Albert Bewertungen 

374
•
TrustScore 2 von 5

2.1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Helt okej tjänst, även om den laggar en hel del. Däremot att säga upp den och bemötandet från kundtjänst, uruselt. Kommer inte komma tillbaka även när barnen blivit lite större för vill inte bidra til... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Det som drar ner betyget avsevärt är svårigheterna att hantera sin prenumeration. Det är inte tydligt vilket konto som är inloggat och inte heller när abonnemanget börjar kosta eller hur du säkers... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Albert engagerade vår 4‑åring hela sommaren – inte bara för att det var underhållande, utan för att hon faktiskt lärde sig bokstäver, siffror och logik – allt i sin egen takt. Pedagogiskt, tydligt och... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Hade appen ett tag och ungen gillade den mycket men slutade sedan använda den pga ändrade familjeförhållanden. Fick då en felaktig faktura av dem; så jag hörde av mig till dem via mail och fic... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Schule
  2. auch in
  3. Bildungseinrichtung
  4. Fremdsprachenschule
  5. Sprachkursanbieter
  6. Vorschule

Vom Unternehmen geschrieben

Albert är en app designad för barn mellan 3–16 år, där barn får möjlighet att lära sig räkna, läsa och skriva på både svenska och engelska – på ett lekfullt och pedagogiskt sätt. Appen är särskilt anpassad för att följa den svenska läroplanen och hjälper till att bygga en stark grund för barnens framtida lärande. Med Albert får ditt barn tillgång till en komplett lärandeupplevelse, där matematik, svenska och engelska kombineras i engagerande övningar. Appen är utformad för att vara enkel att använda för även de yngsta användarna och innehåller färgglada illustrationer, roliga minispel och spännande berättelser som håller barnen motiverade och engagerade. Appen bygger på forskning och utvecklades i samarbete med pedagoger, vilket säkerställer att barnen får bästa möjliga förutsättningar att lyckas. Genom att lära sig i sin egen takt och få positiv feedback stärks barnens självförtroende och motivation. Albert är en perfekt kombination av lärande och nöje och erbjuder ett interaktivt sätt att hjälpa ditt barn att utvecklas i både matematik, språk och kreativitet.


Kontaktinformationen

2.1

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

374 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2.1

Alle Bewertungen

(374)

45 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Minuspoäng till detta företag som drar…

Minuspoäng till detta företag som drar pengar från konto - TROTS att det är uppsagt. Nu går det inte att säga upp för att mailadressen inte är medlem!!!! Försökt att nå kundtjänst som saknar telefon! Ingen återkoppling!! Sämsta!!!!!!!

2. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Albert-Logo

Antwort von Albert

Hej Jenny.

Ingen medlemsavgift kan genomföras på ett konto som står som uppsagt. Blir ni fortfarande debiterade av oss måste ni registrerat er i en annan mejladress.

Vi har dessvärre ingen telefonsupport men du är varmt välkommen att kontakta oss genom support@hejalbert.se

Vi ser fram emot att få hjälpa dig vidare.
Bästa hälsningar, Team Albert.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAMMERS

They make it so hard to cancel your subscription, I’ve been charged even though I eventually managed to cancel albeit it a day or 2 late.
The app itself is rubbish, (my daughter did not like it at all) and the customer service is shocking. They won’t return your money even after explaining the difficulties with cancellation on the website/app.
The company do not care about their customers. In fact customer services are extremely rude. They only care about scamming you out of your money. Avoid! Wish I read the reviews before I tried this.

As you can see customer service with their passive aggressive reply, blaming me. The law is now changing for these types of subscriptions and the reason is due to these scamming companies.

Also they remove negative comments on social media and only keep the positive ones. All these bad reviews yet they defend themselves time and time again. Rather than improving the service they give. To this company the customer is always wrong!

2. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Albert-Logo

Antwort von Albert

Hi Lucie.

I can see that you have been in contact with our support earlier where we informed you that you have been charged as you canceled your subscription after your trial period expired. (Your trial period expired on August 29 and you canceled your membership with us on September 3. You have not mentioned that you experienced difficulties in canceling your subscription, but that you misunderstood that your trial period expired on the 3/9.

I am sorry to hear that you misunderstood the length of your trial period. As we clarify the length of the trial period in your confirmation email, we unfortunately cannot refund you because you forgot the date the trial period expired. I hope this answered your question.

Best regards, Team Albert.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

KATASTROF FÖRETAG

KATASTROF, missade uppsägning på provperioden med EN DAG och nu måste jag betala för ett helt års prenumeration!! HELT SJUKT! KATASTROF FÖRETAG, OTROLIGT LÅG SERVICEMINDED PERSONAL, de vill hellre ha missnöjda kunder än nöjda kunder som genererar fler nya kunder. Fy farao, appen är för barn, vilket intryck det ger till barn att man inte kan tillmötesgå med bra service. ALDRIG IGEN!! BOJKOTTA!

2. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Albert-Logo

Antwort von Albert

Hej Emma.

Jag beklagar att du glömt att avsluta ditt medlemskap hos oss innan provperiodens slut. Du har registrerat dig för en prenumerationstjänst där du valt att betala årsvis. Vi tydliggör att prenumerationen kommer fortlöpa vidare i en betaltjänst om ingen uppsägning inkommit innan provperiodens slut.

Information gällande när provperioden utgår framgick i samband med ditt mejl med bekräftelse på att medlemskapet startat. Det är självklart beklagligt att ni glömt att avsluta och kom på detta när din årsavgift genomfördes. Det är således kontoinnehavarens ansvar att komma ihåg att avsluta sin prenumeration och därför utgår ingen ersättning om man glömt av detta.

Jag hoppas detta besvarade dina frågor. Bästa hälsningar, Team Albert.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Värdelös skrot som debiterar STORA…

Värdelös skrot som debiterar STORA summor utan mailpåminnelse, hänvisar till en låst föräldraportal och binder på årsbasis utan möjlighet till uppsägning !!!

LADDA INTE NER DETTA!!!

1. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Albert-Logo

Antwort von Albert

Hej Malin.

Vi skickar alltid ut en påminnelse via din föräldraportal 30 dagar innan provperioden utgår. Föräldraportalen är självklart inte låst utan du loggar in genom www.hejalbert.se med de uppgifter du tidigare registrerat. Via din föräldraportal kan du både avsluta din prenumeration samt se historik och information om kommande betalningar.

Har du fler frågor eller funderingar angående detta är du varmt välkommen att kontakta vår support. Bästa hälsningar, Team Albert.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Katastrof!!

Försökte starta en provperiod i början av sommaren men lyckades aldrig logga in, så antog att registreringen inte lyckades….fick aldrig något bekräftelsemejl eller påminnelse om att en prenumeration hade startats. Nu flera månader senare så blir jag debiterad 1549:- för en helårsprenumeration. Kundsupporten är allt annat än tillmötesgående och det är uppenbart att de gör vad som helst för att lura av folk pengar för nåt de inte vill ha.

Uppdatering: jag har nu anmält transaktionen till min bank och efter ca 1,5 vecka fick jag pengarna tillbaka! Även banken anser alltså att detta är bluff!

31. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Albert-Logo

Antwort von Albert

Hej Louise.
Jag vill först beklaga över att du känner att du haft en dålig upplevelse med vår support. Vi försöker alltid hjälpa våra kunder på bästa sätt!

Du får alltid ett mejl med bekräftelse om att medlemskapet startat i samband med din registrering. Jag ser i vår system att du loggat in på appen under 14 tillfällen så det låter märkligt att du säger att du aldrig har kunnat logga in!

Har du fler frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta vår support på nytt. Bästa hälsningar, Team Albert.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Lurendrejeri

Lurendrejeri. Lurar in människor i långa avtal utan att skicka ut skriftlig påminnelse innan (vilket krävs enligt lag 2014:1449). Hänvisar till att en sådan skall ha gått ut i föräldraportalen men någon sådan går inte att finna. Vägrar häva köp.

Uppmanar alla att stå på sig och stoppa detta blufföretag! 60% recensioner med en stjärna tyder på att många tycker likadant!

Uppdatering: Har anmält detta till ARN samt Konsumentverket samt reklamerat betalningen till banken.

Uppdatering 2: Fick idag ARNs beslut. De rekommenderar Albert att återbetala pengarna och avsluta abonnemanget eftersom de inte skickat ut någon påminnelse, att informationen fanns i portalen förändrar inte detta enligt ARN. Återstår att se om Albert väljer att följa detta eller inte. Med tanke på hur jag ser här att de behandlar sina kunder har jag inga stora förhoppningar. Rekommenderar alla andra som känner sig lurade att anmäla till ARN!

30. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Albert-Logo

Antwort von Albert

Hej Robert.
Vad tråkigt att du har fått en dålig upplevelse med oss.

Precis som du nämner har en påminnelse skickats ut 30 dagar innan provperiodens slut via din föräldraportal. Påminnelsen är synlig så länge du är inne i en provperiod!

Information om vart påminnelsen kommer att skickas ut framgick i ditt bekräftelsemejl du fick i samband med din registrering hos oss.

Jag hoppas detta besvarade dina frågor.
Bästa hälsningar, Team Albert.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Krävdes på betalning

Ville prova Albert för min son men insåg att han fortfarande var för ung. Ett par veckor senare debiterades jag 1500 kr för ett års abonnemang. Försökte resonera med kundtjänst om att vi gärna använder tjänsten senare när han blivit äldre men fick inget som helst gensvar trots hänvisning till ångerrätt.

30. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Albert-Logo

Antwort von Albert

Hej Philip. Då du registrerat dig för en prenumerationstjänst hos oss och godkänt våra medlemsvillkor behöver du aktivt logga in och avsluta tjänsten för att inte bli debiterad. Information om när din provperiod utgår framgick i samband med ditt mejl med bekräftelse på att medlemskapet startat.

Upplever man att tjänsten inte passar ens behov för tillfället är det bara att avsluta din prenumeration innan provperiodens slut och inga debiteringar kommer att genomföras.

Bästa hälsningar, Team Albert.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Har kun haft gode oplevelser med appen…

Har kun haft gode oplevelser med appen og også med at opsige abonnementet igen.
Kan læse en del GAMLE anmeldelser herinde, men jeg føler selv, at selv om der måske har været begyndervanskeligheder med opstart her i danmark og omformning fra svensk til dansk app mm, så synes jeg helt klart, at der er styr på alt nu.
Som ved alle abonnementer, så skal man ind og opsige det aktivt, og det fandt jeg nemt på min konto på HejAlbert.dk. Så jeg har ikke haft nogen genaktivering eller trækning af flere penge.

Jeg forstår godt den frustration der kan være med sådan noget. Jeg stødte selv ind i et lettisk nystartet firma i efteråret 2023, hvor både kundeservice og teknikken virkede af h…til. Og der skulle man SKRIVE til kundeservice for at få det opsagt, for ellers blev det fornyet hver 6. Måned!!

Men det er på ingen måde min oplevelse med Hej Albert at de prøver at trække flere penge, så længe man selv aktivt går ind og opsiger abonnementet.

Det har måske været anderledes i 2021 og 2022, men her i 2024 virker det upåklageligt 🤩

29. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Albert-Logo

Antwort von Albert

Mange tak for din detaljerede og positive feedback! Vi er rigtig glade for, at du har haft en god oplevelse med både appen og administrationen af ​​dit abonnement. Vi har arbejdet hårdt på at forbedre vores service og tilpasse den til Danmark, så det er dejligt at høre, at du nu oplever, at alt fungerer.

Vi forstår din pointe omkring abonnement og vigtigheden af ​​tydelig information om opsigelse, og vi er glade for, at du nemt kunne håndtere det via vores hjemmeside. Din erfaring og sammenligning med andre tjenester viser, hvor vigtigt det er med brugervenlighed, og vi er glade for, at vi har kunnet indfri dine forventninger.
Endnu en gang tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse, og vi håber, vi kan fortsætte med at levere en service, som du er tilfreds med!

Med venlig hilsen, Team Albert.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bedrägeri

Om ni liksom jag har blivit debiterade för
En tjänst som ni inte önskar och Albert vägrat återbetala, gör följande:

Maila kundtjänst och efterfråga vart deras skriftliga påminnelse är för automatiserad förlängning. Detta är ett krav enligt lag 2014:1449, företag är skyldiga att skriftligt informera er minst en månad innan sådan förlängning för att den ska vara giltig.
Albert kommer hänvisa till föräldraportal, vilket inte är fullgott enligt lagkraven.

Anmäl transaktionen som felaktig till det kortet som de har debiterat, skicka in underlag på mailkonversation.
Efter 2-8 veckor kommer ni få tillbaka pengarna av er bank.

Varsågoda 🫡

23. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Albert-Logo

Antwort von Albert

Hej Carl.
Vi som företag är skyldiga att skriftligt påminna våra kunder om avtalsförlängningen senast en månad innan debitering.

Detta har vi som nämt ovan gjort via vår föräldraportal, informationen om vart påminnelsen kommer att kommuniceras framgick i de allmänna villkor som du tidigare har godkänt men även också i ditt mejl med bekräftelse om att prenumerationen startat. Det är självklart beklagligt om du missuppfattat detta.

Bästa hälsningar, Team Albert.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fullständigt värdelöst

Fullständigt värdelöst, blev lurad på
Abonnemang.

6. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Albert-Logo

Antwort von Albert

Hej, tack för din recension! Om du har problem med tjänsten är du varmt välkommen att kontakta oss på support@hejalbert.se så ska vi hjälpa dig med en lösning. Bästa Hälsningar, Team Albert 💙

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Oönskat abonnemang

Jag som många andra blev debiterad 1549kr för en tjänst som vi aldrig använt och vi fick aldrig något meddelande om att en årslång förlängning skulle ske. Jag ska tillslut nu få tillbaka mina pengar.

OBS - enligt lag 2014:1449 är företaget skyldiga att skriftligt informera er minst en månad innan sådan förlängning för att den ska vara giltig. De experter jag kontaktat säger att hänvisning till en ”föräldraportal” är otillräckligt, i synnerhet när företaget löpande skickar ut mail med reklam men ingen bekräftelse eller upplysning samma väg.

Min förra varning blev censurerad, oklart varför, så jag testar igen.

1. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Albert-Logo

Antwort von Albert

Hej Patric, Tack för din recension.
Vi beklagar att du känner såhär.

Vi förhåller oss till de riktlinjer och bestämmelser som finns kring köp av prenumerationstjänster, vilket också är genomgående i våra processer.

Är det något finns vi tillgängliga under sommaren på support@hejalbert.se. Önskar dig en fin sommar!

Bästa Hälsningar, Team Albert

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vägrar betala tillbaka pengar som dom…

Vägrar betala tillbaka pengar som dom dragit trots att tjänsten var avslutad innan provperiodens slut. Håll er borta från dessa bedragare!

1. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Albert-Logo

Antwort von Albert

Hej Kenny, Tack för din recension.

Vi debiterar aldrig för ett avslutat medlemskap. Om medlemskapet inte har avslutats innan provperiodens slut blir man debiterad helt enligt våra villkor. Information om detta står i välkomstmailet som skickades ut i samband med registreringen.

Vi beklagar att du känner dig missnöjd och önskar dig en fin sommar. Bästa Hälsningar, Team Albert

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Riktigt fult att debitera för ett år…

Riktigt fult att debitera för ett år när barnet avslut inte har varit intresserade av att använda appen.
Självklart blir det anmälan till KO och ARN.

Riktigt skojarföretag, undvik att beställa någon tjänst eller hoppa på någon gratis period.

30. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Albert-Logo

Antwort von Albert

Hej Andreas,
Tack för din recension.

Vi erbjuder både månatliga och årliga medlemskap, vilka man väljer mellan vid registreringen. När registreringen är genomförd skickar vi ut ett välkomstmail med information gällande provperiodens längd, summa för debitering samt vilken mailadress som är kopplat till medlemskapet.

Vi beklagar att du känner så här och du kan alltid höra av dig till oss på support@hejalbert.se vid ytterligare frågor eller funderingar.

Bästa Hälsningar, Team Albert 💙

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Idag drogs 1549 kr för ett års…

Idag drogs 1549 kr för ett års medlemskap. Vi signade upp för en testperiod (där det smart nog övergick direkt till ett årsmedlemsskap efter avslutad period) men vårt barn har inte använt appen mer än enstaka gång. Så vi kommer inte nyttja detta. Ser här tidigare kunder som varit med om liknande senast i april och fått hjälp med att ändra ett år till månadsbetalning pga samma sak. Men nu vill de inte hjälpa mig med detta utan hänvisar till en notis som ska ha skickats till appen , som vi aldrig använder och således missat. Men det finns ingen notis sparad eller något bevis på att vi ska fått en notis när jag efterfrågat detta. Så det hela är väldigt konstigt. Förstår vi signat upp på något som vi inte sett och glömt och att de lagligt kan ha rätt. Men vill man vara ett företag som lurar in kunder på detta viset? Åberopade ångerrätt men den gällde bara 14 dagar under gratis-perioden. När den riktiga betalningen går igenom gäller ångerrätten därför inte. Vår son använder inte appen och vi vill ha hjälp med att ändra års-betalningen till månadsvis men får inte hjälp. Kan tycka det är väldigt låg moral på ett företag som gör så här. Vi har fler barn och vi hade kunnat vara återkommande kunder men när vi blir behandlade så här så tappar vi allt förtroende.

UPPDATERING:
Pengarna åter efter många mail fram och tillbaka. Därför 3 istället för 1 stjärna

30. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Albert-Logo

Antwort von Albert

Hej, Tack för din recension!
Vad bra att ni fann en lösning. Bästa Hälsningar, Team Albert 💙

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi som många andra hoppade på en…

Vi som många andra hoppade på en gratisperiod och vårt barn har inte visat intresse för appen. Idag drogs 1549:- för ett helt år pga vi missade avsluta kontot igår. Vi önskade avsluta kontot och få återbetalning eller betala för 1 månad när vi upptäckte betalningen idag. Det blev inte godkänt pga de skickar ut en påminnelse 1 månad innan som vi missat. Besviken och rekommenderar inte pga denna kundservice.

30. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Albert-Logo

Antwort von Albert

Hej Viktoria,
Tack för din recension och vi beklagar att du känner såhär.

Vi förhåller oss till de riktlinjer och bestämmelser som finns kring köp av prenumerationstjänster, vilket också är genomgående i våra processer.

Är det något finns vi tillgängliga under sommaren på support@hejalbert.se.

Önskar dig en fin sommar,
Med Vänliga Hälsningar, Team Albert 💙

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Svindyrt och giriga människor bakom

Svindyrt. Gratis period häller enbart nya användare trots att det är superlänge sedan man valde att prova första gången. Provade vid 3 år. För liten. Betalar nu för att prova vid 4,5 år. Fortfarande för liten. Kostar 132 kr då jag glömde att säga upp prenumerationen. Det är i te draget av mitt kort då vi är panka till jag får min sjukersättning. Men då jag känner girigbukarna på Albert är det inte ens lönt att ringa och fråga om de kan avbryta betalningen. Har redan frågat det för 1,5 år sedan och då kunde man inte få pengarna tillbaka. Om man säger upp prenumerationen hos Amazon samma dag som de dragit pengarna så får man tillbaka pengarna. Så skulle Albert aldrig göra. Giriga människor. Kommer aldrig mer att prova Albert om så skola eller sonen skulle be mig.

12. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Albert-Logo

Antwort von Albert

Hej Johanna. Jag beklagar att du glömt att avsluta din prenumeration innan provperiodens slut.

Datum när provperioden utgår framgår både i samband med registrering samt i ditt mejl med bekräftelse om att medlemskapet startat. Du godkänner i samband med din registrering att debiteringen kommer att genomföras om ingen uppsägning inkommit. Det är självklart beklagligt att du glömt att avsluta din prenumeration men dessvärre inget som ligger som grund för en återbetalning.

Vi hoppas att du önskar ge oss en ny chans i framtiden när din son blivit äldre. Bästa hälsningar, Team Albert.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bondefangeri

 det var også svært at melde fra de gratis abonnement og pludselig trak de penge. Det er også mistænkelig at de ikke har et nummer man kan kontakte dem på men at tvunget til at skrive til en e-mail. Vi har slet ikke brugt appen.

28. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Albert-Logo

Antwort von Albert

Vi beklager meget at du har oplevet problemer med vores abonnement men det er ikke svært at opsige et abonnement, da man bare skal logge ind på sin konto på vores hjemmeside og gå ind under den fane der hedder "Medlemskab og konto" og der er der en knap man kan trykke på som hedder "opsig medlemskab". Hvis ikke at man opsiger abonnementet inden at prøveperioden er udløbet, så vil abonnementet automatisk overgå til et betalende abonnement, hvilket også er forklaret i vores vilkår og betingelser som man skal godkende inden at man opretter et prøveabonnement hos os og man betaler for vores service uanset om man benytter sig af appen eller ej. Venlig hilsen, Team Albert

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Nöjd med supporten

Nöjd med supporten! Råkade betala för ett helt år istället för 1 mån. De gjorde en återbetalning och ändrade till månadsbetalning.

15. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Albert-Logo

Antwort von Albert

Hej Samir. Vad kul att höra att du är nöjd med vår support, tveka inte kontakta oss igen om du skulle behöva hjälp i framtiden! Bästa hälsningar, Team Albert.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avslutade abonnemanget i app-store

Avslutade abonnemanget i app-store, ändå drogs igår en ÅRS-avgift på 1300kr!!

11. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Albert-Logo

Antwort von Albert

Hej Carro. Har du kontaktat supporten på Apple? Har du blivit debiterad har du inte avslutat din prenumeration innan provperiodens slut. Jag rekommenderar dig att kontakta deras kundtjänst så hjälper de dig självklart vidare i ditt ärende. Bästa hälsningar, Ida på Team Albert.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Bra för konstruktiv skärmtid

Bra app och bra sätt för konstruktiv användning av skärm. Bra och snabb kundtjänst vid frågor.

11. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Albert-Logo

Antwort von Albert

Hej Julia. Vad kul att höra att du gillar vår app! Vi hoppas du får stor användning av den framöver. Bästa hälsningar, Ida på Team Albert.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr