Enø Bageri Bewertungen 117

TrustScore 3.5 von 5

3.4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Elendig kvalitet !!! Man skulle ikke tro at det er faguddannede bagere & konditorer der arbejder der... Men det er det måske heller ikke , for så havde kvaliteten været langt højere & klasser over... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Vi lejede værelse til rimelige priser. Fint og rent. Lejer man gennem deres hjemmeside enobageri.dk får man morgenmad med i prisen. Bageriet fortjener mange stjerner. Stort udvalg mums hvor var der m... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Vi havde lejet et værelse til overnatning og blev mødt med venlighed og hjælpsomhed selv om vi kom efter “lukketid” Vi blev indlogeret i det mest fantastiske værelse, stort, flot og rent og så var... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Virkelig dejlig oplevelse lige fra vi ankom, fik vist værelset og fik et par dejlige kardemomme snurrer som velkomst. Værelset var smukt indrettet og meget gennemført i stilen. Morgenmaden blev i... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Bäckerei
  2. Konditorei

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Enø Bageri er et konditori, bageri og mejeri. Hos os kan du kan nyde hjemmelavet is, kaffe, chokolade samt alle vores lækre kager m.m.


Kontaktinformationen

3.4

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

117 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Enøbageren får 5 stjerner her fra

Enøbageren får 5 stjerner her fra. Vi har modtaget de lækreste og flotteste dåbskager. Helt igennem en fantastisk oplevelse, service og så endda en rigtig fornuftig pris. Enøbageren er fantastisk dygtig til
sit håndværk, og det er tydeligt at de sætter en ære i at levere et grundigt og ærligt stykke arbejde hvor begge parter er tilfredse. Vi kommer 100% igen både til en eftermiddags forfriskning, men også når der skal leveres kage til særlige begivenheder og til mange mennesker. Tak.

10. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Havde kørt pænt langt for at købe en is…

Havde kørt pænt langt for at købe en is med min familie. Tjekket selvfølgelig Google om de havde åbent og der stod til kl. 21 da jeg nået frem ved 19.30 tiden var der lukkede. På døren stod der også åben til 21. Jeg lagde mærke til en storflok mennesker på måske 20 der også var gået forgæves. Jeg sendte derfor en besked til dem gennem Facebook hvor jeg fik af vide på en rigtig sølle måde at de havde lukkede fordi det lige havde regnet. Det regnede ikke da jeg var der, så tog et billede til dem af deres dørskilt hvor åbningstiderne stod og skrev at det ikke regnede. Har ikke hørt fra dem siden.

28. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Allergi

Her til formiddag stod jeg hos Enø Bageri og ville købe en af deres færdige sandwich.
Jeg spørger ekspedienten, hvilke ting brødet er lavet af. For da jeg lider af voldsom allergi, er det jo selvfølgelig vigtigt for mig at vide, hvad jeg spiser.
Ekspedienten svarer mig, at bollen er en flerkorns bolle, men da jeg spørger igen, og prøver at forklare om min allergi. Bliver jeg mødt af svaret, “det ved jeg ikke”.
Det er også helt fair, selvfølgelig skal hun ikke kunne huske det hele.
Men allergi er sgu en seriøs ting, som skal tages alvorligt.
Jeg siger til ekspedienten, at i plejer at have styr på allergi og at i muligvis har et allergikort. Men det vidste hun simpelthen ikke noget om, men i stedet for at undersøge det eller spørge at en kollega. Bliver der bare ikke gjort mere ved det.

Det er bare ikke godt nok.
Ærgerlig oplevelse.

26. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sure ekspedienter og kedelig oplevelse.

Sure ekspedienter og kedelig oplevelse.
De 2 unge mennesker virkede meget søde, men de ældre ekspedienter var arrogante og stressede på kunderne, hvilket smittede af på hele oplevelsen af at købe en is hos Enø bageri, som vi havde hørt så meget om. Derudover ville han have at vi skulle betale for 11 is, i stedet for de 8 vi havde købt, hvilket vi også lige skulle diskutere. Isen var ikke specielt god, tænker den fås bedre andre steder. Købte en cookie hos endnu en sur ældre ekspedient hos bageren (dårlig service, selvom vi var de eneste i køen hos bageren), som heller ikke var fantastisk. Ikke et sted vi kommer til at besøge igen eller anbefale andre.

22. Mai 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Eftermiddagskaffe hos Enø Bageri &…

Eftermiddagskaffe hos Enø Bageri & Café; Linsen var tør, kokosmakronen nogenlunde; både alm. kaffe og 'café latte' kom fra en kantineautomat og var ganske enkelt ikke værd at drikke. Ikke ulejligheden værd.....

21. Mai 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Virkelig sur og arrogant ældre…

Virkelig sur og arrogant ældre medarbejder.
Da min regning ikke stemte overens med priserne der sad i kagerne påtalte jeg dette og fik afvide at priserne var anderledes når man indtog kagerne i deres café det kunne have været rart at vide for så havde jeg nok valgt at tage kagerne med hjem og ikke bruge yderligere 130kr på drikke varer.
Rengøring af café bordene var ikke tilfreds stillende de var meget klisteret.
Ærgerlig oplevelse i en ellers hyggelig café

6. Februar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Spild af penge

Super ærgerligt man ikke får det man bestiller.
Det er lidt forskel på en fastelavnsbolle med nougat og en med svesker.. Men åbenbart ikke for ekspedienten her ?
Ad bad, det var penge lige ud af vinduet…

Men 2 stjerner fordi der var ret pænt og hyggeligt, og Mary fastelavnsbollen var super god

6. Februar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

👍🏻🙂👍🏻

Virkelig dejlig oplevelse lige fra vi ankom, fik vist værelset og fik et par dejlige kardemomme snurrer som velkomst.
Værelset var smukt indrettet og meget gennemført i stilen.
Morgenmaden blev indtaget i bageriets café afdeling og her var der heller ikke noget at klage over.
Absolut ikke sidste gang vi har besøgt stedet.

25. September 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super tilfreds

Har lige haft en dejlig overnatning i deres udlejnings lejlighed. Alt levede op til forventningerne, der var rent og betjeningen var i top. Kun rosende ord herfra.

8. September 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Enø er fin

Deluxe værelset med havudsigt var stort og dejligt. Havudsigt… nnjjaa, svær at finde. Hvis vi kiggede ud ad gavlvinduet, hen over ukrudt og bevoksning på genboens område samt et tag på Cafe Vivaldi, ja så kunne man da se strand og lidt hav.
Ved nøgleafhentning fik vi at vide at vi kom 8 min. for tidligt og blev bedt om at vente udenfor til kl. 14.00. Ok ja men gør det lidt mere elegant. Da jeg skulle betale for 2 overnatninger var ekspeditricen så ukoncentreret, at kun ville fordoble prisen, der stod på papiret fra booking.com. Ellers en fin fremvisning af værelset.
Vi havde dog heller ikke behøvet at få at vide, at havde vi havde ringet direkte til bageriet for at bestille, havde der været morgenmad inkluderet. Vi havde ikke spurgt om morgenmad og følte os nu lidt ”snydt”, især fordi vi på hjemmeside bliver ledt direkte til Booking.com. Lad være med at fortælle os dette. Alternativt så tilbyd et par rundstykker til hvert værelse som en ekstra service, det giver goodwill når man nu er på et bageri. Med alt det brød, der dagligt blev smidt ud, kunne det ikke vælte budgettet for Enø Bageri.
Desværre var samtlige pyntegenstande og natlamper mere end støvet, ja der hang spindelvæv fra et par bjælker i luftet, hvilket trak ned for os, når nu rummet ellers var så dejligt og velindrettet
Men ellers et dejligt ophold. Enø og Karesbækminde er idyllisk.

7. September 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Advokathjælp til løn

Dårlig lederstil kendte en der måtte have en advokat indenover for at få sin løn da ejeren Klaus kom med den ene undskyld og løgn efter den anden, trods for, at han havde vedkommendes konto oplysninger flere gange.
Først da advokaten sendte mail nr 2/3 med at mødes
i retten først det fik vedkommende sin løn på under 10 minutter
Så pas på

3. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dårlig kvalitet ..

Første brød vi købte, var brændt i bunden, 2. Brød var ikke bagt færdigt. Så prøvede vi en jordbærkage, den var godt nok ikke pengene værd. Tænker de må leve på beliggenhed og at der hele tiden kommer nye mennesker til. Boede jeg her, kørte jeg med sikkerhed forbi.

23. Juli 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Særdeles sur betjening

Deres isbod på Camp Adventure er velsignet med den mest sure, ugidelige og uimødekommende ekspedient, jeg længe har mødt. Følte ligefrem, at vi var til besvær. Og isen var ikke engang særlig god

13. Juli 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hos Enø bageren er der ingen samfundsind

Hos Enø bageren er der ihverfald ingen samfundsind ! Folk får lov at gå ind uden mundbind, og en flot fra udlandet, fik lov at gå helt ind og bestille is uden sprit eller mundbind. De stod og svinede de andre kunder til i butikken, imens de ansatte bare kigger på. Bare ikke i orden! Folk gik forbi og sagde de ikke turde gå derind nu. Så udover en sviner af de andre kunder fordi vi spurgte butikken om ikke deres politik var at folk skulle holde reglerne. Så fik vi ryggen af chefen som lukkede ned for isen og gik fra os. Indtil vi endelig fik lov at købe en is, som i øvrigt ikke smagte af særlig meget i forhold til sidste år. Meget vandet is. Og nærmest ingen guf. Vi var ikke de eneste der ikke ville komme igen. Og vi kommer normalt ellers 2-3 gange om ugen fast hele sommeren. Og med den attitude chefen har med at ignorere os imens hans kunder står og kalder os alt muligt. Ikke en særlig god oplevelse, fordi vi siger at vi er hjerte patienter og ikke tør gå ind når folk må rende ind uden mundbind og stå og fjolle i butikken i 15 min. Så der blev ikke passet på os som kunder. På trods af vi er stamkunder.

23. Mai 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vægter profit højere end samfundssind

Lørdag d. 2.1.21 vælger Enø Bageren at holde åbent på trods af regeringens udmelding om at liberale erhverv skal holde lukket.

Tilsyneladende vægter profit højere end samfundssind hos ejeren, når man vælger at se stort på dette.

Hvor er politiet med bødeblokken?

2. Januar 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

ELENDIG " IS " KVALITET !!!!

Var med familien på Enø og bade. Da det var sol og varmt , ville vi selvfølgelig læske os alle i en is...Købte diverse is i vafler hos Enø Bageri , men hold da op for en elendig is kvalitet ..Totalt smagsløse og vandet, trods forskellige slags is sortimenter.. Vi har købt hjemmelavet is ( Også is fremstillet på mælk ) rigtig mange steder i Danmark , men har dog aldrig oplevet en dårligere kvalitet af is end den fra Enø Bageri.. Disse "is" blev omgående kylet ud i skraldespanden , og vi købte derefter is hos Enø Steakhouse & ishus , lidt længere henne på Enø Kystvej ( ca. 150 meter fra Enø Bageri ).. Sikken en forskel !! Her er isen dog ikke hjemmelavet men fra Frisko is, men udover at du får DOBBELT så meget is i vaflen ( Inkl. Gratis guf , syltetøj , flødeskum ) for den samme pris ,smager isen meget , meget bedre samt meget mere smag i... Konklusion : Køb ALDRIG "is" fra Enø Bageri ,men gå de ca. 150 meter længere ned af vejen til Enø steak & Is hus.. Her får du iøvrigt også en langt bedre og venlig betjening..Kender efterhånden en del feriegæster & fastboende i Karrebæksminde der ligeledes IKKE køber "is" fra Enø Bageri længere , alle med samme konklusion : for dyr & dårlig..

18. August 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

På gensyn - snarligt!

Det er bestemt ikke sidste gang vi besøger Enø og Enø Bageri! Dejlig stemning, skønt værelse og søde piger i betjeningen. En dejlig perle! Kun de varmeste anbefalinger herfra.

29. Juli 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr