Bonarius Bewertungen 149

TrustScore 2 von 5

1.8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Sinds 2008 aan het klagen bij de woningbouw, die beslist de stankoverlast wilt oplossen. Maar ga de naam van het vorige bedrijf niet vermelden. Op 5 juni verving de monteur de terugslagklep van de mec... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vreselijk slecht bedrijf! Al 25 jaar klant bij gebrek aan beter, maar inmiddels zo slecht behandeld dat we iedereen adviseren verder te kijken en absoluut geen contract bij hen af te sluiten! Ze doen... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Op 2e kerstdag is iemand langs geweest om kapot verwarmingselement af te sluiten. Er zou zsm een nieuwe radiator worden geinstalleerd. Dat werd 8 februari. Deze afspraak werd per email 1 dag van te v... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Nog nooit zo'n bagger bedrijf meegemaakt als Bonarius. Schade veroorzaken (monteur vergeten om wasmachine afvoerslang terug te plaatsen) en daarna lukt het niet om contact te krijgen, je komt niet ver... Mehr ansehen


Kontaktinformationen

1.8

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

149 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wat een ongelofelijk waardeloos…

Wat een ongelofelijk waardeloos bedrijf. Mijn boiler en ventilatie werken niet sinds 19-09, ofwel sinds ik hier woon. Ontzettend coulant geweest constant, maar de maat zit nu echt vol. De boiler zou gerepareerd worden, want we krijgen geen warm water, tenzij we op de reset knop drukken. Eerste afspraak, het ligt aan de printplaat. Oke printplaat bestellen, het heeft een lange levertijd. Prima, we wachtten het af. Ik heb een afspraak 26-11, de avond van tevoren word ik gebeld, ik kan niet direct opnemen maar 10 min later bel ik terug. Ze nemen niet op, nummer kan niet gebeld worden. De monteur zou 26-11 dus langskomen. Dezelfde dag om 11 uur, staat er nog steeds niemand voor mijn deur, ze zouden tussen 8-12 komen. Dus ik dacht ik bel wel opnieuw, krijg ik te horen dat de monteur ziek is. Kan gebeuren, maar had mij dan meteen gebeld toen jullie open waren, dan had ik niet voor niets gewacht. Ik geef aan dat ik graag een nieuwe afspraak wil hebben, ik zou diezelfde dag nog zo snel mogelijk teruggebeld worden. Ik heb meerdere keren die dag gebeld en geen enkele keer ben ik teruggebeld. Eindstand bel ik opnieuw een paar dagen later, ik word weer teruggebeld. Ontzettend waardeloos hoe ze met hun klanten omgaan, waarvoor betaal ik servicekosten?????? Nou eindelijk krijg ik een afspraak na 1,5 week omdat ik boos de avonddienst heb opgebeld. Er is nu namelijk ook nog lekkage bij de boiler. Zo onnodig dat ze pas luisteren als je boos wordt.

Monteur komt diezelfde week langs, alleen voor de boiler. De ventilatie doet het ook niet, geen afzuiging in de badkamer en in de keuken. Ik had onderhand wel verwacht dat ze begrepen hadden dat beide problemen opgelost diende te worden.

De monteur is er, vriendelijke meneer, bied zijn excuses aan en gaat aan de slag. Hij zegt dat ik ook een onderhoudsafspraak moet maken, ik bel met hun kantoor terwijl hij er is.

Ik word gewoon afgewimpeld aan de telefoon, ze kunnen pas misschien volgend jaar langskomen, wanneer, geen idee, dan zou ik maar even terug moeten bellen. De monteur is zo netjes om meteen het te doen, hij voelt zich lullig over hoe ik behandeld wordt.

Eindstand, vandaag, de boiler doet het opnieuw niet. De ventilatie is nog niet gemaakt en ik moet er weer achteraan. We zijn onderhand zo’n 3 maanden verder.

Waardeloos maar dan ook echt een waardeloos bedrijf, het is dat dit gekoppeld is aan mijn verhuurder, anders was ik er nooit klant geweest.

13. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Afspraak niet nakomen verhaal vertellen…

Afspraak niet nakomen verhaal vertellen dat er niemand thuis is als je belt wordt er gezegd ze komen nog ( na 17:30) hele middag gewacht.🤬🤬🤬 we zijn maar gaan eten na 19:00 uur geen berichtje geen excuses, vandaar deze referentie ook op Google!

4. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Afgepoeierd

Onze boiler is al sinds 23-11 kapot. Door meerdere telefoontjes met godsgratie een monteur langs geweest op 28-11-2025. Dit heeft veel moeite gekost. Meerdere malen afgepoeierd aan de telefoon omtrent de planning en medewerking en meedenken zit er niet in.

Onze boiler was zo goed als kapot en er moet een nieuwe boiler in. Het duurt allemaal zo lang voordat er actie ondernomen word, dat we inmiddels in staat zijn om het hele spul zelf maar te repareren..! En o ja, het is nog niet gemaakt (inmiddels 1 december) en GEEN warm water.

Ronduit slecht! Geen aanrader

23. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Service

Nadat mijn cv ( 3 jaar oud), was gecontroleerd , ontstond er na een paar dagen een lekkage.
Gebeld en na 5 dgn kwam er een monteur.
Je moest daarvoor thuis blijven van 12.30 tot 20.30/21.00 .
Na een paar dagen weer lekkage en die kon pas na een maand verholpen worden!
En weer van 12.30 tot 20.30/21.00.wachten op monteur.
Als de druk zou zakken, dan moest thuishulp of buren me maar helpen.
Slechte service.
De telefoniste bleef wel beleefd en aardig.

24. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wat een waardeloos bedrijf..

Wat een waardeloos bedrijf... Afsrpaak CV ketel vervangen om 07.45 uur, staan pas om 11.45 voor de deur en meneer vond de trap naar zolder te steil (door woningbouw conform regelementen aangelegd), dus na 25 minuten zeuren weer vertrokken zonder ook maar iets te doen...

24. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Nooit vertrouwen op Bonarius.

Wat wij met Bonarius hebben meegemaakt is werkelijk schandalig. Een onervaren student werd naar ons gestuurd voor onderhoud aan de CV-ketel. Hij wist duidelijk niet wat hij deed, moest voor elke stap bellen met zijn leidinggevende en heeft uiteindelijk onze CV-ketel volledig stukgemaakt.

Sindsdien zitten wij zonder verwarming en warm water, terwijl het buiten koud is. Meerdere keren contact opgenomen, maar telkens hetzelfde antwoord: “We weten het niet, u moet maar afwachten.” Geen planning, geen oplossing, geen verantwoordelijkheid.
Het bezoekrapport dat ze hebben gestuurd is ook nog eens volledig onjuist. Daarin staat dat alles goed is verlopen en dat de installatie veilig is achtergelaten — dat is gewoon niet waar.

Dit bedrijf toont geen professionaliteit, geen verantwoordelijkheid en absoluut geen respect voor de bewoners.
Nooit vertrouwen op Bonarius.

20. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Slechte communicatie en geen flexibiliteit

Kreeg een kaart van Bonarius dat op 25 september 2025 de CV ketel een 2 jaarlijkse onderhoudsbeurt zou krijgen.Helaas door onze vakantie was dit niet mogelijk. Afspraak verplaatst naar 18 november, eerder was voor hen niet mogelijk. Op 18 november na ruimte te hebben gemaakt bij de CV zodat de monteurs makkelijk kunnen werken zit ik klaar om ze te ontvangen,tussen 8 en 12:30 volgens afspraak. Om 11 uur met Bonarius gebeld of ze een indicatie hadden wanneer ze bij mij zouden zijn.kreeg ik te horen dat de afspraak was verzet naar 17 december. Op 11 november zou er een brief van hen naar mij zijn verstuurd mbt de verplaatsing van de afspraak, deze nooit ontvangen, heb een PTT app waar ik al mijn binnenkomende post kan zien. Ja zegt de dame van Bonarius dat ligt aan de PTT. Wat schetst mijn verbazing, vandaag (19e) ontvang ik pas de brief, kan het niet bewijzen maar ......, ook geen flexibiliteit om zelf een datum te kiezen, weer 4 weken wachten en vrij nemen. Ik sluit mij aan bij de vele klachten die over Bonarius zijn geschreven.

18. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Waardeloos bedrijf

Ik zou m'n ogen uit m'n kop schamen als ik hier een directievoerder zou zijn van dit bedrijf. Afspraken zijn niet na te komen, maak je een afspraak, komen ze niet, blijken ze van afstand van de deur te maken met als reden dat de klant niet thuis is. Diverse keren dat ze kwamen zonder verichtte zaken weer weg. Nu hebben we ruim een jaar in de herrie gezeten omdat ze t nodig vonden dat de afzuiging harder gezet moest worden met als gevolg dat je t gesuis ook nachts hoort. Echt lekker slapen doe je niet. Nu zijn ze van de week geweest en maar besloten om maar helemaal de afzuiging uit te zetten! Elke keer als je gaat koken beslaan de ramen, je krijgt vochtophoping wat uiteindelijk tot schimmel leidt. En wie gaat dat allemaal betalen?

Monteurs zijn onbeschoft, asosociaal en de-gemotiveerd. Ik ben zelf ook service monteur maar als ik deze fratsen uithaal heb ik wel een stevig gesprek op kantoor.
Pak je mensen aan en laat zien dat het ook anders kan!

11. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Al 4keer een monteur langs geweest en…

Al 4keer een monteur langs geweest en nog doet mijn verwarming het niet goed ,ze laten je gewoon in de kou zitten
Dan bel je op zaterdag weer dat de verwarming niet warm wordt krijg je als antwoord paar tikken met de hamer op de buis voor de knop slaan dan doet hij het 1uur op 6en wordt weer koud ,maar het is geen calamiteit,dus blijf maar lekker in de kou zitten heb er geen worden voor ,maar dan is het zeker de bedoeling om onder de dekens te gaan zitten heb hier geen goed woord voor over 😡

15. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Te slecht voor woorden laten je een…

Te slecht voor woorden laten je een jaar wachten met herrie in huis door een ventilatie systeem. Nu komen ze eindelijk maar is er weer iets niet goed met een klep in het huis systeem waardoor je weer voor niets thuis zit en als je belt wanneer ze dan komen moet je maar weer wachten tot ze nwe datum aangeven. Inmiddels heeft dit geintje al 6 vrije dagen gekost en zit je maar te wachten!

14. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Waardeloze service planning

Service afspraken in een periode kunnen er wel 3 verschillende zijn en vaak niet eens op brievenbus kaartjes vermeld welk soort service het wordt ! Kun je dan over bellen waar het voor is, en probeer je dan te bevestigen of te verplaatsen; e-mail krijg je eigenlijk niet en moet dus maar afwachten of ze afspraak echt hebben staan ? Ook onlogische werkwijze voor bewoners waarvan cv ketel wordt vervangen, die krijgen korte tijd ervoor gewoon een nutteloze service afspraak voor de oude ketel terwijl later ketel vervangen wordt, het mag allemaal wat kosten aan facturen richting woningcorporatie ! Bonarius graag ieder kaartje en welke communicatie dan ook, vermeld een service omschrijving, ook beter overzicht in een agenda ! Diverse verloren vrije dagen met je werk over het algemeen ervaring laatste jaren, puinhoop !

29. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Onderhoud ketel

Vandaag kwamen Ramazan Mentes en Gio Karjadikrama langs voor mijn ketel onderhoud. Vriendelijke heren, werken snel en netjes en is keurig achtergelaten.

22. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Afspraak maken lijkt onmogelijk

Voor het onderhoud van mijn ketel ben ik afhankelijk van Bonarius.
Zij plannen een datum voor mij in en daar moet ik het mee doen. Wanneer ik niet kan op de uitgekozen moment heb ik pech en wordt mijn afspraak verder voor uitgeschoven naar de volgende ronde.
Flexibiliteit is ver te vinden.

20. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Een groot shit bedrijf

Zeer slecht in communicatie, komt afspraken niet na. Arrogante en onvriendelijke monteurs tot de max.

Wacht al vanaf eind juli op een reparatie verzoek en ze komen elke x met een kont verhaal. Ondertussen is het begin oktober en na lang dagelijks bellen komen ze eind oktober langs. En dan is het nog maar de vraag of de stumpers het weten te repareren.

En jij mag in de tussentijd maar zien hoe je het overleefd.

Kan je kiezen voor een ander bedrijf raad ik dit zeker aan.

6. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bonarius is een nul-ster waard




Als ik nul sterren kon geven, had ik dat gedaan.
Wat een ongelooflijk irritant en onprofessioneel bedrijf. Afspraken worden lastminute geannuleerd met het excuus dat onderdelen niet binnen zijn, terwijl de afspraak al twee maanden van tevoren is gepland.

Sinds februari heeft BONARIUS mijn afspraak inmiddels vier keer gecanceld. Dit is respectloos en totaal klantonvriendelijk. Ik probeer me nog netjes te houden, maar eerlijk gezegd ben ik het zat!

28. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not showing up, for so many times.

We had an appointment with Bonarius today to install a mechanical ventilator to link to our bathroom. To get to here we had to work through multiple appointments, where the wrong installers were sent, and they had to call to other departments. Two of these appointments were delayed as well. Our experiences before were already bad, where they did not show up, or had the wrong equipment with them.
Today we were notified that the mechanic had been at our door, and we weren't home. We had been home the entire time and the doorbell wasn't rang. Apparently they knocked on the window, but my partner was working from the room they supposedly knocked on the window, so that is implausible. Especially since this is not the first time, it is very annoying. Having to stay at home, waiting, them not showing up on time, or not at all.

24. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dramatisch slecht bedrijf en medewerkers.

Zeer slecht bedrijf met een klantenservice die er alleen zit om zoveel mogelijk niks te doen. Ik moest het werk maar even gaan doen om alles te checken terwijl we al wisten wat er mis is was. En maar niet willen helpen, zeggen dat ze niks kunnen doen. Nul verstand bij deze medewerker, snapte er niks van. Vraag je om een supervisor, die zijn er niet. Ja... Niemand in huis met kennis van zaken blijkbaar.

10. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr