WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays Bewertungen 191

TrustScore 4 von 5

3.9

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We were booking a trip to Rome for the rugby and lads being lads, made loads of mistakes in the process, wrong hotels and rooms etc. Graeme was absolutely fantastic at sorting the issues and keeping i... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Booked the Leeds to Wembley chartered ‘direct’ train for the FA CUP semi final at £115 per person for me and 6 Friends. What can I say. False advertising at its finest. Luxury, comfort, str... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service on the train from Leeds to Wembley Sunday. It took a little longer than I expected but took the stress away from driving, especially with it being the London Marathon! Will definitely... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great train journey to Wembley for the Leeds semi final staff super friendly train took was longer than we expected but in the world of travel what’s new these days can’t have that reflect on... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Anbieter von Sportreisen
  2. Coffeeshop
  3. Reisebüro

Vom Unternehmen geschrieben

| Proud owners of Independent World Choice Holidays & The Departure Lounge | ATOL registered tour operator for your complete confidence. Part of Sporting Events Global LTD, ATOL 5772


Kontaktinformationen

3.9

Gut

TrustScore 4 von 5

191 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

NO STARS !!

NO STARS !!! Booked a theatre package, 4 Star hotel, no 4 star available so without my approval they booked me in a 2 star, would not amend or change, if I booked direct it would of cost me £289.00, they charged me £440.00

16. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays-Logo

Antwort von WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays

Hello and thank you for your review.

Firstly you did not pay us, you paid Wowcher. We were merely acting as a booking agent.

Secondly, you were offered a range of 4* hotels by phone and email but as you wanted a date so soon, there was very limited availability. You were informed by email of the hotel star rating (see below) which is still rated 4* on google and Tripadvisor.
Furthermore you contacted the office by phone only yesterday evening to see if you could change the date of your stay only last night - however as it was the day before you were scheduled to go, there is literally nothing that could be done.

The 1* review is grossly misrepresentative of the service you have received from us.
.
.
On 13 May 2023, at 18:02, Vanessa Okeefe ****redacted1@icloud.com wrote:

That’s fine

Sent from my iPhone

On 13 May 2023, at 17:08, Worldchoice Sports info@worldchoicesports.com wrote:

Hi Vanessa,

Can we have your contact phone number?

Just redeemed your vouchers and they are 4 star vouchers is this hotel Travelodge London Excel okay still?
The only other hotel which is a 4 star that is available this one:

Britannia International Hotel
163 Marsh Wall, Docklands,

Please confirm asap as availability is really tight.

Thank you,

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Many thanks, Will be booking again.

Thank you Worldchoice for great planning and booking for our recent trips. Lovely time off year to go away with family. Not to hot and Not too cold. Pat was great and super helpful as always. Always 100% spot on. Will be booking with Worldchoice Sports again

11. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays-Logo

Antwort von WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays

Thanks Kay and nice to hear from you again. Glad we could put a smile on your face. I have passed on your kind words.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Patrick sorted out a recent multi…

Patrick sorted out a recent multi destination trip to see Real Madrid and PSG both playing at home.
Professional and knowledgeable service all round. Will use again

21. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays-Logo

Antwort von WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays

Thank you Alan for such a great review. Was a pleasure to see you in person and if there is anything you need in future, just let me know.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

PSG v Lens

Everything handled superbly by Pat and Raj.Hotel was perfect,great tickets,three seats together for the top of the table clash between PSG and Lens....what a privilege to see Messi,and M'bappe,and both scored to add to the experience.
Thank you Pat and Raj👍

15. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays-Logo

Antwort von WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays

Hi Mark and thanks for your review. We are so glad to hear that you had such a great experience.
Yours was a tailor-made booking for a quality central hotel with long-side tickets. If your mind can conceive it, we can take care of the rest!
Our best regards and we look forward to hearing from you again.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

great service

Patrick at worldchoice sports was extremely helpful with my short break booking. He went out his way to alter our original booking. Can't thank him enough for saving our holiday.

4. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays-Logo

Antwort von WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays

Hi Niki and thanks for your kind review, which I have shared with Patrick and the team.
If there is anything we can help you with in the future, just let us know :)

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Worked with Patrick and Raj for the…

Worked with Patrick and Raj for the NUFC v MUFC Private Train from Newcastle to Wembley. Exceptional Service from the booking stage, admin, and on the day of Travel. Well done and Thanks

Damian at Designer Travel

26. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays-Logo

Antwort von WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays

Damian, It was great to see you for our charter train to Wembley.
I have passed on your kind words to the rest of our staff which made the team happy.
We look forward to working with you again

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

dealt with worldchoice many times now

dealt with worldchoice many times now, made many changes and always been first class service. i would highly recommend

8. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays-Logo

Antwort von WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays

Thanks Mark, It is always a pleasure.
We look forward to speaking with you again soon

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

BEWARE OF THE CON ARTISTS If there were no stars that would be…

If there were no stars that would be the best option
Customer Service SHOCKING
No due diligence to the products they are selling.
Paid for a Night away with a show in London, for my parents wedding anniversary
They could not even stay in the so called 4 * hotel as it was disgusting !!!!! had to leave the show early to go home and pay extra for taxis and trains !!!!!
NO HELP WHAT SO EVER - complaint raised AND IGNORED
The list is as follows:

* Stained carpet in several places
* Broken curtain rail
* Stained curtains
* Stained desk chair
* Threadbare and torn armchair – pillowcase left on top to try and hide it
* Stained and dirty headboard
* Threadbare bed divan
* Cracked pane of glass in window
* Completely rotten window frame
* Portable dirty air conditioning unit with hose passing through window – unable to close window
* Damaged wall in bathroom to side of sink
* Old and stained fittings in bathroom
* Peeling and flaking paint on wardrobes
* Peeling and flaking paint on bath panel
* Broken blind also unable to be closed as didn’t work
* Damage to walls in bedroom
* Dirty vent left on top of drawers
* Wi-Fi not working
* Bad decoration – items removed from walls and not repaired
* No facilities in room – no hairdryer etc as listed in website

THIS IS THE DUMP THEY PUT MY PARENTS IN tripadvisor.com Hotel. Review g186338-d199856-Reviews-The Cranley Hotel London England

UPDATE TODAY TO. YOUR REPLY " Neither did you or your parents contact us whilst there, only making your complaint known after the trip had finished, thereby denying us the opportunity to help you in-resort."
MY PARENTS DID TRY TO CONTACT YOU HERE IS THE EMAIL AND EMAIL THREAD ....... I HAVE COPIES SHOULD ANYONE WISH TO SEE IT .........
To: Worldchoice Sports ( was unable to add full email addresses infoworldchoicesports Date: 12/10/2022 17:05
Subject: RE: REF 981623
I am currently sitting in the hotel bedroom.
I feel that I need to ask do you ever vet these hotels? If not then you should.
I am at quite a loss as to explain the dilapidated state of this hotel. I feel like I am in Fawlty Towers circa 1970. I cannot begin to explain to you the state of this room.

I really do not want to spend the night here but I have no choice. Despite the fact that it makes my skin crawl.
ANOTHER
On 13/10/2022 08:45 BST
Further to my previous email we decided that as the room was so disgusting we had no option but to return home, which we did.

I still can't quite believe the appalling condition of the hotel.
From: Worldchoice Sports infoworldchoicesports com

Date: 13/10/2022 12:03 (GMT+00:00)
Subject: Re: FW: RE: REF 981623
Good Morning XXXXX, I am puzzled at your description of the hotel and your room. If you were unhappy with your room did you complain to the front desk? ( THEY DID )
We do check out hotels,( IF YOU HAD YOU WOULD NOT SELL IT ) this is a 4-star hotel and we have booked many people there with no problems. ( IMPOSSIBLE )
Please see the link below to the hotel website ( THE LINK TO THE HOTEL AND PHOTOS ARE YEARS OLD YOU HAVE THE PHOTOS OF THE HOTEL HOW IT IS NOW AND THE REVIEWS ON TRIP ADVISOR )

ANSWER TO THIS ALSO "Please also bear in mind that over the course of several emails, we had offered you a choice between no fewer than eight separate 4* hotels and you chose The Cranley. "( AS YOU CAN SEE BELOW THIS IS ALSO. UNTRUE AS THERE ARE 4 NOT 8 CHOICES )

Wed 12th Oct 2022 - 7.30 pm
and the following choice of hotels
The Hide London
230 Hendon Way, NW4 3NE London, United Kingdom
Axiom Park Hotel
The Cranley
Crowne Plaza London Ealing
Regards
Graeme

ADDING SOMEONE ELSES REVIEW ( not by us from trip advisor )
Cranley Hotel - NOT 4 star.... Maybe 1 at a push
We booked this hotel through Wowcher. This was sold as a theatre/london hotel experience. This hotel is supposed to be a four star hotel! WOW is definitely the word. The images are self explanatory I wouldn't say this was even a one star. The air conditioned room was actually an air con unit put onto some piece of dicrepit piece of other furniture, which had no place in the room. Bathroom wasn't cleaned rubbish still in the bins. This was Room 404. other people's room, the lock didn't work. the lift as we were on the 4th floor had dirty sheets on the floor - just disgusting with a smell of damp when you went into the hotel, such a shame as I imagine a very long time ago this beautiful building would have been amazing. Surely if the state of the bed, furniture, fridge, bathroom is so bad either remove/renew the furniture or close the room off! I can't believe that Wowcher want to be associated with this type of "hotel"! Also around 30 mins by taxi to central london, where the theatre booking was.

12. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays-Logo

Antwort von WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays

Hello and thank you for the review.
We are sorry that you were unsatisfied with the product so please let me address your several points:

Our customer service is not shocking but exemplary. We did everything we could to help you before and after your parents' stay. Unfortunately upon check-in you were allocated a room which you felt was below your standards.

To call us con artists is both unfair and slanderous

Upon us confirming your booking and you receiving your hotel voucher, you were instructed that if you had any issues upon arrival, you were to call the emergency contact number for the hotel supplier which you chose not to do.
Neither did you or your parents contact us whilst there, only making your complaint known after the trip had finished, thereby denying us the opportunity to help you in-resort.

We have passed all of your photos and correspondence to our hotel supplier to make them aware of this hotel but as my colleague correctly stated, there is only so much that we can do after the event.

Please also bear in mind that over the course of several emails, we had offered you a choice between no fewer than eight separate 4* hotels and you chose The Cranley. We only confirm your booking and redeem the Wowcher vouchers after we have consulted our customers and they are happy with their options.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great experience at Abu Dhabi Grand Prix

My son and I have just returned from the Abu Dhabi Grand Prix. I was somewhat apprehensive, given the poor reviews I had read. Fortunately, after some initial issues regarding info about hotel, flights andctransfers, for us the worries were unfounded.

Transfers from Dubai Airport to our Abu Dhabi Hotel were seamless. The hotel was excellent quality and situated near the motorway, making the journey to the track easy. Taxis virtually on tap at the hotel, so no long wait. Our seats at the track were very good, giving excellent views. We also did not leave until early Tuesday morning, giving us a day to relax in Abu Dhabi.

If we can afford another sports trip in the future, I would have no hesitation in using Worldchoice Sports again.

22. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays-Logo

Antwort von WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays

Thank you so much for sharing your experience with us.
The Abu Dhabi Grand Prix is a firm favourite amongst our customers and we make each package tailored to the individuals on the booking.
We look forward to hearing from you again soon.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid this company!!!

Avoid this company
Booked a flight for UCL final
Flight didn’t go
No contact from WCS
Multiple emails, they don’t even respond to emails let alone refund!!
Shocking a company like this can still be in business!!!

21. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Book yourself…not through WCS

We decided to book to go see F1 at Silverstone and we booked it through Hays Travel who booked through World Choice Sports. The event was great, however our seats were separated, 2 of us were sat in one stand and 2 of us in another. We all booked together as a 4, we don’t expect to be separated. When we got to our seats and there was no physical seat there. Customer services at Silverstone told us we should have been emailed new tickets which we never received. We were very disappointed as we missed a part of the parade we wanted to see. After talking to World Choice Sports they only apologised but felt like it wasn’t a sincere apology more like a ‘sorry but it’s not our fault’. World Choice Sports claim they never received an email which I do not believe as the organisers proved to us the email had been sent. Will not be booking through them again and will be booking it all myself.

EDIT: as you can see from their response it’s still the same ‘it’s not our fault’. Still not taking responsibility for changing our seats and splitting my group up.

13. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays-Logo

Antwort von WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays

Hello and thank you for your review.
I affirm that having checked our email archive, we categorically did not receive any secondary email concerning your ticket. If we had, we would of course have forwarded on any new information.
However as we did not, we could not

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Shambolic

Can only echo the other reviews following the Champions league fiasco. I was told myself and my son were not on the flight as we checked in so we booked alternatives at £600. Was then told we were on the flight an hour later and ended up losing the money on the alternative flights. £600 wasted and nobody at this company willing to discuss or offer any compensation

8. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not use under any circumstances

I also traveling to Paris for the CL final
Outbound - flight 3 hours later
Accomodation had no record of our booking
Inbound - advised at midnight that the flight had been brought forward from 16.00 to 8.00 and we had to be in the airport at 5.30

This company has absolutely no customer care and will take no responsibility and will leave you to sort out any issues yourself

Please learn from my expensive mistake and stay well away

8. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

PLEASE READ!!!!!!

Booked with these to go to Paris for champions league final.. Got a text night before flight to say flight times had changed and new flight numbers were received. Got to airport to carnage, nobody knew that their flight had either been cancelled or changed. Nobody at the airport to help with matters apart from one person called Graham who himself didn't know what was going on and didn't do anything to help anyone other than right names down for a refund. They came up with a list and said if you were on the list you were on the flight, the list was wrong so we went to check in and were refused because we weren't on the "list". Hundreds of people let down at 4am in the morning on the day we were meant to go. Nothing at all from the company not even an apology. No other flights or routes available, so people who had tickets for the game had to go back home. The people who did manage to get on a flight were guided by the airport staff (NO HELP FROM WORLD CHOICE). That flight was meant to be 4am, then 5.40am..it didn't take off until 10.45am so delayed for over 5 hours (we arrive at 2am at the airport). So we were stuck for 9 hours in the airport and obviously world choice sports are now refusing compensation. AVOID THIS COMPANY AT ALL TIMES IF YOU KNOW WHAT'S GOOD FOR YOU. YOU WILL NOT GET WHAT YOU PAY FOR.

9. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Never use

Never use these people
Just avoid
Should be struck off
Liverpool champions league final
So disappointed

2. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Upon arrival at the airport we were…

Upon arrival at the airport we were greeted by what I can only describe as utter chaos.
The only World choice representative was standing on a stairway inside the airport reading out names from a list, we heard our name read out & were told to go and wait by the Greg's bakery.
We waited there will other travellers not knowing why we were there or what was happening.
After I'd say about 30/45 mins there was a tanoy announcement saying flight No FPO825 to go to the check out desk, after a further 30/45 mins we reached the check out desk only to be told that we were not on any system to fly, after explaining that we had had our names called out & be told by tanoy to come to this check out desk we were advised then by the guy on the check in to speak the the solitary world choice rep.
By the time we got to the area where the world choice rep had set himself up along with a member of Liverpool Airport staff, this was again a scene of utter chaos, when we finally got to speak the the rep we were told that we weren't now on any list to fly, we then checked the the member of airport staff who told us there had been an updated list & now we should go back to the check in desk, again after queueing for another 30 mins we were again told by the check in that we were still not on any flight out system & we weren't going to be flying anywhere.
We returned to the world choice rep to try to find out exactly what was going on & why we'd been cancelled, the rep had moved away from this area & was now checking people off on a further updated list,
I noticed on a table in this area flight manifest lists that had been left lying round, these lists continued passengers details inc DOB & passport numbers, I took one of these lists (Don't know what happened to the others) to the World choice rep who told me that I shouldn't have that list, to which I told him that there was a number of them left on a table & did he realise there was a blatant Data protection violation that needed to be reported & people on the list made aware.
By the time we had been finally told we were not going to fly we were left with no opportunity to find any alternative flights from either Liverpool or Manchester airports as there were no flights now available, leaving us with 2 x €490 match tickets that we were unable to use or sell on at such a late stage

1. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Will not use this company again,

Will not use this company again,

Flight cancelled with no communication, utter shambles.. Nobody available at the airport to give you information.
We eventually got on a flight thanks to a guy @ JL airport.

No response from their emergeny contact email, eventually I get through to them and advised that they had then put us on a 2.30 flight that it was impossible to get to as we were in a hotel in Paris for the night.

It might have been out of their control, but tell people as soon as you know, don't ignore them.
Plane they had booked could not fly in British air space !!!

31. Mai 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays-Logo

Antwort von WorldChoice Sports | Independent WorldChoice Holidays

Hello and thank you for your review.
We were let down by our flight supplier at the 11th hour and worked extremely hard to find alternative flights at such short notice. We were able to move most people onto the new flights but there was still a small number of people affected for whom we could not find flights for which we apologise.
We are investigating the matter which led to our flight operator pulling their service at such a late stage.

Please accept our apologies for this but also please understand that this was due to matters completely beyond our control.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Pensioner left stranded, Do not use.

Left stranded, Do not use this company. Cancellation Email came through only hours before flight arranged home from Paris. The company said it was for reasons out of their control and they had text people 2 days before to let them know, NO THEY DIDN’T and they left a pensioner stranded at the airport in Paris struggling to find a way to get home.This company should be ashamed of itself, all they have done is said a meaningless ‘sorry’ and offered a refund, they shouldn’t be in the travel business.

30. Mai 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrendous!!

Horrendous!!! Please do not use this company. They lie and ruin people trips and
Events. They don’t plan for the amount they book for. People are left stranded in airports and missing their flights, and events. Stay away to save yourself money and misery.

29. Mai 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr