Watami Bewertungen 221

TrustScore 3 von 5

3.0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Skuffende oplevelse. De lavede min ordre forkert hele tre gange, selv efter jeg gjorde dem opmærksomme på fejlene. Derudover var ventetiden urimelig lang, både før jeg fik min ordre og hver gang den s... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Har besøgt Watami i Valby flere gange før og har altid været tilfreds. Både servicen, kvaliteten og smagen af maden er altid i top. Flot og hurtig servering. Maden smager altid frisk. Personalet er... Mehr ansehen

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Super lækker, frisk og varieret sushi Hyggelige omgivelser omend noget dårlig akustik Meget sløv betjening Vidste man ikke bedre?? skulle man tro tjeneren var skæv. Alt foregik i meget langsomt tempo... Mehr ansehen

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Nok lige i overkanten at tage 170 kroner for en 2 årig barn som kun har spist 2 stykker rejechips. Det nævnte vi også for personalet da den lille allerede havde spist før ankomst. Sød og smilende pers... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

3.0

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

221 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 10 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Dejlig oplevelse

Vi var på Watami forleden, hvor der egentlig var ret travlt, siden vi kom lige i “rush hour”. Tjenerne havde travlt, vi havde ikke bestilt bord, men tjeneren Sara fandt tid til at klargøre et bord til os. Sushien smagte dejlig frisk, det kan klart anbefales! Hele aftenen blev en god oplevelse pga tjeneren Sara’s gode service og rare attitude!
Vi kommer igen:)

22. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hold jer væk fra Watami i Vanløse!

Min kone og jeg besøgte Watami i Vanløse den 22. juni 2023, og vores oplevelse var desværre meget skuffende. Allerede ved vores ankomst blev vi ignoreret, og vi måtte selv tage initiativet til at kontakte personalet. Til trods for at vi ønskede at sætte os ved et bord, der angiveligt var reserveret ifølge medarbejderen Sarah, forblev det overraskende nok tomt under hele vores besøg.

Efter at have ventet en rum tid måtte vi kalde på en tjener (Sarah) for at bestille drikkevarer. Vi blev ikke tilbudt nogen menukort eller givet nogen form for opmærksomhed, medmindre vi rejste os og specifikt bad om det.

Endda da vi bad om noget vand, skete der ingenting.

Der var ingen tjenere i nærheden, så vi var nødt til at gå op til kassen, som også var ubemandet. Efter yderligere ventetid kom Sarah endelig tilbage. Da vi påpegede den manglende service og det glemte vand, reagerede hun blot med et ligegyldigt "Nå" og ignorerede vores klage.

Efter endnu mere ventetid blev vores mad endelig serveret af en anden tjener sammen med vandet. Vi spurgte efter Sarahs navn, da vi ønskede at indsende en klage, men medarbejderen nægtede at give os det. Til vores overraskelse kom Sarah selv hen til os og præsenterede sig stolt som "Sarah" og sagde, at vi var velkomne til at klage så meget, vi ville.

Sarah opførte sig på en ubehøvlet og uforskammet måde, hvilket ødelagde vores aften. Hun virkede mere optaget af at hænge ud i køkkenet end at udføre sit arbejde korrekt. Hun undskyldte ikke for den manglende service, glemslen af vores vand eller noget andet. Tværtimod var hun arrogant og stolt.

Da maden endelig blev serveret, viste det sig at smage forfærdeligt. Det virkede som om, at sushien havde været opbevaret i et køleskab i flere dage, hvilket var meget skuffende.

Alt i alt var det en forfærdelig oplevelse og Sarah gjorde det bestemt værre med sin dårlige opførsel og manglende venlighed, og den generelle mangel på service gjorde besøget meget skuffende. Vi kommer aldrig her igen.

22. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Utrolig dårlig service.

Utrolig dårlig service.
Vi købte 6 x all you can eat.
Nogle i selskabet købte vi sodavand til, mens andre ville have vand.
Det er fint nok at betale lidt hvis man vil have vand, men da regningen kommer ser vi at 1 kande (ca. 200-250ml) koster 50,- !!! Ingen information om dette!?
Vi havde fået 4 flasker = 1 liter = 200,-
Det er simpelthen for dårligt når man køber for over 2000 kr. i restauranten.
Maden smagte dog fint.

14. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Watami Valby Langgade

Watami Valby Langgade er helt klart min favorit spisested, jeg spiser der tit og er altid tilfreds.

Der er altid en god stemning i Watami Valby Langgade, vi får altid god service og maden er altid indbydende 😋

Desværre er min oplevelse i andre Watami afdelinger ikke den samme, men Watami på Valby Langade kan helt klart anbefales!!

9. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Manglende refundering

Vi bestilte d. 17. februar sushi fra Watami, men ved en fejl fik vi bestilt fra Østerbro i stedet for Valby. Derfor ringede vi med det samme for at afbestille ordren, hvilket ekspedienten var meget hjælpsom med. Hun oplyste, at vi selv skulle kontakte firmaet (Take Away Mad ApS), der stod for selve refunderingen. Jeg skrev med det samme en mail til dem, men fik dagen efter besked om, at det var restauranten, der skulle kontakte dem for at vi kunne få refunderet pengene.

Jeg derfor igen til Watami Østerbro og oplyser, at de skal kontakte firmaet. Jeg får ad vide er der er givet besked videre til deres chef, og at han vil kontakte mig. Der går flere dage uden vi høre mere, hvorefter jeg ringer igen og fortæller hvad der er sket indtil nu.

Indtil videre har jeg måtte ringe 4 gange, og hver gang har fået ad vide at der var givet besked videre. Jeg har nu også sendt mail til deres info-mail. Men har fortsat intet hørt.

Det er simpelthen ikke i orden! Vi har nu ventet på vores penge i en måned uden som det mindste at blive kontaktet. Jeg ved, at det ikke er de unge medarbejderes skyld. Men de lyder til at have videregivet informationen, så jeg undrer mig over at deres chef endnu ikke er vendt tilbage - selvom jeg har opgivet både mail og telefon nummer flere gange.

17. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Watami Østerbro var en virkelig kedelig…

Watami Østerbro var en virkelig kedelig oplevelse.
Vi ventede først 30 minutter på at få lov til at bestille da tjeneren så ud til at have glemt os.
Derefter ventede vi 45 minutter på 1 omgang ad libitum vi ville bestille lidt af gangen for at undgå madspil. De glemte at servere vores drikkevare inden forretterne var serveret og spist. Undskyldningen for den lange ventetid 1.15 minutter var at de havde for meget take away og en ny kok. De lovede at 2 omgang ikke ville tage lige så lang tid. Det tog 40 minutter for dem at lave 25 stykker sushi. DER VAR 3 BORDE i restauranten. Det var under alt kritik sushien var mikroskopiske stykker! Havde vi fået normale størrelse sushi var vi gået efter første omgang. Vi ankom 18.45 og fik vores 2 omgang 21. Hun kommer så og fortæller at køkkenet lukker 21.30 vi kunne knap nok nå noget som helst pga deres langsomme servering. Så det blev uden dessert på trods af der var 2 kokke og max 10 borde på de 3 timer vi var der. Den ene tjener virkede mega skæv. Rigtig DYR øv oplevelse kommer bestemt ikke tilbage

10. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Watami Vanløse.

Watami Vanløse..

Denne dårlige anmeldelse handler udelukkende om den dårlige service, min mor og jeg oplevede i dag. Jeg besøger jævnligt denne kæde, og i dag var sammen med min mor som er GastricByPass opereret tilbage i 2012, og derfor ikke kan spise mere end 6 stykker sushi.

Vi spørger tjeneren om det er muligt at min mor kan få ad’libitum til børneprisen i dag, da vi tidligere har fået denne pris tilbudt, på de forskellige restauranter, inklusiv Vanløse. Dette kunne tjeneren ikke svare på, men henviser til hendes chef, som kommer senere.

Vi sætter os, og er klar til at bestille. Pludselig kommer en dame bagfra hen til vores bord og siger “Er her et problem!“
Vi kigger på hinanden chokeret og svare damen undrendende tilbage “Nej” viser hende min mors kort (bevis på operationen) og fortæller samme historie. Hvorefter hun svare kort og kontant “Her er det enten eller, og at det ikke passer vi har fået det til den pris før” vi siger hertil bare okay, og er chokeret over hendes måde at møde os på og hendes kommunikation.

Da vi senere skal betale, vælger jeg at italesætte min utilfredshed over hendes måde at tale og møde os på. Og at jeg føler mig talt ned til. Det var hun selvfølgelig dybt uenig i, og her vælger hun, at diskutere helt vildt med mig/os, om VORES oplevelse af situationen, hun skyder endda skylden på hendes medarbejder, og påstår at det var medarbejderen som havde fremlagt det, som et issue. Her havde jeg som kunde (stamkunde) mest brug for en forbeholdent undskyldning for hendes total upassende måde at tale til os på, foran andre kunder.

21. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Watami Østerbro

Hold jer langt væk fra de nye ejere.

Jeg er normalt ikke typen der brokker sig men jeg bliver simpelthen nød til at reagere på det. Jeg var i restauranten en fredag og har aldrig prøvet noget ligende! Jeg sad i 45 min og ventede på min forret med kun 3 andre i restauranten og den kom bare aldrig! Der kom så en men var en forkert da jeg ikke spiser laks. Ubehagelig service og elendig eksekvering af et enkelt koncept! Jeg bliv nød til at gå efter 1 time og 15 min, efter intet mad at have fået 🙄 betalte 389 for et glas hvidvin! Har prøvet og skrive og ringe til dem da jeg ikke som stamkunde føler det er okay - ingen svar.
Kom der rigtig tit da jeg bor 50 meter derfra og der er altid manglet lidt, men det er okay i lin verden, maden var go’. men denne gang er det simpelthen nok. Føj en oplevelse!

3. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Den sløjeste omgang overpriced sushi længe!

Vi bestilte for ca 900kr sushi til levering lørdag eftermiddag. Sushien var i det hele taget uappetitlig, kastet rundt i bakkerne, og kedelig i både smag og udtryk. Stykkerne var meget små sammenlignet med andre restauranter og risene tørre og klæge. Bestillingen var til 2, men der var kun ingefær og wasabi til én, og så glemte man en hel rulle kaburimaki. SÅ skuffet over den sløjeste omgang overpriced sushi! Jeg mindes simpelthen ikke at have fået så ringe sushi meget meget længe.

3. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Watami Valby

Fantastisk service niveau og god mad! Watami's afdeling i Valby kan klart anbefales.
Deres andre afdelinger synes jeg ikke er særlig meget værd, og derfor trækkes karakteren ned til 4 stjerner.

6. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hold dig væk fra Østerbro Watami

Hold dig væk fra Østerbro Watami! En hel time ventede vi og maden var stadig ikke ankommet. Tjeneren blev ved med at sige, at maden ville komme om 5 minutter, men kom aldrig. Vi tog en beslutning om, at forlade restaureren da ventetiden ødelagde hele stemningen. Til sidst beder de os om at betale for drikke, selvom vi faktisk ikke havde drukket vores drinks endnu. Simpelhen uacceptabelt! Denne dårlige service har ødelagt hvad der skulle have været en god aften.

29. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Skuffelse

Dårlig placeret bord, med udsigt til baglokalet og direkte ved “kassen” - overhoved ikke noget jeg har lyst til at
prøve igen.

Sød betjening men maden var bestemt ikke i top - god nok den dårligste Watami besøg jeg har været på i København.

Hvis dette ikke skulle være nok, så var der ikke noget man kunne tørre hænder i på toilettet..

Må desværre ærligt indrømme at jeg blev meget skuffet efter besøget hos jer idag.

19. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Min veninder og jeg var ud af spise i…

Min veninder og jeg var ud af spise i Watami på Østerbro , vi har virkelige glædet os til det men bliver hurtig skuffet , der vi først skulle vente i 40 min til hun tog imod vores bestilling overvejede vi flere gang om vi skulle finde et andet sted og spise. Der var ikke særlig mange mennesker og det er et meget lille sted. Der vi så endelig fik det første mad var aspars/bacon stiks brændt. Tangsalaten smagt meget underligt . Sushi smagt Ok men ikke noget særlig .
Det er så ærligt fordi vi har været i watami i Gentofte masser af gange og det var altid mega hyggeligt og meget god mad.

16. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr