Mega Riches Bewertungen 

482
•
TrustScore 3 von 5

3.2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Opened an account. I have money in the wallet but now it’s somehow been deactivated. I can’t get through to anyone on the chat. I’ve sent emails but not had a single response. Another one the commi... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible. Keep getting my reviews removed cos they dont like it if opinions aren't good ones! Trust pilot ur rediculas u wil also receive bad review from me and I wil never stop reviewing mega riches... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Its a good casino the only problem is the communication with the customer service! I have received my withdraw after 50 days and the issue it was small but those guys in chat wasn't transferred m... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Good site for withdrawals and games..had some issues reopening account after document upload but finally got through to the lovely Oscar who resolved my issue very quickly.. extremely helpful and poli... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Online-Casino oder -Buchmacher
  2. auch in
  3. Spielkasino

Über Mega Riches

Vom Unternehmen geschrieben

Mega Riches is the new online casino licensed by the United Kingdom Gambling Commission with all the best jackpot slots on the market. Proud sponsors of West Bromwich Albion Football Club.

Mega Riches

Kontaktinformationen

Das sollten Sie wissen

3.2

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

482 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3.2

Alle Bewertungen

(482)

269 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Please take these reviews seriously.

After depositing £20 and winning a good amount (to me at least), I started the withdrawal process.

When I logged in this morning to check progress my account had been de-activated. When queired with customer services I was advised that it was because I had self excluded from a sister company some weeks before.

Either, this company has a process to look for a get out clause when money is due for payment, or, if their process is to genuinely exclude from all companies under a brand, then they have failed miserably, and breached a number of Gambling Commission rules.

Especially as I self excluded from their other sister company months ago, but have been able sign up to two since then without challenge (For, reference I was only made aware all 3 were linked when queried this morning).

Ive sent a letter to see how they intend to rectify and will update.

UPDATE: Megariches asked for my details so they can investigate. This was 3 days ago. Still no response.

28. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mega Riches-Logo

Antwort von Mega Riches

Hi there,

We understand your concerns regarding the closure of your account and the circumstances surrounding your previous self-exclusion.

We’d like to look into this further, so we have requested some additional information from you through Trustpilot. This will allow us to identify your account and review the circumstances you have described in more detail.

As you have also contacted us directly regarding the matter, our team will be able to review the relevant account and self-exclusion history and provide you with further clarification once this has been assessed.

Kind regards,
Team MegaRiches

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

After I deposited

After I deposited, they didn't credit my money to my stolen account, and after telling me they would return it in 72 hours, they suspended my account.its a scam don’t play anymore here

21. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mega Riches-Logo

Antwort von Mega Riches

Hi there,

We're truly sorry to hear that you have faced issues with your deposit, and we understand how frustrating this must be for you.

We are committed to assisting you further and resolving this matter.
However, due to limited information provided, we are unable to locate your account to identify the exact reason for this.

We have requested further information, and once provided, we're happy to help you further with this.

Kind regards,
Team Mega Riches.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My money is missing

A few days ago I was trying to make a deposit. There appeared to be a problem and the money didn't go through, so unfortunately, I tried several times, nothing in my accoun. Later after checking my bank account all the payments were pending, a total of £230. Over the past few days I've spoken to my bank, who confirmed the money has gone to Megariches. Megariches keep saying they are looking into it but nothing resolved. They don't seem to be bothered that they have taken my money and I need it.

21. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mega Riches-Logo

Antwort von Mega Riches

Hi Jules,

We understand how frustrating it can be when a deposit does not appear in your account, particularly when the funds are showing as pending with your bank.

We have contacted you privately to request some additional information required for us to escalate the matter internally and investigate the transactions further. Once we receive the requested details, we’ll be able to proceed with the investigation and assist you further.

Thank you for your cooperation and patience while we look into this.

Kind regards,
Team Mega Riches

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Nick in customer support was a star and…

Nick in customer support was a star and so helpful

23. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mega Riches-Logo

Antwort von Mega Riches

Hi there,

Thank you for your kind feedback! We’re delighted to hear that Nick was so helpful and provided such great support. We’ll be sure to pass your kind words on to him.

Kind regards,
Team Megariches

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

What a load of crap

What a load of crap. I spent £300 and won absolutely nothing. Just dead spins and hardly any bonuses. Avoid it like the plague.

23. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mega Riches-Logo

Antwort von Mega Riches

Hi Barbara,

We're sorry to hear that you did not receive the results you desired throughout your gameplay.

All of our games are provided by licensed developers and use independently tested random number generators to ensure that outcomes are fair and cannot be influenced. We understand that gameplay can sometimes be frustrating, particularly during periods of losses and we apologize for any disappointment caused.

If you have any further issues or questions, please don't hesitate to reach out to us. We're more than happy to help.

Kind Regards,
Team Mega Riches.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

14 days and still not got me back into…

14 days and still not got me back into my account. I keep getting promised this will be sorted soon but here I am still waiting to use my own funds that are on my account. When is this going to be sorted? Im fed up of waiting with no update. What use is a case reference number when nothing has or is being done? My bonus funds are due to be confiscated in just over 2 weeks. How am I supposed to complete my wagering requirements that I am on track to completing if your not doing anything to get me in my account. I hope you are figuring out a way to compensate me for all of this stress. You cant just take my funds off me when I cant get in my account. I cannot recommend this site when im getting no help from your customer service. When will this be sorted. I want answers. You were quick enough to take my deposits. At the very least you should be refunding me my £20 in deposits I have made. Will somebody please sort this out once and for all.

22. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mega Riches-Logo

Antwort von Mega Riches

Hi,

We understand that you are currently unable to access your account. The issue remains under internal review while we investigate the circumstances and determine the appropriate resolution.

In the meantime, we recommend trying to access your account from a different device, preferably a PC, as this may help resolve the access issue.

We can also confirm that a manual withdrawal of your available account balance was approved on 15 September.

If gambling or casino-related issues are causing you stress or concern, we encourage you to make use of the responsible gambling support and resources available in the UK.

Our team is continuing to review the matter, and any further updates will be provided once the investigation has progressed. We appreciate your patience while this process is ongoing.

Best regards,
Team Mega Riches

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Joseph helped me so much with my…

Joseph helped me so much with my enquiry and was very patient!

21. September 2026
Mega Riches-Logo

Antwort von Mega Riches

Hi Stephanie,

Thank you for your feedback. We're delighted to hear that Joseph was able to assist you promptly and efficiently. We'll be sure to share your kind words with him, as recognition like yours is always greatly appreciated.

If there's anything else we can help you with, please don't hesitate to get in touch. We're always here to assist.

Kind Regards,
Team Mega Riches.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A really genuine person who cared

Luke was a very helpful and caring person...he was so polite asking how I was even before he asked why I had contacted support tonight...he contacted another department on my behalf and was very confident in his manor..he explained everything what he was doing and then what will happen..thankyou Luke top bloke

20. September 2026
Mega Riches-Logo

Antwort von Mega Riches

Hi Terence,

It’s fantastic to hear such lovely feedback about Luke and the support he provided.

We’re really pleased that you found Luke so helpful, caring and polite, and that he kept you informed throughout the process by explaining what he was doing and what would happen next. It’s great to hear that he went the extra mile by contacting another department on your behalf and made sure you felt supported throughout your interaction.

We’ll be sure to pass your kind words on to Luke and the team!

Kind regards,
Team MegaRiches

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’ve enjoyed the site so far

I’ve enjoyed the site so far, had an issue with uploading documents but spoke with Mohamed on live chat and he was very helpful and sorted it out within minutes. Will give more feedback once I’ve been using the site for a while.

20. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mega Riches-Logo

Antwort von Mega Riches

Hi Jacqueline,

Thank you for sharing your experience! We’re pleased to hear that you’ve been enjoying the site so far and that Mohamed was able to quickly resolve the issue with your document upload.

We’ll be sure to pass your kind words on to Mohamed, and we look forward to hearing more about your experience in the future!

Kind regards,
Team Megariches

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Erik the best thank you for helping 👌

Erik the best thank you for helping 👌

26. August 2026
Mega Riches-Logo

Antwort von Mega Riches

Hey there Aurelija,

Thank you so much for giving us feedback on Erik's service, we will make sure to pass the message along to both him and the rest of the team!

Should you encounter any issues or concerns, please feel free to reach out to us.

Best regards,
Team Mega Riches

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

⭐ 1 star

⭐ 1 star
Signed up, deposited money and then my account was immediately suspended. I was then told by email that I needed to speak to them by phone before the issue could be resolved.

A call was arranged for 2:30pm today, but nobody called. I then emailed another adviser, only to be told that they still can’t process my withdrawal because the call hasn’t taken place — despite the fact that they are the ones who failed to make the agreed call.

So they were happy to allow me to sign up and deposit, but once my account was suspended I’ve been left unable to access my money and waiting for a call that never happened.

This has been an extremely frustrating experience and, based on what has happened so far, I would strongly advise people to think carefully before depositing money with Mega Riches.

I am now considering escalating the matter through the appropriate UK gambling complaints and ADR channels if this isn’t resolved promptly.

15. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mega Riches-Logo

Antwort von Mega Riches

Hi Jason,

We have reviewed your account and the concerns raised in your review.

We can see that your account was closed as a safer gambling measure because you have an exclusion with one of our sister brands. Where an exclusion applies, we have a responsibility to take appropriate steps to prevent further gambling and to protect the safety of our players. These safeguards form part of our regulatory and responsible gambling obligations.

We can also see that the call arranged to discuss the reopening of your account did not take place as scheduled. We apologise for the inconvenience caused by this. The call has now been rescheduled for 17/09/2026 at 15:30, subject to the usual process for reviewing whether the account can be reopened.

In relation to your funds, you should be able to request a manual withdrawal through our Customer Support team, who are available 24/7 via live chat or email. The team can securely review your account and assist with the withdrawal process.

Our priority here is to ensure that any next steps are handled correctly while maintaining the appropriate player-safety safeguards. If you require assistance before the scheduled call, please contact our Customer Support team and they can review the position with you.

Kind regards,
Team Mega Riches.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I want what is owed me

These people gladly take money off you but when you ask for a withdrawal they make it very difficult.Sent info they were asking for but just kept saying it was incorrect.If you easily take money off people please return it as easy.They closed my account owing me money.BEWARE of these people!!!!
Edit
Standard silly reply. I am a pensioner with no passport or driving licence. You quite EASILY take money off me but when it comes to payment you purposely make it very difficult.ii
I have given you my bank details a photo of my bankcard and you still persist in saying it is incorrect information.What more can I do?
If you are not going to give me the money owed I suggest you donate it to charity rather than just pocket it.
Very FRUSTRATED X customer
Ps take a leaf out of paddy power or sky bet who are both excellent in customer relationships

15. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mega Riches-Logo

Antwort von Mega Riches

Hi Stephen,

We're sorry to hear that you're having trouble withdrawing your funds and we understand how frustrating it must be.

Unfortunately, verification is mandatory in order to manually withdraw funds back to the original payment method.

If you have any issues verifying your payment method, please don't hesitate to contact our customer support team. We are more than happy to help.

Kind Regards,
Team Mega Riches.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Signed up for it deposited £50 went to…

Signed up for it deposited £50 went to play a game and it said that I wasn't allowed then went to take my money back and it said withdrawals are disabled?

12. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mega Riches-Logo

Antwort von Mega Riches

Hi Enya,

All accounts are subject to standard verification requirements as part of our regulatory and compliance obligations. These checks are required under the applicable UK Gambling Commission (UKGC) requirements and form part of our standard account and security procedures.

Depending on the status of an account, certain features, including gameplay and withdrawals, may remain unavailable until the required verification checks have been completed. This is a standard process and does not indicate that funds have been lost or withheld.

Our Support Team is available via live chat and email should you require assistance with your account or wish to clarify the verification requirements applicable to your account.

Kind regards,
Team Mega Riches

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Slots are horrendous should be banned

UPDATE:
In response to the company suggesting that they operate a Randon Number Generator I just wanted to clarify. On a large number of the games they offer, a supposedly "Random" number is shown at the bottom of each spin for each game. The number begins with # and consists of 14 digits, however the last 3 digits of every single spin is the same every single spin (over 200 spins checked and they all endedin 001), that is not random, for example the following spins #85786637092001, #85786586089001, #85786631447001, #85786634701001 id like the company to explain to everyone how this "Random" number generator works. If I dont hear anything from them I will presume it is as I expect, and there is nothing random about it

ORIGINAL REVIEW:
Been playing for only a few days and its already taken over £400 with only very small wins, bonuses non existent and when you do manage to get one between the many hundreds of dead spins it is for a very small amount max 15 or 20x. Wish id never signed up, all this website does is spread misery. Should be banned

This review is a true reflection of my experience with them and I will now be closing my account. Not prepared to keep being scammed by you

12. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mega Riches-Logo

Antwort von Mega Riches

Hi there,

Game outcomes are determined by independently tested RNG systems, meaning each spin is random and the result of one spin does not influence the next.

RTP (Return to Player) is a long-term statistical percentage calculated over a very large number of plays. It does not guarantee a particular return, win frequency, bonus frequency, or result during an individual session.

Short-term results can therefore vary significantly from the theoretical RTP, including periods of consecutive losses or lower-value wins, as well as periods of more frequent or higher-value wins.

The outcome of an individual gameplay session does not indicate that games are being manipulated or that results are predetermined. We take the integrity and fairness of our games seriously and operate our games in accordance with the applicable requirements.

Our Support Team is available via live chat and email should you wish to discuss your account, gameplay, or any concerns regarding game integrity further.

Kind regards,
Team Mega Riches

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Oscar was very helpful and professional

Oscar was very helpful and professional

8. September 2026
Mega Riches-Logo

Antwort von Mega Riches

Hi Artiom,

Thank you for your kind feedback! We’re delighted to hear that Oscar was helpful and professional. We’ll be sure to pass your kind words on to him.

Kind regards,
Team Megariches

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

After being put through to an Assistant…

After being put through to an Assistant Izmaiel dealt with my query very quickly

7. September 2026
Mega Riches-Logo

Antwort von Mega Riches

Hi Tiggy,

It is great to hear that Izmaiel was able to sort your query so quickly once you were connected. We know how much of a difference prompt support makes, and we will make sure your feedback is passed on to him.

If there is ever anything else you need, our Customer Support team is available 24/7 via live chat or email.

Kind regards,
Team Mega Riches.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Whilst I love the site and want to give…

Whilst I love the site and want to give it a five star review, I feel a little upset today, so I put in £10 to get free Bingo tickets.

I read the rules and it said winnings from that will go into bonus, so when I had £7 in cash I thought it was from a win from one of those tickets I used money for.

Knowing I have work tonight, I decided to put £13 in to get the £7 out. As It had to be £20 to withdraw. If I had known the £7 was part of the bonus I wouldn't have withdrawn it. As It says that all bonus money would go into the Bonus pot and not cash balance.

So I withdrew it and realised that my bonus wasn't active anymore. I am a little bit annoyed with this as I feel like there should have been some warning, this is part of the bonus, withdrawing it means you are forfeiting the bonus are you sure you want to do it. I then wouldn't have.

The Casino is a good site, with a good amount of games, as I say the lack of 5 stars is I'm a little miffed with that issue and as I say wouldn't have withdrawn it if I had known it was part of the bonus.

5. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mega Riches-Logo

Antwort von Mega Riches

Hi Liam,

Thank you for taking the time to leave a detailed review and we sincerely apologize for any confusion caused.

Unfortunately, as per our Terms and Conditions, upon withdrawal, any incomplete Bingo Bonus will be forfeited. However, we truly understand the concerns you have outlined, and we have taken note of your feedback.

If you have any questions regarding a bonus, or if you would like any clarification on how the bonus terms apply to your account, please don’t hesitate to contact our Customer Support team. They’ll be happy to review the matter and provide any assistance available.

Thank you for your kind words about our site and games, and we hope we can provide you with a better experience going forward.

Kind regards,
Team MegaRiches.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Best site ever easy to use

Best site ever easy to use, pays out fast
Support team fantastic I spoke with Mohamed he was very helpful supportive I have learnt so much from him he really educate me on a lot stuff that I didn’t understand he made it very clear and simple for me to understand. Thanks Mohamed.

5. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mega Riches-Logo

Antwort von Mega Riches

Hi Violet,

Thank you for your wonderful feedback. We're delighted to hear that Mohamed was able to assist you and provided clear and efficient support. We'll be sure to share your kind words with him, as recognition like yours is always greatly appreciated.

If there's anything else we can help you with, please don't hesitate to get in touch. We're always here to assist.

Kind Regards,
Team Mega Riches.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick

Quick, efficient and issue resolved

2. September 2026
Mega Riches-Logo

Antwort von Mega Riches

Hi Corinne,

Thank you for your wonderful feedback.

We're glad to hear that your issue was resolved in a quick and efficient manner. Should you face any issues in the future, please don't hesitate to contact us.

We're more than happy to help.

Kind Regards,
Team Mega Riches.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Talked to oscar today on chat very…

Talked to oscar today on chat very friendly and helpful

1. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mega Riches-Logo

Antwort von Mega Riches

Hi there,

Thank you so much for your kind review. We’re delighted to hear that you had a positive experience with our support team, and we’ll be sure to pass your lovely feedback on to Oscar.

It’s always our goal to provide helpful and efficient support, so it’s great to know we’re meeting that standard. Your feedback truly means a lot to us.

If there’s ever anything else you need, we’re always here and happy to help.

Kind regards,
Team MegaRiches

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr