GoVets Bewertungen 

6'617
•
TrustScore 4 von 5

4.1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disgusted by staff behaviour - very rude receptionist. When people visit a vet, they should be treated with respect and some empathy. If you cannot do those things maybe don't work as a first point of... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I was a little concerned ordering from this site because I'd never heard of it before. I took a chance and they surpassed my expectations. I placed my order 8/14 with really no idea how long it would... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The totes are as advertised and solid. The delivery was faster than expected. Best of all, you're not amazon. I just purchased another 14 of these for a total of 26 and my other 4 locations will be... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I don’t offer reviews on every single item purchased. (Who has time for that?) … But,I’m thankful that the notebook binders were available at a considerably lower price than other companies!

Unternehmensdetails

  1. Baumarkt
  2. Bürobedarfsgeschäft
  3. Großhändler für Kfz-Werkstattausrüstung
  4. Lieferant von Druckluftwerkzeugen
  5. Schweißbedarf
  6. Werkzeuggroßhandel

Über GoVets

Vom Unternehmen geschrieben

GoVets is the nation's largest veteran-owned online super store with millions of products across thousands of brands across the following categories:

  • Industrial Products (Maintenance, Repair and Operations)
  • Information Technology
  • Office Supplies
  • Medical and Health
  • More.

Proceeds from each sale go towards veteran non-profit causes of national significance. Our customers include Patriotic Citizens, Businesses, Enterprises, Healthcare providers, Academic Institutions and Government (Local, State and Federal).

Availability:

You can shop on GoVets.com anytime and our business hours of operations are Monday-Friday from 9AM-5PM ET. For support, we always recommend customers reach out to our Chat Team during regular business hours.  

We are looking for valuable feedback, new product ideas, feature enhancements and even non-profit causes that you would like to see on GoVets in the near future. We are committed to focus on customer service and provide the features and user experience that our customers are looking for while always staying focused on our mission of supporting Veteran Businesses and contributing to Veteran Non-Profit causes of National significance.

Additional Resources: 


Kontaktinformationen

4.1

Gut

TrustScore 4 von 5

6617 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 66 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4.1

Alle Bewertungen

(6'617)

21 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company is a fraud that takes extra steps to look legit!

This company is 100% a fraud, that just takes extra steps to throw you off from knowing it. They’ll take your order, offering a shipment date unreasonably in the future because secretly they actually don’t even have the product in stock, and for all you know never planned to. About a month after taking my money, they then sent me an email that my order was being canceled and I’d be refunded. That was almost a month ago and not shockingly, the refund never came because it was never initiated. So I called them today. They don’t even say their company name when they answer! They do have a “support” agent in order to look more legit apparently, but as she didn’t even confirm with me what I’d ordered, just said she’d let accounting know to send the refund, I’m sure as heck not expecting any refund to go through this time either! This fraudulent “company” is even more of a disgrace than fraudulent entities that don’t take all these extra steps for manipulating you into thinking they’re legit and ethical. I will continue to call out this unethical manipulative company (which also is giving a bad name to veterans probably hoping the association will make them look better) wherever I can. :)

28. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
GoVets-Logo

Antwort von GoVets

Thank you for sharing your experience with us. We genuinely value all feedback, as it helps us improve our services. However, we would like to address some inaccuracies in your review.

1. Company Identity: We can confirm that our agent clearly identified themselves as representing GoVets during your call, as we have a recorded message that supports this. We take transparency very seriously.
2. Product Availability: The item you ordered, a $61 Calibration Gas Helium 34L Steel (MPN:34LS-HELIUM), was unfortunately shown as available by our supplier at the time of your purchase. However, after placing your order, we discovered that the item was discontinued and not available for delivery to residential addresses. We have since updated our listings to prevent similar issues in the future.
3. Refund Process: It is never our intention to charge customers unnecessarily. We fully understand your concerns, but we want to clarify that your order was refunded before this review was posted. We absorb the credit card fees associated with refunds, which is why we strive to avoid unnecessary charges.
4. Customer Service: We regret that your experience with our support did not meet your expectations. We strive to provide the best service possible, and we apologize for any inconvenience this situation may have caused. If you had contacted us earlier, we would have been able to address the issue and issue a refund sooner.
5. Commitment to Transparency: We have thousands of positive reviews from satisfied customers who have experienced our commitment to delivering items on time and maintaining transparency. While there are occasional delays, we always aim to resolve any issues promptly.

We understand your frustration and encourage you to shop for this item elsewhere if needed. We apologize for any inconvenience this experience may have caused and hope that you will consider giving us another chance to provide the level of service we are known for. Thank you for bringing this to our attention.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very easy to order and to assemble

Very easy to order and to assemble. Arrived right on time. Is as comfortable as the "floor sample" I had sat in.

7/31/24: The fabric on the left arm has started to tear, after only 3 months. I will see what can be done about it, under warranty.

31. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Misleading inventory availability and tedious refunds

I would not order from GoVets again due to badly managed inventory systems and refund protocols that are flawed. Not sure if this company intentionally designs these business processes so that a certain % of customers forget and never get their refunds. It's ridiculous that GoVets never once proactively reached out to me about my order and that I had to initiate contact every tedious step of the way. Here is my order experience:

5/20 - ordered some "in stock" parts

6/3 - I initiated contact with customer support for a status update, was told parts are back-ordered with est ship date of 6/12

6/17 - With no word from GoVets, I again reached out to customer service, now told manufacturer ship date is 7/3

6/20 - I decided to cancel my order, after reading about similar bad experiences from other customers. I was told I would receive a refund in 7-10 business days.

7/5 - Having missed the refund window, I once again contacted customer service, and they needed to "escalate" my issue to "accounting." Apparently processing a refund requires some special approval?

7/9 - I finally got a refund notification email, and my refund hit my credit card a few days later.

Meanwhile, I ordered the exact same parts from a different website on 6/20 (a website that sources from the same manufacturer), it shipped within 2 days, and I received it 6/28.

Playing games with misleading inventory availability and delaying refunds to make customers jump through hoops reeks of shady business practices.

20. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Very slow shipping

I bought from them because they had the best price. But it took them 8 business days just to ship my order and I didn’t receive it for over 2 weeks. They sent me shipping updates, but no tracking numbers. On the good side, customer service responded to my email quickly. On the bad side, lots of bad reviews on BBB make it seem like my good experience with customer service was an exception to the norm.

8. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My order arrived super fast

My order arrived super fast, and was free shipping. The item arrived in great condition and was exactly what I ordered. Will definitely go to this site again.

20. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great experience

Great experience! The price was great!
Ordering was easy. I appreciated the confirmation and processing updates.
The chair was delivered within just a few days.
We love the chair.
I would highly recommend using GoVets!

14. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Took over $400

Took over $400. No status on product until I reached out a month later. Refused to process a refund. The use suppliers and will not help you because of this. Major headache. July, 22nd. Still no refund/offer for credit.

11. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
GoVets-Logo

Antwort von GoVets

Hey Brad - We're so sorry about your experience on GoVets. I see your ordered was in mid-may and was supposed to ship out towards the end of May (initially, from our supplier) and that's what our system notified you based on our response from our supplier. On 6/3/24, an order status request was made by you and that's when we/you were notified by our supplier that the updated shipping timeline was 6/24/24. On 6/12/24, you requested to cancel this order, which can take several days and some times is not possible for certain items. We worked with the supplier to finally cancel the item on 6/18/24 and your order is set to be refunded. I agree this can be frustrating and is an extreme scenario that stretches the timelines within our Terms and conditions, but it's still within those terms that customers agree to. I really apologize for the inconvenience and which this would have worked out differently for all parties! If you have further questions/concerns, please reach out to GoVets and ask for Parker, Sam or Marc and we can see how we can further help with any courtesy store credit or similar towards a future order. As you can see by so many other customers, this is not typical of the experience on GoVets, so I really really hope you give us another shot. If not, I wish you the best and maybe our paths will cross again sometime in the future! - Best of luck, Marc

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Giving Back to our Vets

Being an Army Spouse for 20 years, I appreciate the fact this website gives back to our everyday heroes. An added advantage was I found the product I needed, which was not available elsewhere. Two wins!

30. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Incredible Service!!!

I'm so impressed with GoVets! They had the office chair I had my eye on and at the lowest price. My back was murdering me from the other chair I was using so I was hoping it would be delivered quickly. Quick is an understatement. I submitted my order on a Monday night and the chair arrived Wednesday morning. I will absolutely be doing business with GoVets again in the future!

3. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Perfect!!

The price of the chair I purchased seemed too good to be true but the chair is perfect! And they delivered earlier than they said they would! All around an amazing experience.

31. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr