Taps UK Bewertungen 

19'254
•
TrustScore 4.5 von 5

4.5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Sink delivered as promised at a great price. Got a hole punched to take a double pop-up waste which, unfortunately, they were unable to supply. Otherwise, very pleased with the service.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Have used this company for various items over the years. Very good customer relations and range of products. Recent tap I brought has an issue but that’s about a manufacturing issue and not the servic... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Attractive toilet roll holder, fits the bill perfectly. Helpful young lady in customer services when product was delayed for some reason, which she sorted out for me promptly. Very pleased with purc... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Tap arrived within a week. Nice looking tap, feels heavy. But no instructions! so I have two small rubber washers on my windowsill because my husband didn't know where they fit. Really hoping it do... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Fachhandel für Küchenbedarf

Vom Unternehmen geschrieben

Taps UK kitchen and bathroom items including Franke, Astracast, Smeg, Mira and Europa, we sell a range of products from composite Franke sinks, Franke Taps and Astracast Kitchen taps to Rangemaster stainless steel sinks and Ignace taps. We currently have massive reductions on franke, astracast and europa our offers include fantastic quality products at cheap affordable prices. Taps UK home of all you kitchen and bathroom needs


Kontaktinformationen

4.5

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

19'254 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 53 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.5

Alle Bewertungen

(19'254)

377 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fast delivery

Fast delivery

29. Mai 2026
Taps UK-Logo

Antwort von Taps UK

Hello Jitesh, thank you so much for taking the time to leave us such a positive review. We are so pleased you are happy with the service provided by our courier partner. If you require any further assistance in the future, our team are always on hand and happy to help. Kind Regards TapsUK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered a Wrong size bin

Ordered a Wrong size bin.
Very easy to return and order a new smaller one.
The Bin is amazing, it opens automatically when your hand comes near the lid.

12. Juni 2026
Taps UK-Logo

Antwort von Taps UK

Good Afternoon, thank you for taking the time to leave us such a lovely review. We are so pleased you found our returns process to be convenient and efficient. It's important to us that our customers feel they can order with confidence, knowing they can return an item with ease if it is not to their liking. If you require any further assistance, please do not hesitate to contact us. Kind Regards TapsUK

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I was happy with the service but possible fault on the finish

I was happy with the service in terms of delivery, no worries at all.
Our plumber fitted the sink and it looks great, style and finish (with one exception) is exactly what I was after.
However, there does seem to be an issue with the finish on the area around the second bowl. It isn't as smooth as the rest of the sink, especially the part that separates the two bowls. It feels rougher and the water stains don't go when wiped down.
The whole of the surface of the sink has a similar tendency, especially on the draining board side, in that if the water isn't wiped off after use, it leaves a water mark. The difference here though is that a wipe down rectifies that issue.
I'm thinking that this is probably a manufacturing fault and I would therefore be obliged if you would please contact Leisure to arrange resolution one way or another.

12. Juni 2026
Taps UK-Logo

Antwort von Taps UK

Hello Paula, Many thanks for taking the time to leave a review. We are so sorry to read that you are experiencing issues with the item. A member of our customer service team will be reaching out to you shortly to assist you further, so please keep a lookout for their email. Kind Regards TapsUK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
Taps UK-Logo

Antwort von Taps UK

Hello Arianna, thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review. We are so pleased to read that you are happy with the item you have received and that it met, and hopefully exceeded, your expectations. If you require any assistance in the future, please do not hesitate to contact us. Kind Regards TapsUK

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful company don’t waste your time and…

Awful company don’t waste your time and money

9. Juni 2026
Taps UK-Logo

Antwort von Taps UK

Good Afternoon. Thank you for taking the time to review your experience. We are sorry that you feel let down by us; this is certainly not the experience we want for our customers. We have looked into your order and can see you contacted our team as you were not happy with the item. Our team responded promptly and offered advice and then assisted in facilitating the return of the item. The order has now been refunded, and we have contacted you to confirm this. If we can be of any further assistance, please do not hesitate to reach out to our team, who are always on hand to help. Kind Regards TapsUK

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Tap arrived when expected, looks good!

Tap arrived when expected, was a good price. Fitted by plumber the cold valve leaked slightly but was quickly tightened and resolved. Looks good and is working well

9. Juni 2026
Taps UK-Logo

Antwort von Taps UK

Hello Dave, Many thanks for taking the time to leave us such a positive review. We are so pleased all is well with the item, and it is now fitted and in place. If you have any questions or concerns, please do feel free to reach out to our team, who are always on hand and happy to help. Kind Regards TapsUK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

True fit with good quality parts

True fit with good quality parts

21. Mai 2026
Taps UK-Logo

Antwort von Taps UK

Hello Sunday, thank you so much for your positive review. We are so pleased to read that you are happy with the quality of the products you have received. If we can be of any further assistance in the future, our team are always on hand and happy to help. Kind Regards TapsUK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good product and delivery

Good product and delivery

8. Juni 2026
Taps UK-Logo

Antwort von Taps UK

Hello Gary, thank you so much for taking the time to leave us such a positive review. We are so pleased you are happy with your item and the service provided by our courier partner. If you require any further assistance in the future, our team are always on hand and happy to help. Kind Regards TapsUK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Taps were supplied promptly

Taps were supplied promptly, well packaged and as described. Additionally, they were very reasonably priced.

29. Mai 2026
Taps UK-Logo

Antwort von Taps UK

Hello Karl, Many thanks for taking the time to leave us such a positive review. We are so pleased to read that you are happy with your order and the service provided by our courier partner. We do work closely with our suppliers to secure competitive prices for our ranges. If we can be of any further assistance in the future, please do not hesitate to contact us. Kind Regards TapsUK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fast delivery

Fast delivery, custermer service 1st class

18. Mai 2026
Taps UK-Logo

Antwort von Taps UK

Hello Eric, Many thanks for such a positive review. We do work closely with our courier partners to ensure orders arrive safely and as promptly as possible. We are so pleased to read you also received excellent customer service from our team. If we can be of any further assistance in the future, please do not hesitate to contact us. Kind Regards TapsUK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service and a great…

Excellent customer service and a great price for the product. Thank you

5. Juni 2026
Taps UK-Logo

Antwort von Taps UK

Hello John, thank you for taking the time to leave us such a lovely review. We are very pleased to read that you are happy with the product and the service you have received from our team. If there is anything we can do to assist you in the future, please do not hesitate to contact us. Kind Regards TapsUK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good price and very speedy delivery

Good price and very speedy delivery. Looks a lovely tap but not fitted yet as kitchen being installed next week.

5. Juni 2026
Taps UK-Logo

Antwort von Taps UK

Hello Julie, Many thanks for leaving us such a positive review. We work closely with our courier partners to get orders to customers as promptly and safely as possible. We are so pleased you are happy with your purchase. Please do reach out to us if there is anything we can assist you with in the future. Kind Regards TapsUK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great price and quick delivery

Great price and quick delivery. Very happy!

5. Juni 2026
Taps UK-Logo

Antwort von Taps UK

Hello Viv, thank you for taking the time to leave such a positive review; we really appreciate it. We are really pleased you are happy with your item, we do work closely with our suppliers to ensure competitive prices for our customers. Once again, thank you for your review. Kind Regards TapsUK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service

Excellent service

3. Juni 2026
Taps UK-Logo

Antwort von Taps UK

Hello Alison, many thanks for taking the time to leave us such a positive review. We are so pleased you received excellent service for our team, we strive to ensure all customers orders are dispatched promptly and with care and our customer service team are always on hand to help. If we can be of any further assistance in the future please do not hesitate to contact us. Kind Regards TapsUK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Attractive toilet roll holder

Attractive toilet roll holder, fits the bill perfectly. Helpful young lady in customer services when product was delayed for some reason, which she sorted out for me promptly. Very pleased with purchase.

2. Juni 2026
Taps UK-Logo

Antwort von Taps UK

Hello Sheila, thank you for taking the time to leave such a positive review. We are so pleased you are happy with your new toilet roll holder and the service you received from us. Our customer service team work really hard to ensure all queries are answered promptly and with care. If we can be of any further assistance in the future, please do not hesitate to contact us. Kind Regards TapsUK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Why should a bin be boring..

Delivered promptly , packaged well and most importantly I love my hot pink choice of sensor bin. Fun item for kitchen! Fair price. Happy purchase!

2. Juni 2026
Taps UK-Logo

Antwort von Taps UK

Hello Nanny, you're absolutely right, what's not to love about a hot pink sensor bin, we are so pleased you love it. Our InMotion Bins are very popular with a colour to suit every mood and personality. If you require any further assistance in the future, please do not hesitate to contact us. Kind Regards TapsUK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very helpful

Very helpful. Very competent. Very efficient.

16. April 2026
Taps UK-Logo

Antwort von Taps UK

Hello Maggie, thank you so much for your very positive review, we are so pleased that all went well with your order. If we can be of any further assistance in the future, please do not hesitate to contact me. Have a lovely day. Kind Regards TapsUK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Decent price for a good bin

Decent price. Good product. Delivered in a timely fashion, and well packaged

19. Mai 2026
Taps UK-Logo

Antwort von Taps UK

Hello Iain, Thank you for taking the time to leave such a lovely review. We are so happy to read that you are pleased with your item and that it was delivered safely and promptly. We do aim to offer value for money and work hard with our suppliers to ensure our prices are competitive. If we can be of any further assistance in the future, please do not hesitate to contact us. Kind Regards TapsUK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good products at a great price…

Good products at a great price delivered in good time… what’s not to like

19. Mai 2026
Taps UK-Logo

Antwort von Taps UK

Hello Andrew, Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review. We are so pleased you are happy with your order, and it was delivered safely and promptly by our courier partner. We do aim to offer value for money and work hard with our suppliers to ensure our prices are competitive. If we can be of any further assistance in the future, please do not hesitate to contact us. Kind Regards TapsUK

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Delivered as advised

Delivered as advised. Took to room of choice. Have not unpacked product yet

14. Mai 2026
Taps UK-Logo

Antwort von Taps UK

Hello Carol, thank you for taking the time to leave such a positive review. We are pleased to hear the item arrived within the advised time frame and that our courier partner was helpful and made the delivery as smooth as possible. If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us. Kind Regards TapsUK

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr