Conzoll Bewertungen 

178
•
TrustScore 3.5 von 5

3.6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I was looking forward for some time to the delivery of this company's cute doormat with images of my cats on it. The design is adorable and came as shown. However, texture-wise, this product is more a... Mehr ansehen

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

The company keeps sending confirmation of my purchase but with a different dog in the photo. I wrote to them about 7 times and got a response that my dog would be on the pillowcase BUT THEY SENT A C... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The shopping experience was simple and easy and the price was reasonable. Received the two Dog Sleeping Angel Keychain, paid the additional $4.00 fee for the expedited delivery, which was well worth... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Omg I love love it . An absolutely fantastic job. Such a great great idea. It’s so perfect the printing colours unbelievable . Thank you once again for such a beautiful print so natural. I love it so... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Geschenkeladen

Vom Unternehmen geschrieben

Since we know you want all sorts of custom products, we got you covered with highly professional suppliers and production houses that we keep in close contact with and vet daily so that they fulfill our intense selection process.


Kontaktinformationen

3.6

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

178 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3.6

Alle Bewertungen

(178)

22 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I never received my package from this…

I never received my package from this company but they sure took the money! How are they allowed to even stay online. This company is nothing but Thieves!!!! Don't purchase ANYTHING you won't get nothing from them!!!!

1. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Conzoll-Logo

Antwort von Conzoll

Dear Sherry,

We sincerely apologize for the delay in the delivery of your order. We understand the inconvenience this has caused and we want to assure you that we are taking immediate steps to rectify the situation.

Unfortunately, our factory was closed for over two weeks due to scheduled holidays, which unexpectedly impacted our production timeline. We acknowledge that this delay falls short of the service standards we aim to uphold.

Rest assured, we are actively working to expedite the production process to fulfill your order as quickly as possible. Additionally, we will be closely monitoring your shipment to ensure it reaches you promptly once it leaves our facility.

Thank you for your understanding and patience. We value your business and are committed to providing you with the quality service you deserve.

Sincerely,
Conzoll.com

Bewertet mit 1 von 5 Sternen
Conzoll-Logo

Antwort von Conzoll

Dear Jennie,

We sincerely apologize for the delay in the delivery of your order. We understand the inconvenience this has caused and we want to assure you that we are taking immediate steps to rectify the situation.

Unfortunately, our factory was closed for over two weeks due to scheduled holidays, which unexpectedly impacted our production timeline. We acknowledge that this delay falls short of the service standards we aim to uphold.

Rest assured, we are actively working to expedite the production process to fulfill your order as quickly as possible. Additionally, we will be closely monitoring your shipment to ensure it reaches you promptly once it leaves our facility.

Thank you for your understanding and patience. We value your business and are committed to providing you with the quality service you deserve.

Sincerely,
Conzoll.com

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Conzoll CON

I purchased this canvas print for a birthday present. It never came. Conzoll customer service reached out to say that they will reship the item. I hoped to present it for Valentines Day but here I am...
Feb 8,2024...
STILL WAITING!

8. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Conzoll-Logo

Antwort von Conzoll

Hi Norine, thank you for your purchase, I checked the replacement shipping status, your package was delivered on 12, Feb. Here is the tracking info for you: https://t.17track.net/en#nums=UJ293013044YP

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I placed an order where you provide a…

I placed an order where you provide a picture and they put it in a frame and with some nice words it on thr side . I received my orders today it is worthless I can do this at kinkos with better quality!!!! No frame!! This is BS .

A piece of nylon with a print out charging Mr $38 ??? With no frame? If I don’t receive my frame I will be disputing the charges.

29. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Conzoll-Logo

Antwort von Conzoll

Hi Basel,
I hope this message finds you well, and I sincerely apologize for the inconvenience you've experienced with your recent order. We deeply regret that the product did not meet your expectations, and we understand your frustration.
BTW, we did claim on the detail page that the product does not include the frame.
Sincerely,
Conzoll Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible service.

23. Dezember 2023
Conzoll-Logo

Antwort von Conzoll

Hello Moctezuma,

I'm sincerely sorry to hear that you had a less-than-satisfactory experience with our service. Your feedback is valuable to us, and we genuinely apologize for any inconvenience caused. We take customer satisfaction seriously, and I would appreciate it if you could provide more details about the specific issues you encountered. This will help us address the concerns and make necessary improvements.
Thank you for bringing this to our attention.
Best regards,
Conzoll Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I never got my order ...

25. Dezember 2023
Conzoll-Logo

Antwort von Conzoll

Hello Tonya,

I apologize for any inconvenience you've experienced. I'm sorry to hear that you haven't received your order. To assist you further, could you please provide me with your order number? Once I have this information, I'll look into the status of your order and work on resolving the issue.

Thank you for your patience.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love the keychain !

10. Januar 2024
Conzoll-Logo

Antwort von Conzoll

Hello Augusta,

Thank you so much for taking the time to share your feedback! We're thrilled to hear that you love the keychain. Your satisfaction is our top priority, and it's always wonderful to know when our products bring joy to our customers.

If you ever have more feedback or if there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out. We appreciate your support.

Thanks again!

Best regards,
Conzoll Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If I could give you 0 stars I would

If I could give you 0 stars I would. I ordered 2 canvases and expected them to be correct. They sent me 2 posters instead that I have no use for. I requested a refund. However, they want to give me 10% back, 20% back, 50% back. Well after numerous emails they still don't want to fix the problem. So buyer be aware. If you are not happy with the product they don't care about making their customers happy in the least. Please get your canvases elsewhere. This was needless to say for Christmas, didn't come till afterwards, and still not correct. So I will shop elsewhere.

Seeing how you can't make this right hopefully this review will help you refrain from taking money from people and not making good on your products will do you some good.

9. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Conzoll-Logo

Antwort von Conzoll

Dear Bobbi,

We sincerely apologize for the disappointment and frustration you've experienced with your recent order. We understand the importance of getting your products on time, especially during the holiday season, and we deeply regret that we did not meet your expectations.

We are genuinely sorry for the mix-up with your order, and we acknowledge that the resolution process did not go as smoothly as it should have. Your feedback is invaluable to us, and we appreciate you bringing these issues to our attention.

Please know that we take full responsibility for the error, and we are committed to making this right for you. We will review our internal processes to prevent similar incidents in the future. In the meantime, we would like to offer you a full refund for the inconvenience you've experienced.

Our customer support team will reach out to you directly to arrange the refund and address any further concerns you may have. We are dedicated to ensuring your satisfaction, and we appreciate the opportunity to make amends.

Once again, we apologize for the inconvenience and appreciate your understanding. If you have any additional comments or suggestions, please feel free to share them with us.

Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,
Conzoll Customer Support Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor quality. Too much hassle.

Delivery time was reasonable. I ordered a personalized door mat. I did like the graphics. However, when it arrived, for shipping it was folded into quarters. The material on one of the folds stuck to itself tearing loose from the backing. This made me concerned how quickly it would tear if people wiped their feet on it. My initial impression was that it was just an oversized potholder that would not holdup under use. VERY lightweight making me think any wind would make it blow off the porch. Bringing these points to their attention, they offered a 10% refund as it was personalized. They wanted me to 90% for something that was defective upon delivery. They offered 20% back leaving me to pay 80% for defective product. Then they offered 30% leaving me to pay 70% for the defective product. Finally I told them I denied payment to my credit card. Then they agreed to a full refund.
Just a lot of hassle for a poor quality product.

22. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Conzoll-Logo

Antwort von Conzoll

Dear Gene,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with your personalized door mat. Your satisfaction is our top priority, and we are genuinely sorry that we fell short of your expectations.

We appreciate your detailed description of the issues you encountered, and we understand your concerns regarding the shipping and the quality of the product. We genuinely regret any frustration this may have caused.

We want to assure you that your feedback is valuable to us, and we have already shared it with our team to address the issues in our processes. We are committed to improving our product quality and the overall customer experience.

We are glad that we were able to reach a resolution with the full refund, but we acknowledge that the process was more challenging than it should have been. Your feedback is a crucial reminder for us to refine our customer service procedures.

If there's anything else we can do to regain your trust or if you have further suggestions, please don't hesitate to reach out to our customer support team. We genuinely appreciate your business, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Conzoll Customer Support Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Presents for my kids

I saw this pillow case ad on facebook about have something to huge when missing the one that you loved. My kids dad passed away last year and i wanted them to have this. I am happy with the quaity of the items.

25. Dezember 2023
Conzoll-Logo

Antwort von Conzoll

Dear Cathrine,
We deeply appreciate you taking the time to share your heartfelt experience with our pillowcase. We are truly sorry to hear about the passing of your kids' dad, and we extend our sincere condolences to you and your family during this difficult time.

It warms our hearts to know that the pillowcase has brought a sense of comfort and solace to you and your kids. Our goal is to provide meaningful products that resonate with our customers, and we are grateful for the opportunity to be a part of creating a positive and comforting experience for you.

If there's anything else we can do to support you or if you have any additional feedback, please don't hesitate to reach out. We genuinely appreciate your trust in our brand, and we are honored to have played a small role in bringing some comfort to your family.

Thank you for sharing your story with us.

Warm regards,
Conzoll Customer Support Team

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Slow delivery

11. Dezember 2023
Conzoll-Logo

Antwort von Conzoll

Dear Joe,

We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the slow delivery of your order. Your feedback is important to us, and we understand the frustration that delays can cause.

We are actively working to improve our shipping processes to ensure a more timely delivery for our customers. We appreciate your patience and understanding during this time.

If there's anything specific you would like to share about your experience or if you have any further concerns, please feel free to let us know. Your satisfaction is our priority, and we are committed to addressing any issues to enhance your overall shopping experience with us.

Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your continued support.

Best regards,
Conzoll Customer Support Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My order was not delivered and I paid…

My order was not delivered and I paid for it

18. Dezember 2023
Conzoll-Logo

Antwort von Conzoll

Hi Leticia, I found 2 orders from you, and both of them were delivered, on 18th and 19th Dec. If you can not find the package, could you contact our after-sales team via support@conzoll.com BTW, your order IDs are CON(1)-75000 and CON(1)-75474 you can mention in email so customer care team will reply to your issue faster.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This was my first experience with…

This was my first experience with personalized gifts and it was the most horrible. First of all the order took forever to reach me and when it did arrive it was done incorrectly. I would not recommend.

28. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Conzoll-Logo

Antwort von Conzoll

Hi Lisa, I am sorry that you waited a long time before getting the customized item, could you send your order ID to our customer care team via: support@conzoll.com We will make it right for no cost at your side.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr