Banner for Domi Outdoor Living

Domi Outdoor Living Bewertungen 

313
•
TrustScore 4 von 5

4.2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick delivery, good quality, easy to assemble ( I recommend using power tools instead of the Allen wrench). We loved our first one so much we ordered a second one. Will recommend to anyone looking fo... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Everyone was very helpful and worked together to get the process completed. It's still not completed because we're having a high heat and the metal gets very hot and burns my contractors hands so I do... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Love the product. Very well made. Not giving it 5 stars because the hardware it came with didn’t fit in a few places my husband put together fairly easily in about 8 hours working by himself over a f... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The product is great material, strong sturdy. However the assembly is a nightmare. As most instructions you wonder who wrote them.The mounting screws and anchors for the rain guard on top are way over... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Geschäft für Gartenmöbel
  2. auch in
  3. Gartenmöbelgeschäft
  4. Möbelgeschäft

Über Domi Outdoor Living

Vom Unternehmen geschrieben

Domi Outdoor Living-Upgrade Your Outdoor Life!

Domi Outdoor Living is born from a love for nature and freedom. We believe outdoor spaces are an extension of your home—a sanctuary for the soul. With 16+ years of experience, we create high-quality, low-maintenance, timeless designs to elevate your everyday life. Simple, thoughtful, and made for your moments of pure relaxation.

Design Philosophy:

We select premium eco-friendly materials — durable aluminum frames, Textilene fabric, and waterproof, UV-resistant covers — so every piece stays elegant in sun and rain. Just enjoy the sunshine, worry-free.

Our promise:

From a cozy gazebo/pergola to an elegant umbrella, Domi offers stylish, functional outdoor solutions—helping you easily create your dream outdoor space.


Max durability, Best value.
Domi – your professional choice.

VISIT OUR WEBSITE CONTACT US

Domi – Your Trusted Outdoor Space Partner

Vom Unternehmen geschrieben

Several Outdoor Gazebo Options
Not all outdoor gazebos are the same. Domi offers several sizes gazebo/pergola products. Better fit your different needs:)
Fast & Reliable Fulfillment
From warehouse to trailhead – express shipping, sturdy packaging, and real-time order tracking. The safe and fast delivery of packages is the top priority.
Expert Setup Support
Get video guides, illustrated manuals, or live chat assistance. Help address the confusion of installation for you throughout the process.
After-sale service & Care Maintenance
5 years warranty against the frame and roof; 1 year warranty against the curtains and netting; Free replacements get within the warranty; Product maintenance suggestions

Our shipping promise&Cancel Policy

Free 24- hours shipping and 12 hours cancellation

Get free and fast shipping service after confirmation. Free cancellation within 12 hours when it's placed, if the order has not shipped yet.

Kontaktinformationen

Labor Day Sale- Up to $1300 off

Let's enjoy your oudoor sapce!

4.2

Gut

TrustScore 4 von 5

313 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 92 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.2

Alle Bewertungen

(313)

310 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

All boxes arrived in the same shipment

All boxes arrived in the same shipment. Unfortunately, one of the boxes was completely broke 360° around and was flopped over. I took photos. Also, several boxes had puncture holes in them.

Also do to the Ohio weather and health issues. I have been unable to open the boxes to fully inspect and setup the patio gazebo.

22. Juli 2026
Domi Outdoor Living-Logo

Antwort von Domi Outdoor Living

Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the condition in which your shipment arrived. We understand your frustration, especially with the broken box and puncture holes.

You may share the photos you’ve taken with our customer service team at service@domioutdoorliving.com, so we can document the issue and escalate it to our shipping partner immediately.

Regarding the delayed inspection, we completely understand the challenges posed by Ohio weather and health concerns. Once you’re able to open and inspect the gazebo, pls feel free to let us know if there are any damages to the product itself. We’re here to assist with replacements or refunds as needed.

Your satisfaction is important to us, and we’ll ensure this is resolved promptly. Don’t hesitate to reach out if you have further questions or concerns.

The Domi Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We bought a 14 × 24 gazebo

We bought a 14 × 24 gazebo. It was late on the delivery date given, due to trucking issues. That interfered some with the help we had lined up. You WILL want help to assemble. Because we have a shed next to where the gazebo goes, we were able to spread the seven big boxes of pieces and parts all around. There are hundreds of screws, bolts and plastic assecessories. Everything is labeled very well! The picture diagram lays out the step by step assembly as best as it can... but still needs someone good at reading diagrams to execute the directions.
It's a timely process. Pay particular attention to the letters or numbers that are associated with each part..you won't want to mix any up.
The gazebo is beautiful when it's all up. We are choosing not to put the mosquito netting on, but will add the curtains soon. Overall, we were very happy with this product.

22. Juli 2026
Domi Outdoor Living-Logo

Antwort von Domi Outdoor Living

Thank you for your detailed feedback! We’re so glad to hear that, despite the delivery delay and assembly challenges, you’re happy with the final result. You’re absolutely right—assembly does take time and patience, and we really appreciate your advice about sorting parts carefully (those labeled pieces are a lifesaver!).

It’s great that you had space to organize everything, and we’re thrilled the gazebo’s beauty lived up to your expectations. We hope you enjoy many wonderful moments in it, with or without the netting! If you ever have questions or need support, we’re here to help. Thanks for choosing us!

The Domi Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing Products

Amazing products, comprehensive instructions, terrific customer service. We have purchased a gazebo and a cabana, and they are wonderful additions to our pool area and backyard patio. We cannot recommend Domi more highly.

17. Juli 2026
Domi Outdoor Living-Logo

Antwort von Domi Outdoor Living

Thank you so much for your kind words! We're absolutely thrilled to hear that both the gazebo and cabana have been wonderful additions to your pool area and patio. It means the world to us that you’ve chosen Domi more than once, and we truly appreciate your trust and recommendation.

Enjoy every sunny (and shady!) moment out there – we're always here if you need anything.

The Domi Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Met need of protecting bird seed from…

Met need of protecting bird seed from squirrels. Already went through two resin boxes, the last one in less than a year. Plastic covering made putting it together a little tricky, but outcome well worth the effort.

14. Juli 2026
Domi Outdoor Living-Logo

Antwort von Domi Outdoor Living

Thank you for sharing your experience—and we truly appreciate your patience. We hear your concern about durability, especially when it comes to protecting bird seed from persistent squirrels. While our resin boxes are designed with strength in mind, we acknowledge that extreme outdoor conditions and wildlife pressure can test any product.

We're glad to hear that despite the assembly challenge (the plastic covering does require some care!), the final result was worth it for you. Your feedback is invaluable, and we're already exploring material enhancements to improve longevity. In the meantime, we'd be happy to offer guidance on placement or supplemental measures to extend the life of your current box—just reach out to our support team.

Thank you for choosing us to support your backyard birding journey. We're committed to continuous improvement, and customers like you help us get there.

The Domi Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

All day project!

We purchased your gazebo because a friend of ours had one and we loved the design and quality of the product!

21. Juli 2026
Domi Outdoor Living-Logo

Antwort von Domi Outdoor Living

Thank you so much for your kind words and for sharing your friend’s recommendation! We're truly honored that you loved our design and quality enough to welcome our gazebo into your home.

It means the world to us when our products become part of family stories and friendships. If you ever have questions or need assistance, we're always here to help.

Enjoy every moment in your new gazebo!

The Domi Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

great

great product. I don't give 5 star reviews unless the product is exceptional.

20. Juli 2026
Domi Outdoor Living-Logo

Antwort von Domi Outdoor Living

Thank you so much — that means the world to us.

We know you don't hand out 5 stars lightly, so we're truly honored to have earned yours. We'll keep raising the bar.

Enjoy, and we're here if you ever need anything.

The Domi Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Happy it is finished.

For the most part the directions were easy to follow. I was able to put it together with minimal help.

12. Juli 2026
Domi Outdoor Living-Logo

Antwort von Domi Outdoor Living

Thank you for your feedback! We're glad to hear the instructions were clear and that assembly went smoothly with minimal assistance. We always strive to make our products user-friendly, and your input confirms we're on the right track. Enjoy your purchase!

The Domi Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Service

I wasn’t sure if I would get a response on replacement parts after a few years but they went out of their way to find my order because I had no idea and I appreciate that kind of loyalty to customers.

12. Juli 2026
Domi Outdoor Living-Logo

Antwort von Domi Outdoor Living

Thank you so much for your thoughtful feedback. We truly believe that supporting our customers doesn’t end at the checkout—it’s a long-term commitment. We’re glad we could track down your order and help, even years later. Loyalty goes both ways, and we’re grateful for customers like you.

The Domi Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I will say the installation was a lot but manageable

I will say the installation was a lot, but the instructions were pretty well put together. The only complaint I would have is I wish the screw sizes were made more obvious. I had one issue with a piece that arrived damaged in shipping and customer service quickly responded and fixed the issue. My wife absolutely loves how it came out.

12. Juli 2026
Domi Outdoor Living-Logo

Antwort von Domi Outdoor Living

Thank you for taking the time to share your experience. We're glad to hear that, despite the installation being a challenge, our instructions were helpful. Your point about making screw sizes more obvious is well noted—we’ll see how we can improve clarity in future packaging.

We also appreciate your patience with the damaged piece, and we're happy our support team could resolve it quickly. Most of all, it’s wonderful to know your wife loves the final result—that means a lot to us.

If you ever need assistance in the future, don’t hesitate to reach out.

The Domi Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Easy to put together

Easy to put together. Looks beautiful. Love sitting under it and relaxing!

12. Juli 2026
Domi Outdoor Living-Logo

Antwort von Domi Outdoor Living

That’s exactly what we love to hear! 😊 Easy setup, beautiful design, and pure relaxation—you’re enjoying it just the way we intended. Thank you for sharing your moment with us!

The Domi Team

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Poor service on missing pieces and…

Poor service on missing pieces and damaged piece. we had to buy the missing hardware and do the best to make the damaged piece work,

11. Juli 2026
Domi Outdoor Living-Logo

Antwort von Domi Outdoor Living

Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the missing hardware and damaged piece in your order. This does not meet our quality standards, and we regret the inconvenience it caused you.

We understand you had to source replacement hardware and work with the damaged part—this is not the experience we want any customer to have.

We checked our eamil records, we haven't received the info that you mentioned missing parts and damaged parts, you may contact us via service@domioutdoorliving.com this email address, we want to make things right for you:)

We truly value your business and hope you’ll give us a chance to restore your confidence in our brand.

The Domi Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The gazebo turned out awesome

The gazebo turned out awesome! I will say that pulling the plastic coating off the roof pieces took just as long as putting up the roof. If they made the coating just a bit thicker, it would have pulled off much easier. Overall, it took my husband and I, 2-1/2 days to put it together. We took our time and it went together quite easily. We had to decipher the instructions, but they had some pictures which helped. We would buy it again.

12. Juli 2026
Domi Outdoor Living-Logo

Antwort von Domi Outdoor Living

Thank you for your thoughtful review—we're so glad you're happy with the finished gazebo! We truly appreciate your feedback on the plastic roof coating; we'll share this with our production team to explore improvements. It's great to hear that the assembly went smoothly (even with a little instruction-deciphering!), and we're honored that you'd choose us again. Enjoy your new outdoor space!

The Domi Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’ve only received it

I’ve only received it. I’m looking for somebody to help me build it, but it came in extremely well packed. I’m looking forward to having it built.

17. Juli 2026
Domi Outdoor Living-Logo

Antwort von Domi Outdoor Living

Thank you for your feedback! We're glad to hear it arrived safely and well-packed. We appreciate your trust in our product — and we’d be happy to help connect you with assembly support if needed. Just let us know your location, and we’ll see what we can do. Can’t wait to see it fully built!😊

The Domi Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick delivery and quality materials

Quick delivery and quality materials. Looks great by my pool.

17. Juli 2026
Domi Outdoor Living-Logo

Antwort von Domi Outdoor Living

Love hearing this! Fast delivery, great quality, and poolside perfection—just what we aim for. Enjoy! 🌊✨

The Domi Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Looks Great!

The completed gazebo looks exactly like the photo I saw. It went together easily, without problems and it looks great on my big deck!

17. Juli 2026
Domi Outdoor Living-Logo

Antwort von Domi Outdoor Living

Thank you for your wonderful feedback! We're so glad to hear that the gazebo came together smoothly and matches your expectations. It’s always our goal to deliver quality craftsmanship and easy assembly, so knowing it looks great on your deck truly makes our day. Enjoy your new outdoor space—and don’t hesitate to reach out if you ever need support. Happy relaxing! 😊

The Domi Team

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

The purchase went very well it was…

The purchase went very well it was directions that need some improvements.

16. Juli 2026
Domi Outdoor Living-Logo

Antwort von Domi Outdoor Living

Thank you for your kind words about the purchase — we're so glad to hear it went well!

We also truly appreciate your honest feedback regarding the directions. We're currently reviewing them to make improvements and ensure a smoother experience for all our customers.

Your input helps us grow, and we hope to serve you even better next time.

— The Domi Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Great seller

Great seller, item arrived on time and without issue. Good value for money.

16. Juli 2026
Domi Outdoor Living-Logo

Antwort von Domi Outdoor Living

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that your order arrived promptly and met your expectations. Delivering quality and value is always our top priority, and it’s wonderful to know we hit the mark for you.

We truly appreciate your support and hope to serve you again soon!

— The Domi Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Pergola rooftop!!

I reached out to say we didn't receive all the parts. They were great ! Replaced everything and I absolutely love my Pergola roof!! This company not only stepped up to help us but the quality is superb!! Very nice and understanding!! I definitely would buy from them again!!!!

14. Juli 2026
Domi Outdoor Living-Logo

Antwort von Domi Outdoor Living

Thank you so much for taking the time to share your experience — and for your patience and understanding when we initially fell short on the parts.

We're so glad we could make things right, and even happier to hear that you're loving your new pergola roof! Knowing that the quality and our service stood out to you means the world to us.

Your willingness to give us the chance to resolve the issue — and your trust in our brand — is something we truly appreciate. We're honored to have you as a customer, and we look forward to serving you again in the future.

Enjoy your beautiful new space!
— The Domi Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr