BLOOM - Faux Flowers and Plants Bewertungen 

3'812
•
TrustScore 3 von 5

2.9

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Having used Bloom for gifts for family and friends and for myself, I needed to return a couple of terracotta cache pots that didn't fit the plastic plant pots. Bloom were efficient processing their r... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered ivy wreaths in June nothing arrived . I called in late August to be told they were expecting stock in September . I called again in mid October to be told they were expected in November. to... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I ordered an arrangement on 03 Aug , I know they said it would be delivered end of month. Later got email to say delayed, would be about Sept. , email saying despatched on 18 sep. to courier Evri, t... Mehr ansehen

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Delivery quick and efficient, but artificial berry stems ordered were rather loose in the box and a couple of dozen berries had come off the stems. Not quite the quality of previous berry stems as th... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Trockenblumenfachhandel
  2. auch in
  3. Blumenmarkt
  4. Geschäft für Dekoration und Inneneinrichtung
  5. Geschenkeladen
  6. Haushaltswarengeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Bloom is the country's leading faux flower florist. Our stunning flowers and plants are beautifully designed, painstakingly made and amazingly realistic: a million miles from the mass-produced versions that are generally available. Flowers enliven and transform your interior - lifting the mood and creating an atmosphere that is warm, natural and inviting. Our Blooms will look their best during each season throughout the year. Faux botanicals so realistic, even the bees are fooled!


Kontaktinformationen

2.9

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

3812 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2.9

Alle Bewertungen

(3'812)

10 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Quality of flowers were very poor which…

Quality of flowers were very poor which is most unlike to Bloom to be honest. Had to return.

15. Februar 2023
BLOOM - Faux Flowers and Plants-Logo

Antwort von BLOOM - Faux Flowers and Plants

Thank you for your review.

I am sorry that you were not happy with your purchase.

We appreciate your feedback and we will pass this to our relevant team to be looked into.

Should you need any assistance with the return, please let us know.

Kind regards,

Chloe

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Second lazy Susan arrived broken😟

10. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
BLOOM - Faux Flowers and Plants-Logo

Antwort von BLOOM - Faux Flowers and Plants

Thank you for your review.

I am sorry that this has arrived damaged.

We have emailed you for further details so we can see how to best resolve this for you.

I apologise for any disappointment caused.

Kind regards,

Chloe

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Product and Service

The item was a gift, both website and payment clear and straightforward. Regular notifications, but not overwhelming. Delivered within 5 days. The recipient was delighted with not only the item but the packaging. Final receipt received 24 hours of delivery

17. Februar 2023
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The customer service has been…

The customer service has been outstanding, it's just a shame that in the two attempts to get the candle to me both times the candle has been damaged. The customer service team responded very quickly both times and offered suitable options to resolve the problem. If the candle had got to me in one piece, I would have given 5 stars but I think that a rethink of the packaging is in order (maybe some bubble wrap?)
Thanks team!

16. Februar 2023
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Sadly the colour of the flowers were faded…

Sadly the colour of the flowers were not as shown in the brochure and the plants looked tired as if they had been on a shelf in the sun for sometime.

16. Februar 2023
BLOOM - Faux Flowers and Plants-Logo

Antwort von BLOOM - Faux Flowers and Plants

Thank you for your review.

I am sorry that you are not happy with your purchase.

We appreciate your feedback and we will have this passed to our relevant team to be looked into.

If you want to return this and need any assistance, please do let us know.

I apologise for any disappointment caused.

Kind regards,

Chloe

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't bother.

Ordered a pink rose posy at 1530 on Monday and paid extra for next day delivery as we were travelling to visit an elderly Mother-in-law on Wednesday, some 200 miles away. It didn't arrive until late afternoon on Wednesday by which time we were long gone! My wife reminded me she had had a similar episode a few years ago. We won't be using Bloom again!

8. Februar 2023
BLOOM - Faux Flowers and Plants-Logo

Antwort von BLOOM - Faux Flowers and Plants

Thank you for your review.

I am very sorry that your order did not arrive in time.

We work hard to have our orders delivered within the expected timeframe, but from time to time can experience a delay.

The difference of the express and standard delivery has been refunded, we have emailed you with further details.

I apologise for any frustration or inconvenience caused.

Kind regards,

Chloe

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Contemptable & arrogant Customer Service

As a repeat customer of Bloom with several hundred pounds of previous orders (and only one previous return) we were confident in placing a Christmas order for 2 expensive arrangements. Upon receipt one arrangement was completely satisfactory and in line with the advertised image but the second (Aphrodite Orchid £104) was extremely sparse and a gross misrepresentation of the product. I returned the item and was promptly refunded but in light of the disparity I also requested refund of postage. In an attempt to be helpful and assuming supply direct from Bloom's sub-contractor, I supplied several images via email to justify the complaint. No reply was received and there has been no response to a further 2 emails. I conclude that Bloom Customer Service have little regard for their returning customers and will not be placing any further orders with this business. Very disappointing all round.

We now have a response from Bloom and whilst I am grateful for the refund of postage, as requested, the response is incorrect in all respects: specifically duplicate copies of (our) correspondence has been provided by email; no (Bloom) request for additional info was received by us and no emails have been received in response to the Trustpilot review.

27. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
BLOOM - Faux Flowers and Plants-Logo

Antwort von BLOOM - Faux Flowers and Plants

Thank you for your review.

I am very sorry for the troubles you have with this order and refund.

Having checked, I can see that the only email we received from yourself was requesting to raise a complaint, we had asked for further details to be able to raise this but did not hear back unfortunately.

I have refunded the returns charge for you today and have emailed you with further information.

Thank you for your updated Trustpilot review. I am sorry that you have not received our emails, we have been sending them to the email address that was provided when the account was created.

Either the email address may be incorrect, or perhaps the emails had gone to the spam/junk folder in error.

We sincerely apologise for any frustration caused.

Kind regards,

Chloe

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great looking flowers

Great looking flowers, really well put together and the best looking fake flowers I have seen. Really happy with my purchase, easy to order and delivery great!

3. Februar 2023

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr