbejder kunne ikke hjælpe. Hun løb frem og tilbage fra baglokalet flere gange for at svare på mine spørgsmål. Jeg bad om at tale med en chef. Da hun kom var hendes første kommentar at min attitude var dårlig. Det er en meget uheldig måde at hilse på en ukendt person på. Efterfølgende samtale var fjendtlig og sur.
Jeg fik ikke ret i min klage over et køb af en tilbudsvare som var brugt, batterierne helt flade og varen var beskidt selv om den var købt i plomberet emballage. Der anses som forventeligt når varen er nedsat. Jeg var orienteret om at varen ikke kunne byttes da jeg købte den og havde ikke kigget i kassen fordi plombering var intakt. De har nok selv sat plomberingsklistermærket på?

29. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Savner venlighed og service

Hvor ville det være dejligt, hvis butikspersonalet i Matas Nørregade Vejle var smilende, servicemindede og venlige.
Troede fejlagtigt at Matas udstedte gavekort til City Vejle, men det gør de ikke. De fortæller heller ikke, hvor man så kan købe det.
Jeg købte så et gavekort til Matas, og bad at få det i en flad pakke, som jeg så gerne ville have pakket ind sammen med et personligt kort, men det var skam ikke muligt. Matas gavekort skal i den specielle kasse - basta!!!! Og det kan ikke pakkes ind i butikken.
Savner venlighed og smidighed, så jeg glemte helt, det jeg mere ville have haft i Matas, men det har nu bestilt på webshoppen!!!

16. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Snyder og bedrager

Jeg brugte mine point til at købe en gave til konen som noget af betalingen.
Kone havde det produkt som jeg købte i forvejen og ville derfor byte det til et andet - Her Clarins - Det kunne sagtens lade sig gøre, men fordi jeg skulle bytte mistede jeg pludselig alle mine point og de ville have, at jeg skulle betale det fulde beløb.
Så det bliver ikke længere ofte, at jeg sætter min ben i Matas når de stjæler fra en. (Hvis man har en tilgodeseddel (som er point her i Matas) i hvilke som helt anden butik og indløser den går beløbet selvfølgelig fra varen og skal den senere bytte betaler man jo bare differencen - Hvor i mode Stjæler pengene fra en - Det er også en måde at lave penge på -Så pas på derude - BRUG KUN jeres point på jer selv som produktet ikke skal byttes

6. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Gavekort

Vi købte et gavekort i Matas på 200 kr i Åbybro d.11/5-2024 og da vores datter åbner gavekortet er der ingen kort deri, men de vil ikke stå ved at de ikke har lagt det deri, så sætter aldrig mine ben mere i den butik 😡 vi har bon og vist på netbank at vi har betalt det men det er ikke nok. De vil ikke stå ved de har lavet en fejl.

14. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hvordan kan det være

Hvordan kan det være, at Matas ignorerer de dårlige anmeldelser de får? De er åbenbart lige så elendige som deres ansatte personale ! Det er da godt at vi har fået “normal “ til byen ! Prøv dog at tage ansvar!!!

5. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Elendig og meget uprofessionel attitude

Dårlig og meget uprofessionel service af Frederikke og en ung medarbejder, Jasmin under 18 år, i Matas i Helsingør bycenter.
Frederikke var så provokerende og havde en meget uheldig attitude.
Uoverensstemmelse omkring et gavebevis som jeg senere fik tilkendegivet at retten var på min side Iflg. Matas kundeservice.

4. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bondefangeri

Bondefangeri, bevidst snyd af kunder!
Fik en vare anbefalet med rabat, købte 2 af slagsen, for at finde ud af at det er 50% billigere alle andre steder.

29. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Matas Herning Centret

Jeg ledte efter “FLO næseskyl” ved Matas i Herning Centeret. Jeg havde overset, at det kun kan bestilles online.
Der var en vældig sød dame, der så at jeg gik og ledte efter noget. Da hun hørte hvad jeg ledte efter, sagde hun, at hun kunne bestille det for mig og det tog jeg imod og betalte for varen i butikken. Varen bliver sendt med GLS til Q8 i Tjørring uden beregning.
Det kalder jeg god kundeservice. Jeg kommer meget gerne i den Matas butik igen.

28. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Matas Solrød :

Matas Solrød :
Nu snakker jeg ikke kun på mine egene vegne men flere borgere i Solrød , jeres afdeling er mangelful og det dårligste personale, det er sammensat !
Forleden kunne jeg ikke købe en parfume da prøven var stjålet og de ikke ville åbne en ny ! Samt en ansat spurgte om jeg var over 50 år da jeg skulle købe vitaminpiller som 39 årig og ser bestemt ikke gammel og mange flere dårlige oplevelser er simpelhen under al kritik den Matas !!

26. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Altid fantastisk og professionel behandling

Dette er en anmeldelse på Matas Greve Center, særligt Marie.
Medarbejderne i Greve er altid utrolig sød, oprigtig interesseret og kommer med forskellige ideer og i dag var det Marie som bare gav en fantastisk oplevelse og var utrolig hjælpsom. Disse piger bør selskabet virkelig sætte pris på og de fortjener anerkendelsen

25. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Dette er en anmeldelse af Matas Tårnby…

Dette er en anmeldelse af Matas Tårnby torv!
Det sker alt for ofte at butikken ikke har åbent til åbningstid og når man spørger , ja så var der ikke lige nogen til at åbne??
At de så dertil ofte slet ikke har de varer( eks grundrens) og rengørings hylden var næsten tom???
Det jo ikke fordi Matas er en billig butik at handle i ellers.

11. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DETTE ER UDELUKKENDE EN MATAS ANMELDELSE AF FREDERIKSBERG CENTERETS MATAS😨.

DETTE ER UDELUKKENDE EN MATAS ANMELDELSE AF FREDERIKSBERG CENTERETS MATAS😨.

Nu har jeg snart boet 10 år på Frederiksberg - og vi har desværre ofte fejlagtigt brugt den stort Matas butik, som ligger først til højre, når man kommer ind af hovedindgangen fra Falkoner Allé. LAD VÆRE! Køb allerhøjest en pose vatrondeller eller en læbepomade. For alt over det, føles som om de skræller en appelsin i lommen på én.
Service/kundebetjeningen er SÅ dårlig. De kan knapt løsrive sig fra interne samtaler eller deres private telefoner. Helt til grin🤦🏽‍♀️.
Jeg spurgte til grænse produkter, men uviljen eller ligegyldigheden til at finde og hjælpe/vejlede var helt til grin. Så jeg gik igen.
Nu er jeg altså helt færdig med at handle der. Det er jo håbløst.
Træn jeres personale til at bare virke som om, de har lyst til at være der.

6. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ekstrem dårlig kundeservice

Fik en Ole Henriksen dagceme og øjencreme i julegave, ekspedienten i Matas i Nykøbing F. glemmer byttemærke på øjencremen. Købet betales kontant og der bliver heller ikke givet kvittering. Nu vil jeg germe bytte varerne mod køb af andre ting i Matas, hvor jeg ovenikøbet vil lægge ekstra penge i butikken, men øjencremen uden byttemærke vil butikken ikke tage retur - Flot Matas, I laver en fejl og kunden bliver straffet!! Jeg er godt nok ikke imponeret!!

27. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I de krisetider skulle personale sætte mere pris på kunder

Der var 3 ekspedienter i butikken.En pakkede gave ,den betjener kasse ,og den tredje stå ved disken.Jeg står i kø også skulle anden ekspedient putte byttepenge i kassen ,så den ekspedient der skulle betjene mig gå til betjener kunder i den anden række selvom jeg står i kø og bagved mig stå andre kunder.Da hun var færdig for at putte byttepenge troede jeg hun vil betjene kunder, men hun var iskold og lagde ikke mærke til os.Så der ekspedient i anden række var færdig med kunde så sagde jeg at det var mi tur om hun vil komme tilbage til.sin kasse.Hun vil betjene først den anden kunde som kom efter mig også vil det være min tur .Gik ud af butikken uden at købe noget.Kommer aldrig mere i den Matas.

14. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr