Matas Bewertungen 59

TrustScore 2.5 von 5

2.3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Burde give 0 stjerner... Jeg købte en gave til min mor og i forbindelse med købet kom der bytteseddel på gaven og kvitteringen blev jeg vejledt om ikke at få udleveret idet den var gemt under mit... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jeg har mødt den absolut sødeste og rareste ekspedient i Matas Rødovre centrum, netop en meget engageret medarbejder der hedder Kaya, jeg har været derinde et par gange og er blevet mødt med smil og... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Jeg har fået en gave, som viser sig at være defekt. Jeg fremskaffer diverse kvitteringer fra gavegiver, men end ikke det er nok til at jeg kan få gaven byttet. Kundeservice forlanger kontoudskrift fra... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi havde et specifikt ønske til størrelsen på en parfume i forhold til den skulle med på en rejse. Jeg spørger ind til det gentagne gange for at sikre mig vi er enige. Jeg køber (en dyr) parfume. Da... Mehr ansehen

2.3

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

59 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Mikkel burde få en lønforhøjelse!

MIKKELs service fra Matas i Kolding Storcenter er turen værd!

Jeg har virkelig haft dårlige oplevelser med servicen i Matas’ butikker, men ærligt Mikkel fra Matas i Kolding Storcenter burde have en lønforhøjelse!

Han er ene og alene årsagen til, at jeg konsekvent kører til Matas i Kolding Storcenter

22. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Chatten virkede ikke/dårlig kundeservice

Chatten virkede ikke, derfor skrev jeg en mail til kundeservice, men der var ingen hjælp at hente, udover at jeg blev bedt om at henvende mig i en butik. Det havde jeg ikke mulighed for på daværende tidspunkt, og det var jo også derfor jeg kontaktede kundeservice. Selvom jeg ikke kunne få nogen hjælp, lavede jeg så alligevel en bestilling den 10. april til afhentning i butik, og her den 15. april har jeg stadig ikke fået besked om, at jeg kan hente min bestilling. At der skal gå så lang tid med at sende fra lager til butik synes jeg er lidt slapt, når det er varer, som er på lager.

10. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Mistro til kunden

Jeg kom ind i Matas Virum for at købe makeupfjerner og tandpasta. Jeg fant det hurtigt og stillede mig over til kassen hvor en ekspedient stod på kundesiden af skranken med ryggen til mig. På intet tidspunkt vendte hun sig om for at signalere, at hun havde set mig. Da hun “opdagede” at jeg stod og ventede, gik hun om og slog mine varer ind. I dennanden hånd havde jeg nogle magnesiumtabletter jeg lige havde købt på apoteket. Da hun havde slået varene jeg havde lagt frem ind, sagde hun: hvad med de (magnesium) dér? Jeg forklarede at dem havde jeg lige købt på apoteket, hvorefter hun sagde: Har du en kvittering? Det havde jeg ikke, da jeg bare skulle have været lige hjem, men kom i tanke om at jeg manglede makeupfjerner og tandpasta. Hun virkede mistroisk og det var ubehageligt for mig. Jeg spurgte hvor der var Magnesium i butikken og det viste sig at de stod omme bag en anden skranke med helsekost og håndkøbsmedicin, som jeg skulle have gjort mig umage for at komme til, hvis jeg ville have nappet det. Ærlig talt synes jeg hun burde have læst rummet og stolet på mig og måske have været lidt opmærksom da jeg kom ind, så ville hun have observeret min hurtige “rute” til kassen.

25. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

MATAS’ SALG AF AFLAGT EL-HÅR-REDSKAB TIL FULD PRIS

Til Matas City Nord nr. 155 - 6715 Esbjerg Nord

Jeg har i går kl 13:59:05 handlet en ‘Revlon - Salon One-Step Hair Dryer and Styler’, der klart har været købt og brugt af en anden kunde og leveret tilbage til Matas.

Kassen og øvrig emballage, dvs ledning mm. lå i en tilfældig knudret dynge i kassen + tomme plastikposer. Kassen var dårlig lukket.

Ekspedient Malene redegjorde for at “hun vidst nok troede at Matas havde det af mig handlede produkt i baglokalet”, efter at have slået flere lignende produkter op på Matas’ PC, “for det er nogle gange vi sender ting tilbage til firmaet” tilføjede ekspedient Malene.

Jeg troede i min naivitet, at alt var som det skulle være indtil jeg skulle åbne emballagen til formål afprøve produktet.

Det er ekstrem ubehageligt at købe en vare af en sådan type, der tydeligvis har været hjemme i anden kundes hjem og tilmed kørt igennem en anden kundes / menneskes hår.

Jeg skal nu have ulejligheden med at levere, det i forvejen brugte produkt tilbage til Matas, med mindre ekspedient Malene selv vil afhente produktet hos mig på min adresse i Gjesing nord og sørge for at jeg får mine penge tilbage.

Alt i alt en helt igennem uprofessionel håndtering fra Matas’ / Malenes side at sælge en brugt vare til fuld pris kr. 459,90 kr., der tendere svindel fra Matas’ side.

Mvh.
Claudia

15. marts 2025

15. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Matas, Skalborg, Storcenteret

Vi kom for at interviewe en af arbejderne, men hun sagde at vi skulle ringe til hovedkontoret som sagde vi skulle bare gå ind i butikken fordi de ofte gerne gad at blive interviewet. Hende i butikken sagde at hun ikke gad at udtale sig, før hun overhovedet havde set på vores spørgsmål om bæredygtig emballage på parfumer. Vi måtte gå tomhåndet hjem uden noget. Hun afbrød os og var meget uhøflig og sarkastisk.

Vi er meget utilfredse

11. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Matas er arrogant og bedøvende…

Matas er arrogant og bedøvende ligeglade med kundeservice
Kære anmeldere, blot til info. Matas har ikke svaret på en eneste anmeldelse her også selvom rating efterhånden er så lav som den kan blive.
De fortjener ikke kunder.
Føj

31. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Matas Ringstedgade Næstved

Wau, en oplevelse.
Termometer blev byttet, og det nye ville blive sendt til min adresse.
Fik købt en del til manden, som de vejledte mig i.
Samt oplyste mig om at jeg havde en gratis gave tilgode på mit kort 👍
Super god service

27. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Matas i Virum er en dårlig udgave af…

Matas i Virum er en dårlig udgave af kunde service. Jeg spurgte om en hårfarve om man kunne regne med farven på toppen, hvorefter hun svarede at hun ikke var frisør. Er derfor holdt op med at komme der. Bestilte noget på webshoppen som jeg afhentede i Virum. Igen en dårlig oplevelse. Ekspedienten svarede ikke på min hilsen. Ved aflevering af pakken stod jeg klar med mit ID-kort, men blev ignoreret. Hvorfor ansættes/oplæres personalet til at være sure og ikke service minded - arbejdsdagen må være lang og træls med sådan en holdning,

20. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Matas Thisted

Matas Thisted. Total respektløs butiksansvarlig🤮🤮Føj griner af kunderne, hun skulle skamme sig. De har lavet en fejl, men gør intet for at rette op på det😂😂Udueligt personale.

23. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Hvad skal vi med fysiske butikker?

Vi var i vores lokale center, ville støtte den lokale Matas butik, vi skulle have 2 deodorant og parfume sæt. Gæt 3 gange hvor meget vi kunne få i butikken, jeg vil oplyse jeg, at vi gik tomhændet fra butikken. Så hvorfor ha´ fysiske butikker når man alligevel bliver nød til bestille på nettet.

3. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Matas i Randers stor center , aldrig igen !

Matas Randers storcenter burde lære deres ansatte omkring det at kunne afhente bonus gaver fra biotherm !!! Jeg gik derind for at afhente en bonus gave fra biotherm som de havde der men som
Var udsolgt online . De 2 piger bag disken kunne ikke forstå at der var gave æsker med på bonus programmet ! Så de nægtede at udlevere noget og sagde at de ikke havde et samarbejde med Matas appen !!!!!!!!!!! Ehhh okayyyyyyyyt… de forsøgte ikke engang at læse eller se de gave æsker der var tale om.. det måtte være en fejl på appen .. totalt dumme og uvidende personale i har ansat ..

9. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dårlig service

Dårlig service
Var i Solrød Strand Matas medarbejder taler ikke pænt.
Jeg har ikke lyst at sætte min ben i den butik.

28. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Sofie-Matas- Odense C.

I går var jeg i Matas i Odense C. for at få et meget special produkt( gave til mit barnebarn)Jeg fik fin, fin behandling og hjælp af Sofie. Matas havde det ikke ,men Sofie ville skaffe det, Og nu mindre end 24timer efter er det i min postkasse, leveret af DA0. Uden at betale fragt

27. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Utrolig dårlig service

Var i Randers storcenter og købte et gavekort. Spurte pænt om der da ikke skulle et gavebånd på? Nej det var imod deres politik !!! Så spurte jeg om jeg kunne købe et stykke gavebånd, det kunne jeg så heller ikke… nu skal det nævnes jeg er meget dårlig gående så jeg kan ikke lige smutte ind og købe et gavebånd i Bilka
Jeg synes godt nok at nu er skoene så små i Matas at de må klemme meget slemt
Og forklaring på jeg var eneste kunde i butikken en fredag i november omkring middag, gik hurtig op for mig

15. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Matas Bryggen i Vejle 🤮 mange gange

Matas Bryggen i Vejle.

Så skuffende nu op til flere gange jeg har været der, kan de ikke svare på spørgsmål. De har UDSOLGT samtlige gange af de ting jeg kommer efter. Flere gange har jeg oplevet flabet svar fra 2 af de samme ansatte. Og tilmed også nedladende måde de 2 snakker til en af de andre ansatte😡 skam jer!!!
Er vred efter i dag, og har lyst aldrig at sætte mine ben i lige den butik!

3. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Har over det sidste par været gladere…

Har over det sidste par været gladere for Matas, det startede da i kørte med jeres beautyboks. Men det stoppede, nu er jeg vip og betaler glædeligt overpriser for at få point. Selv når point er trukket fra er det billigere at købe på nettet. Men ville gerne støtte jer, nu stiger vip så yderlig hver måned 😓. Håber i den grad der bliver lavet mere fordelagtige tilbud for vip. Jeg er ned på vi skal støtte butikkerne, men som kunde forventer jeg også noget godt som jeg kan bruge til noget.

18. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Indpakning af gavekort

Købte et gavekort i Matas.
Fik det langet over disken i en stribet æske med Matas logo.
Sagde, at det var en gave og at jeg gerne ville ha’ det pakket ind. Sur ekspedient svarede, at det gør vi ikke længere.
Havde det været en creme, og jeg havde bedt om indpakning, var det formentlig sket.
Nu skal Matas passe på at de ikke bliver alt for smålige. Mange opslag her tyder på, at firmaet har store problemer med service og venlighed.

27. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Matas Hammel Kongevej ( den ny åbnet…

Matas gammel Kongevej , Frederiksberg (den ny åbnet ved lyskrydset )

Bedste oplevelse altid med deres chef der er så prof og sød og mega service minded , tålmodig og smilende . Hun hedder Fatmeh , vil altid gerne blive ekspederet af hende

16. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr