GiftTree Bewertungen 

3'983
•
TrustScore 2.5 von 5

2.5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do NOT trust this company! I bought a basket for over $100 five days prior to the requested delivery date. They did not request Fedex for 5 days though they had a created label. As a result, the baske... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Still waiting for the gift to be delivered. Admittedly, the receiver wasn’t home on two delivery attempts and on the third attempt, the receiver was home but the deliverer didn’t even ring the doorbel... Mehr ansehen

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Gift Tree uses UPS 2nd day air to deliver, not a local retailer. I was sending to a Major Hospital, I put the room number and specified it was a room number. They listed it as a suite with UPS and U... Mehr ansehen

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I bought this as a Father's Day gift. The packaging was gorgeous! However, it was allot smaller than expected and the shipping was very late, but that's not the merchant's fault that was UPS's fault.... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Weinhandlung

Vom Unternehmen geschrieben

Helping You Turn Ordinary Gifting Moments into Extraordinary Ones for 20+ Years.


Kontaktinformationen

2.5

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

3983 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2.5

Alle Bewertungen

(3'983)

4 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Bad fruit

Bad fruit. Not organic, overripe, dry and damaged with equipment gouges obviously from before packaged. Yuck.

The package of broken crackers and rbst milk cheese look ok.

21. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
GiftTree-Logo

Antwort von GiftTree

We're truly sorry to hear about your disappointing experience with our fruit. This falls short of our commitment to providing top-quality products. Please accept our sincere apologies. We have a 100% satisfaction guarantee and would be happy to replace, refund, or credit your order. Please reach out to us so we can make this right for you. Your satisfaction is our priority.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

POOR CUSTOMER SERVICE

POOR CUSTOMER SERVICE - DELIVERED WRONG DAY AND RUINED SURPRISE 90TH BIRTHDAY PARTY.

IT WAS A SURPRISE PARTY, BUT THE BASKET WAS DELIVERED WRONG DAY, AND THE RECIPIENT DISCOVERED THERE WAS GOING TO BE A PARTY FOR HER AT HER HOUSE…..SHE IS TURNING 90!

CUSTOMER SERVICE DIDNT CARE, AND REPLIED “YOU SHOULD BE HAPPY IT CAME EARLY !”….

VERY BAD BUSINESS PRACTICES, AND CUSTOMER SERVICE!

12. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
GiftTree-Logo

Antwort von GiftTree

We're truly sorry for the impact on the 90th birthday surprise. Your disappointment is deeply felt, and we sincerely apologize for the inconvenience caused. This falls short of our commitment, and we're determined to learn from this experience to improve our services. We appreciate your feedback and do hope you received our follow up in making this right.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrible service don't order from them

Horrible customer service, nobody lisend.

8. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
GiftTree-Logo

Antwort von GiftTree

We're deeply sorry to hear about your negative experience with our customer service. Your feedback is important to us, and we apologize for any frustration or inconvenience caused. We strive to provide exceptional service, and we'd like to make things right. Please reach out to us directly so we can address your concerns and work towards a resolution.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a $200 gift basket 2 weeks in…

Ordered a $200 gift basket 2 weeks in advance to be delivered to a business. Paid the extra fee to have it delivered on a specific day for the event. Basket did not arrive and came a day late. Requested a refund from Gift Tree only for the shipping cost and the extra fee charged to have it delivered on a specific date. Thought that was reasonable of me only asking for my shipping to be refunded and not the entire order. They denied my refund saying that the delivery was only for an "estimated date". Will not use this company again due to failure to perform as advertised.

21. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
GiftTree-Logo

Antwort von GiftTree

We sincerely apologize for the inconvenience caused by the delayed delivery and the misunderstanding regarding the delivery date. Your satisfaction is our priority, and we regret that we didn't meet your expectations in this instance. We appreciate your feedback and understand your frustration. We'd like to make things right for you. Please reach out to us directly so we can address your concerns and find a suitable resolution.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Shipping experience .. Don't order from GiftTree

I ordered a Gift basket with wine as a thank you present for a friend. I paid expedited shipping so it could be delivered on a certain date. I got informed that the item was not available until about three weeks after the order date and I was promised that it would be promptly delivered 2 days after the release date. I contacted Gift Tree to make sure they have shipped it finally 3 weeks after the order date.. To my surprise they said once again that the release date had beed delayed to another 10 days!!!... At this point I said I had enough and requested a refund. Can't believe how irresponsible GiftTree is on their promises! Not only they charge for expedited shipping fee when they are unable to do it but they keep delaying the order delivery! Not ever again I purchase from this company and would dicourage anyone attempting to order from them. They are disater!!!

17. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
GiftTree-Logo

Antwort von GiftTree

We're truly sorry for the frustration and disappointment caused by the delays in your order and the miscommunication regarding the release date. This falls short of our commitment to providing excellent service. We understand your decision to request a refund and apologize for any inconvenience caused. Your feedback is valuable, and we'll use it to improve our processes. If there's anything else we can do to assist you, please don't hesitate to reach out.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Gift never arrives or is of lesser value

This is the second time in a row that my gift was "lost" when shipped from North Carolina vis FedEx. Also, when the gift DOES actually arrive, its not as nice as what was pictured. I have been a loyal customer for several years but this is ridiculous. The CEO must not care if the company goes out of business, as many others have similar complaints.

17. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
GiftTree-Logo

Antwort von GiftTree

We're deeply sorry for the inconvenience and disappointment you've experienced with your recent orders. This is not the level of service we aim to provide, and we understand your frustration. Your feedback is invaluable, and we take it seriously. Please accept our sincere apologies. We'd like to make things right for you. Kindly reach out to us directly so we can address your concerns and find a suitable resolution.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order at your own risk, you don't know what you'll receive

Like a number of other buyers have pointed out, the contents were not the same as shown on the order page. I have pictures that compare the items delivered to what was on the order page. The delivered items are of much less value than those ordered. When I contacted customer service, this was their response.

"Our goal is to always be transparent with our customers and with the current supply chain struggles, we have had to make substitutions on some of the gifts that our customers have become to know and love.

This was never meant to be a surprise and we do have a note on the gift description outlining this:
Food Items Subject to Availability. Sometimes a gift basket item is unavailable. Be assured that we will substitute an item of equal or greater value to ensure that your gift arrives on time.

We do hope the replacements are enjoyed! Have a beautiful day!"

You can check out their reviews on other sites where a number of their clients have expressed the same disappointment.
**Update** After a couple of email exchanges, they refunded a third of the price paid but I am still disappointed by their service.

24. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid This Site

I have no idea if the gift was ever delivered. I scheduled it for delivery on the 22nd of December, it did not arrive then, nor on the following days. I received an email that it was delivered on the 30th of December, but the people I sent it to were out of town by then, so who knows if it ever arrived. Initially customer service helped fix the order, but after that they were not helpful and stopped responding, they even left me on hold when the business day was done so I received a message that there was nobody that could talk to me. Voice messages were left, no response was given. I have sent emails to the person who responded initially, and given them time to respond and correct the situation, but they have not responded. I would never use this service again.

29. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

THIS COMPANY JUST TOTALLY CAUSED MY…

THIS COMPANY JUST TOTALLY CAUSED MY FAMILY MEMBERS OUT OF TOWN TO NOT RECEIVE MY GIFT, THAT I ORDERED MIND YOU IN OCTOBER. THEY WANT TO GIVE ME EXCUSES FOR WHY IT WAS NOT DELIVERED ON THE DATE I REQUESTED. YOU WOULD THINK IF YOU ORDERED THAT FAR IN ADVANCE THAT IT WOULD GO SMOOTH. NOT IN THIS CASE. IF YOU WANT A GIFT BASKET, TRY ANOTHER COMPANY, THIS COMPANY IS NOT ONE TO USE. TOTALLY RUINED MY SURPRISE AND NOW I HAVE NO TIME TO DO ANYTHING ELSE. HORRIBLE OUTCOME.

23. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DONT BUY!

Doesn't look like what it was described. The contents of the gift basket is not even worth $80 bucks. For that price, I suggest you make your own basket, it'll probably be worth it.

22. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Look of basket misrepresented on website!

I have used GiftTree several times in the past, always sending the baskets out to friends and clients. I decided this year that I would have one of the baskets sent to my home, I was very disappointed with the appearance of the basket, it was not as represented on the website. I am now completely embarrassed with what I have sent out to so many people now. I hope that GiftTree considers doing a better job at delivering a product that is marketed on their website! The illustrated baskets on the website, is not what will be delivered, take note!

21. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This is by far the most embarrassing…

This is by far the most embarrassing present I have ever given to anyone, let alone my 70 employees. The "basket" was missing half the items and the items that were there were completely misrepresented in the description. Absolutely awful and I am still waiting for customer service.

12. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Italian Cheeses and Charcuterie

Italian Cheeses and Charcuterie, not worth the cost. I wish I could post picture of the box and the contents; shocking. I am embarrassed and disgusted. In addition, the tiny ice pack had melted, was warm to the touch, so my daughter would not eat the meats or cheese for fear of bacteria and food borne illness.

Update: Gift Tree offered to replace the gift box or refund the cost. Meanwhile, my daughter ate the cheese and said it was excellent. Refund offer appreciated but unnecessary. I did suggest Gift Tree add more product to this particular box and upgrade the ice packs.

21. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
GiftTree-Logo

Antwort von GiftTree

Hi Deanna,
This is awful and I'm so sorry her charcuterie and cheeses were received this way. We do have a 100% Product Satisfaction guarantee. Could you please reach us at 888-777-5611 or help@gifttree.com and we will gladly replace or reimburse your order, whichever you prefer. We'd also like to report this to our quality team.

We look forward to resolving this for you!

Sara M.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Delivery dates not respected

I'm really disappointed with this service. The main purpose is to be able to choose a delivery date (typically for birthay gifts), but my order was delivered two days before the date I had chosen.

Especially since the price vary according to the days. Had I knew the date is only indicative, I would have chosen a day with no surplus fee...

19. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This company provides excellent stuff…

This company provides excellent stuff and always ships and delivers on schedule. That's becoming less common these days. The quality of the real baskets, which my relatives always save after devouring the goods, always impresses me.

30. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
GiftTree-Logo

Antwort von GiftTree

Thank you so much for your kind words! We appreciate you and look forward to serving you for years to come! THANK YOU!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr