BOLIA Bewertungen 2'774

TrustScore 4.5 von 5

4.4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Mycket bra butik i sin helhet. Har handlat mycket genom åren. Trevlig personal. Beröm åt Daniel, butikschef som är mycket professionell, kunnig och tillmötesgående.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Köpte en vara i Stockholms butik men pga oklarheter ringde dagen efter köpet till en annan butik, blev Göteborg. Fick den ALLRA BÄSTA servicen av Lovisa. Det totala antalet stjärnor skulle ha blivit... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Upplevelsen i butik och den service vi fick när vi bestämde oss för möblerna var excellent. När skulle betala med kort och bestämma leverans blev det mycket rörigt. Stor tveksamhet om betalningstransa... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jag vill verkligen ge beröm till Bolia. Det märks tydligt att ni lägger stor omtanke i både design, materialval och helhetsupplevelse. Kombinationen av stilren estetik och hög kvalitet gör att er... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Möbelgeschäft
  2. Geschäft für Dekoration und Inneneinrichtung
  3. Möbelzubehör
  4. Wohnmöbelgeschäft
  5. Geschäft für Gartenmöbel
  6. Sofageschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Välkommen till Bolia. Ett skandinaviskt designuniversum, inspirerat av den föränderliga natur som omger oss. Våra designföremål är ritade av erkända formgivare från hela världen och tillverkade för hand av de skickligaste möbelsnickarna i endast de bästa, mest hållbara materialen. Tidlös design som är skräddarsydd för dig och skapad för att hålla i generationer.

Vom Unternehmen geschrieben


Kontaktinformationen

4.4

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

2774 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Inhalte von echten Menschen stehen bei Trustpilot im Vordergrund. Dieses Unternehmen kann jedoch zusätzlich unser KI-gestütztes Antwort-Tool verwenden, um Hilfe beim Verfassen von Antworten zu erhalten.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Mycket bra med personalen

Mycket bra med personalen

7. November 2025
BOLIA-Logo

Antwort von BOLIA

Hej Anis,

Tack så mycket för ditt fina omdöme! 🙏 Vi blir verkligen glada att höra att du är nöjd med personalen. Ha en riktigt fin dag och varmt välkommen tillbaka! 🌟

Med vänliga hälsningar,
Felicia, BOLIA

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Mycket trevlig och serviceinriktad…

Mycket trevlig och serviceinriktad personal
Ville bjuda på kaffe när vi kom in

10. November 2025
BOLIA-Logo

Antwort von BOLIA

Hej Ulf,

Tusen tack för din fina recension! 🌟 Vi blir så glada att höra att du uppskattade vår service – hoppas du fick en trevlig stund hos oss. Vi önskar dig en riktigt fin dag! 😊

Med vänliga hälsningar,
Felicia, BOLIA

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bra bemötande

Fina möbler och bra bemötande.

4. November 2025
BOLIA-Logo

Antwort von BOLIA

Hej Maryam,

Stort tack för din fina recension! 🌟 Vi blir alltid glada av att höra att våra kunder trivs i butiken och gillar våra möbler. Hoppas du får en härlig dag och att vi ses igen snart! 🛋️

Med vänliga hälsningar,
Felicia, BOLIA

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Bra hjälp men alla betalningsalternativ funkade inte

Bra hjälp från butik osv. Men när jag skulle betala online och valde Swish eller bankkort funkade det inte. Jag var tvungen att välja klarna vilket jag egentligen inte ville.
Så hoppas det är en bug.

8. November 2025
BOLIA-Logo

Antwort von BOLIA

Hej Christin,

Tack för din recension och för att du delar med dig av din upplevelse! Vi beklagar verkligen att Swish och bankkort inte fungerade för dig online den här gången , det ska självklart gå att betala med olika metoder på vår sida. Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har fler frågor eller behöver hjälp med betalningsalternativ.

Vi hoppas ändå att du blir nöjd med din order och önskar dig en fortsatt fin dag! 🌟

Med vänliga hälsningar,
Felicia, BOLIA

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Eu já sabia da qualidade e do design…

Eu já sabia da qualidade e do design sofisticado dos produtos da Bolia e entrei na loja por curiosidade , com a certeza que iria encontrar um produto mais econômico em outro lugar , mas me apaixonei pelo produto , tão bem feito e refinado. Atendimento ótimo , gentil e tive resposta para todas as minhas perguntas. Depois de escolher o material e a cor do sofá cama Pira e do pufe , saí da loja com 5 amostras , o orçamento com as medidas e o preço de tudo e fui pensar um pouco , mas liguei algumas horas depois , recebi um link na hora e efetuei o pagamento de forma simples e rápida . Imediatamente após o pagamento recebi toda documentação da compra por e-mail, o que me deu muita confiança e segurança na empresa! Agora aguardo ansiosamente a entrega!

8. November 2025
BOLIA-Logo

Antwort von BOLIA

Hi Rosely,

Thank you so much for your amazing 5-star review! 🌟 We’re thrilled to hear that you had such a great experience in the store and felt well taken care of. We hope you enjoy your new items and that they bring you lots of joy! Wishing you a wonderful day, and thank you for choosing us. 🛋️

Best regards,
Felicia, BOLIA

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Förutom att vi gillade soffan var…

Förutom att vi gillade soffan var kontakten med Bolia både fysiskt och digitalt det som avgjorde att vi valde vår soffa ifrån Bolia

31. Oktober 2025
BOLIA-Logo

Antwort von BOLIA

Hej Dan!
Tack för din fina recension – vad roligt att höra att både soffan och upplevelsen, både i butik och online, levde upp till förväntningarna! Vi uppskattar verkligen att du valde Bolia och hoppas att ni får mycket glädje av er nya soffa.

Med vänliga hälsningar,
Maja från BOLIA

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bra butik, bra service!

Inspirerande miljö och bra personlig service.

5. November 2025
BOLIA-Logo

Antwort von BOLIA

Hej Svenja!
Tack snälla för din fina recension! Det gör oss verkligen glada att höra att du kände dig inspirerad och väl omhändertagen hos oss. Hoppas vi får se dig igen snart!

Med vänliga hälsningar,
Maja från BOLIA

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

En upplevelse som är lika med VÄRLDSKLASS

trevlig personal, personlig hjälp och bjuden på kaffe under alla besök. Man har verkligen lyckats med det personliga bemötandet i denna butik och enligt mig själv som också jobbar med high end produkter - VÄRLDSKLASS!

4. November 2025
BOLIA-Logo

Antwort von BOLIA

Hej Alma,

Stort tack för din fantastiska recension! 🌟
Så roligt att höra att du trivs hos oss och uppskattar servicen. Vårt team i butiken är verkligen grymma, och det gläder oss att du känner dig väl omhändertagen och får en personlig service. 🙌

Önskar dig en fortsatt riktigt fin dag och varmt välkommen tillbaka!

Med vänliga hälsningar,
Felicia, BOLIA

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Allt har funkat bra hittills

Allt har funkat bra hittills, men jag har ju inte fått min beställning.
Bättre göra en undersökning när det har skett eller hur.

28. Oktober 2025
BOLIA-Logo

Antwort von BOLIA

Hej Klas,

Tack så mycket för din recension! 🌟
Vi förstår att du ännu inte fått din beställning, och vi hoppas verkligen att allt kommer levereras smidigt. När det är på plats hoppas vi att upplevelsen väger upp till en 5-stjärnig helhetskänsla. 😊💫

Önskar dig en fortsatt riktigt fin dag!

Med vänliga hälsningar,
Felicia, BOLIA

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Leveranstid

Leveranstiden förändrades från två veckor till 4,5 månader, när beställningen var lagd och betald..

28. Oktober 2025
BOLIA-Logo

Antwort von BOLIA

Hej Malin,
Tack för att du delar din upplevelse med oss. Vi förstår verkligen att det är frustrerande när leveranstiden förändras efter att beställningen är lagd.
Vi har skickat ett mejl till dig med information om hur vi kan gå vidare och lösa detta tillsammans.

Med vänliga hälsningar,
Maja från BOLIA

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Personalen

28. Oktober 2025
BOLIA-Logo

Antwort von BOLIA

Hej Anders,

Tusen tack för din 5-stjärniga recension!
Visst är personalen grym! 🙌😊
Vi uppskattar din feedback och önskar dig en riktigt fin dag!

Med vänliga hälsningar,
Felicia, BOLIA

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
BOLIA-Logo

Antwort von BOLIA

Hej Åsa,

Tusen tack för din fina 5-stjärniga recension! 🌟
Vad roligt att höra att du upplevde ett trevligt bemötande och en smidig affär.
Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva, och önskar dig en riktigt fin dag! 😊

Med vänliga hälsningar,
Felicia, BOLIA

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jag får alltid ett trevlig bemötande

Jag får alltid ett trevlig bemötande. Jag upplever att personalen har stor och bred kompetens vid mina inköp. Jag är väldigt nöjd med mina inköp på Bolia i Malmö.

28. Oktober 2025
BOLIA-Logo

Antwort von BOLIA

Hej Susanne,

Tack snälla för din fina 5-stjärniga recension! 🙌
Så roligt att höra att du alltid får ett trevligt bemötande och att du är nöjd med både vår personal och dina inköp.
Vi blir verkligen glada av dina ord – tack igen, och ha en fortsatt härlig dag! 😊

Med vänliga hälsningar,
Felicia, BOLIA

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
BOLIA-Logo

Antwort von BOLIA

Hej Sylvia,

Tusen tack för din fina 5-stjärniga recension!
Vi blir verkligen glada att höra att du upplevde vår personal som fantastiskt hjälpsam, guldstjärnor till vårt härliga team! ✨

Vi önskar dig en riktigt fin dag och hoppas få välkomna dig igen snart. 💫

Med vänliga hälsningar,
Felicia, BOLIA

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jag har köpt ett mix bord mörk brun

Jag har köpt ett mix bord mörk brun. Fick bra svar och hjälp i butiken.

26. Oktober 2025
BOLIA-Logo

Antwort von BOLIA

Hej Inger,

Stort tack för din 5-stjärniga review! Så roligt att höra att du fått så bra hjälp och service i butiken , precis så vi vill att det ska kännas. 🙌

Önskar dig en riktigt fin dag och hoppas du kommer trivas med ditt nya Mix-bord! 🌟

Med vänliga hälsningar,
Felicia, BOLIA

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastiskt bemötande i Malmö butiken

Fantastiskt bemötande i Malmö butiken. Speciellt tack till Maja som lotsade oss genom affären på ett proffsigt sätt. Tack.

26. Oktober 2025
BOLIA-Logo

Antwort von BOLIA

Hej Christian,

Tusen tack för din 5-stjärniga review! Så kul att höra att du fick ett fantastiskt bemötande i vår Malmö-butik, riktigt grymt jobbat av teamet där! 💪

Vi önskar dig en riktigt fin dag! 😊

Med vänliga hälsningar,
Felicia, BOLIA

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Så duktig personal

Så duktig personal! Bra bemötande och fina möbler såklart!
Bolia Arkaden Göteborg

25. Oktober 2025
BOLIA-Logo

Antwort von BOLIA

Hej Peyman,

Stort tack för din fantastiska 5-stjärniga review! Så roligt att höra att du fått ett så fint bemötande och gillar både vår personal och våra möbler. 💫

Vi kommer självklart att dela vidare ditt fina omdöme med teamet på Bolia Arkaden i Göteborg , riktigt grymt jobbat av dem! 💪

Önskar dig en riktigt fin dag!

Med vänliga hälsningar,
Felicia, BOLIA

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Snabb och trevlig kundservice

Snabb och trevlig kundservice

25. Oktober 2025
BOLIA-Logo

Antwort von BOLIA

Hej Camilla,

Tusen tack för din fina 5-stjärniga review! Så kul att höra att vår kundservice kunde hjälpa dig snabbt och smidigt. 🌟

Ha en riktigt härlig dag! 🌞

Med vänliga hälsningar,
Felicia, BOLIA

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Tack Göteborg, service i världsklass!

Från första samtalet till köp har jag fått en helt fantastisk upplevelse hos er butik i Göteborg!

Redan den 13 september var jag inne i butiken (Göteborg) och fick hjälp av en blond tjej (tyvärr minns jag inte hennes namn) som var trevlig, lyhörd och kunnig. Jag kom in med en annan soffa i tankarna, men hon tog sig verkligen tid att lyssna, vägleda och förstå mina behov. Tack vare hennes hjälp insåg jag att det egentligen var en annan soffa som passade oss mycket bättre.

Senare hade jag kontakt med Julia via telefon som gav otrolig service! Hon vägledde mig, tog fram en offert och var så professionell och hjälpsam.

När jag sedan besökte butiken fick jag hjälp av Gustav, som tog sig all tid i världen för att jämföra tyger med mig, i olika ljus, på olika möbler, och flyttade runt för att jag skulle få en så bra känsla som möjligt. Det var verkligen service!

Efter besöket fortsatte jag att fundera hemma och fick även då fantastisk uppföljning och hjälp via telefon av Gustav och Sofia. Under hela processen, som tog några veckor, har Julia, Gustav och Sofia visat ett otroligt tålamod och engagemang.

Det är alltid så mysigt att strosa i er butik, bli inspirerad och samtidigt bli sedd och väl omhändertagen. Tack för all hjälp! Ser verkligen fram emot att få hem min nya soffa.

24. Oktober 2025
BOLIA-Logo

Antwort von BOLIA

Hej Zakie,

Stort tack för din fantastiska 5-stjärniga recension! 🌟
Vi blir verkligen glada av att läsa om din upplevelse och att vårt team i Göteborg kunnat ge dig så fin service från start till mål.

Vi kommer självklart att föra vidare dina fina ord till butiken i Göteborg! 💫

Vi önskar dig en fortsatt fin dag och hoppas att du kommer trivas riktigt bra med din nya soffa!

Med vänliga hälsningar,
Felicia, BOLIA

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Butik, frakt och uthämtning

Hjälpen i butik med offert och val av tyger mm var jättebra. Sen är frakten JÄTTE dyr när man handlar möbler för över 100000… kan man tycka att frakten borde vara fri. Deras uthämtnings ställe/ samarbetspartner var jätte dåligt.

17. September 2025
BOLIA-Logo

Antwort von BOLIA

Hej Anna,

Tack för din feedback och för att du delar med dig av din upplevelse! Vi beklagar verkligen att frakten upplevdes som dyr och att uthämtningsstället inte motsvarade dina förväntningar.
Fraktkostnaden baseras på vikt och volym, och kan därför bli högre när fraktfirman även hanterar inbärning av möbler.

Vi tar med oss din synpunkt om vårt upphämtningsställe och kommer att följa upp detta med vår samarbetspartner för att förbättra upplevelsen framöver. 😊🌟

Önskar dig en riktigt fin dag och en trevlig helg!

Med vänliga hälsningar,
Felicia, BOLIA

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr