Laurajamesfurniture Bewertungen 

444
•
TrustScore 3.5 von 5

3.3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I ordered the Natalia sofa. It did take a while to arrive, especially that I ordered it in June and I only got it in September however, when I reach out to the team to let them know that I needed the... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered a bed settee, delivery between 13-16 October which was then pushed back to 19th October today. With no contact and no updates available I spoke to the agent on the phone who says another 3-7... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very fast delivery. Items came flat packed. Most items weren't numbered, but fairly easy to figure out. Took about 2 hours to put together. Excellent quality, proper pine wooden cabinet and looks fabu... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Love the desk so much, looks amazing and so big and lots of space in drawers and shelves. Unfortunately there were some chipping when assembling it, so need to be cautious. Assembling it was so simpl... Mehr ansehen


Kontaktinformationen

3.3

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

444 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 74 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3.3

Alle Bewertungen

(444)

206 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I put in my complaint two weeks ago in…

I put in my complaint two weeks ago about the aria sofa set as leg sheared off the chair and one of the sofa is ready to break.
So far I have received a extremely poor customer service and when requesting to speak to a senior manager just get fobbed off by another customer service team advisor.
I would not wish this customer service on anyone. Poor show Laura James!!

12. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Laurajamesfurniture-Logo

Antwort von Laurajamesfurniture

Hi Laura,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sincerely sorry for the frustration and disappointment caused throughout this experience. We understand your concerns regarding the quality of the furniture, the time taken to resolve the matter, and the communication you received while your complaint was being reviewed.

Following a full review by our management team, we can confirm that the furniture has now been collected and a full refund has been processed, which we understand has since been confirmed by Klarna. We also appreciate you taking the time to discuss your concerns with us and allowing us the opportunity to bring this matter to a resolution.

We are particularly sorry to hear that the product did not meet your expectations, especially given the importance of safety and reliability. Please be assured that your feedback regarding the structural concerns has been recorded and shared internally for further review.

While we regret that your experience has led you to this conclusion, we would like to thank you for your patience throughout the investigation and collection process. We also appreciate your acknowledgement that the matter was ultimately resolved.

We wish you all the very best moving forward.

Kind regards
Milissa Jansen
Customer Service Advisor

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Numerous shipping delays to my order

Numerous shipping delays to my order, when it finally arrived the box contained incorrect parts. Customer service sent out new parts, these also wrong, they then said actually they didn’t have the parts and would send out a new set completely which took another 6 weeks. The service was slow throughout, I had to chase a lot. An item which should have been received in May was finally built and in my house by September!
This is actually the second thing purchased from Laura James, the first arrived badly damaged and again took along to rectify, I really wouldn’t recommend at all.

14. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scammers

There website is about pissing people off they think if something is out of stock it should t be listed as out of stock do they can sit back and laugh when the customers order hasn’t been sent out and it’s nearly 10 days since orderd

23. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Laurajamesfurniture-Logo

Antwort von Laurajamesfurniture

Good morning, Lil,

Thank you for your review.

We’re sorry to hear about the experience you've described and appreciate you bringing your concerns to our attention.

Following your review, we previously replied and requested your order details so that we could investigate the matter further.

Unfortunately, we have not received a response, and based on the information available in your review, we have been unable to identify your order within our system.

Kind regards,
Milissa Jansen
Customer Service Advisor

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Spent over £5k with this company…

Spent over £5k with this company previously! Nice furniture but delivery and customer service is terrible!

Ordered 20th July and still don’t have the furniture. Some did arrive 2 months later than it’s promised 2-4 day delivery but the drawers don’t fit. There customer service generally reply every 5 days to emails infuriating when you have part built furniture and they are getting advice from their own team.

21. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Laurajamesfurniture-Logo

Antwort von Laurajamesfurniture

Good morning, Stacy

Thank you for your feedback.

Firstly, I would like to apologise for the delays you have experienced and the inconvenience caused.

Based on the information provided in your review, we are unfortunately unable to identify your order within our system at this time. As a result, we are unable to investigate the delivery delays, the issue with the drawers, or the correspondence you have had with our team without some additional information.

To help us look into this matter properly, we have contacted you directly requesting your order number and contact details so that we can review your case in full.

We completely understand how frustrating it must be to be left with partially assembled furniture, particularly when replacement parts or technical advice are required, and we would like the opportunity to investigate this further and work towards a resolution for you.

We look forward to receiving your details and assisting you further.

Kind regards
Milissa Jansen
Customer Service Advisor

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Frustrating

Negative stars if I could, have had an awful experience with this company and their customer service. Ordered a console table, originally to be delivered within about 10 days (UK to IRE) but delay after delay occured and the item wasn't ready for delivery until over a month later. Imagine my surprise when then, the item cannot be delivered unless I pay additional customs fees of almost 50€. The website ASSURES there are no customs fees or additional delivery fees on each product. I reached out to customer service who, eventually, came to the conclusion a week later that although this was incorrect there was nothing they could do and I had to pay the custom fee for the item to be delivered, and they would subsequently refund the customs amount I paid. This was ridiculous I thought, but after waiting 5-6 weeks at this point for the product, I just wanted it to arrive as I really needed it in my house and had no time to source an alternative and go about cancelling this order and getting refunded. So after coughing up another 50€ odd, which is a substantial portion of what the item cost in the first place, the item was delivered. I then responded to Laura James via my ticket and it's been about 10 days now with radio silence while I wait for the customs refund they promised me. Absolutely ridiculous and I will never buy from here again and recommend everyone else to spend their money and time elsewhere. For reference the ticket ID is Ticket #739380.

-update 29/09/26: changing from 1 to 3 stars in response to customer service responses and resolutions that later came that were satisfactory; missing 2 stars for the overall delayed, confusing and frustrating process of purchasing

20. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Laurajamesfurniture-Logo

Antwort von Laurajamesfurniture

Hi Kerrie,

Thank you for sharing your experience, and we are very sorry for the delays and confusion you experienced with your order.

We understand that your console table was significantly delayed, and that the unexpected customs charge caused further frustration, particularly as our website states that customers in Ireland should not be charged additional customs fees.

We have reviewed your case and can confirm that, following our investigation, it was established that you should not have been required to pay the customs charge. As the parcel was being held by DPD, we advised you to make the payment so that your order could continue to delivery, with the understanding that the charge would then be refunded.

We subsequently processed a €50 refund to your original payment method. We also offered a €30 goodwill voucher in recognition of the delays and inconvenience caused, although we completely understood your decision to decline this.

We sincerely apologise for the time it took to resolve the issue and for the lack of clarity throughout the process. We appreciate that you had already been waiting considerably longer than expected for your order, and having to pay an unexpected charge before receiving it understandably added to your frustration.

We are pleased that the matter was ultimately resolved and appreciate your patience while we worked to put this right.

Kind regards,
Zayaan

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Cheap rubbish

Order delayed for weeks. When it arrived I was shocked. The gold tea lights were brassy orange colour. Looked cheap. Pure junk. Would not have them in my house. I had to pay to have them delivered and now they want me to pay postage to send them back. Have emailed 7 times.

Finally spoke to someone today called Tracey. She was extremely helpful and has arranged for a pick up. I expect to have my postage costs refunded too as the product did not look anything like the image online.

I had to phone again this morning to get my refund. Finally, it has been processed.
The product was rubbish but customer service team pleasant if not very efficient. Eventually got an efficient man on the phone today. Did the job without any hassle. Learn from him!

18. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Laurajamesfurniture-Logo

Antwort von Laurajamesfurniture

Hi Tricia,

Thank you for taking the time to share your feedback, and please accept our sincere apologies for the experience you had with your order.

We’re sorry that the items did not meet your expectations and that the colour and finish differed from what you had anticipated based on the images on our website. We also appreciate how frustrating it was to have to contact us multiple times before the return was arranged.

We’re pleased that Tracey was able to assist and arrange the collection for you. We can also confirm that your return has now been collected and that a full refund of £20.98 for the returned item has been issued. Please allow 5–10 working days for the refund to appear in your account, depending on your bank or card provider.

We’re sorry again for the inconvenience caused and for the communication issues throughout the process. Your feedback has been shared internally as we continue to review how we can improve our service.

Kind regards,
Zayaan

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid!! Terrible company with terrible customer service

Delivery time keeps changing due to "shipping delays". It now tracks that DPD are returning my order back to Laura James. No one available to contact about my order during their stated contact hours.

Update: It's been almost 3 weeks since my initial review and still nothing confirmed. I got an instant reply after my review to which I responded to by asking a question and have been ignored since.

Their response to this review makes it seem like they followed through me with me which is untrue. I am still awaiting confirmation on what is happening with my money.

I have began a chargeback with my bank as this is the only way for me to get my money back.

15. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Laurajamesfurniture-Logo

Antwort von Laurajamesfurniture

Good day Sarah,

Thank you for taking the time to share your experience.

We appreciate your frustration and understand why the lack of updates regarding your order and refund has been disappointing.

Following a further review of your case, we can confirm that a member of our management team has now spoken with you directly. During this conversation, it was confirmed that your order was returned by the carrier before delivery, and a full refund has since been processed at your request.

While the exact reason for the return was not confirmed, it appears the goods may have been damaged whilst in transit. We understand this does not change the inconvenience caused, particularly due to the delays in communication you experienced while trying to obtain an update.

Your feedback has been noted and shared internally, as we recognise that clearer and more proactive communication should have been provided throughout.

Kind regards
Milissa Jansen
Customer Service Advisor

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Three weeks later and still no order

Three weeks later and still no order

Extremely disappointing experience. It is now three weeks since I placed my order and two and a half weeks beyond the original estimated delivery timeframe, yet I still have no item or confirmed delivery date.

There have been ongoing issues with DHL, including tracking not updating for several days and an internal search being carried out for the parcel. Delivery has now been indicated on three separate occasions but has failed to materialise. Most recently, DHL confirmed the parcel was out for delivery with a specific one-hour window, only for it not to arrive and the tracking to revert back to the delivery depot.

Customer service have been polite and engaging and have chased DHL, which I appreciate, but three weeks later there is still no resolution.

Most frustratingly, the item continues to be advertised online as in stock and available for delivery within days, while my existing order remains unresolved.

After three weeks, repeated failed delivery expectations and considerable inconvenience, this has been an extremely poor experience.

Update: delivery has finally been made and the item (a mirror) is smashed to bits! Customer services have been contacted again for a resolution. Hopefully one that doesn't take another three weeks!

11. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Laurajamesfurniture-Logo

Antwort von Laurajamesfurniture

Good morning, Annie

Thank you for taking the time to share your feedback.

I am truly sorry for the experience you have had with your order. I completely understand your frustration after waiting over three weeks for delivery, experiencing repeated delays and failed delivery attempts, only for the mirror to arrive damaged. I appreciate that this resulted in a significant amount of time spent chasing updates and arranging around delivery windows that ultimately were not fulfilled.

While the issues originated with the courier, I would like to acknowledge that our team remained actively involved throughout, regularly contacting DHL, monitoring the investigation, keeping your case open, arranging the replacement mirror, organising the collection of the damaged item, and reviewing your request for a goodwill gesture. Following this review, a £15 goodwill refund was processed to your original payment method.

Unfortunately, during transit the replacement mirror was also damaged, and after discussing the available options with our team, we respected your decision not to proceed with a further replacement. I can confirm that a full refund for the mirror has now been processed.

I appreciate that this does not undo the inconvenience and disappointment caused, and I would like to sincerely apologise that your experience fell below the standard we aim to provide.

Kind regards
Milissa Jansen
Customer Service Advisor

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

word of advice DO NOT buy the Amelia…

word of advice DO NOT buy the Amelia whitewash oval extending dining table. We originally bought this in April and it was delivered in May. The first issue was that 1 of the chairs was damaged. This issue was resolved and we were sent another chair however the chairs are quite flimsy and not very sturdy. Since having the table from May there are numerous marks all over. I am really disappointed as I brought this to attention of Laura James as this should not happen the table should be of good quality and treated for the purpose of its use. The table is of very poor quality and if I had the opportunity to of seen this table in person I would not have bought it. The photo is quite misleading and its looks quite expensive, basically getting your moneys worth however this is not the case and it’s definitely not worth over the 1,200 euro I paid for it. I am absolutely disgusted with Laura James and their response and will not be buying anything from them in the future.

10. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Laurajamesfurniture-Logo

Antwort von Laurajamesfurniture

Good morning Kerri,

Thank you for leaving your review and for your patience while we look into this for you.

I can confirm that your query is currently being reviewed by our management team. Once all findings and the best resolution have been confirmed, a manager will reach out to you directly.

Should you have any further questions or concerns in the meantime, please do not hesitate to reach out, we are here to assist you.

Thank you again for your understanding and patience.

Kind regards,
Zayaan

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Product quality is very poor

Product quality is very poor. The legs were always a bit cocked but as time went on they got worse. A white substance constantly leaked out of the chairs onto black legs. The cushions faded from glancing the sun. The adjustable leg height screws broke on several chairs. Bolts randomly fell out.

Took 2 months, multiple emails, multiple calls to try and get them returned. Issues and obstacles along the way. Call centre in South Africa dont care and have attitude everytime.

Pay extra, buy local.

7. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Laurajamesfurniture-Logo

Antwort von Laurajamesfurniture

Dear Paul,

Thank you for taking the time to share your experience. We are genuinely sorry that the chairs did not meet the standard you expected.

We fully appreciate the frustration caused by the issues you experienced, including the uneven legs, loose bolts and adjustable feet, the white substance appearing from the chair frames, and the premature fading of the cushions. We understand that having multiple issues across the set made this particularly disappointing.

We also recognise that resolving the matter took longer than it should have. We apologise for the repeated correspondence, calls and inconvenience you experienced while arranging the return. Your concerns were escalated to our product and management teams, and the issues were subsequently identified as a manufacturing/batch fault.

Following your request, we arranged a full refund of £644.95. As the chairs had no resale value, you were also authorised to dispose of them rather than having to go through the additional inconvenience of returning and packaging the faulty furniture.

We are sorry that your experience with our customer service did not meet the standard we expect, and we have taken your feedback regarding the handling of the case seriously. We appreciate you bringing the product issues to our attention, as this feedback is important in helping us identify and address quality concerns.

We hope the eventual resolution went some way towards addressing the inconvenience caused, and we sincerely apologise again for the experience you had with your order.

Kind regards,
Zayaan

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bad customer service and no ordered…

Hi Zayaan, I have send the information yesterday and just now again, could you please provide more information?

Bad customer service and no ordered delivery. Dear Milissa, I have shared the details, but I can’t reply to your message, could you please provide an update?

I ordered two items at the beginning of August and it was supposed to be delivered 2 weeks ago and still hasn’t arrived. s. I have reached out the customer services but it has been useless. They told me they delivered one of the packages but it seems they delivered to the wrong address, the agent hasn’t responded my emails in more than 24 hours so I’ve been left in the dark. I won’t recommend this service/company at all

7. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Laurajamesfurniture-Logo

Antwort von Laurajamesfurniture

Hi Sharon,

Thank you for your patience while we investigated your order.

I’m sorry for the confusion and frustration caused by the earlier incorrect information regarding your delivery. Your order was initially showing as delivered due to a tracking error; however, we later confirmed that both parcels had actually been returned to our warehouse.

We arranged replacement orders for both items and kept you updated regarding the extended dispatch timeframe. I’m pleased to confirm that the replacement items have now been delivered, and you kindly confirmed receipt of the order.

As a gesture of goodwill for the inconvenience caused, a 10% refund of €20.00 was also processed and should have been reflected in your account within 5 working days.

We sincerely apologise for the delays, incorrect delivery information and lack of communication you experienced. We appreciate your patience while we worked to resolve this for you.

Kind regards,
Zayaan

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

2* because of the potential

2* because of the potential
Dear God

This is my second order with Laura James, the first was a shipping nightmare and after near two weeks I finally got my chest of drawers, but it was horrific. I struggled to get any meaningful updates from Laura James customer service beyond ‘well ask DHL’, the missing boxes just ‘turned up’
And then… their customer service team phoned me asking if I was happy with the product, and if so, could I remove the negative review!!

This time - guess what…!
Two bedside tables, two chests of drawers… 4 boxes (I guessed one for each product, as it said on the box) received a week after ordered… I build the two bedside tables - all fine.
Chest of drawers - completely unpacked both boxes to find… there should have been two more - I only have the frames, no actual drawers.
Laura James’ response - DHL may have the items… we have to wait til next week to find out. I asked why they couldn’t ship the missing on a next day - they wouldn’t.

Now arranged for a return of all x4 boxes (they can have the fully assembled bedside tables… I’m that stubborn)

Honestly - the prices are great, hence 2*
But customer service and attention to detail is beyond a joke - you really do get what you pay for, pure incompetence and lack of care

AVOID.

5. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Avoid- positive update!

First of all it seems like they do everything they can to make customer service unrecheable. I am "bouncing" of AI wall. I ordered two bar stools. One is okay the other has discolouration on one element and screws do not hold bars and legs together. Chair is impssible to assemble. First and last time I shopped at laurajamesfurniture.com

Update as of today 11/09/26.
I received a replacement chair today. This time it arrived with no defect and I was able to assemble it with no problem.
I admit I was a little too harsh on the shop. They deserve A CREDIT for very quick response and replace faulty product with no delay. I exchanged a couple of emails with Rushdah from Laurajames customer service. Very polite and helpful person. Main reason that made me write a bad review was inability to get in touch with customer service over the phone (number provided on laurajames www). And it wasn't the case it was busy. I got a message saying "number not in operation". I rang within times specified. So long story short I got both chairs assembled the way they should and they are lovely.

4. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Laurajamesfurniture-Logo

Antwort von Laurajamesfurniture

Good morning,

Thank you for your review and for taking the time to provide an update.

We are sorry to hear about the issues you initially experienced with your order and the difficulty you had contacting our customer service team.

To help us investigate and resolve the matter as quickly as possible, we had reached out to request further information, including your order number and contact details. However, we did not receive a response, which meant we were unable to investigate the issue further at that stage.

That said, we are pleased to see from your update that you received a replacement chair, that it arrived without defects, and that you were able to assemble it successfully. We're also delighted to hear that Rushdah was able to assist you and provide a positive customer service experience.

Thank you for acknowledging the resolution, and we appreciate your feedback regarding the phone service. We will ensure this is passed on to the relevant team for review.

We hope you enjoy your chairs for many years to come.

Kind regards
Milissa Jansen
Customer Service Advisor

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SLOW delivery

If you want quick delivery, don't shop here. I ordered a sofa bed months ago and now they're telling me that the delivery is being delayed again because they're moving factories. I really hope I get my sofa bed in time for Christmas 2093.

3. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Laurajamesfurniture-Logo

Antwort von Laurajamesfurniture

Good morning, Bill,

Thank you for taking the time to share your feedback.

I am sorry for the delays and confusion you initially experienced with your order. I completely understand how concerning it was to believe that your order could not be located after payment had been taken, particularly after waiting longer than expected for delivery.

Following our investigation, we were able to locate your order, confirm that it remained active within our system, and provide updates regarding the delay. Once dispatched, the order was handed to our delivery partner and I was pleased to confirm this with you directly.

I am also delighted to see that you subsequently confirmed that your sofa bed was successfully delivered and that you were happy to proceed with the order once the situation had been clarified.

While I appreciate that the delays were frustrating, thank you for your patience and understanding while we worked to resolve the matter. We hope you are now enjoying your new sofa bed.

Kind regards
Milissa Jansen
Customer Service Advisor

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Repeated delays, broken delivery commitments and the complete lack of meaningful customer service

I live in Ireland and ordered 8 pieces of furniture from Laura James in March 2026. I was subsequently advised that my outstanding chairs would be prioritised and delivered by 28 August 2026.

That date has now passed, and despite sending 6 emails since 28 August, I have received no response whatsoever.

I have also repeatedly tried contacting Laura James through their online chat during their advertised business hours. When I request to speak to an agent, I continually receive the message “agents are not online.” I have also tried the contact telephone number provided but have been unable to connect.

I find this level of customer service absolutely appalling.

What is particularly frustrating is that I was given a specific delivery commitment, only to subsequently be told that my order may now not be delivered until March 2027 — a full year after placing my order.

Even more concerning, the chairs are still being advertised for sale online, while existing customers who ordered months ago are being told to wait until next year.

I have been extremely patient throughout this process, but the repeated delays, broken promises and complete lack of communication are unacceptable.

I have now formally reported the matter to the Competition and Consumer Protection Commission (CCPC).

Based on my experience, I would strongly recommend that anyone in Ireland considering ordering from Laura James carefully considers the potential delivery and customer-service issues before placing an order.

3. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Laurajamesfurniture-Logo

Antwort von Laurajamesfurniture

Hi Sonya,

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration with the delays and communication regarding your order.

Your order was placed in March 2026, and we acknowledge that the delivery timeframe changed significantly. We also recognise that you had difficulty getting timely updates, and we apologise for the inconvenience this caused.

We’re pleased that we were able to speak with you directly and clarify the situation. When the Sasha chairs were eventually received, you raised concerns about their quality and provided photographs. Following this, we agreed to cancel the remainder of your order and issued a full refund of €1,269.94.

We also confirmed that you could dispose of the Sasha chairs, so no collection was required. You confirmed that you were happy with this resolution and that you would dispose of the chairs.

We sincerely apologise that your overall experience did not meet the standard we aim to provide. We appreciate your patience throughout the process and are pleased that the matter has now been resolved with a full refund.

Kind regards,
Zayaan

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered 2 items back in August

Ordered 2 items back in August, twice it has been delayed due to "shipping delays". It went from August delivery date, then September delivery date, now October delivery date.

Tried going on their website and speaking to an agent but they are "offline". Tried going to the refund policy page on their website but the 'page was not found'.

Really disappointed in this experience so far and would warn people not to use this company

3. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Laurajamesfurniture-Logo

Antwort von Laurajamesfurniture

Good morning, Louis,

Thank you for your review.

We are sorry to hear about your experience and appreciate you bringing your concerns to our attention.

Following your original review, we requested additional information so that we could locate your order and investigate the issues you have raised. Unfortunately, we have not received a response to that request. As no order number or identifiable account details were included in the review, we have been unable to locate your order within our system and are therefore unable to investigate the matter further at this stage.

Kind regards
Milissa Jansen
Customer Service Advisor

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Repeated delivery delay

I placed my order approximately two weeks ago. Before placing the order, the estimated delivery date was clearly stated as 20 August.
Unfortunately, since then, the delivery date has been changed five times, without any notification. Each time, I have had to log into my account myself to discover that the date has changed again.
At this point, I have no clear information about where my order is or when it will actually be delivered.
I am extremely disappointed with this experience. The original delivery information influenced my decision to place the order, but the repeated changes and lack of communication have been frustrating and misleading.

1. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Laurajamesfurniture-Logo

Antwort von Laurajamesfurniture

Good morning, Meixia

Thank you for taking the time to leave your review.

I can confirm that your query is currently being reviewed by our management team.

Once all findings have been completed and the best resolution has been determined, a manager will reach out to you directly.

In the meantime, should you have any further questions or concerns, please do not hesitate to get in touch we are here to assist you.

Thank you again for your patience and understanding.

Kind regards
Milissa Jansen
Customer Service Advisor

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid

I purchased a table & 4 chairs on 2nd August. The initial delivery date was 21st August. Each day I look on my order tracker there are additional days added to estimated delivery date. It’s now showing as 3-10 September. I’ve contacted customer service twice about delivery and was TOLD I must have placed a pre-order. Even though I told the lady this was not correct. We are a large family and enjoy sitting together to eat. We have no idea when the dining furniture will arrive, nor have I received any correspondence from the company! I would definitely not recommend this company.

28. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Laurajamesfurniture-Logo

Antwort von Laurajamesfurniture

Good morning, Cleyland

Thank you for taking the time to leave your review.

I can confirm that your query is currently being reviewed by our management team.

Once all findings have been completed and the best resolution has been determined, a manager will reach out to you directly.

In the meantime, should you have any further questions or concerns, please do not hesitate to get in touch we are here to assist you.

Thank you again for your patience and understanding.

Kind regards
Milissa Jansen
Customer Service Advisor

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Utterly useless

Utterly useless, cannot delivery any garden furniture that is undamaged and when they say they will replace it they never do. When you speak to them they are very apologetic and say they will deal with it but never do. Even the managing director Thomas Cutler ignores messages. Been waiting over 6 months for replacement furniture and have been told on two different occasions that it will be dispatched by a certain date only for the date to come and go without any communication from Laura James. Time to report them to trading standards as my entire experience has been like pulling teeth

9. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Laurajamesfurniture-Logo

Antwort von Laurajamesfurniture

Good morning, Mark


Thank you for taking the time to leave your review.

I can confirm that your query is currently being reviewed by our management team.

Once all findings have been completed and the best resolution has been determined, a manager will reach out to you directly.

In the meantime, should you have any further questions or concerns, please do not hesitate to get in touch we are here to assist you.

Thank you again for your patience and understanding.


Kind regards
Milissa Jansen
Customer Service Advisor

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr