Enø Bageri Bewertungen 117

TrustScore 3.5 von 5

3.4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Elendig kvalitet !!! Man skulle ikke tro at det er faguddannede bagere & konditorer der arbejder der... Men det er det måske heller ikke , for så havde kvaliteten været langt højere & klasser over... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Vi lejede værelse til rimelige priser. Fint og rent. Lejer man gennem deres hjemmeside enobageri.dk får man morgenmad med i prisen. Bageriet fortjener mange stjerner. Stort udvalg mums hvor var der m... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Vi havde lejet et værelse til overnatning og blev mødt med venlighed og hjælpsomhed selv om vi kom efter “lukketid” Vi blev indlogeret i det mest fantastiske værelse, stort, flot og rent og så var... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Virkelig dejlig oplevelse lige fra vi ankom, fik vist værelset og fik et par dejlige kardemomme snurrer som velkomst. Værelset var smukt indrettet og meget gennemført i stilen. Morgenmaden blev i... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Bäckerei
  2. Konditorei

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Enø Bageri er et konditori, bageri og mejeri. Hos os kan du kan nyde hjemmelavet is, kaffe, chokolade samt alle vores lækre kager m.m.


Kontaktinformationen

3.4

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

117 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Meget dårlig oplevelse

Under mit besøg på campadventure ville jeg prøve hjemmelavet is fra Enø Ismejeri. Det var en KÆMPE skuffelse. Isen smagte ikke af noget og den hjemmelavede guf var alt for stiv og fyldt med kæmpe klumper, som ikke kunne bides over. Kan IKKE anbefale deres is og specielt ikke deres guf!

25. Juli 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dårlig oplevelse

En bekendt har for nylig været til jobsamtale hos jer.
Vedkommende kom grædende ud derfra, efter at have snakket med ejeren. I 20 minutter er vedkommende blevet svinet til, fik både fortalt at håret var grimt, om vedkommende var ordblind da der var et ord der ikke var blevet stavet korrekt. Der blev også spurgt om, om vedkommende aldrig havde været med sine forældre på arbejde. Der blev spurgt om vedkommende kunne arbejde under pres, og der blev der svaret ja, hvorefter chefen svarede “ja, jeg tror at jeg kan flyve op til månen”. Til sidst blev der sagt at vedkommende ikke var gammel nok, hvilket jeg er uforstående overfor, da vedkommende havde skrevet en jobansøgning med alder.

Da vedkommende kommer hjem, bliver hun ringet op fire gange, omkring en oplæring et andet sted, hvor ejeren af Enø bageri også er chef. Hvilket der blev takket pænt nej tak til, efter sådan en behandling.

Hvorfor så kalde til samtale? Og have samvittighed til at snakke så meget ned til et ung pige, som prøver at tjene sine egne penge?

Tusind tak for hjælpen Klaus, det er en ommer

25. Juli 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Flot men kvaliteten halter

Skøn placering og flot udvalg af kager der også ser rigtig lækre ud.

Desværre smager kagerne kun middelmådigt. Jeg tror de bruger margarine istedet for smør, de smager i hvert fald meget sådan. Så kagerne er flotte men når man sætter tænderne i dem, skuffes man af en fæl margarinesmag og fedtet fornemmelse i ganen. Har købt kager der mange gange, og gør det nok igen da de ligger tæt på vores sommerhus, men det er det samme hver gang. Haha ja jeg er nok ikke for smart :). Please, bager brug nu nogle ordentlige råvarer.

17. Mai 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

En dejlig oplevelse at overnatte på Enø…

En dejlig oplevelse at overnatte på Enø Bageri i det skønneste værelse, nærmest en lille lejlighed.
Besøget i bagerens cafe var også en oplevelse værd, tror aldrig jeg har set så store kager og til priser der er til at betale.
Ikke sidste gang vi overnatter der.
Bare sådan en lille ting som at bageren havde to kager med, da vi tjekkede ind på værelset (lejligheden), som vi kunne nyde til vores eftermiddagskaffe/te, det er sådan noget der luner og bliver husket.

24. November 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Hyggeligt sted at sidde og få kaffe og…

Hyggeligt sted at sidde og få kaffe og kage og is udenfor om sommeren. Men personalet🙄 De virker totalt ligeglade med mig som kunde, det er en ren ekspeditionssag. Vi føler os på ingen måde velkommen og bliver irriteret over deres indstilling. Nu prøver vi en gang til, og hvis det igen er samme oplevelse, ja så er der en kunde mindre. Synd for det kræver ikke så meget. Sidste år på julemarkedet på Gavnø Slot var det en totalt anderledes oplevelse. Her var varme og interesse for kunderne. Højt humør og en dejlig positiv stemning som naturligvis smittede af på kunderne. Super oplevelse. Men i butikken🥴 ikke rigtig

4. November 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi kan på ingen måde anbefale Enø…

Vi kan på ingen måde anbefale Enø isbilen der kommer hjem til jer.
Vi stod Forventningsfulde med 87 børn og voksne og ventede på lækker is til afslutning i vores
klub. Bestillingen var lavet 2 måneder i forvejen, hvor vi specifikt havde bestilt isvarianter, som passer godt til børn, ligesom vi havde bedt om vafler.
Dog kom der hurtig skår i glæden, da isbilen mødte op med alt andet, end det vi havde bestilt.
Der var ikke den store forståelse fra ismanden, da vi fortalte, at dette ikke var, hvad vi havde bestilt.
Hans kommentar var at ” is er vel bare is og vi måtte kunne forstå de havde travlt på Enø og derfor ikke kunne levere, de produkter vi ønskede”.
Vi kontaktede straks butikken på Enø, som kunne oplyse at de smagsvarianter, som vi havde bestilt alle var på lager, og at bilen var pakket forkert.
Ved bestilling havde vi fået oplyst, at guf var med i prisen, men heller ikke det var med i bilen.
Da 20-25 børn havde fået is, var der ikke flere vafler i bilen (på trods af at vi ved bestilling havde oplyst forventet antal personer, samt bestilt vafler). Det var enormt skuffende!
Men allermest skuffede er vi over Enø is’ behandling af vores klage.
Manden i isbilen synes blot at vi skulle være taknemmelige og fra ejer af Enø is har der heller ikke været nogen forståelse for situationen.
Herfra giver man udtryk for at vi har ”spist for meget is”, og at vi jo slet ikke har betalt for kørsel?!
Hvordan kan man det, når vi bestiller deres tilbud, der hedder ”spis hvad du kan på 1 time” og ved bestilling oplyser forventet antal personer. Vi har sågar fået et skriftligt tilbud fra dem, heraf fremgår ikke at der skal betales for kørsel (hvilket vi i øvrigt hellere end gerne havde gjort, hvis det havde stået på tilbuddet).
Som hovedet på sømmet er det heller ikke lykkedes os at få en kvittering til vores regnskab for vores betaling af isbilen. Den nægter ejer at sende til os – Det kan man så selv gøre sine antagelser om hvorfor.
Konklusionen fra vores side må være: Lad vær med at bestille isbilen hjem fra Enø is
Magen til dårlig service skal man lede længe efter!

8. Juli 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dårlig kompensation for manglende…

Dårlig kompensation for manglende indhold i dyre sandwichs
Bestilte 7 stk. sandwich med kylling og bacon til en hyggetur. Der var ikke et eneste stykke bacon i de 7 sandwich. Da jeg reklamerede, kunne jeg få et stykke brød næste dag efter middag som kompensation. Jeg har endnu brødet tilgode!!!!!!!!!!!!!!!

11. Juni 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Overnatning på Enø Bageries…

Overnatning på Enø Bageries hotelværelser - det fås næsten ikke bedre. Værelsets faciliteter helt i top, medarbejdernes service også helt i top - og morgenmaden indtaget i bageriets cafe var fristende god imellem de mange muligheder. Og så må man ikke glemme den gode udsigt fra caféen direkte til havn og "græshoppebroen" der gik op hver gang et fragtskib skulle ind til eller ud fra Næstved. Det talte kun for en gentagelse af opholdet.

30. September 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi er holdt helt op med at købe brød og…

Vi er holdt helt op med at købe brød og kager hos bageren. Morgenrøden er tørt og kedeligt, snegle mm er der massere af men det kan du købe bedre i spar. Hvor er de lækre flødeskumskager og lagkager henne som man forventer når man kalder sig konditori det kan man kigge længe efter. Det eneste der virkelig er værd at købe er deres hjemmelavet is som også er super god

23. Juli 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Køb ikke en bryllupskage hos Enø bager

Køb ikke en bryllupskage hos Enø bager, hvis du ønsker et tilfredsstillende resultat.
Vi mødtes med Klaus fra Enø bageri for at bestille en bryllupskage. For det første kommer han 20 minutter for sent. Der bliver kun snakket udseende. Forslag til smag bliver nedskudt med alle kan lide chokolade og jordbær.
Der bliver reklameret for deres kagebord, hvor man kan smage forskellige kombinationer. Det vil man jo gerne idet smag er en essentiel del af en kage. Vi bestiller bord og melder vores ankomst i forventning om at der vil være noget. Der er intet der bare ligner smagsprøver til en bryllupskage. Selve oplevelsen var kaotisk. Vi var 6 personer og der står 16 til fødselsdag som mangler bord. Derfor hapser de vores bord så vi sidder 6 mennesker rundt om to små caféborde. Det er simpelthen ringe service. Alle har jo bestilt bord så det kan ikke overraske at 16 ankommer.
Men jeg bestiller alligevel en prøvekage, som aftalt og må så vælge kombinationen jordbær /chokolade.
Vi får den mest tarvlige kage. Klasker sammen når man skærer i den. Tynde bunde der lige så godt kunne være købt i Netto. Det er simpelthen bunden af bunden. Udseendesmæksigt er den på ingen måde pyntet som aftalt. Hvordan i alverden skal man vide om kagens udtryk er flot nok. Når der ingen gang er overtrukket fondant henover men blot en lille tyk kage med marcipan.
Jeg giver udtryk for at det er ringe at den ikke er lavet som aftalt. Klaus' svar er blot. Du skriver for mange mails og spilder min tid. Om jeg så havde skrevet 100 mails så giver Klaus´ kommunikation ingen mening. Han vil bare have det overstået hurtigt, for han har alt for travlt til at lytte til ønsker til udseende og smag. SÅ sig dog for starten hvordan tingene er, i stedet for at spilde min tid og jeg nu tre uger før brylluppet skal finde en ny bager. Hvilket jeg har gjort fra Glumsø bager, fin service og altid en god kvalitet.

22. Mai 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

95 for kold bacon æg og pølser

95 for kold bacon æg og pølser. Cacao kaffe og te jo fint kold Mathilde cacao på papkaton. Det kan ikke anbefales. Man kan tro at bare at tænde for apparatet er godt nok det er ikke iorden. mad der er langsomt kølet må ikke varmes op til lunken især ikke æg. så efter at have ventet længe, min kærste blev færdig med at spise og der endnu ikke var varmt bacon, æg eller pølser, bad jeg selv om at få pengene igen. og det skal bemærkes at selv efter at der var tænt, varmede den ikke. som skrevet man luner ikke æg op til lunken efter det er koldt. man laver nyt varmt til kunderne. det gjorde de ikke !

10. Juni 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr