Matas Bewertungen 59

TrustScore 2.5 von 5

2.3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Burde give 0 stjerner... Jeg købte en gave til min mor og i forbindelse med købet kom der bytteseddel på gaven og kvitteringen blev jeg vejledt om ikke at få udleveret idet den var gemt under mit... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jeg har mødt den absolut sødeste og rareste ekspedient i Matas Rødovre centrum, netop en meget engageret medarbejder der hedder Kaya, jeg har været derinde et par gange og er blevet mødt med smil og... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Jeg har fået en gave, som viser sig at være defekt. Jeg fremskaffer diverse kvitteringer fra gavegiver, men end ikke det er nok til at jeg kan få gaven byttet. Kundeservice forlanger kontoudskrift fra... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi havde et specifikt ønske til størrelsen på en parfume i forhold til den skulle med på en rejse. Jeg spørger ind til det gentagne gange for at sikre mig vi er enige. Jeg køber (en dyr) parfume. Da... Mehr ansehen

2.3

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

59 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Burde give 0 stjerner...

Burde give 0 stjerner...
Jeg købte en gave til min mor og i forbindelse med købet kom der bytteseddel på gaven og kvitteringen blev jeg vejledt om ikke at få udleveret idet den var gemt under mit kundenummer .
Min mor ønskede at bytte gaven og få pengene tilbage, men fik så den besked at det kunne hun ikke i det hun ikke havde den fysiske kvittering. Dette kunne hun jo også læse på Matas' hjemmeside.En kvittering jeg var blevet vejledt om ikke at få udleveret.
Dette påpegede jeg efterfølgende over for personalet og forklarede dem, at de måske burde give en bedre vejledning til kunderne i fremtiden, hvilket fik dem til at forsvare deres nuværende procedure og episoden. De nævnte så igen, at det står på deres hjemmeside, så det burde jeg vide.
Alt i alt en utrolig dårlig og skuffende service, personalets mangel på forståelse og imødekommenhed.

4. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Kæmpe ros til Kaya fra Rødovre centrum Matas 😝

Jeg har mødt den absolut sødeste og rareste ekspedient i Matas Rødovre centrum, netop en meget engageret medarbejder der hedder Kaya, jeg har været derinde et par gange og er blevet mødt med smil og fantastisk service hver gang, har købt en masse hos kaya og det vil jeg ihvertfald fortsætte med, hun fandt en parfume ved at min kæreste og jeg bare beskrev den! Det er en medarbejder der vil sit fag elsker alt ved den service vi har fået!

Kæmpe ros til Kaya!❤️😆

1. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Lidt for lidt lykke i pose

Matas i Thisted havde fredag 29. maj lavet en række lykkeposer til 100 kr. med en påstået værdi af over 500 kr.
Jeg spurgte ung ekspedient, om der mest var vareprøver i, og om der kunne være produkter med overskredet dato. Hun kiggede undrende på mig, men svarede nej.
Købte en pose og fandt ud af, at den stort set bestod af vareprøver, og hvad værre var, de større produkter var til mænd.
Det ville jeg da godt have vidst.
Klagede i butikken og spurgte, om jeg kunne få posen byttet. Nej, lød svaret, for jeg kunne jo give det til min mand eller søn.
Nu har jeg ingen af delene, så jeg spurgte, om jeg bare skulle smide det ud, hvilket blev mødt med et træk på skulderen.
Alt, jeg kan bruge i posen, er en alkogel, en shampoo og en lille neglelak. Så er 100 kr. godt nok dyrt.

29. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Elendig byttepolitik.

Jeg har fået en gave, som viser sig at være defekt. Jeg fremskaffer diverse kvitteringer fra gavegiver, men end ikke det er nok til at jeg kan få gaven byttet. Kundeservice forlanger kontoudskrift fra gavegiver, hvilket jeg ikke vil bede om. En helt igennem dårlig kundebehandling. Min tid som Mataskunde er hermed ophørt.

19. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Handel på nette i stedet for fysisk butik!

Vi havde et specifikt ønske til størrelsen på en parfume i forhold til den skulle med på en rejse. Jeg spørger ind til det gentagne gange for at sikre mig vi er enige. Jeg køber (en dyr) parfume. Da vi åbner den er den markant større end forventet. Jeg henvender mig i butikken med det samme og får blot svaret: nu er den åbnet så kan jeg ikke tage den retur.
Ualmindelig dårlig kundeservice. På nettet havde jeg set billeder og angivelse af størrelse.

2. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Jeg gider ikke at blive

Jeg gider ikke at blive: "gakket" med reklamer på fsk. YouTube, altså en kanal hvor jeg bliver tvunget til at betale dem for at undgå reklamer. Jeg gør alt hvad jeg kan for at undgå matas.. og internettet er stor..

27. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastisk service hos Matas i Bytorv…

Fantastisk service hos Matas i Bytorv Horsens!

Jeg vil gerne give en kæmpe ros til Ida fra Matas i Bytorvet, Horsens. Jeg har kæmpet med sart hud i mange år, og det er altid en jungle at finde solbeskyttelse, der virker uden at irritere.

Ida gav mig den absolut bedste vejledning, jeg længe har fået. Hun har en enorm viden om hudtyper, og hun hjalp mig med at vælge en faktor 50, der passer til hele familien. Da varen ikke var på lager i butikken, tilbød hun med det samme at bestille den hjem til min private adresse. Det sparer mig for en masse tid og besvær, og det er lige præcis den form for ekstra service, der gør, at jeg vælger at handle i Matas fremfor på nettet

Det er fantastisk at møde en ekspedient, der både er kompetent, smilende og løsningsorienteret.
Jeg kommer helt sikkert igen!

24. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Support men uden hjælp

Hvis du ringer indtil Matas for at få noget support så ved de ikke noget om det du ringer ind for at spørge om: du skal gå i butikken for at vide bedre
Må da siges at være mega flot, hvad har Matas en support til hvis supporten ikke ved eller ikke kan svare ….. nå ja så TAK for hjælpen håber I får jer en bedre uddannelses politik for jeres kunders skyld
Ringer du til Matas i Aabenraa tager de den alligevel ikke jeg håber da for dem at 2026 vil blive et langt bedre år i den tid vi lever i NU
Godt nytår
Og kom nu med et svar der er brugbart
Tid til eftertanke: hvis jeg bestiller en vare i dag ville jeg ikke have NOGLE forventninger til at kunne hente den i dag, men hvis det er en vare der er i butikken så ville jeg da SOM minimum kunne se den afhentes 2 dage efter
Dårlig organisation dårlige resultater sådan er det

2. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Jeg bliver bedt om at lave en…

Jeg bliver bedt om at lave en anmeldelse på et produkt jeg har købt. Laver en dårlig anmeldelse, da den giver kløe, har en dårlig lugt, tynd og nærmest løber af fingeren inden jeg når at smøre den på. Men de vil ikke offentliggøre anmeldelsen.

5. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dårlig kundebetjening Matas Borup

Køber Nicorette sugetablet i Matas Borup. Opdager på vej ud af døren at det er med fruit hvilket var den ekspedienten giver mig, jeg er i den tro at jeg fik udleveret den jeg bad om, og da jeg ser det halvt ude af døren, siger hun at det er der ikke noget at gøre ved, for når den har forladt butikken kan den ikke byttes. Altså havde ikke engang forladt butikken. ALDRIG har jeg oplevet en mere uprofessionel kundebetjening i Matas Borup.250 kr lige ud af vinduet

16. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Matas Grindsted

Matas Grindsted - Natascha :)
Hold nu op for en fantastisk service :) Alt det arbejde for to mascaraer. Jeg har aldrig nogensinde fået så fantastisk en service. Mange, mange tusinde tak til Matas, Grindsted og til Natascha for hendes fightervilje for min skyld *****

22. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

DETTE ER IKKE MATAS TRUSTPILOT

Din anmeldelse skal ikke skrives her
Det her er altså ikke Matas trustpilot side, i skriver på den forkerte og får derfor ikke respons på jeres anmeldelser
- den rigtige hedder Matas webshop

18. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dårlig service i Matas…

Dårlig service i Matas Rosengårdcentret, lang kø men kun en kasse åben selvom der er mange medarbejdere på arbejde. Spurgte om der kunne åbnes en kasse mere men blev surt afvist.
Dårlig oplevelse og grunden til man vælger et andet sted at handle.

14. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Matas Skovlunde

Matas Skovlunde
Jeg fik virkelig dårlig betjening da jeg spurgte efter bestemt produkt som jeg ikke lige kunne finde på hylden.
Ekspedienten viste mig til hylden og da det ikke var det rigtige virkede hun næsten irriteret. Vi fandt dog det jeg ledte efter og så gik hun meget hurtigt igen. Jeg spurgte om forskellen på de to produkter da jeg ville betale ved kassen og hun kunne slet ikke svare. “Det er vel nærmest det samme”…samtidig stod hun og talte med en anden der arbejder der. Virkede ærligt talt ligeglad med det hele.
Jeg går i Matas for at købe kvalitetsvarer og for at få god betjening af vidende personale. Bliver desværre ofte skuffet.

25. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Rigtig dårlig afdeling i…

Rigtig dårlig afdeling i Rosenfårdscentret i Odense, de tager ikke telefonen selvom man ringer kl. 10 hvor de åbner, eller den går automatisk over på tlf.svareren.

Dette er ikke kun 1 gang jeg hår prøvet dette men snarere hver gang man skal have fat i en medarbejder fra Rosengårdscentres's afdeling.

Derfor bruger jeg ikke denne afdeling. Mere.

De andre afdelinger i Odense de svare på telefonen ret hurtigt det er som sagt kun den afdeling. Som ligger i Rosengårdscentret.

Jeg kontaktede Kundeservice, men der fik jeg ikke meget hjælp, det var en mega arrogant mand i telefonen.

3. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr