Sunshine Pools Bewertungen 206

TrustScore 4.5 von 5

4.7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Such an efficient company . Ordered the pool and the next day it arrived. Deliver firms used were also excellent.

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Our old KD above ground pool, which had served us well for 29 years, finally gave up the ghost last year. After researching options for a replacement it was clear that Sunshine Pools had the best off... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered internet electric pool heater for our 16’x8’ above ground pool. Although this heater is only recommended for smaller pools, it is definitely making a difference. My kids didn’t use pool muc... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

After some initial follow up regarding delivery, the pool arrived as agreed. It was well packed and everything needed was there. The building instructions were a little basic but ok once got the... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Außenpool
  2. Kinderladen
  3. Kinderspielzeuggeschäft
  4. Swimmingpool
  5. Poolbedarf
  6. Spielwarengeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Who Are We? We are the Above Ground Pool Specialists. We have been selling pools online since the early naughties. We were one of the first online retailers of Above Ground Pools and have a wealth of knowledge and experience we are happy to share with you. We are also one of the largest independent retailers of above ground pools online in the UK. We are a family owned and run business, based in Surrey, so you can be assured that you will be dealing with a UK based company. Our Expertise Whether you are purchasing your first Above Ground Pool or you need accessories for an existing pool we can help. You can call us, message us, or email us and we will be happy to talk you through your purchase and advise you on your options. Whatever your budget or size of garden we will have a pool for you. We are pleased to be able to offer our customers a ‘One Stop Shop’ – we sell all you need to get your pool up and running and start having fun in the sun.


Kontaktinformationen

4.7

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

206 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

First class service

First class service, delivered within 3 days of order. Kept us informed the whole time

14. Juli 2022
Sunshine Pools-Logo

Antwort von Sunshine Pools

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope your family are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Good but…

Quick and easy service and delivery but the tube that came with the splash tower had all the connections put on the wrong way round and it has been glued so we can't move it.

21. August 2022
Sunshine Pools-Logo

Antwort von Sunshine Pools

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope your family are enjoying your new purchase.

If you have any queries or issues with the product, please send an email, with pictures, to sales@sunshinepools.co.uk.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant pool

Brilliant pool. Quick, efficient delivery.
So good to have a pool we can all fit in and actually swim. Vey good pump, everything seems very well made and easy to set up. The only thing is, the cover doesn't stay on. It's a pity they don't include some clips.

20. August 2022
Sunshine Pools-Logo

Antwort von Sunshine Pools

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope your family are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

12. August 2022
Sunshine Pools-Logo

Antwort von Sunshine Pools

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope your family are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great fun being had on the slide!

Good service and high quality product, thanks!

12. August 2022
Sunshine Pools-Logo

Antwort von Sunshine Pools

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope your family are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
Sunshine Pools-Logo

Antwort von Sunshine Pools

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope your family are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We bought the Intex 16' 6" x 9' x 48"…

We bought the Intex 16' 6" x 9' x 48" Prism Frame™ Oval Above Ground Swimming Pool with Filter Pump and Accessories and it is amazing. Easy to out together, although the ladder was a little confusing. The quality of the pool and the accessories is very good.

The service from sunshine pools was fantastic too. I would highly recommend.

11. August 2022
Sunshine Pools-Logo

Antwort von Sunshine Pools

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope your family are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service

Excellent service, quick delivery and good quality products. The pool has been amazing to have this summer and with the helpful instructions, the water has stayed perfect

11. August 2022
Sunshine Pools-Logo

Antwort von Sunshine Pools

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and are glad your family has been able to enjoy your new purchase, especially with the hot weather we have been having.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely first class

Must be on level ground otherwise posts sink into the ground and you risk breaking the main ring. Down side is it took 30 hrs to fill it, but the children absolutely love it.

10. August 2022
Sunshine Pools-Logo

Antwort von Sunshine Pools

Thank you for your review. We really appreciate it.

We do recommend to read the instructions thoroughly, which recommend they are set up on level, compact ground.

Fillings the item is dependable on water pressure and size of product, so some may take longer than others.

We are really pleased to see your feedback and are glad the family are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good quality

Quick delivery. Items as described and good quality. Pump and pool working smoothly and giving enormous pleasure. Thank you

10. August 2022
Sunshine Pools-Logo

Antwort von Sunshine Pools

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and are glad your family are enjoying the pool.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Got a Best ways pool

Got a Best ways pool. From them. Good product and very good customer service. I would certainly use
them again. The only thing I would say is they should use better couriers. The current ones are very poor and letting a good company down.

8. August 2022
Sunshine Pools-Logo

Antwort von Sunshine Pools

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope your family are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

N/B: Thank you for your kind words. Unfortunately, we can only use certain couriers, as the products are very heavy. We are always looking for alternatives to give our customers the best service.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bad communication, don't bother

Ordered a mount splashmore water slide as it was on offer and delivery time was 2 working days. This was the 15th July. By the 21st July I still hadn't received the item despite having a tracking number and confirmation of dispatch. I contacted Sunshine Pools on the 20th and they said there had been a hold up and it would definitely be with me by the 22nd at the latest. I still hadn't received the item or any communication / apology by the 25th, so I cancelled my order and requested a refund. I don't even think the item was in stock or perhaps they no longer wanted to sell it at that price. I ordered from the company due to its excellent reviews. I don't think it lives it to it's reputation at all.

8. August 2022
Sunshine Pools-Logo

Antwort von Sunshine Pools

Thank you for your review.

I am sorry that your order was delayed in reaching you, it was despatched on time on 18th July on a 2 working day delivery service. I can see that you contacted us via our web chat on 21st July for an update at which point we investigated the delay with the courier. They informed us that there had been an issue within the network which meant your order was delayed in reaching your delivery depot. We were informed that the order should be out for delivery by 22nd July. However, as we use a 3rd party courier company, we have no control over when deliveries are made and regrettably your order was not put out for delivery when we were informed it would be.

Once we saw that the delivery hadn't been made on the Friday, we communicated with you on Monday 25th July to rectify the issue and I can see that as the courier was unable to deliver the item to you a full refund was processed.

We are very sorry that you did not have a positive experience with us, we pride ourselves on our customer service and I apologise that your experience with the courier fell below par this time.

Kind regards
Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Would use them again

8. August 2022
Sunshine Pools-Logo

Antwort von Sunshine Pools

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope your family are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fabulous product!

4. August 2022
Sunshine Pools-Logo

Antwort von Sunshine Pools

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and that you think the pool is fabulous.

We hope your family are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Delivery guy waited outside for 10…

Delivery guy waited outside for 10 minutes while I rushed home. Very quick delivery and the pool is amazing!

4. August 2022
Sunshine Pools-Logo

Antwort von Sunshine Pools

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback, that the delivery person was accommodating and you think the pool is amazing.

We hope hope your family are having fun and cooling off.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service!

We ordered the pool, it came a day or so later than expected but the customer service is really really great! Also we thought we had a leak so we contacted them again and they showed concern and got back to us straight away. After filling the pool more we noticed the water level was not dropping, so all good!!

4. August 2022
Sunshine Pools-Logo

Antwort von Sunshine Pools

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope your family are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love our pool

Love our pool, it’s exactly what we wanted, although the cover is extremely difficult to fit as it’s a little on the small side and for a pool that holds 11,000 litres of water we’ve found the pump to be a little useless. Other than that it was very easy to put together and has given us many happy hours swimming!

2. August 2022
Sunshine Pools-Logo

Antwort von Sunshine Pools

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback.

The covers are a little tight, especially when used for the first few times. They are designed to be like this, tight like a drum, so the cover doesn't sit on the water and rain water cannot pool on the top.

The pumps are designed to be used with the amount of litres the pool hold and should be adequate to do the job.

If you should should have any queries, you are welcome to contact our office.

We are please to see your family have been enjoying the pool and hope you continue to do so through the summer.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

18ft Rectangle Pool is an Amazing size…

18ft Rectangle Pool is an Amazing size and height,you can actually swim in it..

27. Juli 2022
Sunshine Pools-Logo

Antwort von Sunshine Pools

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope your family are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
Sunshine Pools-Logo

Antwort von Sunshine Pools

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope your family are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Thank you very much pool is amazing Amd…

Thank you very much pool is amazing Amd delivery was very quick. Highly recommend to friends and family.

26. Juli 2022
Sunshine Pools-Logo

Antwort von Sunshine Pools

Thank you for your review. We really appreciate it.

We are really pleased to see your feedback and hope your family are enjoying your new purchase.

Kind regards

Customer Services

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr