Davinci Ristorante Bewertungen 131

TrustScore 2.5 von 5

2.5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Vi fik pizza pasta buffet ud af huset til min søns nonfirmation. Det blev leveret til os. Og maden smagte så dejlig og der var rigeligt af det hele. Gæsterne var imponeret og det ikke sidste gang vi... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Davinci i Hadsund må være jyllandsmester i dårlig kundeservice. Skal bestille mad i take away. Kokken ser mig men reagerer ikke, tjeneren kigger på mig 2 gange men gør intet, en anden tje... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Vi havde også kun hørt godt om Davinci med den skønne udsigt. Udsigten levede fuldt op til forventningerne, men maden og ventetiden, var en noget anden oplevelse. Vi bestilte månedens menu af 4 rette... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Helt ok vitello tunara og pizza, godt øl, fin udsigt. Venlig ung kvindelig tjener, der dog kun kunne kommunikere på engelsk. Højråbende overtjener (måske ejer?) der meget aggresivt overfusede en af de... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

2.5

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

131 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Værste pizzaer nogensinde

Jeg må bare sige, at det er nok de værste pizzaer, jeg nogensinde har smagt. Det var tydeligt at se, der var brugt kartofler og rød peber fra frost og den anden pizza var alt oksekød og resten af fyldet kastet ind i en bunke i midten. Absolut værste sted at købe pizza. Ærgerligt at stedet laver så dårlig mad, når det er så god en beliggenhed.

2. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Maden var uspiselig

Maden levede desværre ikke op til forventningerne og smagte, som om den ikke var frisk. Da vi gjorde opmærksom på det og talte med chefen, oplevede vi ham som meget uhøflig og aggressiv i sin tone. Vi endte med at betale fuld pris, selvom vi ikke kunne spise maden. Samlet set var det en meget skuffende oplevelse.

23. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Endnu en dejlig oplevelse med den…

Endnu en dejlig oplevelse med den skønneste Vitello tonnato med lækkert tilbehør.
Den sødeste betjening og for mig en lille perle af en placering ved vindue med dejlig udsigt til Fjorden.
Hyggelig stemning og selvom der var mange gæster, var der tilpas ro til at nyde den unikke servering + smagfulde omgivelser.
Bestemt ikke mit sidste besøg og er hele turen værd (fra Randers SØ).

28. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Rigtig god service

Rigtig god service. 3 retters menu smagte godt. Børnene elskede pizzaerne og deres is, især deres sorbet. Deres oliven og tapenade var virkelig godt.

26. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Maden svare ikke, til hvad det skulle være

Vi kom for at få lækker mad med skøn udsigt. Valgte panini.. men fik bare et sandwich brød der havde været i ovnen, to blade salat, to skiver tomat, kylling og karrydressing… altså ikke panini men en dyr sandwich med meget få ingredienser… ikke okay

28. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Jyllandsmester i dårlig service

Davinci i Hadsund må være jyllandsmester i dårlig kundeservice.

Skal bestille mad i take away.

Kokken ser mig men reagerer ikke, tjeneren kigger på mig 2 gange men gør intet, en anden tjener går forbi mig 3 gange med tallerkener uden at sige noget.

Spørger om der er noget kundeservice her ?Ingen reaktion. Siger sorry ? Stadig uden den mindste reaktion fra nogen.

Går i arrigskab efter små 10 minutter.

Skam jer.

4. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

5 stjerner til tjener Iryna ❤️

Vi spiste pizza i dag og vores 5 stjerner går til tjener Iryna som simpelthen var fremragende sød / opmærksom
Hun fortalte at hun var fra Ukraine og hun fortjener simpelthen den største ros og det håber vi at hun får. Tak for en god oplevelse Iryna ❤️

3. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Jeg fik desværre en kold lasagne.

Jeg fik desværre en kold lasagne.. Tjeneren ville varme den, og da jeg fik den tilbage, var den varm i de yderste kanter, men stadig kold på resten 😖 typisk microovns fenomen 😖 . Så ingen stjerner herfra ..

20. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

havde vi kunne give 0 stjerner var det…

havde vi kunne give 0 stjerner var det blevet det.
vi var 4 til Brunch, maden var piv ringe og en af deres anrettede kød var surt, vi påtalte til en ansat men hun forstod ikke dansk, så hun kom aldrig retur med et svar, det der var var usmageligt og virkelig dårligt, der var æg dom skulle være blødkogte men var hårde dom strn ingen teskeer, mælk til kaffe var der hellet ikke og da vi spurgte efter det blev der rullet øjne og ja de kom aldrig med noget vi havde 2 smartbokse, så da vi skulle betale mente de så de skulle have, 786 kr. ekstra for kaffe og juice til 4.
en smartbox har en værdi af 300 pr box.
igen en medarbejder der ikke forstod dansk og en anden medarbejder der ikke hjalp hende, under alt kritik.
vi fik dog til sidst de 380 kr, retur men 2x 300 i gavekort og ud over det en betaling på 2x 189 kr oveni for 1 kop kaffe og 1 glas juice det er bondefangeri, og bestemt ikke det vær, vi kommer aldrig igen.
vi er virkelig skuffet

10. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Un’esperienza culinaria che lascia il segno

Il Ristorante Da Vinci non è solo un ristorante: è un viaggio nei sapori, un’esperienza che coinvolge tutti i sensi. Fin dal primo momento si percepisce un’atmosfera curata, accogliente, elegante ma mai fredda, dove ogni dettaglio è pensato per farti sentire speciale.

Il menù è un perfetto equilibrio tra tradizione e creatività: ogni piatto è preparato con materie prime eccellenti, impiattato con gusto e servito con grande attenzione. I sapori sono autentici e armoniosi, si sente la mano di chi ama davvero cucinare.

Il personale è semplicemente impeccabile: professionale, sorridente, attento ma mai invadente. Ti fanno sentire a casa, coccolato dall’inizio alla fine.

Ogni volta che torno al Da Vinci è un piacere che si rinnova, una conferma che la passione e la qualità fanno la differenza. Se cercate un posto dove mangiare bene, stare bene e vivere un momento speciale, questo è il posto giusto.

Complimenti sinceri a tutto lo staff: una perla rara nel panorama della ristorazione

10. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Go god aften

Vi var et selskab på 15 i dag til en fejring af de fødselsdag .
Det var en super god aften med god mad - vi fik forskelligt fra pizza og pasta til muslinger og fritter og alle var meget tilfredse med maden som i øvrigt kom hurtigt ..
Det blev krydret med en rigtig hyggelig betjening der også lavede lidt sjov - på den gode måde.

Vi kan anbefale DaVinci …

27. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Pinse brunch

Vi var inde og spise pinse brunch i dag. Det var ikke den bedste oplevelse. DaVincis niveau er virkelig faldet.
Der var mug på tomaterne.
En af morgenmadsbeholderne gik i stykker, og det havregryn der var faldet ud blev bare fejret sammen på bordet og hældt op i beholderen igen sammen med alt andet som lå synligt under havregrynene.
På trods af at vi kom kl. 10.15 var noget af pålægget allerede begyndt at få tørre og stive kanter.
Så deres brunch kan jeg desværre ikke anbefale.

9. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

ALDRIG IGEN!!!

Jeg har købt Luksusbrunch for 2 igennem smartbox til 300 kr. Jeg står og skal bruge det dags dato ved DaVinci. Jeg gør dem opmærksom på da vi kommer at vi har dette gavekort, de udtaler det er helt fint og vi bare kan sætte os hen.
Da vi så skal betale siger de til mig det koster 189kr for drikkevarer. På smartbox side under det gavekort jeg har købt står der med kaffe og juice? 🤷‍♂️ jeg føler mig virkerlige bondefanget og total snydt.. udover dette står der på DaVinci egen hjemmeside at de har brunch til 199kr pr gæst inkl fra kaffe og juice.. det vil sige jeg med gavekort inkl 186kr jo tilsammen betalt 486. Hvor mennesker fra gaden uden gavekort skal betale 400kr. Hvor er ideen lige med at købe et gavekort? Man gør det vel i håb om at få noget lidt billigere og bestemt ikke dyrere??

Hende den sure dame jeg betaler til siger at det gør de aldrig tager ekstra for drikkevare, men det kan man da ikke tillade sig når det er indeholdt i gavekortet, så kan man da ikke være partner hvis man var laver sine egne regler.
Og på deres egen hjemmeside står der prinse brunch til 199kr pr person inkl kaffe og juice.. 😡

Maden var fin og dejlig indtil jeg skulle betale.. virkelig dårlig service!!

Mvh
Dennis

8. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Generelt dårlig service

Generelt dårlig service. Vi skulle vente 1 time på maden. Der blev ikke spurt ind til maden. Kødet var fyldt med fedt. Forkert sovs. Har hørt meget godt om Davinci det var ikke vores oplevelse.

30. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr