Virkelig en skøn oplevelse. Rigtig meget mad til prisen og det smagte vidunderligt. Alle 21 fødselsdagsgæster roste maden. Kan varmt anbefales!
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Smagfuldt, autentisk og lækkert! Personalet lige så gæstfrie og serviceminded som vi kender thailændere for at være. At ejeren selv betjener og hjælper til i køkkenet viser deres klarer engagement... Mehr ansehen
Spiser tit deres mad og er aldrig blevet skuffet. Dejligt friske råvarer. Store portioner. Tak. Jeg har mad til to dage når jeg køber en portion. (er single). Lave priser. Højt service nive... Mehr ansehen
ALDRIG MERE. Navnet Gourmet i titlen på stedet er en hån mod al mad. Den gyseligste Pad Thai jeg nogensinde har fået. Nysoptøet kog kylling md forkerte nudler og en enlig ært som grønsag. Smagte af... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Virkelig en skøn oplevelse
Virkelig en skøn oplevelse. Rigtig meget mad til prisen og det smagte vidunderligt. Alle 21 fødselsdagsgæster roste maden. Kan varmt anbefales!
Wolt siger restauranten er skyld i…
Wolt siger restauranten er skyld i forsinkelse på over 45 min og altså 1,5 times levering.
Lige meget med maden når de der skal spise er lagt i seng
Thai Gourmet, Københavns bedste Thai mad
Thai Gourmet tilbyder en autentisk og velsmagende oplevelse med retter, der virkelig fanger essensen af thailandsk køkken. Maden er frisk, krydret og fyldt med smag. Portionerne er generøse, og servicen er venlig og opmærksom.
Virkelig ringe thaimad
Puha. Bismag i minimajs, nærmest sure og eddikeagtige. Resten af retten kønsløs og ligegyldig. Det var både første og sidste gang.
Dårlige kartofler
Har spist mange gange derfra og været rimelig tilfreds. Men denne gang var deres kartofler i nr. 26 dårlige. Ringer pænt og siger det og at de nok ikke skal bruge dem til andre gæster. De smager på dem, mens jeg er i røret og de siger at der ikke er noget galt med deres kartofler. Nu er jeg en kartoffelmand og har spist dem i 55 år og fået dem rigtig mange gange i nr. 26, så jeg ved godt hvordan de skal smage.
De tilbød mig en ny ret, som jeg skulle hente inden for 3 dage. Nu har jeg ingen planer om at jeg skal have thai mad inden for 3 dage. Dårlig service og de vil ikke høre på noget, når man pænt ringer for at hjælpe dem.
Bestilte en PadThai og grøn karry med…
Bestilte en PadThai og grøn karry med kylling og ris.
Har aldrig fået så dårlig thai mad!! Begge retter var alt for søde, og PadThai'en manglede smag af de thailandske ingredienser, som eller får retten til at smage godt.
Kan desværre ikke anbefale…
Kan desværre ikke anbefale Frederiksberg afd.
Pad thai smagte af ingenting og slet ikke som thai mad skal smage.
Rød carry som plejer at være et hit, var ligeså kedelig.
Smagte som et "dansk" forsøg på thai mad!
ALDRIG MERE
ALDRIG MERE. Navnet Gourmet i titlen på stedet er en hån mod al mad.
Den gyseligste Pad Thai jeg nogensinde har fået. Nysoptøet kog kylling md forkerte nudler og en enlig ært som grønsag. Smagte af gammel olie og klam karklud.
Har spist der før, men valgt noget stærkt, hvor det frosne kød kun klarede sig en smule gennem chillien.
Mest elendige pad thai
Mest elendige pad thai jeg nogensinde har fået. Aldrig igen! Men sød betjening.
Lækker mad
Lækker mad, der gør glad...
Dog sjusker de lidt nogen gange.. :O
Forkerte retter og dårlig opførsel!
Bestilte takeaway. Personalet har været her længe nok til at have lært at være uforskammet, men ikke at tale dansk. Fik fem forkerte retter med hjem og for lidt ris. I stedet for at acceptere fejlen, blev de uforskammet. Der er for meget god thai mad i København, til dårlig opførsel og få forkert mad!
Mangler ALTID peanut sovs
Jeg køber helst gerne mad her.... Dog er jeg altid nødt til at vælge et andet sted, fordi de altid er løbet tør for peanut sovs til deres retter? Sjovt de ikke fremstiller betydeligt merr af det, når det problem forekommer?
Jeg har mange gange lagt min ordrer andet sted af den grund...
Synes deres peanut sovs er det bedste. Resten er okay
Skøn Thai' mad, næsten bedre end i Thailand!
Spiser tit deres mad og er aldrig blevet skuffet.
Dejligt friske råvarer. Store portioner. Tak.
Jeg har mad til to dage når jeg køber en portion.
(er single).
Lave priser. Højt service niveau.
Bor tæt på, ringer, bestiller og henter 30 minutter efter. Super.
Mine bedste ønsker og anbefaling af
Thai'Gourmet Take-Away.
Maden smager bare rigtig godt
Maden smager bare rigtig godt. kan anbefales
Frederiksbergs bedste thai mad!
Frederiksbergs bedste thai mad! Altid god og hurtig service! Deres mad er virkelig autentisk. Jeg elsker at jeg kan se hvordan maden bliver tilberedt. Hygiejne er altid top!
Fantastisk mad
Fantastisk mad, super kvalitet og sød betjening. Er kommet der gentagende gange og de skuffer ikke.
LAD VÆR AT BESTILLE HERFRA
LAD VÆR AT BESTILLE HERFRA! Forretningen lyver. For 2. gang har jeg nu prøvet at bestille noget, hvor jeg ikke fik alt hvad jeg havde bestilt. Jeg ringer til forretningen som giver skylden til Just-eat.. Og det var 2 gange på 2 dage.
Smagfuldt
Smagfuldt, autentisk og lækkert! Personalet lige så gæstfrie og serviceminded som vi kender thailændere for at være. At ejeren selv betjener og hjælper til i køkkenet viser deres klarer engagement!
Jeg har boet i nærheden i snart 5 år, og har kommet hos thai gourmet regelmæssigt alle årene. Kvaliteten er stabil og vedholden, ingen svinger i valsen.
Så sent som i dag fik vi deres signature dishes: ægnudler med kylling og grøntsager, oksekød i østerssauce og grøntsager med hvide ris. Side dishes i form af satay kylling og forårsruller! Mums, en massage af smagsløgene:)
Den eneste kritik jeg har er at den blev lavet lidt lidt stærkere end aftalt!
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.







