Treatsstudio Bewertungen 

232
•
TrustScore 4 von 5

3.8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’d accidentally put the wrong address down. I messaged Treats on Instagram and Meg replied immediately saying that she’s updated it! Super quick and super lovely x

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Refused to refund my items of clothing due to being “worn” even though safety tags all still on and no signs of wear to be seen-they sent me item back to me before I even had chance to dispute it with... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Treats products are always the best quality. After having a slight issue the customer service team added efficiently and were very helpful. Will continue to shop here due to this plus how great the pr... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I was kindly gifted a treat studios terry towel tracksuit for my birthday from family. I am obsessed - i have now signed up to the restock notifications in every colour - please come back in stock... Mehr ansehen


Kontaktinformationen

3.8

Gut

TrustScore 4 von 5

232 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 51 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3.8

Alle Bewertungen

(232)

159 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DONT BUY A PHONE CASE FROM HERE

ordered the pillow phone case on 6th July,
The edges have all come off already and most of the side of the case has peeled off. Emailed their customer service with pictures and was told it looked like I had ‘gnawed’ at the case myself 🤣 terrible customer service , only had the cover 6 weeks - AVOID this company and spend your money elsewhere. I can see there are other reviews with the same problems so it’s obviously cheap manufacturing.

26. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bad quality & Useless customer service.

I ordered a £70 two piece set, wore it once and washed on 30 degrees liked the label said - this resulted in the whole set coming out bobbly. I reached out to the customer service team as I don't believe a £70 set should bobble after one wash, they came back and apologised and suggested I get a razor to take the bobbles off? They also said it is standard wear and tear, which is odd as I wore it once and I sent this email within a week of ordering and wearing it, so I don't believe wearing something once is 'wear and tear.' Super expensive, with unhelpful customer service - wouldn't recommend.

13. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Pink pillow phone case

I bought one of the new pink pillow phone cases - arrived was lovely…. Had it on my phone for 3/4days and all the edge had pealed off / scuffed , it looks so scruffy and cheap now. I paid £38 for this which isn’t cheap for a phone case.
I’ve tried contacting via email 3 times and had no reply.
This brand get influencers to post all of there products and make out they’re amazing but 1 brand new phone case doesn’t even last a week.

I do not recommend these products considering how expensive they are and how awful the customer service is.

9. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant Customer Service

Brilliant Customer Service! My order hadn’t arrived in over 2 weeks so I contacted Customer Service who looked into my order and quickly advised that the parcel appeared to be lost in transit. They immediately shipped me a new order which was with me by the next day. The tracksuit was well and truly worth the wait. Exactly as pictured and the quality was amazing.

23. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I wouldn’t recommend buying these pjs

When I first received the pjs they felt so soft and I was really happy with them. I’ve had the pjs for under 2 months and all the inside has gone really bobbly. I contacted treats to let them know the bad condition of the quality after such a short time having them and they told me it was a ‘natural process and therefore wont class that as a fault’. For an £80 pair of pjs I wouldn’t say having them for 2 months is a natural process of them bobbling , fair enough if I would have had them for a year + but 2 months is nothing! Really disappointed with the quality , price and customer service.

12. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No item in box now begging treats via…

No item in box now begging treats via email to look into my case but all emails are being ignored

17. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Treatsstudio-Logo

Antwort von Treatsstudio

Hi Paige,
Thank you for your review.
Were sorry to hear our courier service let you down on this occasion.
I have just checked in with the customer service team and can see your case was responded to within 3 hours of your first email and the team provided you with a full refund as requested.
Many thanks
Jessica

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

did not live up to the hype

i was definitely influenced by the molly mae treats merch. I bought the baby blue pjs and they are a strange fit. the top is a cropped fit and the bottoms are tight elastic. not very comfortable to lounge in. i followed the size guidelines when purchasing and sized up and the bottoms still are tight. the neck of the pj top lost its shape immediately once wearing, it gapes open. I think the price does not reflect the quality unfortunately, i’d pay £20 for these in primark.

1. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Customer service positive!

I ordered a gummy bear phone case and unfortunately it came broken. I emailed customer service and explained the situation, a new one was sent out within 3 days of my initial email and it arrived the next day. Very happy, great customer service! ☺️

4. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT BUY GUMMIE PHONE CASE

😂😂😂 at Chloe’s response, you single handedly just killed this brand girl. 🪦 RIP treats studio 😂😂😂

They charge £55 for this phone case and it’s worse than those bought on Amazon. The gummie bears are so wonky and the writing too. When I reached out to get a different one I was told that’s how they’re made and it “adds character” even though my case looks so bad compared to one on website. They refused to do an exchange at point with DPD and expected me to pay for return after paying £5 for delivery to receive this trash. Will be taking it up with my payment provider & the ombudsman as it’s completely unacceptable. Bought as part of Black Friday & cannot believe they scam people into paying £55 for this product which wreaks of manufacturing issues despite Sophie’s denial time and time again. 🤮🤮🤮

4. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Treatsstudio-Logo

Antwort von Treatsstudio

Hi Sarah,

I am really sorry that you are unhappy with your recent purchase.

Upon checking your case I can see that your complaint was regarding the Gummies bears being wonky. Our cases are all handmade and individual meaning gummies are not all aligned. You can see from our website images the Gummies can be slightly wonky. We also add this into our product description for full transparency, so we would be unable to guarantee an exchange where all Gummies are straight.

We do not accept return on sale items however, I can see that a return for a refund was offered but declined.

Kind regards,
Chloe

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The returns policy is ridiculous

The returns policy is ridiculous. Wouldn’t order from here unless you know what you’re getting is good quality and keeping.

12. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Treatsstudio-Logo

Antwort von Treatsstudio

Hi Lauren,

I am really sorry to hear you are unhappy with your recent experience with us. Our returns policy is available on our website for full transparency when you purchase with us.

You have 14 days to request a return for your items, All items ordered in a sale or markdown can not be returned. All sales are final. Sale and markdown means that the item is showing the original price and a sale price.

Please note that phone cases are not included in the above policy, these are not returnable however, we can offer exchanges on these.

Kind regards,
Chloe

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Awful service

Awful service
Spent 50 pound on a phone case for it to bubble and look cheap just after the 1st week. They offered me a 20% refund
Would not recommend

21. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered the balloon necklace and…

Ordered the balloon necklace and initial as a present for my daughters 21st , she loves it . I ordered it on next day delivery unfortunately it didn’t arrive but customer services refunded the delivery charge and it still came in plenty of time for her birthday, thank you so much will definitely recommend x

1. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Treatsstudio-Logo

Antwort von Treatsstudio

Hi Justine,

Thank you so much for your feedback! We are glad your daughter loves her necklace.

Kind regards,
Chloe x

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very Unhelpful

I ordered 2 items that were delivered whilst I was out of the country. One of the items was not delivered. By the time I arrived home and queried this, I was advised "unfortunately we cannot claim any responsibility and will not replace any missing orders that aren’t flagged to the team within 3 days of delivery."

Referring to "insurance purposes" for this decision I was then told my case would be closed down.

Extremely unhelpful, happy to take my money but no customer service.

If I could give zero stars I would.

4. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Treatsstudio-Logo

Antwort von Treatsstudio

Hi Sonya,

I am really sorry to hear you are not happy with the service you received from our team. Upon checking this for you, I can see that it has been 3 weeks since the delivery of your order and that anything has been reported missing.

Unfortunately any missing items need to be reported within a certain amount of time from delivery, once this period has passed it is not possible for us to investigate.

Due to the above we have been unable to proceed any further.

Many thanks
Chloe

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Top Customer Service

I recently ordered the gorgeous blue pointelle pajamas, but unfortunately, they arrived with a slight defect. However, customer service was fantastic, replied within the day and promptly sent out a replacement pair.

2. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Treatsstudio-Logo

Antwort von Treatsstudio

Hi Paige,

I am so happy our team was able to get this resolved quickly for you! x

Kind regards,
Chloe

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service! ❤️

Sophie customer service was amazing my product got lost in transit and quickly re sent new item to I’ll be purchasing from this brand again!

:)

30. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Treatsstudio-Logo

Antwort von Treatsstudio

Hi Francesca,

Thank you so much for your feedback I will pass this over to Sophie!

Kind regards,
Chloe x

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Tried to charge me £15 shipping to NI

Tried to charge me £15 shipping to NI, when I emailed to ask why as they offer free UK shipping on orders over £100 the person answering the email was very blunt and uninformative.
Really poor customer service.

17. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Treatsstudio-Logo

Antwort von Treatsstudio

Hi Faye,

Unfortunately our free UK shipping excludes Northern Ireland & the Channel Islands. Hopefully this is something we can offer in the future!

I am really sorry we was unable to help on this occasion.

Kind regards,
Chloe

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible Experience

Terrible Experience - Never Received My Order.

I purchased a ring from Treats Studio, but I never received it. I contacted their customer service, and they told me that DPD shows it as delivered. However, it seems the package was delivered to the wrong address and signed for under my name. Despite explaining this situation in detail, their customer service was of no help. They didn’t even bother to check with their couriers to ensure the correct customer signed for the package.

I’ve now paid for an item I never received, losing both my money and the ring I wanted. This whole experience has completely put me off, and I will definitely not be ordering from Treats Studio again. Extremely disappointed.

29. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Treatsstudio-Logo

Antwort von Treatsstudio

Hi Aniqa,

We're sorry to hear you are not happy with the service you received from our team.

I can see that a full investigation was complete with the courier who confirmed to us your order was delivered to the exact location you provided and confirmed via GPS. A delivery image was also provided of the parcel being taking in at the correct address.

Due to the above we was not able to proceed any further

Many thanks
Chloe

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Beautifully made products

Beautifully made products, stunning pieces that I’ve been waiting excitedly to add to my collection and also outstanding customer service. I had an issue with one small thing and it was dealt with quickly and efficiently. The staff member (Sophie G) who dealt with me went above and beyond to make my small issue resolved. Would highly recommend.

27. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Treatsstudio-Logo

Antwort von Treatsstudio

Hi Olliveah, Thank you for taking time to leave us a review it makes us so happy to hear that you have received excellent customer service from Sophie I will make sure this is passed on to her! Thanks Lucy X

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr