Activate onDemand Bewertungen 

184
•
TrustScore 3.5 von 5

3.6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Purchased an Oura ring and immediately retuned as wrong size. It’s been a month, repeated emails and no refund. Raised a dispute with PayPal and they are now saying due to this they can’t refund me! A... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered in haste not realising I did. I contacted CS immediately and they reassured me that they will do everything in their side to arrange a refund and not to worry. I didnt exepect the refund to... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service, very good open communication when there were delays (out of anyone’s control) - kept me informed throughout and resolved any issues as quickly as possible. Thank you

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Update after receiving the item (16/09/2026) Initially, my experience with customer service was a little mixed. However, the moment Justin stepped in, everything got back on track and moved q... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Online-Marktplatz

Vom Unternehmen geschrieben

We work with some of the largest brands helping to promote their products. Every day we’re adding value, strengthening loyalty, delivering insight and driving revenue for some of the world’s best recognised brands – and all the time we are delighting customers with great shopping experiences.


Kontaktinformationen

3.6

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

184 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3.6

Alle Bewertungen

(184)

117 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Delivered on-time and exactly as…

Delivered on-time and exactly as requested

Unfortunately I wasn't in to receive the order (Panasonic DentaCare Series 300 Oral Irrigator) so the order was delivered to my local UPS office for safe keeping (within 1 mile). I was able to track the order and pick it up at my convenience.

Customer service was fantastic in reassuring me that the order was still at UPS and still had the opportunity to pick it up or alternatively receive a refund.

4. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Activate onDemand-Logo

Antwort von Activate onDemand

Hi Paul,

Thanks for the review. I'm so glad you are happy with the service :)

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful experience, waste of time!

Order a product through a reward program from Vodafone. Didn’t receive anything, they said it was delivery to a “Mary”, them back and forward with emails, I honestly still wanted to product, they gave me a refund, I guess it’s better than nothing BUT what a complete waste of time. Awful! Really poor customer service on the complaint approach also.

4. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Activate onDemand-Logo

Antwort von Activate onDemand

Hi Gabriel,

I'm very sorry to hear about the problems you had with UPS on this delivery. I have picked up your case and have had the team reach out to you with a better solution.

Kind Regards
Justin

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I bought a ring video doorbell and…

I bought a ring video doorbell and chime. When I opened the doorbell I noticed it wasn’t fit for purpose. Activate onDemand have refused to take it back although it’s been never used! That’s very poor customer service.

25. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Activate onDemand-Logo

Antwort von Activate onDemand

Hi Henry,

Sorry to hear this - I'm looking into your case and we should be in touch with you shortly.

Kind Regards
Justin

Update, I have checked your case and we have already provided you the instructions for returning your doorbell but you have not replied to us yet. Please let me know if this is not the case though and I'll help you get sorted.

Update:

Hi Henry - your item was recived back and your refund was processed yesterday so hopefuly this is now resolved to your satisfaction?

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Just received my first order from the company.

The service I received from Justin was responsive and personalised and I would happily deal with him and the company again.

13. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Activate onDemand-Logo

Antwort von Activate onDemand

Hi Kat,

So glad we got this right for you!

Thanks for taking the time to review, it means a lot to us.

Kind Regards
Justin

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent

Excellent service in the end. Once you contact the right person (Justin)

26. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Activate onDemand-Logo

Antwort von Activate onDemand

Thanks for the review Elwyn, I'm glad I was able to resolve your case to your satisfaction.

All the best
Justin

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Returns were long and manual

Returns were long and manual - and I had to pay £18.50!! I asked for this to be covered by the provider and they said no

14. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Activate onDemand-Logo

Antwort von Activate onDemand

Hi George,

Thanks for the review.

I'm sorry you overpaid for postage when returning your opened product for a full refund.

I'm not sure why you paid so much - using parcel2go.com i was able to get a quote for about £4.50 to ship the package to our warehouse.

Kind Regards
Justin

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Excessively long time to process refund

I ordered a breadmaker via my banking app promotions at the end of October 2024, unfortunately the item turned up damaged.
The damaged item finally got collected in January 2025 and the refund processed at the beginning of February 2025.
So after about 16 emails with me chasing them numerous times and 3 a month wait it was finally all sorted, why it took so long to get this sorted I have no idea.

6. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Activate onDemand-Logo

Antwort von Activate onDemand

Hi Paul,

Thanks for taking the time to review. I have had a look at your case and I agree it took too way long to get you refunded. We were somewhat let down by UPS here in the quailty of the delivery and the speed of the uplift.

Please accept my unreserved apolgies for this. I am so sorry you had to work so hard when it should have been us doing the lifting on this.

We will learn from this as part of our continuous improvement.

Kind Regards
Justin

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Good company to buy from but shipment was lost by courier

The company shipped my item but the r shipping company UPS lost it somehow. Due to this and the number of emails I had to place to the company and UPS I am giving 4 instead of 5. However, my money was refunded and I did receive good help from Active on Demand. The company respond to their emails quite promptly which not all companies do.

7. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Activate onDemand-Logo

Antwort von Activate onDemand

Hi Kara,

Thanks for taking the time to review us.

I'm so sorry that UPS let us down on your delivery but I'm so glad to hear that you got the service you needed when it mattered!

Kind Regards
Justin

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Extremely Disappointed - Poor Quality and Terrible Customer Servicently purchased Kuzo II F2-S Smart…

I recently purchased Kuzo II F2-S Smart watch from Activate on Demand, and I am beyond disappointed with both the product quality and the customer service.
The product failed to meet the durability standards described, becoming unsuitable for my needs within opening the product. It feels very cheap and not worth 20 pounds. Despite their 14-day money-back guarantee, my return request was refused, even though I complied with all the conditions.
The customer service is abysmal. The response time if they do decide to come back to you after a long period of time is shocking, none of whom provided any meaningful assistance. Their refusal to honor their own return policy is unacceptable and shows a complete lack of respect for their customers.
I strongly advise against purchasing from Activate on Demand .Their products are beyond subpar, and their customer service is the worst I have ever experienced. Save yourself the frustration and shop elsewhere.

***UPDATE***
Justin rang me we discussed the complaint, and thank you for looking into and resolving the issue with my Kuzo II F2-S Smartwatch. I appreciate the effort taken to address my concern.
However, I would like to provide some feedback on the customer service experience. The response time and the initial handling of my return request were not up to the standard I expected. Improving these aspects would greatly enhance customer satisfaction.
Thank you once again for your assistance.

2. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Activate onDemand-Logo

Antwort von Activate onDemand

Hi Ben,

I'm sorry to hear you have had these issues. I would like to put this right for you. Please contact me directly:

*** UPDATE *** You are most welcome. Thanks for the updated review. We have taken your feedback on board and have made changes to our process to avoid this in the future. We are always listening and improving.



Kind Regards
Justin

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not purchase with this company

Do not purchase with this company. I purchased a doorbell, they cancelled the order after three weeks and refuse to give a refund saying I have to contact my bank even though they cancelled the order since they had no item left in stock. They also claim that they had emailed me yet there is not a single email from them on my inbox or spam or junk folder. I’ve never had issues ever buying online and I always buy online so I can imagine this is a common issue for other buyers from this company.

30. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Activate onDemand-Logo

Antwort von Activate onDemand

Hi Consumer,

I'm sorry to hear you have had a problem with your order and the refund. This does not seem right. Please contact me directly - justin.christie@activateondemand.com and I will put this right for you.

Kind Regards
Justin


UPDATE - Thank you for providing me with your details so I can check your case.
I will reply here as I don't want you to not get this

Timeline:
5th December - order placed

10th December - email sent notifying you of the delay with a ship date of 20th December due to national shortage of the product. (We sent you a copy of this during the conversation on the 17th where you informed us of the chargeback.)

17th December - you raised a chargeback from the bank resulting in your order being cancelled. (We cannot give you a refund once you raise a chargeback as it goes into a process with the bank.)

You received your chargeback refund on the 3rd Jan.

I apologise that you did not receive the communication sent on the 10th of Jan, I believe that if you had, you would have not had these issues. You could have either cancelled for a refund or waited for the new confirmed despatch date.

I'm sorry that your experience was not ideal here, and I can fully appreciate that without the mail sent on the 10th you were in the dark and frustrated.

Thank you for shopping with us.

All the best,
Justin

Activate onDemand

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I bought a hairdryer for my 12 year old…

I bought a hairdryer for my 12 year old daughter for Christmas. When she went to use it, we realised how hard it was to remove the hairdryer nozzles. The hairdryer also didn’t have much power. After contacting the company, they said I can’t return the hairdryer as it’s not in pristine condition. All we’ve done is remove it from the box so it couldn’t be in more pristine condition! It’s just a cop out as they clearly have set their policy to take the consumers money and offer NO after service. Would never buy from them again. I bought via Vodafone rewards as well so I can’t believe that Vodafone support a company like this.

•• UPDATE ** Justin from Activate On Demand called me. A completely different experience I received from him. Work absolutely needs to be done with their customer support team, which he recognises and will be looking to change. I’ve been given a full refund for my item as he agreed it sounds faulty. Not an outcome I expected from my initial conversations with the company but one that I’m very pleased with. Thanks Justin! Changed from a one star review to a 4, simply because of Justin’s support.

27. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Activate onDemand-Logo

Antwort von Activate onDemand

Hi Kelly,

I'm sorry to hear you had a problem with your purchase. Please drop me a mail and I'll look into this for you. justin.christie@activateondemand.com

*UPDATE* You are most welciome! Thanks for the updated review. We have already put a lot in place to make sure customers don't have the same problem as you. We are always listening and improving.

Kind Regards
Justin

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service from Justin Christie!

To be honest, I wasnt expecting to write a 5 star review at the beginning of my contact with Activate on Demand as I was chasing information regarding delivery of a purchase. It was definitely third time lucky as the first couple of responses were very slow to come and vague in their content. Then Justin Christie was recommended to me and when I emailed him, wow, what a difference! I received a same day apology for the delay in receipt of the product, information regarding the delivery of it including timing for their receipt and subsequent despatch to me and
confirmation that it would definitely be received before Christmas. Justin followed up on things to make sure I'd received notification of despatch and then to check up on the delivery. He was an absolute star. I couldn't fault him at all and am so grateful to him for sorting it all out and restoring my faith in the company. Thank you Justin for your fantastic customer service. You are a credit to the company and I hope they appreciate you!

20. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Activate onDemand-Logo

Antwort von Activate onDemand

Hey!

You are more than welcome! I'm so glad we managed to get this right for you. Thanks ever so much for the review and for shopping with us :)

All the best
Justin

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service

I had an issue with a damaged package during transport, but Activate OnDemand’s customer support team handled everything with exceptional care and professionalism. They responded promptly, communicated clearly, and ensured that the matter was resolved to my satisfaction.
Their dedication to customer service truly stood out, and they went above and beyond to make things right. It’s rare to find a company that prioritizes its customers as highly as they do.
I’m incredibly impressed with their service and wouldn’t hesitate to recommend Activate OnDemand. Thank you for turning a frustrating situation into a positive experience!

13. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Activate onDemand-Logo

Antwort von Activate onDemand

Thanks ever so much for taking the time to write this the review. I'm glad we were able to give you the right level of serivce!

All the best
Justin
Activate on Demand

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Fantastic customer service after slight…

Fantastic customer service after slight issue with goods received.
Product arrived without any additional packaging and therefore the box was damaged in transit. I contacted customer services who promptly replied, and sorted.

12. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Activate onDemand-Logo

Antwort von Activate onDemand

Hi Justin,

Thanks for taking the time to review our serivce, so good to know we got it right for you!

All the best
Justin
Activate onDemand

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had some issues with this company but…

I had some issues with this company but they have now been resolved to my satisfaction, by the company and in particular by Justin. It is a mark of a good company and hopefully a successful company in the way they address issues when they arise.

11. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Activate onDemand-Logo

Antwort von Activate onDemand

Hi Donna,

Thanks for the review, really appreciate the feedback and I'm so happy that we were able to resolve your case to your satisfaction

All the best
Justin
Activate onDemand

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Really pleased with the great service I received 😀

Great service! I ordered a Ring doorbell from Lloyds but unbeknown to me, my partner had also ordered the same one from elsewhere so I wanted to send back. Return was painless and quick. Would use again.

20. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Activate onDemand-Logo

Antwort von Activate onDemand

Hi Sandy,

Thanks for the review, I'm so glad to hear that the processes we have in place worked for you. Hopefully you will be able to get to the offer first next time ;)

Kind Regards
Justin

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid!

I ordered a ring door bell which arrived quickly but trying to arrange a return/refund has been awful. It’s now been 2 weeks and they still haven’t provided a returns address. There is no contact number for the company and they don’t reply to emails despite the 24/48 hour SLA. I now have no choice but to escalate this to my bank so I would advise to avoid this company at all costs.

14. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Activate onDemand-Logo

Antwort von Activate onDemand

Hi Clare,

I'm so sorry to hear you have had a bad experience, these reviews have only just been bought to my attention. We have let you down here and I would like to put this right. Please contact me directly - justin.christie@activateondemand.com

Kind Regards
Justin

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very bad service.

Faulty machine purchased. No useful response from multiple contacts over a few weeks. Finally had to raise a debit card dispute with my bank and returned the item to their UK office as they did not supply a return address. Shockingly bad service. AVOID!!

25. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Activate onDemand-Logo

Antwort von Activate onDemand

Hi Dianne,

I'm so sorry to hear you have had a bad experience. We let you down and I'm sorry. You should have not had such a bad experience. We spoke on the phone and as discussed we have retrained our customer service team and put additional safeguards in place to improve the resolution speed when things go wrong with products supplied by the brands we work with.

Kind Regards
Justin

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't buy anything from this company

Don't buy anything from this company. They are thieves. They sell you cheap products and then they don't accept any returns because their policy state so. UK wide there is law for returns within 14 days and this company by passes that. Really need to file a case against this company for their appaling policies and forcing customer to use their inferior quality products.

18. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Activate onDemand-Logo

Antwort von Activate onDemand

Dear Tanuj, I'm sorry to hear you had an issue, and that it has taken so long for us to spot this. I would like to investigate your case. Please drop me a message - justin.christie@activateondemand.com

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr