Elendig kvalitet !!! Man skulle ikke tro at det er faguddannede bagere & konditorer der arbejder der... Men det er det måske heller ikke , for så havde kvaliteten været langt højere & klasser over... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Vi lejede værelse til rimelige priser. Fint og rent. Lejer man gennem deres hjemmeside enobageri.dk får man morgenmad med i prisen. Bageriet fortjener mange stjerner. Stort udvalg mums hvor var der m... Mehr ansehen
Vi havde lejet et værelse til overnatning og blev mødt med venlighed og hjælpsomhed selv om vi kom efter “lukketid” Vi blev indlogeret i det mest fantastiske værelse, stort, flot og rent og så var... Mehr ansehen
Virkelig dejlig oplevelse lige fra vi ankom, fik vist værelset og fik et par dejlige kardemomme snurrer som velkomst. Værelset var smukt indrettet og meget gennemført i stilen. Morgenmaden blev i... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen
Enø Bageri er et konditori, bageri og mejeri. Hos os kan du kan nyde hjemmelavet is, kaffe, chokolade samt alle vores lækre kager m.m.
Kontaktinformationen
Ved Broen 6, 4736, Karrebæksminde, Dänemark
- enobageri.dk
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Hyggelig og god bager i et skønt område 🌼
Virkelig godt bagværk og søde ekspedienter, særligt deres jordbærtærte smager virkelig lækkert 👌
Købte deres lækre jordbærkager
Købte deres lækre jordbærkager. Og selvom min mand kom i sidste øjeblik og kagerne var pakket væk, tog personalet sig tid til at hente dem fra køl til ham 👌🏻
Skønt brød specielt rugbrødet er…
Skønt brød specielt rugbrødet er fuldkommen fantastisk !!! Elsker at handle hos Enø bageri og har været kunde der i 30 år.
Fantastisk brød
Fantastisk brød, simpelhen i topklasse. Kan smage de gode råvarer.
Det kunne flere bager lærer noget af.
Virkelig dårlig kundeservice!
Virkelig dårlig kundeservice!
Jeg og min veninde køber is og sætter os på bænkene (som er markeret med tilhører Enø Bageri) ovenfor caféen, hvor der også sidder andre isspisende kunder.
Da vi rejser os, kan vi konstatere at vi har fået oliemaling på begge vores bukser, og at bænkene åbenbart for nyligt er blevet oliemalet.
Vi henvender os til ejeren, som er ubehagelig og totalt ansvarsfralæggende, og siger det kan han ikke tage dig af.
Vi kommer til at føre sagen videre, evt som civilt søgsmål.
Travle dage = super sjuskede is
Vi er nede for at købe is en søndag eftermiddag. Vi stiller os i kø foran butikken som så mange andre. Da det bliver vores tur bestiller vi den første is, en vaffel med to kugler og guf. Den bliver sat i holderen mens næste is bliver lavet. Allerede inden næste is er lavet færdig (to kugler tager ikke lang tid at fylde i et bæger) er den første is i vaflen allerede løbet ud over det hele. Medarbejderen der betjener os siger “du skal nok lige passe på den guf”, som allerede var løbet ned på disken.. Virkelig uhøfligt at give kunden skylden for at man ikke kan finde ud af at lave en is. Guffen var lunken og ret flydende, den stod simpelthen ikke på køl som en guf burde. Det resulterede i at guffen fik isen til at smelte hurtigt og at guffen løb ud over det hele, bogstavelig talt. Tredje is vi bestiller sker det samme med guffen, ingen hjælp, man får bare kastet en vaffel smurt ind i guf i hånden. Virkelig dårlig service.
Jeres medarbejdere burde have sagt at guffen ikke var til at sælge eller noget i den stil, istedet for at kaste den udover alle is og ødelægge dem fuldstændig, for derefter at ligge ansvaret over på os kunder.
Vi plejer at få god is hos jer, men efter denne oplevelse kan vi ikke anbefale at købe is hos jer på travle dage.
Fantastisk oplevelse 👌🌹bedste værelser…
Fantastisk oplevelse 👌🌹bedste værelser og super beliggenhed 👌👌
Kommer snart tilbage
Hilsen Pia Bache 👌☀️
Enø bageriet kan anbefales. God oplevelse.
Vi lejede værelse til rimelige priser. Fint og rent. Lejer man gennem deres hjemmeside enobageri.dk får man morgenmad med i prisen.
Bageriet fortjener mange stjerner. Stort udvalg mums hvor var der mange dejlige kager og brød. Hyggelig café. Værten var meget serviceminded. Kan kun anbefales
Brød/kager er kedelige og kvaliteten…
Brød/kager er kedelige og kvaliteten afspejler ikke prisen.
Deres is er en lala oplevelse og ikke meget værd, gå hellere ned til boderne og find noget dér.
Lækkert brød og flotte kager
Lækkert brød og flotte kager.
Betjeningen er venlige og smilende. Vi har spist morgenmad her hver dag i vores ferie. Mums.
Overnatning på Enø Bageri
Overnatning på Enø Bageri
Skønne værelser til rimelige penge.
God og hurtig service trods travlhed i butikken.
Vi skulle overnatte fra søndag til mandag, hvor der normalt er lukket, men fik så meget brød og kage, at der både var til aftensmad søndag og morgenmad mandag - samt kage til eftermiddagskaffen, da vi var kommet hjem.
Kommer gerne igen.
Sommerdag i september
Sommerdag i september
En ekspedient på arbejde som skulle passe både is/brød/cafe salg. 👇👇👇
Deres is er smagløs og smelter med det…
Deres is er smagløs og smelter med det samme.
Dygtig bager
Dygtig bager, lækkert brød og lækrer kager.
Softice
Softice, som løber og ingen smag har. Softice løber så snart du er ude af butikken. Du sidder tilbage med softice ned ad hænderne og ingen smag.
Dejligt brød
Dejligt brød. Altid friskbagt. Isen er lækker. Har endnu ikke prøvet konditoriet; men det kommer 👍
De har ikke styr på betaling....
Vi fik lavet bryllupskage hos enø bageri, kagen fejlede ikke noget, og smagte godt. Men da min veninde, som aftalt, stod og skulle hente den mente de kagen ikke var betalt, og derfor blev min veninde nødt til at ligge ud. Kagen var betalt en måned forinden efter aftale med dem på MobilePay. Det altså en stor udgift som veninde at stå med uden varsel. De simpelthen for dårligt at der ikke er styr på systemerne. Godt nok fik vi pengene tilbage da vi afleverede stativet til kagen, men det var ikke uden at den skulle igennem flere hænder og vi skulle vente en god rum tid. Selvom kagen var god står jeg tilbage med en dårlig oplevelse som desværre fylder ret meget i den ellers store dag. Der skal simpelthen være styr på det når der er en så stor udgift...
Jeres is mangler desværre smag
Jeres is mangler desværre smag
Bailey nougat og mærk chokolade .. chokoladen smagte af det den skulle de andre 2 af absolut ingenting
Kommer ikke til at købe is der igen
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








