TV Bed Bewertungen 

1'476
•
TrustScore 4.5 von 5

4.6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Having purchased two different TV ottoman beds over the last couple of years, I can honestly say what excellent customer service and support I've received. Especially Rob, who called me straight... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We bought the Hampton Bed, and wow the quality is amazing! Although we had a few issues with our delivery, this shouldn’t reflect on the company because it wasn’t their fault! The customer service has... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Highly recommed tv beds. Family run business that actually care 💯. Brilliant quality beds cant fault them. Would definitely order from here again

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Over the moon with my bed such good quality an rally lovely people help any way Thay can would definitely recommend them to friends an family

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Schlafzimmermöbelgeschäft
  2. Bettenfachgeschäft
  3. Matratzengeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Buy from the UK’s Original TV Bed Company – with 0% Finance Available Discover the largest selection of luxury TV beds in the UK at unbeatable prices. Enjoy free delivery, with professional installation and next-day options available. Upgrade your sleep and entertainment experience with our exclusive TruSound™ audio technology, premium mattresses from Nest & Sealy, and bundle options featuring the latest 4K TVs. As the UK’s biggest stockist of TV beds, we guarantee comfort, quality and exceptional value — so you can relax and enjoy the perfect night’s sleep.

Vom Unternehmen geschrieben


Kontaktinformationen

4.6

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

1476 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 86 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.6

Alle Bewertungen

(1'476)

271 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Thrilled with our new bed!

I couldn’t be happier with our purchase! From start to finish, the experience was topnotch. The bed frame itself is exceptional quality, sturdy, stylish, and amazingly comfortable. The TV lift mechanism is super smooth, quiet, and works like a charm.
Customer service was fantastic throughout, and the delivery team arrived right on schedule, setting everything up effortlessly. It has completely transformed our bedroom into the ultimate cozy setup. If you’re thinking about getting a TV bed, don't hesitate—this company delivers on every front!

13. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
TV Bed-Logo

Antwort von TV Bed

Thank you so much for your review. It’s wonderful to hear how pleased you are with the quality of your new TV bed and that everything went smoothly from ordering right through to delivery and installation.

We’re especially pleased you’re loving the TV lift and your new cosy bedroom setup!

Thank you for choosing us and for recommending us.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Beautiful bed, well made and delivered on time

Ordered from TV beds and the bed came next day delivery. The bed itself is fantastic quality and easy to put together. By far the best bed I've ever had. Ordering was simple and I was contacted the following morning with my delivery slot which was then delivered on time. Will definitely use again

18. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
TV Bed-Logo

Antwort von TV Bed

Thank you for your review. We’re delighted to hear everything went smoothly, from ordering and next-day delivery through to assembling and enjoying your new TV bed.

Hearing you describe it as the best bed you’ve ever had is fantastic feedback for us!

Thank you for choosing us, and we really appreciate you saying you’d use us again.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

capella ottomans in pebble…

We bought 2 capella ottomans in pebble stone small double with mattress and 43” Hisense TVs. Got them online with ease, also had follow up calls from store to make sure we had got all we wanted and confirming delivery date and time. Delivered and installed with great care. The guys were super efficient and careful and the beds are very very good quality. I would definitely recommend to anyone looking for the luxury of laying in a bed this nice and watching the tv rise out and retreat back in with ease to go check them out. Very pleased.

19. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
TV Bed-Logo

Antwort von TV Bed

Thank you for your review.

We’re delighted to hear you’re pleased with both of your Capella Ottoman TV Beds and that everything went smoothly from ordering through to delivery and installation.

It’s especially great to hear your comments about the quality of the beds and the care taken by our installation team.

Thank you for choosing us and for recommending us. We hope you enjoy your new TV beds for many years to come!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My tv bed remote control stopped…

My tv bed remote control stopped working and Russell spent time to explain the re-pairing process and emailed me the relevant instructions. Unfortunately this didn’t fix the issue long term so a replacement remote was sent out immediately.
Great bed, fantastic service from a company who really seem to care about their customers!

6. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
TV Bed-Logo

Antwort von TV Bed

Thank you for the lovely review! We’re really pleased Russell was able to help and that we could get a replacement remote out to you quickly when the issue persisted.

Providing great aftercare is really important to us, so it’s fantastic to hear you felt well looked after. Thank you again for choosing us and for your kind words!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very happy customer

Found this company via internet and took a chance. Honestly could not be happier, from the communication prior to delivery all the way through delivery plus aftercare courtesy call from them they could not of been better . The bed is great quality the TV mechanism and cabling works perfectly, really easy to assemble. I would not hesitate to use them again and will gladly recommend them to my friends and family . Top service and top product , very happy customer .

13. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
TV Bed-Logo

Antwort von TV Bed

Thank you so much for the fantastic review! It’s great to hear that you took a chance on us and were so pleased with the whole experience, from our communication and delivery through to the quality of your new TV bed.

We really appreciate your recommendation to friends and family, that means a lot to our team. We hope you enjoy your new TV bed for many years to come!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Extremely disappointing experience

Extremely disappointing experience – think twice before ordering.

I feel I have to share our experience with TV Bed because, although we are finally happy with the replacement bed, the customer service we received throughout the process was extremely disappointing.

We ordered our bed on 5th July, and it was delivered on 15th July. Unfortunately, it arrived damaged. The frame did not line up with the holes and did not sit properly on the supports, and the TV lift was also damaged, with the wood where the TV sits completely split.

I contacted customer service the following day and, despite sending clear photographs of the damage and faulty components, I was initially made to feel as though the problems were due to user error. I found this particularly frustrating when the damage and faulty frame was clearly visible in the photographs.

What followed was weeks of chasing, emails and phone calls just to get the situation resolved.

At one point I spoke to someone who told me they weren’t customer service and were actually in sales, and that I would need to email the admin team. I eventually spoke to someone else who suggested changing to a different bed, which I was happy to do.

Then, three days later, I received an email asking me for an extra £90 to honour the replacement. Considering we had received a damaged bed through no fault of our own, I found this extremely frustrating. I declined, went back and forth with them, and eventually they agreed to honour the swap without the additional payment.

I then heard nothing for another week and had to chase again.

One person I dealt with, Rob deserves some credit. He genuinely seemed like he was trying to help and told me he would try to get the replacement treated as an urgent delivery. Unfortunately, it felt like Rob was trying to resolve the problem, but the company itself simply wasn’t showing the same level of urgency or care.

And this is where the biggest issue lies:

The bed came in four extremely large boxes, which took up a huge amount of space in our house. We had only just moved into our new home and were already trying to get everything organised, and instead we had four enormous boxes containing a damaged bed sitting around our house for three weeks.

I repeatedly explained this to TV Bed. I made it clear that we were storing their damaged goods and that the boxes were taking up a substantial amount of space in our home.

Despite this, it never felt like they understood or cared about the inconvenience they were causing us.

Eventually, I was given 5th August as the collection and replacement date — a full month after we originally placed the order. When I questioned this, I was told it was the earliest date available.

I even went as far as writing directly to the CEO to explain the situation and the experience we were having, I never received a response.

For me, that really summed up the whole experience. We had spent a significant amount of money with the company, received a damaged product, and were then left with four huge boxes taking over our home for three weeks. while having to repeatedly chase them for updates.

The damaged product itself is one thing — mistakes can happen.
It’s how a company deals with those mistakes that matters,
Unfortunately, we didn’t feel valued as customers at any point during this process.

To be completely fair, we do like the replacement bed and Rob did appear to genuinely try to help.
But the overall experience was so unnecessarily stressful and frustrating that it has completely changed my opinion of the company.

After spending a significant amount of money, I expected much better communication, urgency and customer service.

Based on our experience, I would strongly recommend thinking twice before ordering from TV Bed. The bed itself may be good, but if something goes wrong, our experience suggests you may have a very difficult time getting it resolved.

5. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
TV Bed-Logo

Antwort von TV Bed

Thank you for your review. We are genuinely sorry that you were disappointed with your experience, although we do feel it is important to clarify some of the points raised.

You initially reported the fault to us on the evening of 15th July, and our team contacted you the following day. When a fault is reported, particularly one we have not previously encountered on a model that has been supplied successfully hundreds of times, we do have to investigate the cause before determining the appropriate resolution. This is standard procedure and was never intended to suggest that you were at fault.

Ordinarily, where a product is confirmed as faulty, we would replace it with the same model. However, in this instance you requested to change to a completely different model, in a different colour, which was also more expensive than the bed originally purchased. This is why you were initially asked to pay the £90 difference in price.

Unfortunately, it was at this point that the situation became more contentious, when we initially would not agree to supply the more expensive bed without the price difference being paid. Despite being under no obligation to provide an upgraded model at the same price, we collectively agreed as a business to waive the additional £90 as a gesture of goodwill and upgrade you at no extra cost. This solution was agreed on 17th July, with your subsequent confirmation received on 21st July.

We then arranged for our third-party courier to collect the original bed and deliver the replacement at the same time. Unfortunately, despite our efforts to arrange this as quickly as possible, the courier was not immediately operating in your area. Their deliveries work to pre-planned routes which we cannot dictate. We fully appreciate that having the packaged bed taking up space in your new home during this time was frustrating, and we are sorry that the exchange could not take place sooner.

We are also disappointed by the suggestion that Rob showed care but the company itself did not. Rob was acting on behalf of TV Bed throughout, and the decisions made, including changing your model, upgrading your bed and waiving the additional cost, were made collectively by the business. We absolutely did care about reaching a satisfactory resolution.

Regarding contacting our CEO, TV Bed does not have a CEO; we have a Managing Director. We have no record of correspondence being sent directly to him, although you did state in an email that you intended to contact him with a letter.

We completely accept that receiving a faulty bed and then waiting for the exchange was frustrating, and we apologise for the inconvenience caused. However, we do feel it is unfair to suggest that we did not care about you as a customer. We investigated the reported fault, agreed to change your bed to an entirely different and more expensive model and colour, waived the £90 difference as a goodwill gesture, and arranged collection and replacement as quickly as the courier's schedule allowed.

We are pleased that you are now happy with your upgraded replacement bed and genuinely hope you enjoy it for many years to come.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worse experience ever

Worse experience ever, 2 weeks waiting for the tv bed and in the end the delivery was given to a third party company who did not even contact me yet. I took a day off not paid from my job and I will not receive anything. Still I don’t know how the bed will be but I advise everyone to avoid this company because they are not professional.

10. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
TV Bed-Logo

Antwort von TV Bed

We’re very sorry to hear about the problems you’ve experienced with your delivery and completely understand your frustration, particularly as you had arranged time off work.

Our deliveries are carried out by a third-party specialist courier. We have looked into your order and can confirm that the courier has received your items. We have contacted them directly and marked your delivery as a matter of urgency, and they have advised that they will be in touch today or tomorrow to arrange your delivery.

We’re genuinely disappointed that the delivery experience has led you to feel that we are unprofessional. While the courier's scheduling is unfortunately outside of our direct control, we absolutely take responsibility for chasing this on your behalf and doing everything we can to get your order to you as quickly as possible.

We sincerely apologise that the delivery has let down your experience with us so far. We’re confident that once your TV bed arrives, you’ll be delighted with the product itself, and we hope we have the opportunity to turn your experience around.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic company

Fantastic company. Easily ordered, fast delivery and then to top it off a great product! Such a sturdy and well made bed. Was just getting this for our son but we were so impressed with the quality we are now getting them in the other bedrooms.

30. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
TV Bed-Logo

Antwort von TV Bed

Thank you so much for your review!

We're delighted to hear you were impressed with everything from ordering and delivery through to the quality of the bed itself.

The fact that you originally bought one for your son and were so impressed that you're now looking to put TV beds in the other bedrooms is probably the best compliment we could receive!

Thank you for choosing TV Bed, we look forward to helping you with the next ones!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A pleasure to deal with

A pleasure to deal with, we pre ordered our bed when we decorated our bedroom, delivery and installation were no problem. This is our second bed ordered from here and we’ve never had a problem.

26. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
TV Bed-Logo

Antwort von TV Bed

Thank you so much for your review!

We're delighted to hear that everything went smoothly with your pre-order, delivery and installation.

The fact that you've now chosen us for your second TV bed means a great deal to our team, and we're really pleased you've had such a positive experience with us both times.

Thank you again for your continued custom and for choosing TV Bed!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Double tv bed

Double tv bed
I absolutely love my bed! I went for the largest size tv possible and it’s a dream, it was put together fast from the team and they are very helpful and friendly and always available for help after your purchase

5. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
TV Bed-Logo

Antwort von TV Bed

Thank you so much for the fantastic review!

We're delighted to hear you absolutely love your TV bed and that you're enjoying the big-screen experience!

It's also great to hear our installation team were fast, friendly and helpful. We're always here after your purchase too, should you ever need us.

Thank you for choosing TV Bed and for your lovely recommendation!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We’re very pleased with our TVBed

We’re very pleased with our TVBed! Service was excellent throughout the order and delivery process and we really appreciated the follow up courtesy call to see how we were getting on after a few months. Highly recommend!

5. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
TV Bed-Logo

Antwort von TV Bed

Thank you so much for your review!

We're delighted to hear you're so pleased with your TV Bed and that you received excellent service throughout your order and delivery.

Looking after our customers doesn't stop once the bed has been delivered, so it's great to hear you appreciated our follow-up call too!

Thank you for your recommendation and for choosing TV Bed. We hope you enjoy your bed for many years to come.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely brilliant best thing we ever…

Absolutely brilliant best thing we ever bought very well made as well would definitely buy from these guys again also very helpful i got sent a care kit with it instead of led lights as soon as I phoned they sent them out no questions asked and said i could keep the kit as well very friendly staff to deal with ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

27. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
TV Bed-Logo

Antwort von TV Bed

Thank you so much for your review!

We're delighted to hear you think your TV bed is one of the best things you've bought! It's also great to hear our team were able to quickly sort out the mix-up with your LED lights.

Thank you for your kind words about our team and for saying you'd buy from us again, it really means a lot to us.

Enjoy your new TV bed!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Great service, fast delivery and amazing quality for the price point, 100% recommend will definitely be using again !

5. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
TV Bed-Logo

Antwort von TV Bed

Thank you so much for your review.

We're delighted to hear you were happy with the service, speedy delivery and, most importantly, the quality of your new bed!

We really appreciate the recommendation and look forward to welcoming you back in the future.

Thanks again for choosing us.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant product

Brilliant product, works as intended, the building instructions were not the clearest but certainly got the job done.

Naturally a very heavy product and took up a lot of space to build. Good quality materials used throughout.

3. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
TV Bed-Logo

Antwort von TV Bed

Thank you so much for your review.

We're really pleased to hear you're happy with the quality of your new bed and that everything is working as it should. We also really appreciate your feedback regarding the assembly instructions, we'll certainly take this on board.

Thank you for choosing us, and we hope you enjoy it for many years to come!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If I could give this company zero stars…

If I could give this company zero stars I would!! Blamed computer system for error! Placed an order and paid for bed installation, bed arrived today and due to zero lack of communication the delivery drivers could not install! Had to pay for a handyman to do it and have to wait 10 days for a refund! Disgusting! If you want installation I wouldn’t bother. Two bit operation company, with poor customer service!

30. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
TV Bed-Logo

Antwort von TV Bed

Thank you for your review.

We are sorry that you feel this way, however, we do feel it is important to clarify what happened.

After you contacted us to advise that you had not selected the installation service when placing your order, you later decided that you would like to add the installation to your Single TV Bed. As a gesture of goodwill, we did our best to amend your booking. Unfortunately, due to an unexpected system error, the installation was not successfully added with the courier. We were completely unaware that this had failed until the day of your delivery.

As soon as you informed us of the issue, we acted immediately. We contacted the delivery company's office straight away to arrange for the installation to be completed as quickly as possible. Although the installation team was fully booked, they rearranged their schedule and offered to return on Monday 3rd August 2026 to install your TV bed. You chose to decline this appointment.

As an alternative, we immediately offered you a full refund for the installation service, which you accepted. This refund was processed within five minutes of your call. While banks can take up to 10 working days to return the funds to your account, this timeframe is outside of our control.

We fully appreciate that the situation was frustrating, and we have apologised for the system error. However, to describe us as a "two-bit operation" with poor customer service does not accurately reflect how we handled your case. We acknowledged the issue, acted immediately to find a solution, offered the earliest possible installation appointment, and processed your refund without delay. We believe we acted promptly and fairly throughout and did everything reasonably possible to resolve the situation.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Just what I wanted

Excellent service by installation team.
Excellent quality, firm bed .
Tv mechanism smooth
Charging posts good positioning
Very polite staff

30. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
TV Bed-Logo

Antwort von TV Bed

Thank you for your review.

We're delighted to hear that you were pleased with the installation team and that you're enjoying the quality of your new TV bed. It's great to know the TV mechanism is operating smoothly, the charging ports are conveniently positioned, and that our team made a positive impression.

Thank you for choosing us and for your recommendation. We hope you enjoy your new bed for many years to come!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great product, Great service. Great people.

Great family run business with a vast amount of knowledge in their product and are very approachable. (Thought I) had an issue with my bed & although I was covered by the extended warranty, Rob managed to talk me through the issue which saved days of waiting around for the repairer to come and do basically the same thing.

Would highly recommend services and products to anyone.

28. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
TV Bed-Logo

Antwort von TV Bed

Thank you so much for your review.

We're delighted to hear that you had such a positive experience with both our products and our team. It's great that Rob was able to talk you through the issue and get everything resolved without the need to wait for a technician, we're always happy to help wherever we can.

Thank you for your kind words about our family business and for recommending us. It really does mean a lot to us, and we hope you continue to enjoy your TV bed for many years to come!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing TV bed

We bought this TV bed for our daughter and couldn't be happier with it. The quality is excellent, it was easy to assemble, and the TV lift works perfectly. It looks stylish, feels very sturdy, and she absolutely loves it. Highly recommended!

1. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
TV Bed-Logo

Antwort von TV Bed

Thank you so much for your review.

We're delighted to hear that both you and your daughter are so pleased with the TV bed. It's great to know you found the quality excellent and the assembly straightforward.

Thank you again for choosing us and for taking the time to share your experience, it really does mean a lot to us.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very pleased

Really good customer service.. multiple e-mails sent regarding delivery so I knew the process of my orders journey.. the bed is gorgeous and we’ve had no problems with tv ( we have had this bed 6 months) .. would definitely order from this company again.

18. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
TV Bed-Logo

Antwort von TV Bed

Thank you so much for your review.

We're so pleased to hear that you were kept informed throughout the delivery process and that you're still loving your TV bed after six months. It's wonderful to know everything has been working perfectly. We really appreciate your recommendation and look forward to helping you again in the future. Enjoy your bed!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely amazing bed

Absolutely amazing bed, great service and installation. Follow up service was outstanding too

19. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
TV Bed-Logo

Antwort von TV Bed

Thank you so much for your review.

We're delighted to hear that you're loving your new bed and that you had a great experience with both our installation and follow-up service. We really appreciate you taking the time to share your feedback, and we hope you enjoy many comfortable nights ahead. If there's ever anything else we can help with, please don't hesitate to get in touch.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr