Bestilte via Wolt. Panaeng og pomfritter til min søn. Pomfritterne var smuttede og bløde og panaeng var ikke panaeng. Det var noget andet ret som manglede salt. Det som om det er en der ikke kan finde... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Købte på Østerbro maj måneds Menu, til 150 kr. Forret er indbagte kæmperejer. Raspen var helt mørkebrun som om den var genopvarmet eller var 2. Opvarming. Hovedretten var kylling stegt i sursød s... Mehr ansehen
Bestilte for første gang mad med afhentning over hjemmesiden, men da jeg kom ned for at betale og hente var ordren ikke gået igennem fordi der ikke var betalt endnu - selvom jeg havde en ordrebekræfti... Mehr ansehen
Dårlig flabet service ! Havde bestilt på nettet, og da jeg kom hjem, manglede risen !!! Ringede og fik at vide, jeg selv skulle tjekke posen inden jeg forlod butikken. Tilbød ingen refusion, elle... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Kontaktinformationen
Østerbrogade 129, 2100, København Ø, Dänemark
- 39204212
- post@thaicurry.dk
- thaicurry.dk
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat keine negativen Bewertungen beantwortet
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Bestilte via Wolt
Bestilte via Wolt. Panaeng og pomfritter til min søn. Pomfritterne var smuttede og bløde og panaeng var ikke panaeng. Det var noget andet ret som manglede salt. Det som om det er en der ikke kan finde ud af at lave mad har lavet en ret. Anbefaler det ikke!
Bestilte en phad-thai
Bestilte en phad-thai.
Har aldrig smagt noget værre.
Kyllingen var ikke gennemstegt, og maden smagte gammelt.
Bestilte nede i butikken, og maden var klar på 5 min. Smagte som ngoet der bare lige var blevet opvarmet
Kan ikke anbefales, 0 stjerner.
Købte på Østerbro maj måneds Menu, til 150 kr. Forret er indbagte kæmperejer. Raspen var helt mørkebrun som om den var genopvarmet eller var 2. Opvarming.
Hovedretten var kylling stegt i sursød sauce med grøntsager. Rettet smagte af absolut ingenting, kyllingen var skamkogt og sur sød sovsen var fraværende. Ekspedienten stod med overtøj på og der var forbavsende stille i køkkenet. Retten var klar efter 10 minutter. Mit gæt er at den har været en tur i Microovnen. Absolut 0 stjerner og kan ikke anbefales.
I flg. anmeldelser, har der de sidste 10 år ikke været mere end 1 stjerne. Så se godt efter.
Gå langt udenom
Det er en del år siden min kone og jeg for første gang prøvede denne take away, og den gang var det ikke godt. Nu tænkte vi tiden var inde til igen at gi’ stedet en chance, hvilket vi aldrig sku’ ha’ gjort.
Kort fortalt, så kandiderer denne mad til noget af det dårligste jeg har betalt for, måske kun overgået af et andet elendigt kinesisk måltid i Nepal.
Jeg er vokset op med en asiatisk mor, og har derfor fået og har selv lavet Saté kyllingespyd med peanutbutter sauce i en menneskealder, og de var derfor også en del af bestillingen.
Her var kyllingen fuldstændig skamstegt tør, og smagløs saucen tvivler jeg på har set jordnødder overhovedet. Virkelig ikke godt på nogen måde.
De to hovedretter var på samme niveau, smagte af absolut ingenting, hvoraf den ene var en nudelret, som virkede opvarmet, og fuldstændig smadrede nudler.
Det bedste der var til stede var risene.
Det kan på ingen måde anbefales at købe sin mad her, virkelig en meget, meget kedelig, og dårlig og spild af tid og penge oplevelse. Gå langt udenom.
Fik nok infektion i min mund
Idag købte min baba maden imens jeg & min søn ventede udenfor , i starten var manden bag disken meget flink da vi bestilte , idag var der lidt dårlig energi omkring ham og jeg har lagt mærke til hver gang jeg fik maden menu 114 derfra få jeg meget bleg tunge og brikkende som om man har svamp eller infektion og vil tager til lægen med det imorgen.
Jeg købte idag en månedens menu med…
Jeg købte idag en månedens menu med kylling i rød karry m. ris og kyllingespyd. Der var rester af ananas i min røde karry, maden smagte af salt. Kyllingespydene smagte af frosne kyllingespyd og var meget tørre. Alt i alt en meget meget dårlig oplevelse. Jeg var meget skuffet. Det smagte overhovedet ikke af thai mad.
Køber aldrig mad derfra igen….
Not authentic curry - don't waste your time
I literary had to stop eating and write this review. I ordered a green curry, which tasted as though no coconut sauce was used. The coconut sauce was either totally washed down and flour was added to give it the consistency. What ever was used did not compliment the dish in any way what so ever. The food was bland, not worth a penny. Such a disappointment and an absolute waste of my time.
Dyrt og dårligt.
Maden er alt for dyr ifht. kvaliteten, og så synes de åbenbart selv, at det er helt okay, at nægte at svare telefonen fordi de har travlt!!? - hvis de har så travlt, så ofte, så må der være råd til at ansætte nogle flere thailændere.
De får vel næppe en direktør-løn...
Elendigt sted, som blot er blevet dyrere og dårligere, med tiden - jeg har købt mit sidste måltid derfra.
Puha!!
Puha!!! Smager slet ikke af Thaimad og slet ikke af noget men bare af salt. Vi ringede til dem og de sagde bare at de beklagede, selvom det jo er deres ansvar at kokken har tabt saltbøssen ned i maden der iøvrigt også var utæt ved ankomst. Jeg klager ALDRIG!!! Over noget, men her er det altså helt galt. Vi smed det hele ud og købte pizza i stedet.
Dårlig flabet service !
Dårlig flabet service !
Havde bestilt på nettet, og da jeg kom hjem, manglede risen !!!
Ringede og fik at vide, jeg selv skulle tjekke posen inden jeg forlod butikken.
Tilbød ingen refusion, eller refundering retten kunne jo varmes op dagen efter !!!!! Wft , det blir man jo ikke mæt af ! Sidste gang jeg handler .....
Har bestilt mad på internettet men når…
Har bestilt mad på internettet men når jeg kommer fra Nørrebro for at afhente den er den ikke kommet igennem pga problemer med internettet.
Ikke nok at jeg skulle vente i 15min så skulle jeg betale fuld pris og ovenikøbet uden en undskyldning.
Så har vi en kunde mindre.
Farvel og tak
God mad og gode priser
God mad og gode priser
Vi har hentet take away tre gange og det har været rigtig godt alle gange. Yderst tilfredse. Vi havde købt der et hav af gange hvis vi boede tættere på
Det er fantastisk god mad og super…
Det er fantastisk god mad og super betjening.
Great service
Great service, good food, i enjoyed the meal yesterday..
Jeg var i sidste uge inde og få mad på...
Jeg var i sidste uge inde og få mad på jeres restuarent og maden var ganske udemærket. Min eneste anke er dog at der var røg overalt. Kan i muligvis gøre noget ved jeres udsugning? Det ville hjælpe meget når nu maden smager så godt. Jeg tænker heller ikke at det er sundt for jeres medarbejdere at stå i flere timer om dagen.
Thai Curry
Thai Curry, var i starten et godt foretagende, ved siden af lå der en indisk restaurant, den kørte " desværre ikke", Indisk mad overstiger alt hvad der foregår i Thailand. Men de var ikke gode ambassadører og gjorde et dårligt indtryk. Det fik så den "dansk ejede" thai grill til at udvide, hvilket var en kæmpe fejl. Det de ikke forstår, er at alt det der ildelugtende friture, ( som sjældent bliver skiftet ) er der ikke nogen mennesker der har lyst til at sidde i et lokale og lugte til, og slet ikke ét der skal forestille sig at være restaurant. Det værste er, at kvaliteteten og servicen er dalet i takt med at "succesen" er steget, på baggrund af dårlige indere. Kyllingen er
skamkogt, og slet ikke pengene værd. Den har helt øjensynligt ligget i dagevis, bare for tilføje sig tll enhver ret, klamt!! Prøvende på et tidspunkt deres "indbagte rejer" hvilket bestod af gammelt genfriteret dej, der som før omtalt, meget sjældent bliver skiftet. Kan desværre ikke anbefale dette
sted, som på grund af manglende konkurrence er i frit fald. Husk en faldskærm :))))))
Great Thai
Great food, great service and always ready on time!
Alt fungerede
Vi bruger gerne telefonen til de lokale takeaway køkkener. Denne gang valgte vi at bruge den meget gennemskuelige hjemmeside, hvor alle retter fint var beskrevet, og alle omkring bordet nemt kunne finde deres ønske.
De meget fint emballerede retter, som kunne afhentes en halv time senere, svarede helt til forventningerne. Portionerne var perfekte.
god take away
De altid smilende og venlige kvinder hos Thai Curry er med til at gøre stedet til en god oplevelse og maden smager super dejligt, især når du giver dem muligheden for at gøre maden krydret og spicy. Vi anbefaler deres supper og retten "massamam".
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








